NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مِستر موسي

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي حاجه ممكن اقولها عن تجربه أن اغلب النسوان بتكست في التحرش بذات في لو زحمه شديده و في بتضحك وانت وراها قليل اوي الي بيعمل حاجه دا زود التحرش عموما و كلام عن تجربه

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: أموت فى الجنس و لذة الجنون 2
التحرش جريمه
حتى احنا هنا كنسوانجيه فى منتدى جنسى بنجرم التحرش وبنعتبرو اعتداء على الغير
وكلامك تحريض على الجريمه دى

• أتفق
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Tina_wee, أموت فى الجنس, ALbrens و 5 آخرين
عندي حاجه ممكن اقولها عن تجربه أن اغلب النسوان بتكست في التحرش بذات في لو زحمه شديده و في بتضحك وانت وراها قليل اوي الي بيعمل حاجه دا زود التحرش عموما و كلام عن تجربه
التحرش غير مقبول قلبا و قالبا ...... دي تعدي ع جسم الغير و علي حريتهم ......

لا ترهب الناس بتحرشك

التحرش جريمه
حتى احنا هنا كنسوانجيه فى منتدى جنسى بنجرم التحرش وبنعتبرو اعتداء على الغير
وكلامك تحريض على الجريمه دى
ازاي منتشر كدا

التحرش غير مقبول قلبا و قالبا ...... دي تعدي ع جسم الغير و علي حريتهم ......

لا ترهب الناس بتحرشك
و منتشر ازاي

التحرش جريمة واعتداء علي حقوق المرأه ، ومفيش واحد حتي لو شرموطه تحب حد ينتهك حرمة جسدها في الشارع ، واللي بيعملوا التصرف ده مفيش عندهم انسانيه ويستاهلوا الحبس

شيئ مؤسف وقذر ومريض اللى يعمله
انا كست متعددة العلاقات بعمل كل حاجة فى النيك بدون اي قيود ومع طبائع كل الرجالة
الا التحرش والمتحرشين فهم الاقذر ومرضي مختلين

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows، samerdena و fares07
التحرش جريمة قانونية واخلاقية ودينية .. انت شايفه بالمنظور دا عشان بتحكيه من منظور جنسي من بتاع اوف اح وجو الخيالات الجنسية اللي جاي من قلب قصص المحارم والعاهرات لكن على ارض الواقع اتحداك لو جبت واحدة اتعرضت لتحرش بجد ومكنتش مأذية نفسيًا انا شخصيًا اعرف بنات وستات من حالات تحرش كانوا عايزين ينتحروا وفيه اللي كانت بتقرف من المنطقة اللي المتحرش العرص لمسها غصب عنها ومبتقاش عايزة تبص عليها اكنها مش من جسمها .. جرب تسأل واحدة عزيزة عليك عن تجربتها مع التحرش وانت هتحس بألم حقيقي وغالبا هتبطل تروج للافكار دي بقلب جامد كدا .. تحياتي ليك

التحرش جريمه انسانيه

اللي ذوده ان البنات بتخاف تتكلم وكتير منهم ما بيجلهمش الشجاعه انهم يتكلموا والخول بيفكر ان هي ادام متكلمتش يبقا عاجبها الوضع ومبسوطه

التحرش دا عامه قله ذوق

التحرش جريمة واعتداء علي حقوق المرأه ، ومفيش واحد حتي لو شرموطه تحب حد ينتهك حرمة جسدها في الشارع ، واللي بيعملوا التصرف ده مفيش عندهم انسانيه ويستاهلوا الحبس
منتشر ازاي

شيئ مؤسف وقذر ومريض اللى يعمله
انا كست متعددة العلاقات بعمل كل حاجة فى النيك بدون اي قيود ومع طبائع كل الرجالة
الا التحرش والمتحرشين فهم الاقذر ومرضي مختلين
اكيد طبعا التحرش جريمه وشئ فظ وبغيض إلا اذا كان برضاء الست تبقه قصه تانيه وبالمناسبه فيه ستات بتنزل الشارع من غير ملابس داخليه لكي يتم التحرش بيها وصيد الرجال

اكيد طبعا التحرش جريمه وشئ فظ وبغيض إلا اذا كان برضاء الست تبقه قصه تانيه وبالمناسبه فيه ستات بتنزل الشارع من غير ملابس داخليه لكي يتم التحرش بيها وصيد الرجال
الست اللي بتنزل من غير كلوت وبرا متحررة وبتمارس تحرره مش علشان رجاله تتحرش بيها
والست المتحررة دي اكثر حد بيخاف منها المتحرش لانها قوية وشخصيتها اقوي من متحرش جبان بطبعه مابيتحرش اصلا غير لما بيعرف انه ضحيته ضعيفة ومسكينة وبتخاف من الفضيحة وفى الغالب بيبقوا محجبات واوقات منقبات
والست لما بتشقط راجل مش محتاجة تنزل من غير كلوت وبرا
انت بتقول اي كلام انت كمان !

• بيضحكني
التفاعلات: الملك السادى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
التحرش هو سلوك قهري داخلي ، نتيجة غضب مكبوت لفترة طويلة ، اتعلم تلاغي ، تصاحب ، تهزر ، تكون أجتماعي ، عشان في النهاية تنيك ، لكن التحرش طريق خطأ ونتيجة خلل نفسي

الست اللي بتنزل من غير كلوت وبرا متحررة وبتمارس تحرره مش علشان رجاله تتحرش بيها
والست المتحررة دي اكثر حد بيخاف منها المتحرش لانها قوية وشخصيتها اقوي من متحرش جبان بطبعه مابيتحرش اصلا غير لما بيعرف انه ضحيته ضعيفة ومسكينة وبتخاف من الفضيحة وفى الغالب بيبقوا محجبات واوقات منقبات
والست لما بتشقط راجل مش محتاجة تنزل من غير كلوت وبرا
انت بتقول اي كلام انت كمان !ؤ
علي فكرة انا مش بقول اي كلام وخلاص انا عارف انا بقول ايه ... انا بقول في نوعيه من الستات بتحب التحرش علشان تحس انها لسه مرغوبه انا مقولتش كل الستات وانا شخصيا مبحبش التحرش وبكرهه جدا الجنس خصوصيه علاقه خاصه بين راجل وست في مكان مقفول

التحرش دا حاجه مش كويسه وبتسيب اثر كبير علي الضحيه ومش حاجه مفروض حد ينبسط انه بيعملها

• عجبني
التفاعلات: fares07
السرقه منتشر والجرائم منتشرة مش معني كده ان دي صح ، طالما بتتعدي علي حقوق الغير يبقي ده اسمه جريمة ملهاش مبرر
التحرش دا عامه قله ذوق

• عجبني
التفاعلات: Dr.Gokar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%