NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زب امبابه

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بيكم انا هدخل ف الموضوع ع طول انا دلوقت شاب عندي ٢٥ سنه لما كنت صغير ف ابتدائي كده مثلا كان عندي جيراني شبهه متربيين مع بعضينا بس هما اكبر مني واحده ب تلت سنين و اختها اكبر مني خمس سنين و كانو بيفضلو يتحرشوا بيا هما بنتين اخوات و كانو بيطلعوني عندهم اقعد بحكم الجيره و الكبيره كانت بتقعدني ع رجلها و تفضل تلعب ف بتاعي و هو صغير خالص بحكم سني وقتها و تفضل تمسكه و تشده من غير م حد يشوفها كده و تفضل تلعب فيه و كانت بطلعلهم فوق السطح و كنا بندخل عشه فراخ كده و كانت بترفع الجلبيه بتاعتها و تقلعني البنطلون بتاعيو تفضل تلعب ف كسها و تلعب ف زبي وانا مكنتش فاهم كل ده بحكم اني *** وقتها و كنت بتخدني هي و اختها شقتهم لما تفضي و كل واحده تدخل عليا الاوضه الكبيره كانت بتقف و ترفع الجلبيه و تقلعني البنطلون و تفضل تمسح كسها ف زبي و تشيلني و تلزقني ف كسها و تخلص و الصغيره تدخل تفضل تنام عليا و تخليني انام عليها ملط و تفضل تحك فيا جامد و كانوا يخدوني انام جمبهم و يفضلوا يزنقوني جامد اوي ف الحيطه جسمهم اللي كان سخن وقتها و اكتر حاجه معلقه معايا لما الكبيره ديه قعدت ع السلم و نزلت الاندر بتاعها و كانت عايزاني الحس كسها و تقولي دوق هيعجبك طعمه و تقولي هات انا ادوق عندك و انت تعالي دوق عندي و فضلوا يعملوا معايا كده لحد م الكبيره اتخطبت و الصغيره بطلت بس انا لما كبرت كنت اوقات كتير بخلي الصغيره طلعه قدامي ع السلم و افضل احسس ع طيزها و اتفرج عليها لحد م كبرنا و بقا في حدود بس انا لحد دلوقت بهيج عليهم و نفسي فيهم فشخ و هما متجوزين و مخلفين دلوقت و لما بتكلم مع الكبيره بحسها هايجه يعني افضل اقولها الجمال ده و الحلاوة ديه تقولي ده عنيك **** يخليك لينا انت اللي بترفع معنوياتنا بس هموت و انيكهم .

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Anas868, قاذف اللهب, كسك متعتى و 3 آخرين
اهلا بيكم انا هدخل ف الموضوع ع طول انا دلوقت شاب عندي ٢٥ سنه لما كنت صغير ف ابتدائي كده مثلا كان عندي جيراني شبهه متربيين مع بعضينا بس هما اكبر مني واحده ب تلت سنين و اختها اكبر مني خمس سنين و كانو بيفضلو يتحرشوا بيا هما بنتين اخوات و كانو بيطلعوني عندهم اقعد بحكم الجيره و الكبيره كانت بتقعدني ع رجلها و تفضل تلعب ف بتاعي و هو صغير خالص بحكم سني وقتها و تفضل تمسكه و تشده من غير م حد يشوفها كده و تفضل تلعب فيه و كانت بطلعلهم فوق السطح و كنا بندخل عشه فراخ كده و كانت بترفع الجلبيه بتاعتها و تقلعني البنطلون بتاعيو تفضل تلعب ف كسها و تلعب ف زبي وانا مكنتش فاهم كل ده بحكم اني * وقتها و كنت بتخدني هي و اختها شقتهم لما تفضي و كل واحده تدخل عليا الاوضه الكبيره كانت بتقف و ترفع الجلبيه و تقلعني البنطلون و تفضل تمسح كسها ف زبي و تشيلني و تلزقني ف كسها و تخلص و الصغيره تدخل تفضل تنام عليا و تخليني انام عليها ملط و تفضل تحك فيا جامد و كانوا يخدوني انام جمبهم و يفضلوا يزنقوني جامد اوي ف الحيطه جسمهم اللي كان سخن وقتها و اكتر حاجه معلقه معايا لما الكبيره ديه قعدت ع السلم و نزلت الاندر بتاعها و كانت عايزاني الحس كسها و تقولي دوق هيعجبك طعمه و تقولي هات انا ادوق عندك و انت تعالي دوق عندي و فضلوا يعملوا معايا كده لحد م الكبيره اتخطبت و الصغيره بطلت بس انا لما كبرت كنت اوقات كتير بخلي الصغيره طلعه قدامي ع السلم و افضل احسس ع طيزها و اتفرج عليها لحد م كبرنا و بقا في حدود بس انا لحد دلوقت بهيج عليهم و نفسي فيهم فشخ و هما متجوزين و مخلفين دلوقت و لما بتكلم مع الكبيره بحسها هايجه يعني افضل اقولها الجمال ده و الحلاوة ديه تقولي ده عنيك ** يخليك لينا انت اللي بترفع معنوياتنا بس هموت و انيكهم .
حاسه انه اعرفك

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • ماااشي
  • عجبني
التفاعلات: المش مهندس، ماستر1 و حنفي الونش
ننتظر هتعمل ايه🤣

اهلا بيكم انا هدخل ف الموضوع ع طول انا دلوقت شاب عندي ٢٥ سنه لما كنت صغير ف ابتدائي كده مثلا كان عندي جيراني شبهه متربيين مع بعضينا بس هما اكبر مني واحده ب تلت سنين و اختها اكبر مني خمس سنين و كانو بيفضلو يتحرشوا بيا هما بنتين اخوات و كانو بيطلعوني عندهم اقعد بحكم الجيره و الكبيره كانت بتقعدني ع رجلها و تفضل تلعب ف بتاعي و هو صغير خالص بحكم سني وقتها و تفضل تمسكه و تشده من غير م حد يشوفها كده و تفضل تلعب فيه و كانت بطلعلهم فوق السطح و كنا بندخل عشه فراخ كده و كانت بترفع الجلبيه بتاعتها و تقلعني البنطلون بتاعيو تفضل تلعب ف كسها و تلعب ف زبي وانا مكنتش فاهم كل ده بحكم اني * وقتها و كنت بتخدني هي و اختها شقتهم لما تفضي و كل واحده تدخل عليا الاوضه الكبيره كانت بتقف و ترفع الجلبيه و تقلعني البنطلون و تفضل تمسح كسها ف زبي و تشيلني و تلزقني ف كسها و تخلص و الصغيره تدخل تفضل تنام عليا و تخليني انام عليها ملط و تفضل تحك فيا جامد و كانوا يخدوني انام جمبهم و يفضلوا يزنقوني جامد اوي ف الحيطه جسمهم اللي كان سخن وقتها و اكتر حاجه معلقه معايا لما الكبيره ديه قعدت ع السلم و نزلت الاندر بتاعها و كانت عايزاني الحس كسها و تقولي دوق هيعجبك طعمه و تقولي هات انا ادوق عندك و انت تعالي دوق عندي و فضلوا يعملوا معايا كده لحد م الكبيره اتخطبت و الصغيره بطلت بس انا لما كبرت كنت اوقات كتير بخلي الصغيره طلعه قدامي ع السلم و افضل احسس ع طيزها و اتفرج عليها لحد م كبرنا و بقا في حدود بس انا لحد دلوقت بهيج عليهم و نفسي فيهم فشخ و هما متجوزين و مخلفين دلوقت و لما بتكلم مع الكبيره بحسها هايجه يعني افضل اقولها الجمال ده و الحلاوة ديه تقولي ده عنيك ** يخليك لينا انت اللي بترفع معنوياتنا بس هموت و انيكهم .
فكرها باللي كانو بيعملوه معاك وانت صغير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%