NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

انا مش عارف اقول ايه الصراحه لان مهما قولت مش هوفيك حقك انت كاتب كبير واحنا كلنا بنحبك مش عشان انت كاتب وعايزين جزء لاء احنا بنعتبر نفسنا عيله واحده مش مهم تكتب قصص بس احنا حبيناك كشخصه مش ككاتب لقصه حلوه حبينا فيك افكارك واسوبك واحترامك لغيرك اتمني انك تعيد نظرك في موضوع الاعتزال حتي لو مش هتكتب تاني بس نفضل موجودين معا بعض

ارجو اعاده النظر في الموضوع @The king soliman

• عجبني
التفاعلات: alti
وعدت فأبدعت فأوفيت فى انتظار المزيد من ابداعك القادم ✍️🤩👍💞💕💞💕

يا راجل انا دمعتي قريبه ومش بالعاده اعلق لحد بس بقولك انت اكتر حد انا احترمته وعموما اي قرار تاخده انت حر فيه بس بعد ما الناس ارتبطت بيك مينفعش تخذلهم وتبعد عنهم خد وقتك في الراحه ومتنساش الناس اللي اتعلقوا بيك
شكرا علي الابداع اللي قدمته

روعه كالعاده والمفاجه الطحان بس فين باقي قصته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما فيش كلام يقدر يوصف العظمه في الكتابه المنتدى خسر مبداع من اعمدت المنتدى
انا مقدر حياتك الضغط اللي عليك
كنت انت سبب دخولي المنتدى التاني وهنا
إن شاء لله تكون بخير دايما 🤍 ياريت لو تطمن عليك من الوقت للتاني

• عجبني
التفاعلات: Bastcrono
بص مهما كتبنا ومهما عملنا مش هنعرف نوفيك حقك حقيقى انت من اكتر الناس الل يحترمها مع انى معرفكش والعكس يس حقيقى انا فعلا كاتب مش هتتعوض انا مقدر قرارك ومحترمه بس انا من المنتدى التاني فبلاش تعتزل يعنى متخليش اخسر ٢ من أفضل ٣ كتاب بالنسبه ليا انا اوردى خسرت عاوينت وحماده كتر خيره بينشر القديم فبلاش نخسرك وصدقني انا كنت عارف انك لازم تموت اى حد اسمه سليم

روووووووووووووووووووووووووووووووووووووعه

يا اخي قصة قمة في الإبداع خمسة ايام قضيتها اقرء بيها ليل نهار يا اخي لو في منتج محترم يعملها مسلسل كان نجحت نجاح فضيع وانت شخص عبقري جداا ... تحياتي الك متابعك من بغداد❤🌷❤

واحشتنا يا صقر

بص انا كا يوجي اقسم ب**** انا زعلان اني لسهومكمل السلسله دي دلوقتي انت بتكتب عظمه

ياريت ترجع تكتب

ياريت تكمل يا احمد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%