NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بايدينا صدقيني هي شويه عزيمه ونبتعد عن كل ما يعرف قدرنا وقيمتنا مع اني ما اعرفك بعمق يعني معرفه سطحيه على المنتدى بس حاسس انك عايشه مبتسمه وجواكي بركان .. تقدري انك تدفعي الثمن وقد يكون كبير ولكن راح تشتري حياتك وانفضي من فوقك غبار الياس واكسري الحاجز اللي حبسك داخل قوقعته البائسه . وافتحي نافذه الامل ليدخل نور السعاده في حياتك .. طيب الواقع هو يقدر يعوض ايام بدل ايامك اللي انحرمتي بيها
كلامك صدقني بيدني نسبة. من الامل شكر يا كريم 🤛🤜❤️

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
مش زعلانين من الكلام هما زعلانين عليكي و مش حابين يشوفو رودي كدا لان رودي متستخقش تبقي كدا فهماني؟
مقصدش اصحابي اقصد الناس الي متعرفنيش. كلامهم عني كلة جرح في شخصي في حاجة ولو نعمة من **** عليا

دي حاجة من **** مش بايدي
رودي انا علاقتي بيكي مش قوية و مش قريب منك بالقدر الكافي بس صدقيني كل الي هنا نفسهم يقدمولك اي حاجة تخرجك من الي انتي فيه مهما كانت حجم الالم كبير اكيد عزيمتك و قوتك اكبر منه انتي مش شخص ضعيف انتي شخص قوي بدليل انك لسة واقفة علي رجلك لازم يارودي تقفي من تاني و تبقي اقوي من الاول و تعيشي حياتك من اول وجديد

• عجبني
كلامك صدقني بيدني نسبة. من الامل شكر يا كريم 🤛🤜❤️

HG7gizJ.webp
شيلي هذا القناع اللي انتي عايشه بيه وخلي ابتسامتك حقيقيه ... تحبي اقلك حاجه وبصراحه مع انها قاسيه شوي ... انتي جبانه ... بسبب خضوعك للبأس والحزن اللي انهك جسمك .. خلي عندك شجاعه وواجهي احزانك بالواقع واخرجي من اوهامك وانتضارك للي ماراح يتعدل

• عجبني
  • عجبني
رودي انا علاقتي بيكي مش قوية و مش قريب منك بالقدر الكافي بس صدقيني كل الي هنا نفسهم يقدمولك اي حاجة تخرجك من الي انتي فيه مهما كانت حجم الالم كبير اكيد عزيمتك و قوتك اكبر منه انتي مش شخص ضعيف انتي شخص قوي بدليل انك لسة واقفة علي رجلك لازم يارودي تقفي من تاني و تبقي اقوي من الاول و تعيشي حياتك من اول وجديد
وانا مقدرة حجم خوفكم عليا وفعلا ممتنه اوي ليكم .....حاضر مش هنشر اغاني نكد تاني ❤️

• عجبني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
عندك حق وانا بعيشة زي ما روحي بطلب
انتي اكسري الحاجز الي بينك و بين السعادة و ابدئي حياة جديدة و دفتر جديد صفحاته بيضة و ارسمي حياتك من اول وحديد و الي راح مش مهم المهم الي جاي ميروحش

• عجبني
HG7gizJ.webp
شيلي هذا القناع اللي انتي عايشه بيه وخلي ابتسامتك حقيقيه ... تحبي اقلك حاجه وبصراحه مع انها قاسيه شوي ... انتي جبانه ... بسبب خضوعك للبأس والحزن اللي انهك جسمك .. خلي عندك شجاعه وواجهي احزانك بالواقع واخرجي من اوهامك وانتضارك للي ماراح يتعدل
تصدق لو قولتك مش بعرف الون مشاعري حتي كلامي تلاقي بدون تفكير

• عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم
وانا مقدرة حجم خوفكم عليا وفعلا ممتنه اوي ليكم .....حاضر مش هنشر اغاني نكد تاني ❤️
مش الفكرة في الاغاني الي بتنشريها نكد او فرح احنا عاوزينك انتي تبقي مبسوطة و فرحانة

• عجبني
  • عجبني
انتي اكسري الحاجز الي بينك و بين السعادة و ابدئي حياة جديدة و دفتر جديد صفحاته بيضة و ارسمي حياتك من اول وحديد و الي راح مش مهم المهم الي جاي ميروحش
حاضر اوعدك بالتفكير بجد

• عجبني
  • عجبني
عودة
أعلى أسفل
0%