NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

يا صاحبى فى تعليق منى لك من قبل كنت أريد أن أعرف جميع قصصك لاتابعها بالرغم أنى قرأت أغلب قصصك لكن الواحد مبيزهقش منها. وانا مره تانية بطلب منك عناونين قصصك خصوصاً الجديده منها.. أنا فى الإنتظار وتقبل تحياتى...
حبيبي يا غالي حاليا الجديد هي قصه الهلفوت

• عجبني
التفاعلات: الخديوى
حاول أن تضع فواصل بين المشاهد، مثلا:

الين : لما افهم انا الاول ابقى افهمك

-----------------------------------------

• من ناحيه تانيه فى المعم عندى انا وكريم ..... كريم قاعد مع هبه بيتعشوا

وإن كان هناك ذكرى من الماضي (فلاش باك) يستحسن أن تستعمل لونا آخر لها حتى تكون متميزة وواضحة.

• عجبني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
حاول أن تضع فواصل بين المشاهد، مثلا:

الين : لما افهم انا الاول ابقى افهمك

-----------------------------------------

• من ناحيه تانيه فى المعم عندى انا وكريم ..... كريم قاعد مع هبه بيتعشوا

وإن كان هناك ذكرى من الماضي (فلاش باك) يستحسن أن تستعمل لونا آخر لها حتى تكون متميزة وواضحة.
يسطا انت كدا بتفتى وعايز تغنّى على الفاضي

بصراحه امتياز في الجزء الثامن مبدع بحييك بس كان عندي استفسار في المنتدي القديم كنت قلت ان صديق لك هو اللي هايكمل السلسله الثانيه من تاجر السعاده ياتري مين فيكم اللي بيكتب السلسله دي

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Zoro
بصراحه امتياز في الجزء الثامن مبدع بحييك بس كان عندي استفسار في المنتدي القديم كنت قلت ان صديق لك هو اللي هايكمل السلسله الثانيه من تاجر السعاده ياتري مين فيكم اللي بيكتب السلسله دي
يا خوانا ليه كلكم مركزين مع اسامه كده .... اسامن صاحبى الجزمه هو اللى عمل نفسه فيها سبع الرجال وقرر يعمل السلسله التانيه بس سحب نفسه من الجزء التانى وورطنى فيها ودلوقتى انا اللى بكملها .... منك لله يا اسامه الكلب 😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: حاكم الشاات، THE BLACK HORSE و 846jeb
يا خوانا ليه كلكم مركزين مع اسامه كده .... اسامن صاحبى الجزمه هو اللى عمل نفسه فيها سبع الرجال وقرر يعمل السلسله التانيه بس سحب نفسه من الجزء التانى وورطنى فيها ودلوقتى انا اللى بكملها .... منك لله يا اسامه الكلب 😂😂😂
يبشا تعيش وتكمل امتا الجدسد بس يباركلك

احلي توريطه والنعمة 😂
بس لحظة كدا 😑 انت بتقول انسحب وانت كملتها يعني انت الي اذيت احمد صقر بالشكل ده 😳
لا لا لا قلبي الصغير لا يتحمل خيانة الاصدقاء ☹️

وانا الي ظلمت اسامة وقولت عمل كدا في احمد عشان ينتقم من الي حصل فيه في السلسلة الاولي انا اسف يا اسامة 😂

• عجبني
التفاعلات: The king soliman
احلي توريطه والنعمة 😂
بس لحظة كدا 😑 انت بتقول انسحب وانت كملتها يعني انت الي اذيت احمد صقر بالشكل ده 😳
لا لا لا قلبي الصغير لا يتحمل خيانة الاصدقاء ☹️

وانا الي ظلمت اسامة وقولت عمل كدا في احمد عشان ينتقم من الي حصل فيه في السلسلة الاولي انا اسف يا اسامة 😂
ياسطا اسامه لو كان اتجرأ وشتم احمد صقر بس كنت هنيكه .... انا اللى فشخت احمد صقر السلسله اللى فاتت وانا برضه اللى هفشخ دياب والشله الباقيه فى السلسله دى

• جامد
التفاعلات: THE BLACK HORSE
ياسطا اسامه لو كان اتجرأ وشتم احمد صقر بس كنت هنيكه .... انا اللى فشخت احمد صقر السلسله اللى فاتت وانا برضه اللى هفشخ دياب والشله الباقيه فى السلسله دى
**** يستر من افكارك دي

يسطا انت كدا بتفتى وعايز تغنّى على الفاضي
إن كنت ترى مشكلة في اقتراحي، أرجو أن توضحها لي فكل الروايات التي في العالم تستعمل الفواصل، ومسألة اللون المختلف يستعمل في كثير من المسلسلات.

• عجبني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زعلت بجد علي احمد صقر

ياااااااااااه على الإبداع يا برنس إيه الجنون والحوارات الجامده دى أنت بتلعب بعقول الأعضاء وصدقنى أنت ملكش حدود فى التأليف وبعدين قلت إن ممكن شخصية أو شخصيات تموت وفكرت بتغير النهاية لأننا شعب عاطفى😂😂 😂 😂 😂
لكن لو كان واحد زى أحمد صقر مات فى المحاكمة فى بيت العهد كنا زعلنا كتير لأن هو شخصية بالنسبة لى اسطورة وبعدين أنت فنااااااان كبير ودماغك عالية وكاتب مميز..
احترامى لشخصك وفى إنتظار الجزء العاشر.. وتسلم ايدك يا غالى..
مع خالص تحياتى...

• حبيته
التفاعلات: THE BLACK HORSE
ياااااااااااه على الإبداع يا برنس إيه الجنون والحوارات الجامده دى أنت بتلعب بعقول الأعضاء وصدقنى أنت ملكش حدود فى التأليف وبعدين قلت إن ممكن شخصية أو شخصيات تموت وفكرت بتغير النهاية لأننا شعب عاطفى😂😂 😂 😂 😂
لكن لو كان واحد زى أحمد صقر مات فى المحاكمة فى بيت العهد كنا زعلنا كتير لأن هو شخصية بالنسبة لى اسطورة وبعدين أنت فنااااااان كبير ودماغك عالية وكاتب مميز..
مع خالص تحياتى...
قصدك التاسع، مستعجل انت عاوز العاشر عشان تعرف النهاية 😂

مع خالص تحياتى...
sorry الجزء التاسع

حبيبي يا غالي طول عمر كتابتك كان يكتنفها الغموض الا هذه السلسله كانت سهلة التوقعات الا الجزء الثامن اللي رجع الابداع والتميز المعهود منك عاااااش ياغالي عظمة على عظمة دمت بخير وعافيه واشكرك من اعماق قلبي على وذوقك الراقي والمجهود الرائع انا لا امتلك سوى احترامي وتقديري لك ياغالي

• عجبني
التفاعلات: The king soliman
حبيبي يا غالي طول عمر كتابتك كان يكتنفها الغموض الا هذه السلسله كانت سهلة التوقعات الا الجزء الثامن اللي رجع الابداع والتميز المعهود منك عاااااش ياغالي عظمة على عظمة دمت بخير وعافيه واشكرك من اعماق قلبي على وذوقك الراقي والمجهود الرائع انا لا امتلك سوى احترامي وتقديري لك ياغالي
شكرا يا غالى على رائيك .... بالنسبه لموضوع ان معظم الاحداث اللى كانت فى بداية السلسله متوقعه ده كان شئ مقصود لانى كنت مقرر من البدايه ان الغموض كله هيبقى فى جاسمين والين واستر ومش معقول هقعد اهرى فى الموضوع ده طول السلسله كده القارئ هيحس بملل ده غير انى احيانا كتير جدا كنت بسيب القصه هى اللى تتحكم فيا مش انا اللى بتحكم فيها يعنى مثلا كان فى احداث كتير جدا فى دماغى كنت عاوز اعملها فى الاجزاء اللى فاتت بس للأسف معرفتش لانى سيبت نفسى للقصه هى تتكلم وتحكى .... انا كنت عامل زى اللى بيتفرج على فيلم او مسلسل صحيح عارف كل الشخصيات وعلاقتهم ببعض لكنى كنت بتفرج ومش قادر اغير فى الاحداث

• حبيته
  • جامد
التفاعلات: حاكم الشاات و THE BLACK HORSE
شكرا يا غالى على رائيك .... بالنسبه لموضوع ان معظم الاحداث اللى كانت فى بداية السلسله متوقعه ده كان شئ مقصود لانى كنت مقرر من البدايه ان الغموض كله هيبقى فى جاسمين والين واستر ومش معقول هقعد اهرى فى الموضوع ده طول السلسله كده القارئ هيحس بملل ده غير انى احيانا كتير جدا كنت بسيب القصه هى اللى تتحكم فيا مش انا اللى بتحكم فيها يعنى مثلا كان فى احداث كتير جدا فى دماغى كنت عاوز اعملها فى الاجزاء اللى فاتت بس للأسف معرفتش لانى سيبت نفسى للقصه هى تتكلم وتحكى .... انا كنت عامل زى اللى بيتفرج على فيلم او مسلسل صحيح عارف كل الشخصيات وعلاقتهم ببعض لكنى كنت بتفرج ومش قادر اغير فى الاحداث
مبدع وكلمة مبدع قليل بحقك اعتقد لو كانت الظروف لصالحك كنت سويت تشعبات كثيره وكمان مثيره انت في السلسله هذه(تاجر السعاده ٣) امام اكثر من مشهد
اولا الغموض والاثاره
ثانيا الدراما الممتعه
ثالثا الفانتازيا
وبامكانك جعل هذه السلسله يمكن تزيد عن خمس سلسلات لانك محترف بقوة بس انت اختصرت
المشاهد والاحداث التي ذكرتها في ايام الاميره مانيسا وسينب والبرديات المسروقه

باختصار شديد
اخي الحبيب تشكر على كل حرف انت تكتبه وعلى طريقي حبيت اشكر اسامه اللي ورطك احلى ورطه وخلاني اتشرف بالانضمام اليكم والتعرف على شخص كريم الاصل زيك يديمك ربي بخير وعافيه ياغالي

روووووووووووووووووووووووووووعه
حقيقى تسلم عل سرد الاحداث

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%