NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ااحمد ..

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا مريت بحياه طبيعيه لحد ما خلصت فتره الاعدادي واول ثانوي بدأت اتعرف علي بنات واعمل علاقات كتير وكلهم كانوا اكبر مني ولما خلصت تعليم دخلت ف حاله ركود من العلاقات شويه لحد عملت ايميلات فيك ودخلت في جو المساج واني خبير علاقات جنسيه وخلاني اتعرف علي ستات كتير منهم اللي كان علاقه شات ومنهم اللي اتقابلنا وعملنا بس ده كله في حياتي شايف أنه عادي ولا حاجه يعني وحاولت كتير اخف من الحاجات دي فعلا لحد ما اقتنعت اني مش محتاج كل ده اصلا

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
انا مريت بحياه طبيعيه لحد ما خلصت فتره الاعدادي واول ثانوي بدأت اتعرف علي بنات واعمل علاقات كتير وكلهم كانوا اكبر مني ولما خلصت تعليم دخلت ف حاله ركود من العلاقات شويه لحد عملت ايميلات فيك ودخلت في جو المساج واني خبير علاقات جنسيه وخلاني اتعرف علي ستات كتير منهم اللي كان علاقه شات ومنهم اللي اتقابلنا وعملنا بس ده كله في حياتي شايف أنه عادي ولا حاجه يعني وحاولت كتير اخف من الحاجات دي فعلا لحد ما اقتنعت اني مش محتاج كل ده اصلا
شبه تجربتي

شبه تجربتي
ما عشان كده رديت عليك وقولتلك ابعد لاني حسيت نفس احساسك لما بعدت بس عرفت التعايش مع الموضوع شويه لحد ما بقت الدنيا بالنسبالي عادي

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان كل دا كان مبنى على الكدب
ابنى علاقاتاك على الصدق والوضوح علشان تطول وتعرف تتمتع بيها

• عجبني
هيا مبنية علي الصدق بس الفكرة اني انا اللي قطعتها بسبب ضميري وبعد كده دلوقتي انا حابب ارجع العلاقات ده تاني

الفكره مش ف الكدب والصدق

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%