NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فكك انوا ده ضيع وفساد في تربيه وتوعيه عمتنا دلوقتي البنات عيونهم بجاحه يا دولا ولا يهمهم بجد تولع دنيا اقصد شهوتها ومتعتهم
مش للدرجادي برضو انت لسه ف مصر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاندر ايدج بيبقوا لسه بشغفهم ونشاطهم جواهم هيجان بطريقه غبيه ودايسين فاي حاجه علي عكس لما تعدي العشرين بتبدا تعقل وتعرف تفكر انما دلوقتي الاندر ايدج من كتر هيجانهم بينيكوا بعض
والكبار برضو لسه بنشاطهم وشغافهم لان الشباب شباب قلب مش سن وعندك مثال حي للموضوع ده @مدام دعاء

• عجبني
التفاعلات: J U B A
حقيقه أنا مكنتش بكلم بنات أقل من ٢٤
و عندى اقتناع أنهم ناضجين و فاهمين
كلمت واحده اندر ايدج كسم الفجر حرفيا 😅😅
دي حقيقه 😂

زمان كان يقولك خد واحد صغيره ربيها علي ايدك دلوقت الاندر ايدج هيجانين وعارفين ف السكس اكتر من الكبار نفسهم وبصراحه انا عملت معاهم حجات في نسوان مترضاش بيها ولا تحبها
دول اصلا كل حاجة عندهم كبيرة

زمان كان يقولك خد واحد صغيره ربيها علي ايدك دلوقت الاندر ايدج هيجانين وعارفين ف السكس اكتر من الكبار نفسهم وبصراحه انا عملت معاهم حجات في نسوان مترضاش بيها ولا تحبها
صحيح

• حبيته
التفاعلات: dola22
انا اعرف اندر ايدج مفتوحين وولاد ناس ومش هامم عليتهم ولا اى حاجه

طبقة الاغنياء جدا بيكون الموضوع مش فارق معهم موضوع العذرية ...​

انا كنت اعرف واحده مفتوحه واحتفت عني سنوات ولما قابلتها في فرح ابن اخوها لقيتها متزوجه وجوزها عارف ماضيها كله وكانت هي حطه شوية بهارات علي علاقاتها بس ده نادر​

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
  • بيضحكني
التفاعلات: mo salah ali

طبقة الاغنياء جدا بيكون الموضوع مش فارق معهم موضوع العذرية ...​

انا كنت اعرف واحده مفتوحه واحتفت عني سنوات ولما قابلتها في فرح ابن اخوها لقيتها متزوجه وجوزها عارف ماضيها كله وكانت هي حطه شوية بهارات علي علاقاتها بس ده نادر​

دي حقيقه علي فكره وانا جربت مع كذا حد منهم وبيس نيك وكان في منهم بيطلب افتحهم ومرضيتش 😂

مش للدرجادي برضو انت لسه ف مصر
ماهو عشان كده الدرجادي ونص كمان البنات بقت بتقلد يسطا اللي بيشوفوا بره مصر او عمتنا بره شرق الاوسط كلوا

😂😂هي اللي هتربيك

الى لسة بيفكر بالطريقة دى انسان مش عايش فى الدنيا لسة نايم مصحاش و لو بيفكر انه ممكن يغيرها مثلا عشان لسة صغيرة و حتتعلم يبقى بيوهم نفسه لان من شب على شئ شاب عليه و التغيير بيكون صعب اوى و ليس مستحيل

الى لسة بيفكر بالطريقة دى انسان مش عايش فى الدنيا لسة نايم مصحاش و لو بيفكر انه ممكن يغيرها مثلا عشان لسة صغيرة و حتتعلم يبقى بيوهم نفسه لان من شب على شئ شاب عليه و التغيير بيكون صعب اوى و ليس مستحيل
دلوقت هي تربيك 😂

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
ايدا دي موضه جديده مشفتهاش...
شفت الشراميط اللي بيلبسو بناطيل مبينة طيازهم
هما هما بتوع اليومين دول بس بيحطو شنطة تداري طيزهم بس

• بيضحكني
التفاعلات: ما لا نبوح به
هما الي هيربوكوا😭

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%