NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندك حق وعشان كدة انا فعلا متسامحة اوي عشان ممكن اكون انا موصلة حاجة غلط لو بدون قصد أو جهل مني .....عشان كدة مش بشيل من حد
لا بتوصلى صح و كل حاجه بس زى فكره الاول ع الدفعه لما الساقط بيحسده عشان هو نجح والساقط فشل ميعرفش الناجح دا تعب قد ايه انتى بقا تغظيهم بنجاحك ولا تفشلى معاهم

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • عجبني
انتي تقدري تخلقي الجو المرح و الفرح في اي مكان احنا الي بنعمل الفرح و احنا الي بنعمل الحزن
مش في كل الأحوال طبعا. بس قريب اوي هتسمع خبر حلو عني

ودا ازاي يا فالح لما كل كلمة بتسمعها بتفكرها بالذي مضي متبطل غباوة بقي 😂
لا عادى فيه خواطر عادى منا بعملها بس مبسبهاش تسيطر عليا وهيا ساعات بتعرف تعمل كدا

• عجبني
مقصدش اصحابي اقصد الناس الي متعرفنيش. كلامهم عني كلة جرح في شخصي في حاجة ولو نعمة من **** عليا
ارمي ورا ضهرك كلام الناس لأنهم كده كده هيتكلموا
خليكي واثقة في نفسك و حبي نفسك اكتر من كده والدنيا هتضحك لك إن شاء **** مفيش حاجة بعيدة عنه 🌹🌹🌹

• عجبني
لا بتوصلى صح و كل حاجه بس زى فكره الاول ع الدفعه لما الساقط بيحسده عشان هو نجح والساقط فشل ميعرفش الناجح دا تعب قد ايه انتى بقا تغظيهم بنجاحك ولا تفشلى معاهم
يبقي **** يهدي الجميع

بجد مش فاهمة
يعني عشر سنين مش كتير دا قليل علي واحدة في جمالك و حلاوتك ورقتك و اسلوبك الجميل الي بالصفات دي عندنا في مصر بنقعدها في الشيخ زايد الي هوا يعتبر انضف مكان في مصر يعني فهمتي

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
ارمي ورا ضهرك كلام الناس لأنهم كده كده هيتكلموا
خليكي واثقة في نفسك و حبي نفسك اكتر من كده والدنيا هتضحك لك إن شاء **** مفيش حاجة بعيدة عنه 🌹🌹🌹
اكيد طول ما اصحابي معايا بجد مبسوطة اوي من وجودكم دة 🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: محمد ايزل
يعني عشر سنين مش كتير دا قليل علي واحدة في جمالك و حلاوتك ورقتك و اسلوبك الجميل الي بالصفات دي عندنا في مصر بنقعدها في الشيخ زايد الي هوا يعتبر انضف مكان في مصر يعني فهمتي
عموا بقا باين عليك انك سيمب اوى 😂😂

• عجبني
وتغظيهم اكتر متنسيش دا اهم حاجه بصى انجحى وطلعيلهم لسانك كمان 😂😂
انت فصلان ياعم انت 😂😅😅

عموا بقا باين عليك انك سيمب اوى 😂😂
مش مهم و مش فارق معايا المهم اعمل الي في دماغي و طظ في اي حاجة😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و**** كلامك دة كله امل وفعلا بيفوقني في اللحظة
انتي انطلقي ولو حبيتي الدعم المادي او المعنوي عادي قولي وما تترددي .. انا هذا طبعي مع الكل مع الجنسين اصدقاء وصديقات .. لش ما يكون الواحد مننا عنده الاستعداد انه يسعد من حوله وما يعملش ... ليييش وما دمت قادر وعندي امكانيه اني اسعد من حولي ايش المانع اني ما اسعدهم سواء قريب او بعيد حاظر او غائب اعرفه او ما اعرفه اشوفه او ما اشوفه ... عادي جدآ مش مهم المقابل المهم انك تغير حياه انسان للافضل

• عجبني
لا انا فعلا ساكنة في المقطم. ...مش غنية كفاية اني اسكن هناك 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️😅😅

انت فصلان ياعم انت 😂😅😅
اصل طظ ف اى حد مش مقدر احنا بنعمل كل ف حياتنا لينا مش ل حد يبقى ازعل واضايق واقول دا فهم غلط و دا فهم صح ليه الى عاوز ياخد فكره غلط يخدها وانا لما ابقى فاضى هعملهالوا برواز😂😂

عودة
أعلى أسفل
0%