NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من وجهة نظري أن المتعة مع السالب مبتكملش الا لما يكون فيه بينهم حب و ده مبيجيش من الجنس ده بيجي من الصحوبية يعني يبقى عندي صديق سالب ينقضي يومنا مع بعض عادي و وقت ما نحب يكون في حضني و ده اللي يخلي الجنس متعة مختلفة مش مجرد خرم و تنزيل و خلاص و انا جربت الاحساس ده مع صاحب ليا و بجد متعة ملهاش حدود

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: lostmind, Modymoony, ديوث ممحون و 10 آخرين
بتفق معك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Modymoony و Africano28
طيب احكى اكتر

انا عايز من ده يا حزومبل😍

كلام صح جدا
الحب. و الاخلاص

ده حقيقى بجد متعه مختلفه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي حقيقة
انا وصاحبي أصحاب من زمان جدا، من قبل ما نمارس الجنس سوا

من وجهة نظري أن المتعة مع السالب مبتكملش الا لما يكون فيه بينهم حب و ده مبيجيش من الجنس ده بيجي من الصحوبية يعني يبقى عندي صديق سالب ينقضي يومنا مع بعض عادي و وقت ما نحب يكون في حضني و ده اللي يخلي الجنس متعة مختلفة مش مجرد خرم و تنزيل و خلاص و انا جربت الاحساس ده مع صاحب ليا و بجد متعة ملهاش حدود
❤️❤️

• حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و Africano28
  • عجبني
التفاعلات: نوني الخول
عندك حق جدا عشان كدة لغاية النهاردة معملتش ولا علاقة مع ان نفسي جدا بس مش عارف بسبب النقطة اللي انت قولتها دي

• حبيته
التفاعلات: Africano28
عندك حق جدا عشان كدة لغاية النهاردة معملتش ولا علاقة مع ان نفسي جدا بس مش عارف بسبب النقطة اللي انت قولتها دي
طالما ملقيتش اللي انت عايزه متستعجلش و اصبر لحد ما تلاقي اللي يعجبك و تتأكد انك مرتاح معاه قبل اي حاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%