NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تقبل انك تتجوز واحده عملت معها علاقه ف حقيقه ولا ف فديو كول بس انت عشمتها ف الجواز اصلا هترضي عادي ولا ايه
ومالو يعني مش انا اول واحد عمل معاها ولا؟!

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و فكرى
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر
تقبل انك تتجوز واحده عملت معها علاقه ف حقيقه ولا ف فديو كول بس انت عشمتها ف الجواز اصلا هترضي عادي ولا ايه
ومرضاش ليه دي واحدة وثقت فيا وادتني كل حاجة اخذلها ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: فكرى
وعد الحر دين عليه . حتى لو قامت القيامه . الأجابة : طبعا

• عجبني
التفاعلات: Donia a
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
ومرضاش ليه دي واحدة وثقت فيا وادتني كل حاجة اخذلها ولا ايه
اه في ناس بما تاخد اللي هي عاوزه خلاص مش عايزه تعرفك تاني 😄

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و 👑Godzila👑
٩٠% من المتجوزين حصل بينهم تجاوزات في الخطوبة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتحايل عليها تكلم اهلها وخايفة من فرق السن
هي أكبر منك يعني هو صراحه الحب مش بيعرف سن ولا تقاليد ولا كلام ناس طالما انتوا مبسوطين مع بعض ف خلاص توكل على ا لله

• عجبني
٩٠% من المتجوزين حصل بينهم تجاوزات في الخطوبة
الخطوبه عادي ع ما اظن انتوا بتحبوا بعض اوي ف اكيد حاجه هتحصل بس مش لدرجه علاقه كامله برضو

• عجبني
الخطوبه عادي ع ما اظن انتوا بتحبوا بعض اوي ف اكيد حاجه هتحصل بس مش لدرجه علاقه كامله برضو
اه ما انا كاتب تجاوزات مش علاقة

• عجبني
اه في ناس بما تاخد اللي هي عاوزه خلاص مش عايزه تعرفك تاني 😄
طب انتي شايفة ان هما دول ناس اصلا ده شغل حيوانات انا اسف طبعا بس في ناس كتير عكس التفكير ده بس مش لازم يصيح حالة من الاتنين اللي مترضاش بيهم انها حابة الحاجة دي معاك ومش حابة الجواز او انك تكون بالنسبالها وسيلة راحة بتعرف تريحها وهيا تريحك وبس كدة

طب انتي شايفة ان هما دول ناس اصلا ده شغل حيوانات انا اسف طبعا بس في ناس كتير عكس التفكير ده بس مش لازم يصيح حالة من الاتنين اللي مترضاش بيهم انها حابة الحاجة دي معاك ومش حابة الجواز او انك تكون بالنسبالها وسيلة راحة بتعرف تريحها وهيا تريحك وبس كدة
هو كل مش شبه بعض بس انا بتكلم ف نوعيه من ناس كدا مش ع ستات وبنات بس

• عجبني
  • حبيته
هو كل مش شبه بعض بس انا بتكلم ف نوعيه من ناس كدا مش ع ستات وبنات بس
عارف ياماما قصدك وفاهمه

اه عادي اتجوزها لو هي حبيبيتي وعملت عده ثقه فيا وانا متاكد وواثق في اخلاقها ولو وثقت هي فيا وانا بعتها يبقي انا مش راجل

لو بحبها فعلا مش حعمل معها حاجة لاني بخاف عليها

• هممم
اه طبعا انا عن نفسي عملت كدا مع مراتي قبل الجواز سنين ولا مليت ولا قولت زهقت واشوف غيرها او هي مش تمام لاني انا اللي خليتها من حبها فيا تعمل كدا معايا وبقالنا ١٨ سنة متجوزين وبنفتكر الايام الجميلة دي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Gingerito و Donia a
هي أكبر منك يعني هو صراحه الحب مش بيعرف سن ولا تقاليد ولا كلام ناس طالما انتوا مبسوطين مع بعض ف خلاص توكل على ا لله
اكبر بكتير

• عجبني
  • حبيته
أه عادى و أصلا طالما أنى أتكلمت معاها فى الجواز يعنى خلاص الكلمة طلعت منى و بقت فى رقبتى , ممكن الواحد يدخل فى علاقة جنسية بحتة و نسيب بعض لو شوفنا أننا مش مناسبين لبعض أننا نكمل أو نستمر جنسيا بس لكن طالما قولت يا جواز فخلاص يبقا أتفقنا على اساسيات الحياة و كلمتى عهد عليا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%