NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

تم أضافة الجزء التاسع

بص انا بستنى الجزء بفارغ الصبر ف بجد حرام عليك حرق الدم و الاعصاب دي لان حقيقى ف عظمه انت بتعملها عظمه ايه دا خيال ممتع لابعد مده بجد شابو ليك شابو ليك جدا جدا و حقيقي انا بشكرك من كل قلبي على مجهودك الرائع بس انا رغم كل الكوارث اللى انت عملها دي انا متاكد من حاجه وحده بس انا مستحيل سليم هيكون خاين لان صعب جدا تاجر السعاده يكون سبب ف انهيار احلام ناس كل املها ف الحياة انها تنصر المظلوم مستحيل مكنتش سمتها تاجر السعاده يا مايسترو احنا هنشوف كمية ظلم لسليم يبكي عليها الحجر و ف الاخر هنشوف سعاده و رد حقوق تخلينا نضحك من قلبنا حقيقي ف تحفه فنيه هتتقدم ف الاجزاء اللى جايه 🫶

• عجبني
التفاعلات: wolf0
عاش ي صقر باشا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء ده اقوي محطه في رحله القصه بجد

• عجبني
التفاعلات: الذئب الوحيد و wolf0
بص انت لو اتشقلبت مش ه تطلع بطل السلسلة ف الاخر بدور الشرير😂😂
انا عندي احساس ان سليم محضر خزوق ل دياب و و عمه ب حيث يخليهم يشكوه فيه و الي بيساعده علي كدا الطحان
بس مش غريبه من اول الجزء ده بالذات تربي احساس الشك فينا من نحية سليم الي هو كأنك حتقول لينا (معقوله عزيزي القارئ تشك ف بطل السلسلة) بس لو طلع عكس كدا يبقا انا ه اخد الخزوق مش دياب و عمه

بس حاول تنزل الجزء الاخير علي الاخر الاسبوع علشان متحمس للموضوع و عاوز اشوف الي بفكر فيه صح ولا غلط

ارجوا منك انك تدخل البعبع في القصة في الجزء الأخير من السلسله دي وتصعد الأحداث عن كدا ويكون في سلسله رابعه وخامسه لو أمكن لأنك لو معملتش كدا هدعي عليك 😂

بص يا صقر الفنانين و فنان الصقور انت تتاخر براحتك .
الجزء ده عالمى و تاريخى و بيضرب نار الى و متعدد و مدفعيه و صواريخ عابره للقارات كمان
صحيح زعلت عشان عمر صقر و زعلت عشان انا شايف ان سليم الكبير بيتظلم بس عامل دماغ محصلتش من تطور الاحداث .
انا هستنى الجزء الاخير بس لو دياب حصله حاجه فيه هخطفك .... ادينى قولت اهون

• عجبني
التفاعلات: wolf0
انتا مبدع ذياده عن اللزوم
واكيد مش هتقفل القصه او السلاسل علي التالته بس
و انا منتظر مزيد من الابداع

السلسلة دى تتلبس ف الرقبة و**** 😂❤

نانت و**** مجرم مع سبق الاصرار والترصد يعني جاي الان تخليني اشك بسليم الجراح انت كده اجرمت بتاريخه العريق انت ايه يا اخي طلعت كل الشخصيات اوت انا ذنبي ايه اتعذب معاك انت مجرم معندكش قلب

بس بصراحه احترمك من كل اعماق قلبي على المجهود المبذول منك يديك الصحه والعافيه ياقلب اخوك احييك واشكرك على كل تعبك لاسعد غيرك انت رجل عظيم اشوفك بخير صحيح عشر ايام كثيره على فراقك اتمنى تكون بخير واجدد الشكر والتقدير والاحترام للي كان سبب وجودك معنا الاخ اسامه الحصان الاسود دمتم وجميع الاخوه المشرفين والقراء والمتابعين بخير وعافيه

اخوكم حاكم الشات

انت و**** مجرم مع سبق الاصرار والترصد يعني جاي الان تخليني اشك بسليم الجراح انت كده اجرمت بتاريخه العريق انت ايه يا اخي طلعت كل الشخصيات اوت انا ذنبي ايه اتعذب معاك انت مجرم معندكش قلب

بس بصراحه احترمك من كل اعماق قلبي على المجهود المبذول منك يديك الصحه والعافيه ياقلب اخوك احييك واشكرك على كل تعبك لاسعاد غيرك انت رجل عظيم اشوفك بخير صحيح عشر ايام كثيره على فراقك اتمنى تكون بخير واجدد الشكر والتقدير والاحترام للي كان سبب وجودك معنا الاخ اسامه الحصان الاسود دمتم وجميع الاخوه المشرفين والقراء والمتابعين بخير وعافيه

اخوكم حاكم الشات

وربنا وربنا وربنا ما هسيبك يا صقر بتقول خليك تقيل عشان الي جاي كل هيطر انا الي هطول حطهوله بس اتقل انا مستني اشوف النهاية بنت الوسخة الي هطير فيها الناس كلها بس الجزء جامد ياسطا

هبت العاصفه ولن نعرف ما سيحدث بداخلها الا عندما تزول وماذا سيحدث عندما تزول هذا ما سنعرفه بعد عشرة ايام كما قال الحكيم احمد صقر 💛

يسطا انت ايه بجد انت حاجة فوق الوصف لا عاش عليك بجد وياريت لو تخليها علي جزئين حتي علشان تعرف تقفل بمزاج ومتكروتش وكدة خلصانة
وعلي موضوع العميد اللي عملته عين العقل لان هو كدة كدة خلاص طالع عينه بسبب احمد مش ابنه كمان هيجي يقرفه الراجل هيشد في شعره كفاية عليه😂
وموضوع انك بتخلي الابطال يتكلموا مع الكاتب وكدة حاجة جامدة عاش عليك يسطا ضحك جامد😂♥️

الجزء عظمه ياغالي

عبدالرحمن الطحان مره واحده ده كده علينا كتير اوي انا في البدايه سرحت أتذكر في الاسم قولت وين قولت وين لكن لما قولت سمو الأمير اتذكرته طوالي القصه للكاتب بكاء القلوب في المنتدي القديم انا متابع قصتك دي من بدايتها م نسيت فيها ولا اي حاجه من قصه حكايتي ال الجزء التاسع من القصه دي انا لو زيك كنت اسويها مسلسل تنافس مسلسل وادي الذئاب
شكرا جزيلا
متابعك المخلص
اخطر بشر

• عجبني
التفاعلات: Captian
الناس كلها خايفه سليم يطلع خاين اشمعنا انا مستنيه يطلع خاين ويتفشخ مع اني بحبه! .. شكلي اتعديت من سيكوباتيتك يا احمد 😂
+
بس ملحوظة يسطا دياب شتمك وده ميصحش افشخه اكتر 🙂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%