NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي انا واحد بحب اغاني التسعينات و بسمع لناس يمكن محدش يعرفها او يسمع عنها علشان كدا بيبقي زوقي غريب شوية
انا بسمع ستنات ياعم فيها أية يعني

كلامك صح انا فعلا بحس اني بزودها كتير في حق نفسي بس فعلا العواطف عندنا غيركم كا رجالة صدقني
اعذار واهيه بتتججي بيها واقنعتي نفسك بيها اعذار ما لها اي واقع ولا حقيقه .. الفرق بين الجنسين الذكر والانثئ هو ان الرجال يقدروا يكتموا اللي في قلبوهم اما النساء دموعهن قريبه هذا الفرق الوحيد ... اما الطموح والامل ما يعرف المرأه من الرجل ويعرف شئ واحد اسمها الغزيمه .. انتي بس قوي نفسك واشتري سعاده حياتك وتغلبي على اوهامك وانتظار الغايب الملعون .. وسامحيني على فضاضه التعبير لان لو فيه خير ما كان سبب لنا الحزن

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لية بس هو انا داخلة انافس حد. احنا داخلين نفرفش شوي وكل واحد ينام
دي طبيعة بشر محدش بيحب يشوف حد احسن منه و كل واحد بيتكلم علشان عارف ان محدش هيتكلم زي البنت الي نزلت فيها الي كانت بتتكلم عن مشكلة حوزها لولاكي انا كنت بهدلتها بس انتي مستحملتيش انه يتحط عليها من المنتدي كله و سامحتيها

لية بس هو انا داخلة انافس حد. احنا داخلين نفرفش شوي وكل واحد ينام
وبعدين انتى مش بتنافسي بس اه فيه ناس كتير حواليكى بيقولوا اشمعنى هيا ليه انا مش زيها حتا لو حاجه تافها حتا لو حاجه تعبتى عشان توصليلها هيا دى طبيعه بعض البشر الى بنتجاهبها

• عجبني
اعذار واهيه بتتججي بيها واقنعتي نفسك بيها اعذار ما لها اي واقع ولا حقيقه .. الفرق بين الجنسين الذكر والانثئ هو ان الرجال يقدروا يكتموا اللي في قلبوهم اما النساء دموعهن قريبه هذا الفرق الوحيد ... اما الطموح والامل ما يعرف المرأه من الرجل ويعرف شئ واحد اسمها الغزيمه .. انتي بس قوي نفسك واشتري سعاده حياتك وتغلبي على اوهامك وانتظار الغايب الملعون .. وسامحيني على فضاضه التعبير لان لو فيه خير ما كان سبب لنا الحزن
مممم انا وعدتك اني فعلا افكر وخاصة في موضوع الاغاني بس انا بحب الكتابة وخاصة الخواطر الحزينة اظن مفيهاش حاجه 😅😅

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
انا بسمع ستنات ياعم فيها أية يعني
لا بس ناس معروفة مش زي علاء عبد الخالق و انوشكا و ذكري و هشام نور و حنان ماضي وشهاب حسني و حميد الشاعري و سيمون و مني عبد الغني وناس كتير

مبقتش بخرج من البيت تصدق 🤷🏽‍♀️
متوقع دا بس لا عاوز اقولك حتا دا ممكن يتكلموا عليه ويقولوا ارتاحت بقا وريحت نفسها محدش قدها ي سلام لو اقعد ف البيت زيها كدا واريح دماغى هتلاقى من دا كتير مهما كان الى هتعمليه هتلاقى الى بيتكلم واحسن حل للموضوع دا انك طالما مش عارفه تراضى الكل غظيهم كلهم اكتر

مممم انا وعدتك اني فعلا افكر وخاصة في موضوع الاغاني بس انا بحب الكتابة وخاصة الخواطر الحزينة اظن مفيهاش حاجه 😅😅
انتي ممنوعة من اي نكد لمدة عشر سنين و دا قرار و كلنا موافقين عليه و انتي بقي المفروض تنفذي مطلب الجماهير

• بيضحكني
وبعدين انتى مش بتنافسي بس اه فيه ناس كتير حواليكى بيقولوا اشمعنى هيا ليه انا مش زيها حتا لو حاجه تافها حتا لو حاجه تعبتى عشان توصليلها هيا دى طبيعه بعض البشر الى بنتجاهبها
عندك حق وعشان كدة انا فعلا متسامحة اوي عشان ممكن اكون انا موصلة حاجة غلط لو بدون قصد أو جهل مني .....عشان كدة مش بشيل من حد

لا انتى اكتبى الى تحبيه واسمعى الى تحبيه كمان اهم حاجه متخليش اللحظه والضعف ورجوع الذكريات هما الى يسيطروا عليكى

• عجبني
انتي ممنوعة من اي نكد لمدة عشر سنين و دا قرار و كلنا موافقين عليه و انتي بقي المفروض تنفذي مطلب الجماهير
دة كتير ياعم طيب قول يومين كفاية عليا 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا عزيزتي مش كل ما كتب بيعبر عن حياتنا احيانا بكتب خواطر او انشر اغاني كلها احباط وحزن لكنها مجرد كلمات راقت لي .. لكن انتي حاسس انها من واقع انا اريدك تغيري واقع حياتك مش منشوراتك
انتي عارفه ليش بحاول معاكي لان عندك روح حلوه بتحب الجمال والشئ الجميل وبتحب الفكاهه والمرح بس كل ما بتحاول هالروح انها تنطلق للحياه انتي بتحبطيها بأفكار واعذار واهيه مالهاش اساس من الصحه .. عيشي يا قلب اخوكي وافرحي بايامك

• عجبني
لا انتى اكتبى الى تحبيه واسمعى الى تحبيه كمان اهم حاجه متخليش اللحظه والضعف ورجوع الذكريات هما الى يسيطروا عليكى
ودا ازاي يا فالح لما كل كلمة بتسمعها بتفكرها بالذي مضي متبطل غباوة بقي 😂

• عجبني
يا عزيزتي مش كل ما كتب بيعبر عن حياتنا احيانا بكتب خواطر او انشر اغاني كلها احباط وحزن لكنها مجرد كلمات راقت لي .. لكن انتي حاسس انها من واقع انا اريدك تغيري واقع حياتك مش منشوراتك
انتي عارفه ليش بحاول معاكي لان عندك روح حلوه بتحب الجمال والشئ الجميل وبتحب الفكاهه والمرح بس كل ما بتحاول هالروح انها تنطلق للحياه انتي بتحبطيها بأفكار واعذار واهيه مالهاش اساس من الصحه .. عيشي يا قلب اخوكي وافرحي بايامك
و**** كلامك دة كله امل وفعلا بيفوقني في اللحظة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم و ناروتو شيبودن (معاذ)
  • عجبني
عودة
أعلى أسفل
0%