NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الناي بتفكر ان الواحد عشان هنا بيهزر ويضحك وكده ف الحقيقه مبيتكسفش انا لحد دلوقت بتكسف عادي
خصوصا بقي لو حد اول مره اتعرف عليه
يعني لو واحده من المنتدي وكده بتعامل عادي بيكون فيه سنه كسوف بس ب النسبالي بهزر واضحك وافك الدنيا
بس لو حد بره المنتدي ببقي مكسوف
بس يمكن الفتره الاخيره عندي جراءه رهيبه
معنديش خوف ولا كسوف من اي حد حتي لو بره المنتدي وجديد عليا ببقي عادي واهزر واضحك ومبتكسفش
ب النسبه للبنات كلها اول مره بتبقي بتتكسف خصوصا المقابلات اللي هيكون فيه ليها تابعيات جنسيه يعني مثلا هقابل واحده نخرج بنتعرف علي بعض وعارفين بعض من المنتدي وهيكون بنا هحجات جنسيه بعد كده بيبقو مكسوفين اوي ف الاول بعد كده بقي الموضوع فري والهيجان لما بيغلب خلاص بقي 😂
المهم بقي بعد الهري ده كله
انتو بتتكسفو ولا لا وايه حالات الكسوف بتعتكو

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زوقة الجن, SLSAMG, Ven0m و 5 آخرين
انا شهادتى هتبقا مجروحه فى الموضوع دا 😅

• بيضحكني
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: karama, ديوث للجواز, الصقر_الجارح و 2 آخرين
الناي بتفكر ان الواحد عشان هنا بيهزر ويضحك وكده ف الحقيقه مبيتكسفش انا لحد دلوقت بتكسف عادي
خصوصا بقي لو حد اول مره اتعرف عليه
يعني لو واحده من المنتدي وكده بتعامل عادي بيكون فيه سنه كسوف بس ب النسبالي بهزر واضحك وافك الدنيا
بس لو حد بره المنتدي ببقي مكسوف
بس يمكن الفتره الاخيره عندي جراءه رهيبه
معنديش خوف ولا كسوف من اي حد حتي لو بره المنتدي وجديد عليا ببقي عادي واهزر واضحك ومبتكسفش
ب النسبه للبنات كلها اول مره بتبقي بتتكسف خصوصا المقابلات اللي هيكون فيه ليها تابعيات جنسيه يعني مثلا هقابل واحده نخرج بنتعرف علي بعض وعارفين بعض من المنتدي وهيكون بنا هحجات جنسيه بعد كده بيبقو مكسوفين اوي ف الاول بعد كده بقي الموضوع فري والهيجان لما بيغلب خلاص بقي 😂
المهم بقي بعد الهري ده كله
انتو بتتكسفو ولا لا وايه حالات الكسوف بتعتكو
أنا زيك بالضبط يا برنس البرانيس ومبعرفش ابدأ مع مزه بسبب الكسوف ده الشقط محتاج كلاحه عشان كدا فاشل فيه ف الواقع جدا لازم يكون ف معرفه واستلطاف عشان اعرف اكلمها اصلا

• بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Adam Afndena، الصقر_الجارح و الأستااذ
  • بيضحكني
التفاعلات: xxEL7AMAMSYxx
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لحد فتره قريبه كنت حرفيا مبعرفش اتكلم مع بنت كلمتين ع بعض وتلاقي بقى وشي احمر م الكسوف بس حاليا في مثل يصاحبي بيقولك الخشا ف الرجال يجيب الفقر واللي يتكسف من بنت عمه ميجيبش منها عيال😂

لا صاحبت اتنين فى وقت واحد
قادره اول مره اشوف فرخه قادره ده هو ديك بيروق ع عشة الفراخ كلها انما انتي مفتريه اعمليلهم مفاجأه واجمعيهم مع بعض بقي

• عجبني
التفاعلات: dola22
أنا زيك بالضبط يا برنس البرانيس ومبعرفش ابدأ مع مزه بسبب الكسوف ده الشقط محتاج كلاحه عشان كدا فاشل فيه ف الواقع جدا لازم يكون ف معرفه واستلطاف عشان اعرف اكلمها اصلا
انا كده برضو مبعرفش اتكلم امبارح كنت ف الكليه بخلص ورق لاقيت بت عايزه مساعده وبتسال المكان اللي انا ريحه مرديتش اكلمها ل تفكرني حكاك

• حبيته
التفاعلات: الأستااذ
انا لحد فتره قريبه كنت حرفيا مبعرفش اتكلم مع بنت كلمتين ع بعض وتلاقي بقى وشي احمر م الكسوف بس حاليا في مثل يصاحبي بيقولك الخشا ف الرجال يجيب الفقر واللي يتكسف من بنت عمه ميجيبش منها عيال😂
وبقيت تعمل ابه

وبقيت تعمل ابه
بتعامل عادي وبجرأه كبيره بس مبروحش ابدأ كلام طبعا ولا احاول اتعرف لان فيه فرق بين الجرأه والحك الا بقولو اللي قدامي دي فاشخاني ف افكاري وهموت واتكلم معاها ودا محصلش غير مره واحده مع بنت صاحبة اختي

انا كده برضو مبعرفش اتكلم امبارح كنت ف الكليه بخلص ورق لاقيت بت عايزه مساعده وبتسال المكان اللي انا ريحه مرديتش اكلمها ل تفكرني حكاك
فيا العاده الزفت دي وممكن تكون متقبله وعندها الرغبه بس بخاف تحرجني والم الدور واسكت

فيا العاده الزفت دي وممكن تكون متقبله وعندها الرغبه بس بخاف تحرجني والم الدور واسكت
ب الظبط بنخاف نتحرج مع ان انا لما يبقي ليا علاقه بفتح مواضيع واوصل للجنس بعملها

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%