NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

كده احلوت اوى الحصان الاسود راجع من تانى
و**** انت كاتب عظيم وقصصك كلها جامدة جدا ومفيش كلام اقدر اقوله يديك حقك
تسلم يا صديقى العزيز

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف
اللعب كده هيكبر الحصان الاسود هيرجع الملعب وكمان دياب هيلعب بس بمستر ادم لا كده الموضوع هيسخن جامد 😍😍
اهم حاجه الاحداث ماتضربش فى وشنا

• عجبني
  • عجبني
يستا انا قريت السلاسل الاولنية وخلاص حسيت نفسى جزء من العيلة وزعلان ازاى متعزمنيش على فرح شيرين 😂
خلاص يا صديقى ماتزعلش هبقى اعزمك على فرح سليم صقر او فرح فاتن بنت محمد صقر ايهما اقرب

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف و serag74
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ابيوسف و مرحب
حبيبي دي شهاده اعتز بيها و برضو بنتعام منك
بس انا بطالب بسلسله جديده من المنتقم لأنها من القصص اللى حبيتها

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف و George tn
يااااه انا مش مصدق عينيا احمد صقر رجع مصدقتش لما قريت قولت هو مش صاحب السعاده سلسلتين ودخلت قريت ورجعتلي الذكريات يجدع ذكريات الابداع والتعلق بالقصه بجد بحس اني عايش جوا القصه كمل يسطا ونزل اجزاء اكتر عشان انا بقيت مدمن
تسلم يا غالى على رائيك واوعدك دايما يكون فى جديد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ابيوسف و Eren Yeager
يا مدمر الاشواق يا حارق القلوب ليه القفله دي انت كده بتقتلنا بالبطيئ ده اسمه كلام انت كده بتأكد للناس انهم لازم يطالبوك بجزء كل ساعه مش كل يوم
لازم يبقى فى تشويق فى كل جزء

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
جزء جامد جدا وخود وقتك يا صقر انت بتقدم جزء جامد وبيعوض الأسبوع وركز في حياتي وزي ما قولت بتتسلى
❤❤❤

• عجبني
جامد يسطااا
توقعي ان ممكن تكون الي بيشوفها سليم في الحلم الاميره مانيسا بنت فرعون لانك قولت ان الي بيشوفها لابسه لبس فرعوني ومتكلبشه وبتقول لسليم ساعدني ومانسيا حبت عبد ممكن تكون انكشفت وعاقبوها ف في ترابط بينهم وتوقعي ده ممكن يكون صح بنسبة 25%
تحليل منطقى جدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف و ☬الہٰشيٰطہٰان☬
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا سطا الجزء قمة فى الإبداع والاثاره والدراما والاكشن شامل كل حاجة وواضح إنك مركز قوى فى الكتابة والتفاصيل كلها متكامله وأعجبت ببداية الجزء عن الحياة الفرعونية وطبعاً دى حتبقى قصة داخل القصة وعلى فكرة أجزاء القصة من بدايتها طويلة جداً وأنا بتمتع بقرأتها ومتأكد إنك بتبذل مجهود جبار علشان تنهى الجزء فى أسبوع بجانب ضغط الحياة...تسلم ايدك يا باشا ومنتظرين الجزء الخامس على شوق....
مع خالص تحياتى...
شكرا يا صديقى على تقديرك للظروف

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف، كلاون 😂🤡 و Ehab Demian
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف و Elza7im
يعنى هو انا لازم اهدد عشان الجزء الجديد ينزل ؟
صحيح ناس ......
لا يا عم ده صقر و هزاره تقيل و ممكن يخلص عليا .... انا و النعمه بهزر يا فنان و مش حمل طلقه من سليم .
ههههههه حبيبى يا غالى متخافش انا برضه بعزك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف، كلاون 😂🤡 و Ehab Demian
ونرجع من تاني الشوق يقتلنا وتنهي الجزئ بأكثر مشهد درامي وتولع في أفكارنا يا صقر براحه علينا احنا مش قدك ده كده مش هتخليك ننام النهارده انت وسيزر عاملين كماشه وجزء في قصتين يطيروا النوم من العين
تسلم شابوه ليك يا معلم
يلا يا عم خلى الناس تستمتع

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ابيوسف و ☬الہٰشيٰطہٰان☬

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%