NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا أعرف ديوث كتير و حقيقي و أكتر من 7 ، و لو حد عاوز يسأل عن حاجة في عالم الدياثة يتفضل يسأل لو حابب

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون، el-korsan و Mirogogo
ها مين عاوز يسأل و يستفسر ................؟
سواء عن المتعة أو التصوير أو عن اللي بيعملو كدا أو عن أي معلومات تحب تعرفوها

عشان أحنا في قسم الدياثة ، و أنا ليا خبرة مع ديوث كتير ، فعملت البوست دا للي حابب يستفسر عن أي حاجة
ملحوظة :- الديوث مش منبوذ ولا بيقل في نظرنا لا دي متعتو ، أه متعتو هو بيحب كدا ، زي ما فيه سالب و بنوتي و موجب و سادي و إللي بيحب يتزل ، كل دول متعة شخصية للي بيحبها عشان كدا ، إللي عاوز يستفسر عن حاجة يتفضل و يسأل هنا ، محروج تعالى خاص ، و للتأكيد أنا هخليك تستفسر عن أي شئ بتسأل عنو في الدياثة ، و مش عامل البوست دا عشان أقولك تعالى و أنا أديثك و الهبــــــــــل دا لا خالص و جرب بنفسك للي حابب يستفسر .... و شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراً

نقرب ل ماما ازاي 😅

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: شريـف باشا
نقرب ل ماما ازاي 😅
لا شوف دا استحالة و سيبك من اللي بيقولك اقدر اخليك و الكلام دا لكن متقدرش مستحيـــــل

ها موجود دلوقتي مين عاوز يستفسر عن أي شئ

• جامد
اومال اخر الديوث يعمل ايه
خلي بالك أن أغلب الديوث بيكونو بيحبو يورو محارمهم يعني يصوروهم عريانين و تجسس و كدا و بيتمتعو بكلام اللي بيديثهم و كمان بيحسو بشهوة و متعة لما بيوروهم الصور والفيديوهات اللي مصورنها - لكن موضوع ان واحد عاوز ينام مع امه او اخته فا ده أي كلام و أستحالة

• عجبني
التفاعلات: عمووور٢٢٣
خلي بالك أن أغلب الديوث بيكونو بيحبو يورو محارمهم يعني يصوروهم عريانين و تجسس و كدا و بيتمتعو بكلام اللي بيديثهم و كمان بيحسو بشهوة و متعة لما بيوروهم الصور والفيديوهات اللي مصورنها - لكن موضوع ان واحد عاوز ينام مع امه او اخته فا ده أي كلام و أستحالة
ليع طب

عشان استحاله الام تسيب ابنها ينام معاها ممكن في امهااات بتتكتع بنظرات ولادها و بتقلع قدامهم لكن حاجة تانيا لا

عشان استحاله الام تسيب ابنها ينام معاها ممكن في امهااات بتتكتع بنظرات ولادها و بتقلع قدامهم لكن حاجة تانيا لا
احا فى أمهات فعلا كده 🙈🥵انها عارفه ومبسوطة

احا فى أمهات فعلا كده 🙈🥵انها عارفه ومبسوطة
أه كتير جدا لانها بتحس أن لسه جسمها مرغوب حتى لما كبرت و بتتمتع بنظرات أبنها و بتهيج جامد و بتعمل العادة السرية على كدا و أمهات كتير جدا و محترمين و ستات عادية و هاي و كلاس و ستات بلدي كمان

• عجبني
التفاعلات: عمووور٢٢٣
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ي

برا عنك هقدر عادي
برا كتير اه و مليان فيديوهات بالهبل من امهااات و ولادها كتييييييييييييييييير أوووووووووووووي

عشان أحنا في قسم الدياثة ، و أنا ليا خبرة مع ديوث كتير ، فعملت البوست دا للي حابب يستفسر عن أي حاجة
ملحوظة :- الديوث مش منبوذ ولا بيقل في نظرنا لا دي متعتو ، أه متعتو هو بيحب كدا ، زي ما فيه سالب و بنوتي و موجب و سادي و إللي بيحب يتزل ، كل دول متعة شخصية للي بيحبها عشان كدا ، إللي عاوز يستفسر عن حاجة يتفضل و يسأل هنا ، محروج تعالى خاص ، و للتأكيد أنا هخليك تستفسر عن أي شئ بتسأل عنو في الدياثة ، و مش عامل البوست دا عشان أقولك تعالى و أنا أديثك و الهبــــــــــل دا لا خالص و جرب بنفسك للي حابب يستفسر .... و شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراً
نفسي انيك مراة ديوث
نفسي بجد يدخلني ع مراتو
سؤالي ليك جربت اقبل كده؟
لو جربت احساسك كان ايه؟ وانتا بتنك ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%