NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه تعالو نتكلم في اي حاجه

Sylas

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عاملين ايه الاخبار كان بقالي حبه قافل الصراحه كنت مشغول بشخص معين وكده بس الشخص ده مشي مره واحده من حياتي بدون سبب ومن غير ما يعرفني حتي الصراحه مخنوق وزعلان جدا قولت اجي افضفض معاكو شويه لو حد عايز يتكلم في حاجه او حد عايز يسال في حاجه يبقا ياريت ووحشتوني كلكو و****♥️🙏

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
عاملين ايه الاخبار كان بقالي حبه قافل الصراحه كنت مشغول بشخص معين وكده بس الشخص ده مشي مره واحده من حياتي بدون سبب ومن غير ما يعرفني حتي الصراحه مخنوق وزعلان جدا قولت اجي افضفض معاكو شويه لو حد عايز يتكلم في حاجه او حد عايز يسال في حاجه يبقا ياريت ووحشتوني كلكو و****♥️🙏
اخويا الغالي اللي واحشني
اللي باعنا خسر دلعنا

• حبيته
التفاعلات: Sylas
شوف تحب نتكلم ف ايه وانا معاك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانت و**** واحشني

طب ليه انا اللي حاسس اني خسرت
طبيعي تزعل ده اللي بيربي كتكوت بيزعل عليه
اهم حاجة الزعل مايسيطرش عليك

• محزن
ياما هتقابل و ياما هتشوف و انصحك بمعرفه حد في الواقع بلاش سوشيال او انترنت عموما العلاقه لم و لن تستمر عن تجربه سنين
تحياتي ليك و ربك يهونها عليك و تلاقي حد شبهك 💎🤍

• حبيته
ياما هتقابل و ياما هتشوف و انصحك بمعرفه حد في الواقع بلاش سوشيال او انترنت عموما العلاقه لم و لن تستمر عن تجربه سنين
تحياتي ليك و ربك يهونها عليك و تلاقي حد شبهك 💎🤍
تسلملي علي الكلام الجميل ده♥️

• حبيته
التفاعلات: 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%