NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد عنده ميول مختلفة أنا مثلا بحب اكون سالب و في العكس بس مش ده المهم المهم الاحترام و تقبل ميولي و يكون في علاقة حقيقية مش مجرد اكون اداه لتفريغ ڜهوتك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Abozeeb, samehhhhh, Jordn و 2 آخرين
كل واحد عنده ميول مختلفة أنا مثلا بحب اكون سالب و في العكس بس مش ده المهم المهم الاحترام و تقبل ميولي و يكون في علاقة حقيقية مش مجرد اكون اداه لتفريغ ڜهوتك
اكيد يا قلبى ... اهم حاجة الاحترام

• عجبني
التفاعلات: mego96
طبعا عندك حق جداا

• عجبني
تمام جدا انا مواجب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع اني مليش ميول شاذه بس بتفق معاك

• عجبني
كلام اتفق معاه
من خبره سنوات تبادل بنوتي و احيانا سالب اقولك المهم تعرف و تتعب لما تختار اللي تكون معاه
الحل الثاني تكون مع نفسك زي الصوره 😊

تعرف يحب نفسي انيك سالب حلو ذيك كده😂❤️

• حبيته
التفاعلات: شارل
هقولك حاجة مفيش راجل هيعمل راجل تاني الا لو مش لاقي واحدة ست يعمل معاها هفضل طول عمري مش متقبل لفكرة ميول تاني غير الطبيعي

بص اي حد يعمل مع واحد زيه يبقى اسمه بيميل لنفس جنسه سواء كان موجب او سالب مادام حسيت بشهوة نحية واحد من جنسك تبقى مثلي الجنس
هتلاقي واحد تاني مش متقبلل الفكرة ويقولك ازاي راجل يقبل ان واحد ينيكه وواحد تاني يقولك ازاي راجل زبه يقف على راجل تاني ده ميوله للستات عايز تفهم كلامي اكتر شوف مثلا اللي بيبقى عنده ميول للحيوانات انت هتقول نفس الكلام بس هو عنده شهوة للحيوان
ملخص الكلام ان اهم حاجة انت ماتحتقرش نفسك عشان اللي معاك ده زيه زيك بالظبط فامتبصش انك اقل منه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%