NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تسلم صديقي انا اشكرك على كلامك

انا للأسف عمرى ما عرفت اكون الداعم بتعليقاتى لكن كنت احاول ايصال نيتى فى التعليق احاول مساعدة الكتاب ب بعض الاشياء العامة حتى يصلوا الى اعلى

اشكرك انت لرفع معنوياتى لكن انا ك اى قارئ
لكن اثقلت عليك بال ملاحظات

اتمنى نجاحات اخرى بقصص جديده
بالعكس، الدعم مش انك تفضل كل جزء تقول روعة، بال الدعم انك تفهمني غلطي عشان افهم و اصلح الغلط دا

• حبيته
التفاعلات: مرحب
  • حبيته
التفاعلات: مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المهم عوزين قصه جديده من بكرا

• بيضحكني
التفاعلات: Ki1inG
المهم عوزين قصه جديده من بكرا
لاء صبرك عليا انا مش مكنه يعم، في ايييه
انا مستني الالهام، اكون بتفرج علي اي فلم او موقف كدا و ابقي اجيلك بقصة بعد كدا، و مش عارف امتي بقي، عشان مضحكش عليك

لاء صبرك عليا انا مش مكنه يعم، في ايييه
انا مستني الالهام، اكون بتفرج علي اي فلم او موقف كدا و ابقي اجيلك بقصة بعد كدا، و مش عارف امتي بقي، عشان مضحكش عليك
يعم بهزر خد وقتك بس متتاخرش

• حبيته
عاش ياسطا جامدة فشخ وهدفها اجمد

• عجبني
جامد نيك يكينج

• عجبني
عاااش عليك جدا

• عجبني
مع ان كان نفسي القصة تطول عن كده شويه بس تسلم ايدك بجد يا صاحبي حتى القفلة و الجزء الاخير قفلتها صح بس الواد خالد ابن المتناكة فضح البت ومش حصله حاجه كنت عاوزه يتنفخ هو كمان يلا مش مشكله تسلم ايدك يا كينج الدمار ومنتظرين منك الجديد دايما يا غالي 💪♥🔥❤

مع ان كان نفسي القصة تطول عن كده شويه بس تسلم ايدك بجد يا صاحبي حتى القفلة و الجزء الاخير قفلتها صح بس الواد خالد ابن المتناكة فضح البت ومش حصله حاجه كنت عاوزه يتنفخ هو كمان يلا مش مشكله تسلم ايدك يا كينج الدمار ومنتظرين منك الجديد دايما يا غالي 💪♥🔥❤
و الرسالة وصلت يا غالي( كما تدين تدان)

• حبيته
حلوة بس انت نضفت الدنيا على الآخر وخليت كل واحد يحصد نتيجه عملة مع دراما فشخ.. مش مشكله المهم الخير يسود في النهاية مش الشر.. ننتظر الجديد... بالتوفيق..

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: برنس الكون
حلوة بس انت نضفت الدنيا على الآخر وخليت كل واحد يحصد نتيجه عملة مع دراما فشخ.. مش مشكله المهم الخير يسود في النهاية مش الشر.. ننتظر الجديد... بالتوفيق..
انا بشكرك علي تعليقكك و مبسوط انك عارف ان الخير هينتصر و كما تدين تدان

ما الواد خالد اتفضح اعم مع اللبوة مريم، و هتاجبو و كل واحد يلبس حكم
كويس و**** ابو تقل ددمم امه محبوش الواد ده

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
هتكمل باقي الاجزاء امتي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة