NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش بعرف اعملها علي المنتدي بس هقولك اسم الاغنية و هيا اغنية ل علي الحجار اغنية تسعيناتي و اسمها سمرة و بعيون كحيلة وياريت تعجبك
لحظة أهديها لك انا ❤️❤️

طب و**** عيب اهو الكلمه دى الى خلتنى ادخل معلش هو مين ف الحياه عموما مفيش حد بيتكلم عليه و يكدبه وظهره باسواء الصفات الى مش فيه اصلا ومحرد انك تحسي ب كدا دا انتصار بالنسبه ل ناس تانيه
فينك من بدري يا عم نيلة مستنيك تسند معايا و مش لقيك😂

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لحظة أهديها لك انا ❤️❤️

علي فكرة دي مني ليكي بس معرفتش اعملها كدا زي ما انتي عملتيها و فعلا كل اما بسمعها بتخيلك انتي الي بيغني ليها معرفش ليه❤❤🌹🌹

• عجبني
طب و**** عيب اهو الكلمه دى الى خلتنى ادخل معلش هو مين ف الحياه عموما مفيش حد بيتكلم عليه و يكدبه وظهره باسواء الصفات الى مش فيه اصلا ومحرد انك تحسي ب كدا دا انتصار بالنسبه ل ناس تانيه
بس دة ميمنعش اني فعلا مش زعلانه وربنا ❤️❤️

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ) و مجنونة مطرقعة
علي فكرة دي مني ليكي بس معرفتش اعملها كدا زي ما انتي عملتيها و فعلا كل اما بسمعها بتخيلك انتي الي بيغني ليها معرفش ليه❤❤🌹🌹
اوكي هحولها mp3

• بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
بس دة ميمنعش اني فعلا مش زعلانه وربنا ❤️❤️
محدش قال انك زعلانه احنا بنقول مبقاش ليكى نفس للضحكه و دا الى غلط انتى غيظيهم بضحكتك عشان انتى تستهلى تضحكى من قلبك و اى حد بيعمل كدا دا معناه انه متغاظ عشان مش عارف يبقى زيك

• عجبني
  • عجبني
لانك استسلمتي للياس والاحباط ولونتي حياتك كلها بالون الاسود , وما عاد بتهتمي بكلامك لانك حاسه انه مافيش حاجه تستاهل .. . توفت اختي وحسيت بالوحده وتجاوزت ورجع الامل وبعدها بشهور توفوا ابي وامي بحادث سياره وحسيت بالموت المؤكد والوحده ونشلت نفسي من هذه الحفره المظلمه وغيرت حياتي اني اكون لوحدي والحمد لله عايش بكل راحه هذا من غير الخيبات العاطفيه لكن ظروري الواحد ينفض من فوقه غبار الحزن اللي يتملك الجبناء وانتي واجهي الجبن لا تخافي ابدآ الحياه حلوه والوانها زاهيه
كلامك صح انا فعلا بحس اني بزودها كتير في حق نفسي بس فعلا العواطف عندنا غيركم كا رجالة صدقني

• عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
محدش قال انك زعلانه احنا بنقول مبقاش ليكى نفس للضحكه و دا الى غلط انتى غيظيهم بضحكتك عشان انتى تستهلى تضحكى من قلبك و اى حد بيعمل كدا دا معناه انه متغاظ عشان مش عارف يبقى زيك
لية بس هو انا داخلة انافس حد. احنا داخلين نفرفش شوي وكل واحد ينام

• بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
  • عجبني
انتي بقي كل اما تبقي مدايقة اسمعيها و افتكري ان في ناس بتشوفك حلوة بنفس وصف علي الحجار فاهمة حاجة؟
لو عجبتني هضيفها المجموعة

• عجبني
عشان الكلام يبقا موزون وبعدين انا ف الشغل اصلا وبتابع لحد اما اعرف ارد😂
يعني سايبني من بدري لايص و انت بتتفرج👊

• عجبني
  • عجبني
عودة
أعلى أسفل
0%