NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اي واحد عنده ميول انه يبقا سالب او بيفكر يجرب
ياريت يراجع نفسه اكتر من مرة ويتاكد من ميوله وان ده الاتجاه اللي هيمشي فيه وياريت ميكنش حد بيعمل ده بدافع فضول او تجربة لانها تجربة مؤلمة ومهينة وهتحس بندم كبير جدا
شوف السبب للي مخليك تحس انك سالب في الاول
وهل ده نتيجة انك مش لاقي حد من الجنس الاخر تمارس معاه ولا مجرد شهوة لان بجد الموضوع مؤلم وهياثر علي نفسيتك لوقت طويل وفي اهانة ليك

• عجبني
التفاعلات: سالب مبتدئ, سالب طري, Shylad91 و 3 آخرين
تسلم

• عجبني
التفاعلات: Mohamed hassan404
ياريت يراجع نفسه اكتر من مرة ويتاكد من ميوله وان ده الاتجاه اللي هيمشي فيه وياريت ميكنش حد بيعمل ده بدافع فضول او تجربة لانها تجربة مؤلمة ومهينة وهتحس بندم كبير جدا
وهل ده نتيجة انك مش لاقي حد من الجنس الاخر تمارس معاه ولا مجرد شهوة لان بجد الموضوع مؤلم وهياثر علي نفسيتك لوقت طويل وفي اهانة ليك
أنا جربت تبادل وكان جميل جدا ونفسي الاقى حد تبادل تانى

• حبيته
التفاعلات: Modymoony
ليه بتقول كده ايه الي حصل

انا كنت متردد في البدايه لكن مع اول تجربه بقيت متاكد اني سالب و الموضوع ملوش علاقه بالاهانه خالص دول اتنين بيمارسو هوايتهم مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: 412Momo, كلود مودي, marioo fan 2 و 3 آخرين
كلام في الصميم لأنه التصور لا يصف الواقع بعد التجربة ولأن الرغبة الشهوانية اللي تسيطر على العقل تججبه عن تقدير النتائج النفسية والاجتماعية
في ناس منذ طفولته تم اغتصابه ونشأ على الميول السلبي وفي ناس تأثر بالمقاطع الإباحية اللي بيشوفها فظن أنه من الممكن أن يعيش التجربة ولكنه لم يقدر العواقب
نحن في مجتمع له عادات وتقاليد ودين يختلف تماما عن مجتمعات الغرب
لذلك نظرة المجتمع للمثلية غير المجتمعات الأخرى
هذا مع الردود النفسية للسالب لما يتم احتقاره وتعيره وتهميشه مما يجعله لا يرفع رأسه ويتعرض للتنمر.

• عجبني
كلامك صح

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام يحترم

• عجبني
كلامك صح و ده اللي بيخلى الأغلب متردد في موضوع الممارسة انا الموضوع في دماغى من ايام المراهقة بس ممارستش لحد سن ٣٤ سنة و قررت أخوض تجربة سوفت منكرش ان كنت بندم بعدها بس كنت بشتاق وارجع أمارس سوفت تانى مش عارف هل أنا كده سالب فعلا ولا
بس بحب فعلا احساس انى حد راكبنى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Karim g، hani1 و عالي عليك
كلامك صح و ده اللي بيخلى الأغلب متردد في موضوع الممارسة انا الموضوع في دماغى من ايام المراهقة بس ممارستش لحد سن ٣٤ سنة و قررت أخوض تجربة سوفت منكرش ان كنت بندم بعدها بس كنت بشتاق وارجع أمارس سوفت تانى مش عارف هل أنا كده سالب فعلا ولا
بس بحب فعلا احساس انى حد راكبنى
طيب ليه مجربتش هارد

• عجبني
التفاعلات: hani1
طيب ليه مجربتش هارد
خوف من التعود بس شكلي هجربه لانى كنت برفض المقابلة و قابلت وكنت رافض التجربة السوفت و جربت كل شوية بتنازل

• عجبني
التفاعلات: hani1 و marioo fan 2
خوف من التعود بس شكلي هجربه لانى كنت برفض المقابلة و قابلت وكنت رافض التجربة السوفت و جربت كل شوية بتنازل
لو من جواك مرتاح لكده ليه لا

رفض من اي ناحية
رفض انى ابقي سالب لانى اعتقد لو جربت هارد خلاص كده هبقي كسرت كل الحواجز و هعيش كده وانا مش حابب كده

• عجبني
التفاعلات: hani1
رفض انى ابقي سالب لانى اعتقد لو جربت هارد خلاص كده هبقي كسرت كل الحواجز و هعيش كده وانا مش حابب كده
مهو انتا مش هتعمل كده غير وانتا متيقن انك فعلا سالب

ايوه انا بقي مش متيقن بكده

صراع جوايا بين حاجتين ومش عارف اتغلب علي الشعور ده
تحب نتكلماكتر بالخاص؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%