NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

• عجبني
التفاعلات: ☠️ The Death☠️، ابيوسف و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ابيوسف
قبل ما اقراء الجزء حبيت اقولك جمعتك مباركه ياقلب اخوك احييك واشكرك على تعبك يديمك تاج على راسي ياغالي
تسلم يا غالى **** يخليك ليا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ابيوسف و حاكم الشاات
الجزء فاجر يا كينج عاااااش بجد و**** بس حرام عليك القفلات دى مش بتخلينا ننام 😂
اهم حاجه فى الجزء القفله بتاعته لانها هى اللى بتشدك للجزء الجديد

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف و برنس الكون
جزء متكلف و مليان احداث كتير و يستاهل ان الواحد يستناه بس مكنش ليها لازمه القفله الرخمه دى .
يمكن عشان انا متعاطف مع سليم صقر اوى فمش متقبل اى مشاكل تحصله .
متتاخرش علينا يا فنان
لازم الجزء يبقى دسم ومليان احداث علشان الناس ماتزهقش لان مبدأى فى الكتابه ان كل ما كان الجزء مليان افكار كل ما القارئ يتشد ليه وده اللى انا بحاول أعمله .... لان انا احيانا كتير بكون بقرأ قصه واكون متحمسلها وفجأه الاقى الكاتب وقع فى نقطة الملل وتلاقى فجأه الجزء بقى ممل ومش متعوب عليه وتلاقى الجزء بيتلخص فى حدث او حدثين بالكتير والباقى ملهوش لازمه .... وبالنبه لسليم صقر ماتزعلش عليه قوووى من دلوقتى لأن لسه التقيل جاى .... هو اه سليم هيخرج من القضيهبس لسه اللى هيحصله

• حبيته
التفاعلات: ابيوسف، THE BLACK HORSE و Ehab Demian
  • عجبني
شكرا على الابداع والتميز انا بعيش فى القصه شكرا جزيلا وياريت ماتأخرش كتير علينا
تسلم يا غالى على رائيك واتمنى دايما اكون عند حسن ظنكم

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف و عاشق جنس الحريم
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف و الجنيـّــّــّــّرال
وبعدين معاك بقا يا مبدع هتفضل كده ع طول مع كل جزء تشوقنا بابداعك جميل جداً استمر بس ياريت متتاخرش في الجزء الجديد
حبيبى تسلم على رائيك واعدك بأجزاء اجمل وفى اسرع وقت ممكن

• عجبني
الين هي نفسها چاسمين 🤔🤔
ياترى النتيجه ظهرت ولا جبتها من الكنترول 🤔🤔🤔
بص خليها فى سرك علشان القصه ماتتحرقش 🤫🤐🤫

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ابيوسف و Ana loka
لازم الجزء يبقى دسم ومليان احداث علشان الناس ماتزهقش لان مبدأى فى الكتابه ان كل ما كان الجزء مليان افكار كل ما القارئ يتشد ليه وده اللى انا بحاول أعمله .... لان انا احيانا كتير بكون بقرأ قصه واكون متحمسلها وفجأه الاقى الكاتب وقع فى نقطة الملل وتلاقى فجأه الجزء بقى ممل ومش متعوب عليه وتلاقى الجزء بيتلخص فى حدث او حدثين بالكتير والباقى ملهوش لازمه .... وبالنبه لسليم صقر ماتزعلش عليه قوووى من دلوقتى لأن لسه التقيل جاى .... هو اه سليم هيخرج من القضيهبس لسه اللى هيحصله
يا حبيب اخوك انا مش بشكك فى مقدرتك على الابداع لانى ببساطه من الناس اللى بتعشق ابداعك بس من روعة كتاباتك انا بندمج معاها لدرجة انى بحس باللى بيحسه ابطال قصصك و ده دليل على عبقريتك و لما قولتك خف على سليم صقر قولتها لانه فعلا بيبكينى من وجعه .

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف، THE BLACK HORSE و The king soliman
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف و Ana loka
يا حبيب اخوك انا مش بشكك فى مقدرتك على الابداع لانى ببساطه من الناس اللى بتعشق ابداعك بس من روعة كتاباتك انا بندمج معاها لدرجة انى بحس باللى بيحسه ابطال قصصك و ده دليل على عبقريتك و لما قولتك خف على سليم صقر قولتها لانه فعلا بيبكينى من وجعه .
معلش بقى سليم قدره معايا صعب شويه بسهحاول اخف عليه شويه

• حبيته
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: ابيوسف، THE BLACK HORSE و Ehab Demian
اقولك حاجه ....
فيه ناس انا بعلقلها على قصصها تقضية واجب لانى لازم احترم تعبهم حتى لو وحش لكن فيه ناس تانيه بعلق لها بشغف و حب و اعجاب و انت من الناس دى

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف و The king soliman
اقولك حاجه ....
فيه ناس انا بعلقلها على قصصها تقضية واجب لانى لازم احترم تعبهم حتى لو وحش لكن فيه ناس تانيه بعلق لها بشغف و حب و اعجاب و انت من الناس دى
حبيبى يا غالى تسلم على رائيك واتمنى اكون دايما عند حسن ظنك .... وانتظر الجزء الجديد بكره

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ابيوسف و Ehab Demian
عودة حميدا يا برنس جزء فاجر اخر فجور
دنت لحست شويت دماغ لي فضلين
انا عوز جليله تحل المسأئله بتعت سليم صقر وترجعو يشوف الين
جليله هتظهر الجزء اللى جاى ونشوف هتعمل ايه

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: ابيوسف، THE BLACK HORSE و رجل من هذا الزمن
احا!! .. انت ناوي تعمل ذي بكاء القلوب ما كان عاوز يتفح القصتين علي بعض؟ حرام يا صقر كدا هموت من الفرحة ومش هلحق اكملها 😂
لا اكتم الفرحه شويه لما نشوف ازاى هنستغل عبدالرحمن الطحان

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف و THE BLACK HORSE
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياعم حرام عليك ال بتعمله فينا ده هتعمل اي تاني خلصت فيك كل الكلام
حبيبى يا ديب .... اتقل يا اخويا لسه القصه ما خلصتش

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ☠️ The Death☠️، ابيوسف و Le loup
حبيبى يا غالى تسلم على رائيك واتمنى اكون دايما عند حسن ظنك .... وانتظر الجزء الجديد بكره
مجرد اهتمامك و تعليقك ليا دى حاجه تشرفنى جدا

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف و The king soliman
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%