NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شفت الشراميط اللي بيلبسو بناطيل مبينة طيازهم
هما هما بتوع اليومين دول بس بيحطو شنطة تداري طيزهم بس
انت مضايق من الشنطه عشان مبقتش،تعرف تبص يالائيم 😂😂

هوه بقا فيه حاجه عجيبه الناس كلها بقت هيجانه

ليه فرق السن البعيد دا واحد جارى اتجوز من سنه هو شب قال لازم تكون اصغر منى اقل حاجه 7سنين ليه يعم ليه مالها سنه او اتنين متبص على قدك
هو ٧ سنين كتير انت عبيط يا فرعون لازم يكون الفرق كبير عشان الحاله الاقتصادية الشاب بيتفشخ حرفيا عشان يتجوز وع ما يجهز نفسه بيكون بقي ٣٠ او عدي التلاتين يبقي اللي من سنه بنات معاهم عيال عندهم ١٠ سنين فهمت حاجه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: MOHAMMED APDEL MOHSEN
هو ٧ سنين كتير انت عبيط يا فرعون لازم يكون الفرق كبير عشان الحاله الاقتصادية الشاب بيتفشخ حرفيا عشان يتجوز وع ما يجهز نفسه بيكون بقي ٣٠ او عدي التلاتين يبقي اللي من سنه بنات معاهم عيال عندهم ١٠ سنين فهمت حاجه
لا هتلاقي بنات متجوزتش برضو عادي

• بيضحكني
التفاعلات: mo salah ali
هتلاقي ماشي بس هي هتكون ٣٠ سنه مثلا وهو ٣٠ انت نفسلو بتتجوز من غير ارتباط او حب وقدامك اتنين واحده ٢٥ والتانيه ٣٠ وفيهم نفس المواصفات هتختار مين الفرق يكون معقول لحد ٧ سنين وف اوقات ١٠ اكتر من كدا محبش بصراحه و ١٠ برضو بشوفه كتير الي حد ما

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: غدر الناس و عوكل الجن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتلاقي ماشي بس هي هتكون ٣٠ سنه مثلا وهو ٣٠ انت نفسلو بتتجوز من غير ارتباط او حب وقدامك اتنين واحده ٢٥ والتانيه ٣٠ وفيهم نفس المواصفات هتختار مين الفرق يكون معقول لحد ٧ سنين وف اوقات ١٠ اكتر من كدا محبش بصراحه و ١٠ برضو بشوفه كتير الي حد ما
انا بشوف بقي حاجه مختلفه عنك اعذرني ان المهم التوافق الفكري وب النسبالي علي جمب الجنسي مهما كان السن اكبر بقي اصغر قدي ميفرقش المهم يكون في توافق عشان نقدر نعيش ف الحياه الصعبه دي سوه ونكون ف ضهر بعض

• عجبني
التفاعلات: الأستااذ
اعتقد بسبب الهرمونات الي موجوده ف الاكل و الانفتاح الزياده
الانفتاح بقي زياده عن اللزوم بصراحه انا بشوف العجب خصوصا المصريين فنانين ف تطوير اي حاجه وحشه

• عجبني
التفاعلات: زوبررى نااار🤤🥒
انا بشوف بقي حاجه مختلفه عنك اعذرني ان المهم التوافق الفكري وب النسبالي علي جمب الجنسي مهما كان السن اكبر بقي اصغر قدي ميفرقش المهم يكون في توافق عشان نقدر نعيش ف الحياه الصعبه دي سوه ونكون ف ضهر بعض
كل واحد له وجهة نظره مفيش مشكله والموضوع مش جنسي خالص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%