NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش تعدد العلاقات الجنسيه للرجل والمراة في الميزان

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

الموضوع ده شائك شويه بس هحاول اكون مبسط فيه​

في البدايه احب أوضح ان وجود اكثر من إمرأة في حياة الرجل شيء محبب ليه والرجل يمكن له ان يجب اكثر من إمرأة ويقيم معهم علاقة جنسيه سواء بزواج للاثنين او زوجه وعشقية او حتي عشيقتين او اكثر والرجل المتعدد اكثر قوة وفحولة من المفرد​

أما المرأة فإن فطرتها هي ان تكون مع رجل واحد تمنحه قلبها و فرجها (كسها) وان تردد اكثر من رجل علي نفس الكس يسبب خلل في جسد المرأة لعدم براة الرحم مما يؤدي الي خلل في جسد الرجال المترددين عليها​

تحياتي للجميع

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt و غريب عن العالم

في البدايه احب أوضح ان وجود اكثر من إمرأة في حياة الرجل شيء محبب ليه والرجل يمكن له ان يجب اكثر من إمرأة ويقيم معهم علاقة جنسيه سواء بزواج للاثنين او زوجه وعشقية او حتي عشيقتين او اكثر والرجل المتعدد اكثر قوة وفحولة من المفرد​

أما المرأة فإن فطرتها هي ان تكون مع رجل واحد تمنحه قلبها و فرجها (كسها) وان تردد اكثر من رجل علي نفس الكس يسبب خلل في جسد المرأة لعدم براة الرحم مما يؤدي الي خلل في جسد الرجال المترددين عليها​

تحياتي للجميع
انا مش فاهم ايه اللي شائك في الكلام ده حضرتك ، الكلام بسيط جدا
وبعدين هو ازاي انت استنتجت ان الرجل متعدد العلاقات اكثر قوة و ( فحولة ) من الرجل المكتفي بزوجته او حب عمره
ولو سمحت هو انت ازاي استنتجت ان المرأة اللي بتمارس مع اكثر من رجل بتسبب ( خلل ) في جسم الرجل عشان انا بقالي سنة في المجال الطبي واخذت مادة تشريح لجسم المرأة كامل وعمري ما سمعت الكلام ده
مع كامل احترامي

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر و الصقر_الجارح
وبعدين هو ازاي انت استنتجت ان الرجل متعدد العلاقات اكثر قوة و ( فحولة ) من الرجل المكتفي بزوجته او حب عمره
ولو سمحت هو انت ازاي استنتجت ان المرأة اللي بتمارس مع اكثر من رجل بتسبب ( خلل ) في جسم الرجل عشان انا بقالي سنة في المجال الطبي واخذت مادة تشريح لجسم المرأة كامل وعمري ما سمعت الكلام ده
مع كامل احترامي
المعلومات الي قالها معروفه جدا

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

تحياتي للجميع
معلوماتك قديمه جدا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
راجع كلامك

• عجبني
انا اكتر من مره اعمل حساب و يترفض هل ممكن اعرف اسبب اي

• عجبني
مع كامل احترامي

شائك لان الكل مش بيتقبله ذي ما انت مش عارف تصدق وبدتقول درست ومشتفتش لكن هحاول أوضح​

اولا مضوع ان تعدد علاقات الرجل تزيده فحلوه فده يعرفه الي تزوج اكثر من واحده يقدر يقولك انه بعد الزواج الثاني اختلف ادائه بنسبه كبيره لما تزوج الثايه وده كلام عن تجربه​

ثنيانا مضوع الخلل الي بيحصل من كل زبر يدخل في الكس بيسيب شفره وعشان الشفره دي تتمسح محتاج 3 شهور عشان تتمسح وتعدد الشفرات بيعمل خلل ..كون انك مش درستها مش معناها انها حقيقه​

شائك لان الكل مش بيتقبله ذي ما انت مش عارف تصدق وبدتقول درست ومشتفتش لكن هحاول أوضح​

اولا مضوع ان تعدد علاقات الرجل تزيده فحلوه فده يعرفه الي تزوج اكثر من واحده يقدر يقولك انه بعد الزواج الثاني اختلف ادائه بنسبه كبيره لما تزوج الثايه وده كلام عن تجربه​

ثنيانا مضوع الخلل الي بيحصل من كل زبر يدخل في الكس بيسيب شفره وعشان الشفره دي تتمسح محتاج 3 شهور عشان تتمسح وتعدد الشفرات بيعمل خلل ..كون انك مش درستها مش معناها انها حقيقه​

حضرتك انا سبتك مبارح بمزاجي وما رديتش ارد لكن هتفضل مصر هقل كلامك خاطئ ١٠٠%
عضو الرجل لا يترك اي اثر منه في عضو المرأة في عملية الايلاج الا حيواناته المنوية اللي مصيرها كلها تموت ما عدا حيوان او اتنين وممكن عشرة على حسب عدد البويضات الناضجة في قناة البيض عند المرأة ، فكلامك عن الشفرات ده تحكيه لحلاق مش لي
ثانيا اداء الرجل عندما يتزوج الثانية ولا العاشرة لا بيتحسن ولا بيتنيل ومش عايزة تجربة الموضوع عبارة عن واحد بيبذل نفس الاداء مع مرته او مع اي شرموطة من الشارع يعني مش بيكون مع مراته بيجيب ضهره ب ١٢ دقيقة وبروح للشرموطة ويجيب ب ساعة ، ليه حضرتك هو متفاهم مه الاحليل بتاعه يطول عشان يعجب المزة ولا ايه مش فاهم ، كلامك مية بالمية غلط من كل الاتجاهات وارجوك ما تكابرش على غلط عشان ده غلط افشخ ، مع كامل احترامي

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
حضرتك انا سبتك مبارح بمزاجي وما رديتش ارد لكن هتفضل مصر هقل كلامك خاطئ ١٠٠%
عضو الرجل لا يترك اي اثر منه في عضو المرأة في عملية الايلاج الا حيواناته المنوية اللي مصيرها كلها تموت ما عدا حيوان او اتنين وممكن عشرة على حسب عدد البويضات الناضجة في قناة البيض عند المرأة ، فكلامك عن الشفرات ده تحكيه لحلاق مش لي
ثانيا اداء الرجل عندما يتزوج الثانية ولا العاشرة لا بيتحسن ولا بيتنيل ومش عايزة تجربة الموضوع عبارة عن واحد بيبذل نفس الاداء مع مرته او مع اي شرموطة من الشارع يعني مش بيكون مع مراته بيجيب ضهره ب ١٢ دقيقة وبروح للشرموطة ويجيب ب ساعة ، ليه حضرتك هو متفاهم مه الاحليل بتاعه يطول عشان يعجب المزة ولا ايه مش فاهم ، كلامك مية بالمية غلط من كل الاتجاهات وارجوك ما تكابرش على غلط عشان ده غلط افشخ ، مع كامل احترامي

ده كرم اخلاق منك يا استاذ رمضان​

لكن موضوع ان الرجل يكون اقوي جنسيا اذا تزوج بأكثر من إمراة ده عن تجربه شخصيه ومن تجارب أخرين وده بتطبق لو ببنيكهم بدون زواج شرط أن هم ميكونش بيتناكو من غيره​

أما موضوع ان اتصال المرأة بالرجل جنسيا يترك شفرة معينه تجل كس المرأة يتعرف علي زبر الرجل عندما يحل مرة اخري اما اذا كان الزبر مختلف فيحدث خلل ... هتقولي هات دليل ...​

هقولك ايما أرقي الانسان أم جهاز الكمبيوتر رأي ان الأرقي والأكثر تعقيدا هو جسم الانسان فهو صنعة ا لله وإذا كانت الفلاشه تترك كود في الكمبيوتر ليتعرف عليها وكثرة دخول الفلاشات للكمبيوتر تخربطه بالفيروسات فهل تستكثر هذا عند دخول الزبر في الكس ..​

تحياتي ليك وشكرا علي اهتمامك​

انا اكتر من مره اعمل حساب و يترفض هل ممكن اعرف اسبب اي
ربما عندك مشكله في الميل انه سبق استخدامه او الإسم مستخدم

تحياتي للجميع
أتفق واختلف معاك في نفس الوقت يا استاذي .. الافراط في الجنس مع العديد من النساء ممكن يسبب أمراض كتيرة اهمهم الايدز والامراض المناعية والجنسية ..
الراجل قادر على التعدد أتفق معاك ولكن بحدود .. وأظن الدليل واضح في كتاب **** .. ولكنه أعلى وأعظم من أن تُذكر آياته في مواضعينا على منتديات مشابهة ..
المهم ان التعدد للرجل بشروط أهمها أن يكون قادر .. مما يعني ان الجنس ليس عامل اساسي في اعطاء القدرة للرجل على ممارسته بشكل اكتر ..

والا كان اتخلق حواء وغيرها .. ولكنها كانت حواء فقط .. تحياتي وأشكرك لطرح الموضوع للنقاش ♥️

• عجبني
أتفق واختلف معاك في نفس الوقت يا استاذي .. الافراط في الجنس مع العديد من النساء ممكن يسبب أمراض كتيرة اهمهم الايدز والامراض المناعية والجنسية ..
الراجل قادر على التعدد أتفق معاك ولكن بحدود .. وأظن الدليل واضح في كتاب **** .. ولكنه أعلى وأعظم من أن تُذكر آياته في مواضعينا على منتديات مشابهة ..
المهم ان التعدد للرجل بشروط أهمها أن يكون قادر .. مما يعني ان الجنس ليس عامل اساسي في اعطاء القدرة للرجل على ممارسته بشكل اكتر ..

والا كان اتخلق حواء وغيرها .. ولكنها كانت حواء فقط .. تحياتي وأشكرك لطرح الموضوع للنقاش ♥️
شكرا علي تعليقك الجميل صديقي

• حبيته
التفاعلات: Tommyy
صح

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم

تحياتي للجميع
مع كامل الاحترام، نصف كلامك صحيح والنصف الثاني غلط. فيه نظريات حديثة بتقول إن الإنسان بصفة عامة، نساء ورجال ممكن يحبوا اثنين وأكثر. ودي حصلت في عدة مجتمعات مش بس عندنا. وحتى القرآن بيقول" وانكحوا ما طاب لكم من النساء مثنى وثلاث ورباع أو ما ملكت أيمانكم" يعني مش بس تحب أربعة وإنما لو كنت قادر تطبق " وآآتوهن أجورهن" أي لو كنت صاحب مال وجاه وتقدر تدفع لمن تنيكها أجرها كمقابل للمتعة فهذا حلال. لحد هنا كلامك حق وأنا معاك. لكن النصف الغلط، هو أن الحياه الاقتصادية والقدرة الشرائية معدش تسمح بالنفقة على ست وحده ما بالك بالعشيقة اللي كلها طلبات حتى أصبحت العلاقات تجارية محضة، ومن ناحية إنسانية وعلمية، كلامك غلط لأن العكس هو اللي يحصل. الرجل بكثرة علاقاته هو اللي ينقل الأمراض للزوجة وللعشيقة أيضا. ولهذا إما أن يصون الرجل نفسه ويكتفي بزوجته بس، وإما فمن حق المرأة كذلك أن تنيك وتعمل عشيق زي الرجل بالضبط. أما قصة المرض فالأثنين سواء كلهم معرضين للمرض. وحاجة أخيرة، الست كل ما زاد سنها تزيد رغباتها عشان تحب تحافظ على إحساسها بالأنوثة. عكس الرجل الذي تقل رغبته الجنسية مع السن. زد على هذا أن القذف عنده يصبح سريعا يعني ميقدرش يشبع الست بتاعو.

• يالهوي هي وصلت لكده

تحياتي للجميع
يسطا متجمعش في رجاله بتحب مراتته و يستحيل يخنوهما و في رجاله عادي لو نام مع اتنين و تلاته ورا مرتوا عادي

• عجبني
يسطا متجمعش في رجاله بتحب مراتته و يستحيل يخنوهما و في رجاله عادي لو نام مع اتنين و تلاته ورا مرتوا عادي

رايك يحترم صديقي الغالي لكن الرجل فطر علي التعدد وهذا لا ينتقص من قدر المرأة لكنه حدث تشويه متعمد للعقل الجمعي للمجتمعات التي لديها الامكانيات لتصبح قوة لا يستهان بها​

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%