NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اشرب حاجة دافية تهدي اعصابك و بطل تفكير و انت هتعرف تانم
انا يصحبى نمت 11صحيت12على السكر وطى وبس من بعد ما اكلت حلويات اعصابى مش على بعضها وعاوز انام ونعسان بس مش قادر ومخنوق بسبب الحوار دا

• عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr
انا يصحبى نمت 11صحيت12على السكر وطى وبس من بعد ما اكلت حلويات اعصابى مش على بعضها وعاوز انام ونعسان بس مش قادر ومخنوق بسبب الحوار دا
انتا تلقيك اتعصبت و زعلت او نايم مدايق او اهملت في علاجك مش اكتر روق كدا يمكن تعرف تنام تاني

الفراغ و الملل بقي مالي حياتنا و اخيانا بحس ان المنتدي فقد حاجات كتير اوي
دي حقيقيه الملل بقي مالي حياتنا أنا دخلت هنا عشان نفس الوحده دي واني اتسلي واتعرف علي صحاب بس لقيت نفس الملل هو هو

انتا تلقيك اتعصبت و زعلت او نايم مدايق او اهملت في علاجك مش اكتر روق كدا يمكن تعرف تنام تاني
انا حاليا مدايق بسبب انى عملت العاده وانا لاعب كمال اجسام ودا مخلينى متعصب على اخرى بوص انا نزفت مرتين حاليا ددمم من منخيرى عادى من كتر النرفزه

انا حاليا مدايق بسبب انى عملت العاده وانا لاعب كمال اجسام ودا مخلينى متعصب على اخرى بوص انا نزفت مرتين حاليا ددمم من منخيرى عادى من كتر النرفزه
طب اهظي وروق مش مشكلة الي حصل المهم انك مش تتعصب علشان السكر بس

طب اهظي وروق مش مشكلة الي حصل المهم انك مش تتعصب علشان السكر بس
يجدع فكك يعنى هوا الواحد لو هيموت مش هيموت دلوق انا عن نفسى الحوار دا معصبنى جدا حط نفسك مكامى كدا وتخيل

انت تلاقيك هيجت جامد علي حاجة مش بتقدر تمسك نفسك قدامها
فعلا بس انا نفسيتى. مضطربه جدا عشان انا مش قادر احكم على نفسى بسبب الحوار دا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت عارف يسطى انا حاليا حاسس بان انا وحش تمام. وكل الى حوليا مرتبطين وانا مجيش جمبهم نقطه فمقامهم بيحبو وبيتحبو وحد بيخاف عليهم وبيتخاف عليهم فاهم انت شعور كدا يحسسك انك واقف فمكان بعيد وعالى وبتبص عليهم وانت قلبك بيتقطع بحسره على الى انت شايفو شايفهم كل اتنين مرتبطين مع بعض وانت بعيد واقف وبتتفرج وللاسف ما باليد حيله 🤷‍♂️🤷‍♂️

انت عارف يسطى انا حاليا حاسس بان انا وحش تمام. وكل الى حوليا مرتبطين وانا مجيش جمبهم نقطه فمقامهم بيحبو وبيتحبو وحد بيخاف عليهم وبيتخاف عليهم فاهم انت شعور كدا يحسسك انك واقف فمكان بعيد وعالى وبتبص عليهم وانت قلبك بيتقطع بحسره على الى انت شايفو شايفهم كل اتنين مرتبطين مع بعض وانت بعيد واقف وبتتفرج وللاسف ما باليد حيله 🤷‍♂️🤷‍♂️
صدقي يا صاحبي انت كدا مرتاح اسالني انا
انا حبيت من كل قلبي و حبيبتي ماتت و مش قادر احب غيرها ولا اشوف غيرها ولا عاوز حد يحل مكانها صدقني انتا كدا مرتاح اوي

صدقي يا صاحبي انت كدا مرتاح اسالني انا
انا حبيت من كل قلبي و حبيبتي ماتت و مش قادر احب غيرها ولا اشوف غيرها ولا عاوز حد يحل مكانها صدقني انتا كدا مرتاح اوي
انت عالاقل جربت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%