NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ٣٨ سنه بنوتي بكل معني للكلمه جوايا بنت مشاعر بنت جسم بنت تفكير بنت . اعمل ايه وانا عايش محبر اني امثل اني راجل وسط مجتمع رجعي

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: mo.gab, Kime, home4 و 8 آخرين
انا ٣٨ سنه بنوتي بكل معني للكلمه جوايا بنت مشاعر بنت جسم بنت تفكير بنت . اعمل ايه وانا عايش محبر اني امثل اني راجل وسط مجتمع رجعي
معلش رجعي إزاي يعني
يعني المفروض المجتمع يعملك ايه طيب

بص انا مش هكدب عليك هى ملهاش حل
انت ف مجتمع عربى شرقى موضوع البنوتى والترانس وكل عالم الميم مرفوض بالنسبة ليهم قلبا وقالبا علشان كده ملهاش حل
انت عاوز تفضل بنوتى اهلا وسهلا بس هتبقى متخفى ومحدش يعرف ده غير حد نفس ميولك مش عاوز تفضل بنوتى وعايز تعيش راجل كما خلقت يبقى تقاوم اللى جواك وتعيش لكن المجتمع مش راجعى انت بالنسبة للمكتمع مختلف عن الفطرة وشاذ عن الطبيعة ف لازم تترفض
الحل المناسب ليك وانك عاوز تعيش بنوتى زى ما حابب وتعيش بكل حريتك انك تسافر ع اى بلد اوروبى وهناك هتعرف تعمل ده براحتك غير كده ف انت ملكش اى حلول

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: maya3000, Toommc, Shynice6 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلي ميولك لنفسك او انك تروح اي دوله تانيه بياخد البنوني فيه حقوقه ويعيش بحريه

• عجبني
التفاعلات: hamdy_200024، maya3000 و عوكل الجن
اما تفضل كدة او تهاجر

كذبا قالوا ان الغرب يشجع على المثلية الجنسية زى ما فية رفض هنا فية هناك بس اقل والنظرة هى هى خليك فى المدارى احسن اليهود هما اللى بيسوقوا لدة من اجل فنار البشرية

• عجبني
التفاعلات: Shynice6 و maya3000
السر وتختار حد يحافظ عليك وعلى شرفك أنا سالب سوفت لو حابب تكون اصدقاء

• عجبني
التفاعلات: Jordn، hamdy_200024 و maya3000
سيبك من المجتمع لان دا تمر **** بية ومش هتقدر تغيرة
ال هتقدر عليه انك تحس مشاعرك وافكارك واحتياجك مع نفسك
ولو ميمحت الفرصة انك تعرف حد ف المقام الاول متفهم كينونة مشاعرك
ومتوافقين فكريا وشعوريا
تقدر تحس دة معاه
غير كدة بلاش ومتخليش احتياجك يأثر على حياتك بصورة تضرك ❤

• عجبني
التفاعلات: hamdy_200024
بص انا مش هكدب عليك هى ملهاش حل
انت ف مجتمع عربى شرقى موضوع البنوتى والترانس وكل عالم الميم مرفوض بالنسبة ليهم قلبا وقالبا علشان كده ملهاش حل
انت عاوز تفضل بنوتى اهلا وسهلا بس هتبقى متخفى ومحدش يعرف ده غير حد نفس ميولك مش عاوز تفضل بنوتى وعايز تعيش راجل كما خلقت يبقى تقاوم اللى جواك وتعيش لكن المجتمع مش راجعى انت بالنسبة للمكتمع مختلف عن الفطرة وشاذ عن الطبيعة ف لازم تترفض
الحل المناسب ليك وانك عاوز تعيش بنوتى زى ما حابب وتعيش بكل حريتك انك تسافر ع اى بلد اوروبى وهناك هتعرف تعمل ده براحتك غير كده ف انت ملكش اى حلول
بللد زي اي

بللد زي اي
فيه ممكن دول أوروبا واكترهم حاليا المانيا فيها تساهل كبير مع مجتمع الميم
وعندك كندا برضو فيها مثلين كتير
وفيه دوله ف اسيا مش فاكره اسمها حاليا بس فيها نسبه كبيره مثلين من سكانها أساسا
لكن دول عربيه مش هتلاقى غير ف المستخبى اوى اوى وممكن تدور ع جوجل وتلاقى اكتر

نفس احساسي اصبر لحد مايجي اللي يمتعك

قدم لجوء لألمانيا

• عجبني
التفاعلات: maya3000
فيه ممكن دول أوروبا واكترهم حاليا المانيا فيها تساهل كبير مع مجتمع الميم
وعندك كندا برضو فيها مثلين كتير
وفيه دوله ف اسيا مش فاكره اسمها حاليا بس فيها نسبه كبيره مثلين من سكانها أساسا
لكن دول عربيه مش هتلاقى غير ف المستخبى اوى اوى وممكن تدور ع جوجل وتلاقى اكتر
الفكرة في الدول اللي تديلك جنسية بعد ما تغير ميولك او لو عملت عملية تحويل

الفكرة في الدول اللي تديلك جنسية بعد ما تغير ميولك او لو عملت عملية تحويل
بص انا بصراحه معرفش كتير عن الموضوع ده
بس ع ما اظن أن مش كل الدول بتشترط انك تغير ميولك أو تعمل عمليه علشان الجنسيه وبعدين لو ده شرط ف اظن ان فيه ناس سوالب أو بنوتة مش هيرفض الشرط ده بل هيكون مرحب بيه جدا
+ كمان سمعت عن حاجه اسمها لجوء جنسي فيه دول بتقبل بيه وده خاص لمجتمع الميم علشان يعيشوا بحريه ف البلاد ديه بس ده اكيد ليه شروط ممكن تبحث ف جوجل وتعرفها اكتر وبدقه

بص انا بصراحه معرفش كتير عن الموضوع ده
بس ع ما اظن أن مش كل الدول بتشترط انك تغير ميولك أو تعمل عمليه علشان الجنسيه وبعدين لو ده شرط ف اظن ان فيه ناس سوالب أو بنوتة مش هيرفض الشرط ده بل هيكون مرحب بيه جدا
+ كمان سمعت عن حاجه اسمها لجوء جنسي فيه دول بتقبل بيه وده خاص لمجتمع الميم علشان يعيشوا بحريه ف البلاد ديه بس ده اكيد ليه شروط ممكن تبحث ف جوجل وتعرفها اكتر وبدقه
مش ده قصدي
اقصد انا لو حابب اغير جنسي وابقي بنت زي ما انا حابة هبقي في الواقع بنت بس عالورق لسه ولد ف اعتقد اي بنوتي بيبقي نفسه في حل للمشكلة ديه

تعالي نتكلم بسريه تامه وتبقى مراتي

مش ده قصدي
اقصد انا لو حابب اغير جنسي وابقي بنت زي ما انا حابة هبقي في الواقع بنت بس عالورق لسه ولد ف اعتقد اي بنوت
مش ده قصدي
اقصد انا لو حابب اغير جنسي وابقي بنت زي ما انا حابة هبقي في الواقع بنت بس عالورق لسه ولد ف اعتقد اي بنوتي بيبقي نفسه في حل للمشكلة ديه

بص بصراحه معرفش علشان الموضوع ده ليه ابعاد قانونيه وع حسب قانون الدوله اللى انت منها بس ع سبيل المثال لو انت من مصر يبقى هتعمل العمليه وتغير جنسك وتبقى البنت اللى بتتمناها بس الورق هتاخد منك شويه وقت علشان يتغير لانك تقريبا بتعمل محضر علشان تغير اسمك وبعدين هتغير الورق من ذكر ل انثى ده لو اسمك مينفعش للجنسين إنما لو اسمك ينفع يتسمى بيه الولد والبنت يبقى سهله هتروح تغير النوع ف الورق وتقول غلطه موظف ده غير فيه حلول قانونيه ممكن اى محامى يفيدك بيها أو تحايل ع قانون وهكذا يعنى وده ع حسب معرفتي لا اكتر ولا اقل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%