NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,745
نقاط
18,430
at8xvchb7l.jpg

دي قصة تبادل زوجات وممارسة النيك الجماعي الساخن وجنس نار لما كل واحد فينا ناك مرات التاني فكنت بأنيك مرات جاري وجاري بينيك مرات قدامي في أحلى قصص سكس تبادل زوجات ونيك جماعي ساخن جداً. أنا متجوز من عشر سنين ومراتي حلوة أوي وعندها جسم مليان وكان عندنا جار اسمه سامي ساكن فوقينا ومتجوز واحدة رائعة وهما أصغر منا لإنهم متجوزين من حوالي خمس سنين بس وفي كل مرة نتقابل كانت بتشدني مرات جاري وأفضل أتكلم معاها وهي تضحك بدلع بينما كنت ملاحظ إن جاري بيبص على مراتي بصات سكسية وهنا فكرت إني اعمل معاه تبادل زوجات فهو ينيك مراتي وأنا أنيك مرات جاري علي شرط إن النيك كله يكون في أوضة واحدة ويكون النيك بينا جماعي. وبدأت أفكر في طريقة توصلني للي أنا عايزه في تبادل السكس و تبادل زوجات وفي مرة من المرات كنت داخل العمارة فلقيت مراتي بتتكلم مع جاري سامي وكانوا بيتكلموا بطريقة حميمية أوي وهنا جريت عندهم وضربت مراتي بالقلم وطلبت منها تدخل على شقتنا وبعدين خدت جاري سامي برة وطلبت منه توضيح للي حصل وبعدين عرضت عليه مراتي لو كان معجب بيها فعلاً فممكن ينيكها زي ما يحب وما صدقش الموضوع واشترطت عليه إن يجيب مراته وندخل على أوضة النوم احنا الأربعة ونمارس أحلى جنس تبادل زوجات ولو عجبه الموضوع نكرر العملية ولو ما عجبهوش فمش هنكرر الموضوع ده مرة تانية. لقيت وشه هيتنطط من الفرحة ومراتي ما صدقت إن كسها هيدخله زبر تاني غير زبري وأنا كمان فرحت لإني هأني كس تاني بعد عشر سنين من كس مراتي اللي مليت منه وحوالي الساعة تسعة بالليل سمعت جرس الباب بيرن ولما فتحت قيت سامي ومراته اللي كانت في أحلى منظر. دخلتهم بسرعة علشان نسهر ليلتها في نيك مختلف ولحظات جنس ساخنة ما لهاش مثيل.
بصيت على مرات سمير وكانت انوثتها قاتلة ومصمصت شفايفي عليها وأنا هيجان على الآخر وفي نفس الوقت كان سامي بيبص على مراتي الفاتنة بنظرات جنسية وما قدرتش حتى أكل العشاء من كتر لهفتي على النيك وشهوتي ولما جاء الوقت الموعود دخلنا على أوضة النوم وقعدت أنا وسامي على السرير وطلع كل واحد فينا زبره وكانت أزبارنا واقفة على الآخر ومتساويين تقريباً في الحجم. بدأت مراته ومراتي يبوس بعض بطريقة ساخنة جداً وكل وحدة تقلع التانية لغاية ما بان جسمهم وبما أني كنت عارف جسم مراتي وحافظ كل حتة فيه فزبري ما وقفش عليها بس جسم مرات سامي كان مثير أوي وعندها بزاز أكبر من بزاز مراتي وطيزها بارزة عنها وكسها ضيق لإنها لسة ما خلفتش وبعدين قمت أنا وقربت من مرات سامي بينما مراتي قربت منه وبدأت كل واحدة فيهم ترضع في زب التاني بكل سخونة في أحلى سكس تبادل زوجات . كنت حاسس كإنها أول مرة أحط زبري يتمص وكانت على شفايف ناعمة أوي وكانت بتبص في عيني وهي بتمص زبري كإنها سعيدة زيي وملت من زبر جوزها بينما كانت مراتي بتمص زبر سامي وكإنها عايزة تكله ومستمتعة معاه أوي وبعد كده قعدناهم على السرير على وضعية الكلبة ودخلت زبري جامد في كس مرات سمير وهو عمل نفس الشيء في كس مراتي وفضلا نيك فيهم جامد في أحلى سكس تبادل زوجات ما يتنسيش. كنت بأنيك مراته قدام عينيه وبالعب في طيزها وفلقتيها الكبار وفي كل مرة أضربها عليهم لغاية ما إيدي تعلم. كنت حاسس إني سامي خبرته أقل مني في النيك وكان بيتابع حركاتي على مراتي عشان يكررها على مراتي. حسيت إن كس مرات ساي كان ضيق قوي وكان كسها لافف على زبري جامد وضاغط عليه ل ما يدخل زبري أكتر على عكس كس مراتي اللي كان عامل شبه الكيس من كتر النيك وساعات كنت بادخل زبري فيه واحس إنه تاه إنما مع مرات سامي الموضوع مختف تماماً.
وبعد كده نمت أنا وسامي على ضهرنا وركبت كل واحدة على زب واحد فينا وكانت مرات سامي أتقل من مراتي بس طيزها كانت بتخبط في زبري بكل حلاوة وهو ده اللي خلاني أطلع زبري من كسها وأحطه في طيزها وهي بتصرخ من الوجع ولما حاول سامي ينيك مراتي من طيزها لقاها واسعة زي كسها من كتر ما نيكتها في طيزها. كنت متأكد إني أنا الكسبان من صفقة تبادل الزوجات دي لإن مرات سامي كانت احلى من مراتي وجسمها لسة طري ولذيذ سواء من كسها أو طيزها. وبعد حوالي ساعة من النيك الساخن والأوضاع المختلفة طلعت زبري أنا وسامي وحطيت زبري على وش مراته وهو عمل نفس الشيء على مراتي وبدأنا نقذف حليبنا عليهم وكل واحدة بتلحس في زبر واحد فينا وبتضحك من اللذة وبعدين مسحت زبري على بزاز مرات سامي الجامدة وحكيت رأس زبري على حلماتها الوردية ولما خلسنا قذف قعدنا ندردش وأحنا بنشرب شاي وبعدين رجع لبيته مع مراته وأنا نمت مع مراتي وأنا متخيل لحظات السكس الساخنة مع مرات سامي اللي كانت امراة مكنة وخبيرة في السكس وأجمل كتير من مراتي، وبقينا نتقابل مرة كل أسبوع عشان نتبادل زوجاتنا ونستمتع بأحلى سكس.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%