NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش تعالي شوف البوست اليخليك كاريزما المنتدي

mariam55

لعبة مريم 🖤
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور
سؤال هسألهولك وترد بصراحه
هل انت كاريزما او لا ؟؟
سؤال ممكن يكون غريب نوعا ما ولكن للأسف الاجابة الانا شايفاها ف اغلب الاعضاء انه لأ
لأكتر من سبب ، يعني مثلا لو انت داخل المنتدي للجنس بس ومش غرض تكوين اصدقاء او اي سبب
- فانت لازم تبقا كاريزما ولكن متجيش تقولي تعالي خاص بسرعه عايزك ف حاجه خطيرة
طيب ما انا كبنت هتريق عليك لأن لما حد بيقول لبنت حاجه خطيرة اول حاجه بتيجي فدماغنا ان البيقول يقصد البريود لأن البنات هما البيتكلموا كده .
- حاجه كمان لما مثلا اي بنت بتنشر بوست جنسي هنا انت خيالك بيهيلك ان البنت دي حيحانه وعبدة لزبك ، وهي كل الهي عايزاها انها بتسلي وقتها زي ما انت بتسلي وقتك ، فانت متقولش ليها تعالي انيكك ، او انك تقولها تعالي اريحك يا لبوة .
يبني ما هي لو عايزه اي حد والسلام هتقول لأي حد والكل هيجري عليها ولا ايه .
بل بالعكس احنا لما بنلاقي كده وانك مدلوق علي نفسك انت بتسقط من نظرنا يا حبيبي مش بنشوفك جميل يعني
وكله كوم وجو انا زبي ٤٥ سم ، انا بنيك اسبوع متواصل ليه كل ده ما احنا عارفينك بتكدب
الانا عايزه اقوله انك بتضيع شكلك من الانت بتقوله والبتعمله
خليك كاريزما كده ومتبقاش مدلوق علي نفسك
وانا مش بقولك تقرا كتب كاريزما يبني كل العليك انك تبقا علي طبيعتك وعلي حقيقتك ، اعتبر نفسك هنا مع اصحابك ، علشان نحس بالاولفه مع بعض
متبالغش ، متبقاش مدلوق ، بلاش جو فحل المجرة ، بلاش حاجات ملهاش لازمه
خليك طبيعي وكلنا هنحبك
وهتلفت نظرنا من اسلوبك الطبيعي
ولا انتوا ايه رأيكم ؟

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Casper., مستر سيمب, mkmsas1985 و 15 آخرين
الكاريزما ليس انا من يحددها
ولكن شخصيتي والاخرين

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN
انا حد عادي

• عجبني
كلامك جميل يا مريم.
وفعلا الرجل الكارزمة بيتعرف من اسلوبة وتعليق منة في بوست. كفيل يظهر معدنة ونوايا.
وانا خلاص بجد بشكر الظروف الي جعل اصدقائي كلهم كارزما هنا. وهم معايا حلوة ومرة.
بوست رائع يا مريم. انجوي حبيبتي ✌️

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN و Ahmedmax7
سيبك من الكلام ده.. كلنا عارفينه. مقولتليش قفلتى الاكونت القديم لييه 🤔
ليش ياعليش 🤔

هل انت كاريزما او لا ؟؟
سؤال ممكن يكون غريب نوعا ما ولكن للأسف الاجابة الانا شايفاها ف اغلب الاعضاء انه لأ
لأكتر من سبب ، يعني مثلا لو انت داخل المنتدي للجنس بس ومش غرض تكوين اصدقاء او اي سبب
طيب ما انا كبنت هتريق عليك لأن لما حد بيقول لبنت حاجه خطيرة اول حاجه بتيجي فدماغنا ان البيقول يقصد البريود لأن البنات هما البيتكلموا كده .
- حاجه كمان لما مثلا اي بنت بتنشر بوست جنسي هنا انت خيالك بيهيلك ان البنت دي حيحانه وعبدة لزبك ، وهي كل الهي عايزاها انها بتسلي وقتها زي ما انت بتسلي وقتك ، فانت متقولش ليها تعالي انيكك ، او انك تقولها تعالي اريحك يا لبوة .
بل بالعكس احنا لما بنلاقي كده وانك مدلوق علي نفسك انت بتسقط من نظرنا يا حبيبي مش بنشوفك جميل يعني
وكله كوم وجو انا زبي ٤٥ سم ، انا بنيك اسبوع متواصل ليه كل ده ما احنا عارفينك بتكدب
وانا مش بقولك تقرا كتب كاريزما يبني كل العليك انك تبقا علي طبيعتك وعلي حقيقتك ، اعتبر نفسك هنا مع اصحابك ، علشان نحس بالاولفه مع بعض
خليك طبيعي وكلنا هنحبك
ولا انتوا ايه رأيكم ؟
كلام جميل جدا
لما تكون ع طبيعتك احسن من التصنع

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الكوهينور و Alessandro Massimo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سيبك من الكلام ده.. كلنا عارفينه. مقولتليش قفلتى الاكونت القديم لييه 🤔
ليش ياعليش 🤔
هو الاتقفل

كلامك جميل يا مريم.
وفعلا الرجل الكارزمة بيتعرف من اسلوبة وتعليق منة في بوست. كفيل يظهر معدنة ونوايا.
وانا خلاص بجد بشكر الظروف الي جعل اصدقائي كلهم كارزما هنا. وهم معايا حلوة ومرة.
بوست رائع يا مريم. انجوي حبيبتي ✌️
ميرسي ليكي يا رودي ده جمالك .
بالظبط الشخص الكاريزما بيبان من حاجات بسيطه ولكن التصنع خاجه متعبه

• ايه ده
التفاعلات: UnIdEnTItY
هل انت كاريزما او لا ؟؟
خليك طبيعي وكلنا هنحبك
ولا انتوا ايه رأيكم ؟
المشكلة انهم فهمين ان دا مجرد بيت دعارة بس اون لاين واغلب اللي كده هتلاقي عندهم جهل بالحياة ومش قدرين يفهموا ان اغلب اللي موجود هنا موجد عشان يغير من مود وروتين الحياة التقليدية ويعرف ازاي الناس بتفكر ازاي

• عجبني
التفاعلات: رجل من هذا الزمن
بصي هو في الاول أنا عرفت المنتدي علشان القصص و كنت متابع من أيام المنتدي القديم
سجلت عضوية لما لقيت انه فيه بجد ناس محترمين بعيداً عن محتوي المنتدي
معاكي حق في اللي انتي قولتيه و مبضون من الكومنتات دي غير كدا أنا نفسي بدأت أكتب قصص بس رافض أنزل هنا علشان الحيحنة 😂
و صدق الكومنت اللي فوق ☝️
كله فاكره بيت دعارة

المشكلة انهم فهمين ان دا مجرد بيت دعارة بس اون لاين واغلب اللي كده هتلاقي عندهم جهل بالحياة ومش قدرين يفهموا ان اغلب اللي موجود هنا موجد عشان يغير من مود وروتين الحياة التقليدية ويعرف ازاي الناس بتفكر ازاي
معاك حق ودي المشكله كتير فاكر ان السايت عبارة عن دعارة الكترونية ، مع ان من وجهة نظري احنا منفرقش كتير عن تويتر وانستجرام

بصي هو في الاول أنا عرفت المنتدي علشان القصص و كنت متابع من أيام المنتدي القديم
سجلت عضوية لما لقيت انه فيه بجد ناس محترمين بعيداً عن محتوي المنتدي
معاكي حق في اللي انتي قولتيه و مبضون من الكومنتات دي غير كدا أنا نفسي بدأت أكتب قصص بس رافض أنزل هنا علشان الحيحنة 😂
و صدق الكومنت اللي فوق ☝️
كله فاكره بيت دعارة
طيب ما تنزل القصص علسان نقرأ حاجات جديده ونشوف كتاب جدد

معاك حق ودي المشكله كتير فاكر ان السايت عبارة عن دعارة الكترونية ، مع ان من وجهة نظري احنا منفرقش كتير عن تويتر وانستجرام
الفرق ان هنا مفيش تحفظ كل واحد بيقول رايه زي مهو حابب بعيد عن حياته الخاصة

كلامك صحيح جدا جدا
انا مش بدخل غير للتسلية كل فين وفيين
وعشان ادخل اضحك علي الناس دول الي مفكرين ان البنات كلها عبدة عنده وهوا عنتيل والشغل النيلة ده

• بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح و UnIdEnTItY
مانا عارف كل ده ايه الجديد يعني
نسقفلك يعني
ولا نسميكي مريم كاريزما 🙂🙂🙂

• بيضحكني
التفاعلات: الولد و الكوهينور

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%