NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تحس اللي هو كدا مش طايقه

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
هو عايز يعرف كل حاجه ما ممكن طيب كمان عايز يخلي الحوار مفتوح انتي مش بتسالي فاهمه
أنا لو لقيا مساحه ل كلام هكلمك لكن انت عمال تكلم وتقول أنا عملت وانا جبت وانا سويت وانا م عارفه برد ع الاسئلع فبزهق واسأله روتينية بسمعها من كلو زهق بجد

• بيضحكني
التفاعلات: Kιɳg Jr
أنا لو لقيا مساحه ل كلام هكلمك لكن انت عمال تكلم وتقول أنا عملت وانا جبت وانا سويت وانا م عارفه برد ع الاسئلع فبزهق واسأله روتينية بسمعها من كلو زهق بجد
في شويه بيض انا عارفهم ومجربهم ومش انتي بس اللي بتزهقي حتي احنا كمان 😂

• أتفق
مراتك أو خطيبتك أو حببتك أو صحبتك م بتختارلك😱😱
انا ٢٠ سنه خطيبه مين 😂
ولسه مفركش من ٨ شهور وعشر ايام مفيش حاجه من الحاجات دي 😂😂😂

كل واحده وليها مفتاح وحاول انك تلاقي اللي تشبهك ومتقبلاك علي طبيعتك ومع الوقت انت هتعرف بتحب ايه و بتكره ايه ومش بالسؤال بردو عشان فيه حاجات ممكن تبقي حرجه انها تتكلم فيها فخليك فاهم كدا افهمها وهي طايره 😂

• حبيته
كل واحده وليها مفتاح وحاول انك تلاقي اللي تشبهك ومتقبلاك علي طبيعتك ومع الوقت انت هتعرف بتحب ايه و بتكره ايه ومش بالسؤال بردو عشان فيه حاجات ممكن تبقي حرجه انها تتكلم فيها فخليك فاهم كدا افهمها وهي طايره 😂
فهمتك يباشا 😂
نصيحه غاليه ❤️
بس الفكره ف الرفض فاهمني

• عجبني
التفاعلات: mondy_2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فهمتك يباشا 😂
نصيحه غاليه ❤️
بس الفكره ف الرفض فاهمني
هي فكرة الرفض انا لو قعدت اتكلم عليها من هنا لبكرا مش هنخلص لانها كتير ضيعت فرص ويفضل الهدوء والثبات هو سيد المواقف دي اتعاملت بكدا تنجح وتاخد اللي انت عاوزه غير كدا ماعتقدش وفكر في كل كلمه اتقالت دقق في التفاصيل تلاقيك فهمت كل حاجه وسبق وقولت مش كل اللي في البال بيتقال على

• حبيته
انا ٢٠ سنه خطيبه مين 😂
ولسه مفركش من ٨ شهور وعشر ايام مفيش حاجه من الحاجات دي 😂😂😂
تعالا اختارلك أنا😌❤️خطيبي لبسه كله من زوقي

هي فكرة الرفض انا لو قعدت اتكلم عليها من هنا لبكرا مش هنخلص لانها كتير ضيعت فرص ويفضل الهدوء والثبات هو سيد المواقف دي اتعاملت بكدا تنجح وتاخد اللي انت عاوزه غير كدا ماعتقدش وفكر في كل كلمه اتقالت دقق في التفاصيل تلاقيك فهمت كل حاجه وسبق وقولت مش كل اللي في البال بيتقال على
تمام يباشا
كلامك جميل وموزون جدا❤️

• أتفق
التفاعلات: mondy_2
  • بيضحكني
  • حبيته
احترمها قدرها واسمعها صاحبها

كل واحده وليها كاليون مختلف ... السر انك تعرف اي مفتاح يشتغل مع قلبها .

مفيش قاعدة تمشي عليها

لانك هتقابل الي بتحب

الرجل السوي
والمحترم
والسافل
والهلاس
والهزاء
والكارزما

حتى القواد هيلاقي الي تتقبله .
منطق صحيح مليون الميه

• حبيته
مين اللي عمال ينقل ف منشوراتي

لاول مره عبر السبع عصور بوست فريد من نوعه
انتي كانثي اي اللي بيخنقك من الراجل وتبقي مقفوله مش عايزه تكلميه وانت كراجل اي التصرف الصح اللي تعمله علشان تتجنب الحوار ده

طبعا أنا ليا خبره صغننه قد كدا هتناقش معاكم فيها ف الكومنتات ☝️
انك تحاول تفهم دماغها رايحة فين
تحسسها ان هى المتحكمة فى مضمون الكلام اللى تتكلمو فيه مش انت تقعد تحكى تحكى وهى مش مهتمة
خليها هى تتناقش فى حاجة عايزاها وانت اتناقش معاها فيها بكدة هتحسسها انك مهتم بيها وبالكلام اللى بتقوله ساعتها بعد ما تخلص هتلاقيها متقبلة اكتر الكلام معاك وتسمعلك زى ما تسمعلها والدنيا تبقا حلوة ♥️

• حبيته
انك تحاول تفهم دماغها رايحة فين
تحسسها ان هى المتحكمة فى مضمون الكلام اللى تتكلمو فيه مش انت تقعد تحكى تحكى وهى مش مهتمة
خليها هى تتناقش فى حاجة عايزاها وانت اتناقش معاها فيها بكدة هتحسسها انك مهتم بيها وبالكلام اللى بتقوله ساعتها بعد ما تخلص هتلاقيها متقبلة اكتر الكلام معاك وتسمعلك زى ما تسمعلها والدنيا تبقا حلوة ♥️
اديلو ادي يا بوضي 😍

• حبيته
التفاعلات: عبضو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%