NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و زهايمر
اه عادي لو بنحب بعض يبقي ارضى ونص وبعدين مفيش واحدة هتعمل كدة مع واحد الا لما تكون بتحبه وبعدين لو طلع خول واخد غرضه ومشي يبقى عيل ناقص من الاخر
جبت الخلاصه 👌

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و في عالم خاص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed Gyptos
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
اللي بيحبك بجد ومش تسليه والرجاله بقوا قليلين اوي ف زمن ده
وبرضه البنت بتصدق ويضحك عليها وفيه بنات ناصحه برضه

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
لو في واحده فعلا بحبها مش هرض اني اطلب منها كدا اصلا قبل الجواز

• عجبني
تقبل انك تتجوز واحده عملت معها علاقه ف حقيقه ولا ف فديو كول بس انت عشمتها ف الجواز اصلا هترضي عادي ولا ايه
الراجل بيفضل راجل للآخر 👌

• عجبني
كل الي جاوبو السؤال بنعم هتجوزها كدابين🙂
دي طريقه قذره علشان يبينو انهم حتى لو عملو كده مع اي واحده في المنتدى هيتجوزوها وبكده بعض المراهقات والغبيات هيتطمنو ليهم .
الراجل لو حب بنت مستحيل هيغلط معاها هيكون حبو لها عذري ونقي جدا وهيخاف فيها **** انا بتكلم عن الراجل اما الذكور فهتاخذ الي عوزاه وبس مش مهم ليهم الجواز ولا الحب لأنهم اصغر من ان يتحملو مسؤؤليه كبيره زي دي😁

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Donia a
كل الي جاوبو السؤال بنعم هتجوزها كدابين🙂
دي طريقه قذره علشان يبينو انهم حتى لو عملو كده مع اي واحده في المنتدى هيتجوزوها وبكده بعض المراهقات والغبيات هيتطمنو ليهم .
الراجل لو حب بنت مستحيل هيغلط معاها هيكون حبو لها عذري ونقي جدا وهيخاف فيها **** انا بتكلم عن الراجل اما الذكور فهتاخذ الي عوزاه وبس مش مهم ليهم الجواز ولا الحب لأنهم اصغر من ان يتحملو مسؤؤليه كبيره زي دي😁
هههههه جبتي المفيد

تقبل انك تتجوز واحده عملت معها علاقه ف حقيقه ولا ف فديو كول بس انت عشمتها ف الجواز اصلا هترضي عادي ولا ايه
بتحايل عليها تكلم اهلها وخايفة من فرق السن

• عجبني
التفاعلات: Donia a
بصي هو اولا في كيلا الحلتين علي حسب نوع البنت الي ف حياتي انا اعرف ازا كانت حد نضيف ولا لا ف لو كانت حد نضيف طبعا وعملت كدا عشاني و في بينا صيقا لاننا معرفة حب وارطباط مش معرفة سرير فا اكيد طبعا هجوزها دي نقطة سانيا هو لو بيحبك وش مستحيل يفكر يمحي مستقبلك و لو لسة عزراء وسابك ب بكريتك يبقي حد بيحبك ويستاهل الي بتعملية عشانة اما بقي لو مش فارق معاة شرفك فا هيبان ف اول فرصة لية هيحاول يرشقة لان بنسبا لية اهم حاجة رغبتة وانت اخر اهتماماتة دا ميستهلش ابنتي
في بقي نوع اتاني الي هيا اشمال دي بتبقي اصلا فتحة كسها لكلاب اشارع كل ميعدي واحد من جمبها حيحانة علية دي مثلا اجوزها اعمل بيها اية
انا برد عليك عن تجربة لان الموقف دا حصل معاية مرتين

• عجبني
التفاعلات: Donia a
مش فاهمه
يعني لو طلعت خبره
كده يبقا كان في راكب قبلي وده ما ينفعش لانها مش صارحتني من الاول
اما لو اول مره بيبان

لخصت كلام كنت مش عارف اقولو ازاي
تسلميلى ياحبيبتى
فعلا الغلط الكبير بيقع علينا احنا مش هما احنا اللى بنسلم نفسنا لناس متستاهلش وبنرجع نعيط

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%