NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية بنزين ونار ـ ثلاثة عشر جزء 20/5/2022

اليوم التالي
في منزل جابر
تخرج سوزان من غرفتها لتوقظ اخيها طارق قبل دخولها الحمام لتستحم
هبه : صباح الخير
طارق يجلس في سكوت ولا يرد وهبه تنظر له في تعجب
هبه : مالك يبني
طارق : والنبي يا هبه سيبيني في حالي وينهض ليطرق باب الحمام ... خلصي يا سوز علشان متأخرش
صوت سوزان من الداخل : حاضر ثواني وخارجه
جملات : صباح الخير يا ولاد
هبه : صباح الخير يا ماما
جملات تلاحظ ضيق ابنها بوجهه العابث وتشعر بتأنيب الضمير فهو لا يرغب فيما فعلوا لكنها هي من اغرته وسمحت له بفعلتهم ليلة امس بل ودعته بنفسها فدخلت المطبخ الضيق لتحضر الفطار
جابر : صباح الخير يا ولاد .... غريبه ... انت تعبان ولا حاجه
طارق : يووووو ... اووووفففف
جملات : مالكم بيه بس ... ما تسيبه هو كان عمل حاجه
طارق : بتعملي ايه يا بت انتى
هبه : باخد سيلفي ... في حاجه
طارق : طااااخ ... خطف هاتفها ليتصفح الصور .... يا نهار ابوكي مش فايت وبيدور الضرب فيها
جابر : مالك يبني بيها .... سيب اختك
طارق : بدل ما تكلمنى كده خد شوف بنتك متصورة ازاي
جملات : وريني كده .... طاااااخ .... هتفضحينا يا بنت الكلب
طارق يستمر في ضرب وركل اخته وهي تصرخ وتستنجد بابيها لكنه لا يستطيع حمايتها
طارق : من هنا ورايح مفيش موبايلات
هبه : انا بتصور لنفففسيييي 😭
طارق : مفيش موبايل تاني قولتلك
هبه : يابابا موبايلي 😭
جابر : مانتى غلطتى برضوا
تخرج سوزان من الحمام وهي ترتدي ترنج منزلي : مالها البت دي
طارق دخل الحمام
جملات : اخوكي لئا صور مش حلوه ليها عالموبايل
سوزان : صح يا بت الكلام ده
هبه : بتصور لنفسي 😭 مليش دعوه عاوزه موبايلي
جملات : هو انتى مش نازله
سوزان : لا معنديش محاضرات وهقعد اذاكر
جابر يطرق باب الحمام : خلص يا طارق
يخرج طارق وهو بملابسه الداخليه وقضيبه نصف منتصب
جابر : ادخل البسلك حاجه يلا ودي اخر مره احذرك ... اخواتك كبروا وعلى وش جواز
طارق ينظر له بعدم اكتراث و يدخل غرفة اخواته ليرتدى ملابس العمل
سوزان تدخل خلفه : مالك ياض باختك
طارق : سيبيني في حالي يا سوز مش طايق نفسي
سوزان : ما خلاص يبني موقف وعدا
طارق : معداش يا سوزان 🥺 ... معداش 😭
سوزان : قصدك ايه 🙄
طارق : امك امبارح خلتنى اعمل معاها 😭
سوزان : يا نهار اسود ... طب اسكت ... متجيبش سيره ولا تفتح بؤك وحضنته كأم تحتضن ابنها
طارق : 😭😭😭😭😭😭
سوزان : خلاص بئا امسح دموعك وكإن محصلش حاجه وركز في شغلك ومستقبلك
طارق يمسح دموعه : حاضر يا سوزان ... حاضر ... وانا من النهارده هدورلي على شقه ايجار
سوزان : عاوز تبعد عننا
طارق : مش عاوز اللى حصل يتكرر تاني
سوزان : طب روح شغلك وانا هفكرلك في حل يبعدك عن امك ويبعدها عنك
طارق : حاضر
وكانت تربت بيدها على ظهره وهي تحتضنه
جملات : ي**** يا ولاد الفطار جاهز
سوزان : حاضر يا ماما جايين اهو
.........
في منزل سيد
سحر : صباح الخير
سهام : صباحيه مباركه يا حبيبتي
سيد : نمتي كويس
سحر : اه ... اول مره انام كده من فتره
سيد : هتعملي ايه مع سبع البرومبه
سحر : هكلمه ييجي علشان نشوف هنعمل ايه
سهام : طب يا بنتى خليه ييجي يقعد معانا ما دام اتجوزتوا
سيد : جهزيله اوضة بنتك اهو عالاقل يذاكروا سوا وانا هشغله معايا لغاية ما يتخرجوا ويشتغلوا
سحر بتعجب شديد : وده من امتى الحنية دي
سيد : يا بنتي انا ابوكي وبحبك بس عليكي تصرفات تودي في داهيه
سهام : اظن كفايانا مشاكل لحد كده
سحر : حاضر يا ماما
سيد : انا هعملكم زفه علشان الكل يعرف جوزك ... انا مش عاوز مشاكل مع حد
سحر : حاضر
.......
في منزل مجدي
مينا يخرج من غرفته بسرواله القصير : صباح الخير يا ماما
مارسيل : صباح الخير يا حبيبي ... تعالى ي**** افطر
مينا : هغسل وشي واجي
مارسيل : ي**** يا مريم هتتأخري
مينا يخرج بالمنشفه على وجهه ... هو بابا فين
مارسيل : بابا عنده شغل نزل الفجر
مريم تخرج بشعرها المنكوش وهي تسير بخطوات متثاقله وتتثائب : صباااح الخييرر
مارسيل : كل ده نوم
مريم : معلش كنت سهرانه للفجر عالمذاكره
مينا يلاحظ نقاط الدم ببنطال اخته : مريم في ددمم في بنطلونك
مريم : ييييي هي كانت ناقصه
مارسيل : طب ادخلي اتشطفي وانا هجيبلك فوطه
مينا : الحمد**** على نعمة انى راجل 😄
مريم تنظر له باقتطاب : خفه
مارسيل : ملكش دعوه باختك
مينا : هو انا اتكلمت
.....
في منزل مراد
نبيل : انا خلصت لبس ... مين نازل ياخدنى معاه
نيفين : انا هفطر ونازلة رايحه اشترى ملازم من الجامعه
مراد : عربيتك تروح تجيبها عالعصر
نبيل : حاضر هخلص مدرسه واروح اجيبها
ناديه تنظر لنبيل بلوم وهو يفهم ما تريد قوله
نجوى تراقب نظرات ابنتها لاخيها
فوزيه تقف بجوار نبيل الذي يبعص مؤخرتها وهي تقوم بلم الاطباق بعد الفطار
نيفين : ي**** يا بيه
نبيل : جاي وراكي
نبيل يفتح باب سيارة نيفين ويركب بجوارها
نيفين : مال اختك
نبيل : اصلي لما رجعنا فكرت في كلامي فقولت صح ... هو انا اخسر صحتى ومعرفش اتجوز اللى بحبها
نيفين : برافو عليك ... وعملت ايه
نبيل : نفضتلها طبعا
نيفين : 😄 اتاريها هتطأ
نبيل يلمح هبه من السياره : استنى استنى
نيفين : في ايه يبنى
نبيل يصفر فتنتبه هبه
هبه : هو انت
نبيل : انتى مستنية حد تاني
هبه : ابدا مستنية الميكروباص
نبيل : طب تعالي اركبي
هبه تنظر لنيفين
نبيل : اركبي دي اختي يا هبله
نيفين : ازيك يا هبه .... البيه داوشني بيكي من امبارح
هبه تفرح لكلام نيفين : هو شوفتك قبل كده
نيفين : معتقدش
هبه : هو انتى بتشتغلي ايه
نيفين : لا انا في الجامعه
هبه : تعرفي سوزان جابر
نيفين بتعجب : اه صاحبتي
هبه :سوزان اختي .... اكيد شوفتك في الصور
نيفين : دي صدفه غريبه .... خلي بالك منها يا بلبل دي اخت صاحبتي لو اشتكت منك انت عارف ها
نبيل : هو انا اقدر
دخل نبيل بصحبة هبه للمدرسه وهما يتبادلان النظرات والاعجاب وذهبا لفصليهما
نيفين دخلت الجامعه وكان مصطفى وفتحي بانتظار الجميع ولاحقتها ندى في الجلوس معهم
ندى : ايه يا شله بايظه .... فين القوم
فتحى : محمود وسحر ابوها قفشه وجوزهم رسمي ومينا اتصل مش جاي و سوزان بتذاكر
مصطفى : نيفين معلش هتعزمينا الدور كان على مينا ومجاش وانا مشطب
نيفين : مش مكسوف من نفسك وانت بتطلبها
مصطفى : اعمل ايه بالليل كان معايا ١٤٠٠ جنيه صرفتهم في الديسكو
ندى : 🤣🤣🤣 يا بنتى متصدقيهوش ... امبارح البيه اتثبت وروح بالبوكسر بس

فتحي : وانتى عرفتي ازاي بئا
ندى : ناسي انه ابن عمي .... عمك فضحك عند بابا 🤣
مصطفى : ظريفه اوي
نيفين : 🤣 طب امسك ٢٠٠ اهم هات على قدهم
مصطفى : اشطه ... يلا الاكل النهارده على حسابي
فتحي : يعني اقرع ونزهي 🤣
ندى : خد ياض انت ... في عليك ٢٥٠ جنيه .... فينهم
فتحي بارتباك : ها ... اصل
نيفين : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انا ادخل المحاضره احسن
مصطفى : خديني معاكي .... نيفين ... استنى بس ... خدي انا كنت بهزر
نيفين : لا بجد خليهم معاك
مصطفى : طب خدي فلوسك ودي تذكرة سينما الساعه واحده قابليني هناك
نيفين : بس تقعد بادبك
مصطفى : متخافيش ندى وفتحى هيكونوا معانا واحتمال مينا يلحقنا على هناك
نيفين : اوكييه ... هتدخل معايا
مصطفى : ي****
.........
شيماء مع ابنتها في غرفة شهد
شهد : تفتكري هيتقدملي
شيماء : انا امرت امه تكلمه .... متخافيش طلع بيحبك ورايدك وعرفت انه هيفتح ورشه كمان .... مش الخايب اللى كنت مسكالي فيه
شهد تقبل شيماء من خديها : انا بحبك اوي يا شيمو
عامر يدخل عاري من اعلى ويرتدي بوكسر فقط : في زبون هتروحي ولا اكنسله
شيماء : ما تهدا يا عرص انت ... هو انت مفيش مره تنيكني طول الليل لوحدك
شهد : 🤣🤣🤣🤣 هو عامر كده قرونه بتنأح عليه
عامر : عاجبك كده
شيماء : وهي غلطت يعني .... المهم ... انا نزلتلي النهارده
عامر : يييييي
شهد : طب ما تروح انت
شيماء : اه و**** فكره
عامر : بس اتلمي يا لبوه انتى وبنتك ويغلق الباب ويعود لمكالماته
شهد : هو انتى متجوزتيش غيره ليه
شيماء : اتخميت فيه .... كنت فاكراه راجل طلع معرص .... اول ما اتجوزنا جاب صاحبه فتحني الخول
شهد : طيب واستسلمتيلهم ليه
شيماء ترد بأسى واضح وصوت حزين : جدك **** يرحمه بئا هو السبب ... روحتله علشان اشتكيله طردنى وقال انى فاجره ومليش اني اروحله وانه مش عاوز يشوف وشي تانى ولما مات مسبلناش حاجه 🥺😭😭😭
شهد تواسي والدتها : طب خلاص ياما اللى راح خلاص راح
شيماء : بت يا شهد ... لو **** تمملك مع ابن خالتك حبيه وحافظي عليه ... الواد راجل وعفي .... عاوزاكي متخليش في نفسه حاجه
شهد : يتقدملى بس وانا هعيشه ملك زمانه
.........
نيفين تذهب للسينما لتجد ندى وفتحي ومصطفى
مصطفى : اهي جات اهي ... اتأخرتي ليه
نيفين : كنت بفول العربيه
فتحي : طب ي**** الفيلم زمانه بدأ
يجلس فتحي بجوار ندى في مكان ومصطفى ونيفين في مكان مقابلهم وتحت مظلة الظلام تمتد يد فتحي داخل قميص ندى ليمسك بحلماتها ليعصرهم بين انامله ويتقاسمان المتعه بقبله ناريه تخرج من جوفهم لهيب شهوة متملكه من جسديهما
بينما تتشابك اصابع مصطفى مع اصابع يد نيفين وهما يتهامسان بالحب وتنظر نيفين خلفها لتجد فتحي يرضع لندى فتدب بين فخديها حراره تسيل الثلج بين شفرات المتعه فتتنهد بينما ندى مغمضه عينيها تمتد يدها لداخل بنطالها لتتحرك اصابعها اعلى بظرها
نيفين تتنهد وانفاسها تتسارع مع قبلة مصطفى اعلى رقبتها وتجد نفسها في غرفة الشهوه المظلمه وتشعر بالمتعه فتحرر زرار واخر من قميصها وتمسك بيد مصطفى لتسمح له بتحرير نهدها لينزل بلسانه يداعب حلمتها فتشعر وكإنها تجري في ماراثون ولا تستطيع الاكمال
نيفين : انا عاوزه اروح الحمام
مصطفى : وانا كمان
يذهبا للحمام ليخرج مصطفى ورقه فئة ١٠٠ جنيه ليعطيها لعامل الحمام ويدخل بنيفين لاحدى الحمامات ويغلقه ويمسك بشفتيها اثناء تحرير بنطالها القماش ليسقط ارضا وتحرر نيفين قدميها بينما مصطفى حرر جسده من ملابسه كامله وينزع عن نيفين قميصها ليتعريا تماما بعد تحرير قدمها من اخر قطعةملابس داخليه فتمسك نيفين قضيبه متوسط الحجم لتمرجه بيدها بينما شفتيها منجذبتان لشفتي مصطفى الذي يمرج بيده نهديها الجميلان فتتسارع انفاس نيفين لتنزل بين قدميه على ركبتيها راجيه متعه اكبر لتتذوق قضيبه داخل فمها وتمتصه جيدا ثم تذهب لقاعدة الحمام لتستند عليها فعتدل مصطفى خلفها وينزل ليلعق شفتي فرجها ويفتح فلقتيها ويلعقها فتشعر نيفين انها خارت تماما فيجلس على القاعده ويجلسها على قضيبه بعد ان وجهه لفتحة مؤخرتها فتنزل عليه وهو ممسك بنهديها ويقبل اسفل اذنها وخلفها ويلتقط شفتيها في قبله كبيره وبينما اصابعه تداعب بظرها بحنيه فتهبط لتبتلع قضيبه كاملا في مؤخرتها وتتراقص بها لتغلق فتحتها عليه بعد ان شعرت بسائل الشهوة يخرج منها ليتساقط كالمطر على الارض وبعد عدة دقائق تشعر بان معدتها تمتلئ بسائل حار فتسند ظهرها في حضنه وتغمض عينها لتستمتع بكل لحظه داخله
بعد دقائق عادا لمكانهما ليجدا فتحى وندى في عالم اخر من المتعه حيث تجلس بين قدميه تم له قضيبه قبل اختفاءهما لمدة حتى الاستراحه
مصطفى : ما تيجي نتجوز زي سحر و محمود
نيفين : معنديش مانع بس تتقدملي رسمي .... خليك راجل معايا وانا هساعدك
مصطفى : بابتسامه هائمه .... بحبك
نيفين : هما راحوا فين
مصطفى : تلائيه بيظبطها
نيفين : مش دي بنت عمك
مصطفى : اه بس هي حره في تصرفاتها
نيفين : هو انت منهم ولا ايه وتشير بقرون
مصطفى : لأ بس هما بيحبوا بض وكمان فتحي اتقدملها رسمي وهيتخطبوا في الاجازه
نيفين : الجزمه .... محدش يعرف ياخد منها لا حق ولا باطل
عادا فتحي وندى
نيفين : بئا هتتجوزوا ومتقولوش يا جزم
ندى : 😄 كنا عاوزين نعملكم مفاجأه 😄😄
فتحى : المهم شدوا حيلكم انتوا .... على فكره مينا اتصل وقال انه مستنينا عند قدوره وعازمنا
نيفين : الواد ده جدع اوي ... يا ريت كان ينفع اتجوزه
مصطفى : اشبعي بيه يختي
نيفين : هو انا اقدر يا حبيبي وتقبلهه من خده ... متزعلش بئا
.......
في المدرسه
يتلاقى نبيل وهبه عند المغادره ويسيران معا في الطريق لمنزلها
نبيل : انا اول مره امشي مع بنت كده
هبه : واللى بتعمله كان ايه
نبيل : بعمل ايه
هبه : شوفتك مع ميس عبير على فكره
نبيل : 😄 دي تسالي 😄
هبه : يعني بتتسلى معايا 🤨
نبيل : هو انا اقدر ... انا من ساعة ما شوفتك وانا مش على بعضي اصلا
هبه : بجد يا نبيل
نبيل : حتى انا اول مره احس بحاجه في قلبي من ناحية حد ... حتى حاولت اذاكر امبارح معرفتش كل ما افتح الكتاب اشوفك كإن الكتب كلها اتطبعت فيها صورتك
هبه تدخل الشارع الذي تقطن به : لغاية هنا وكفايا عليك ... لحسن حد يشوفنا ويعملنا مشاكل
نبيل : هو انا بسرق ... انا هسلمك لأهلك
هبه : بخوف وارتباك ... بس
نبيل : من غير بس ... ي**** قدامي يا هانم
هبه تسير امامه حتى صعدت سلم بيتها وتطرق الباب لتفتح سوزان
سوزان : مين حضرتك
نبيل : انا نبيل زميل هبه في المدرسه ... وطلعت اخو صاحبتك نيفين
جملات : في حاجه يا سوزان ... انت مين يبنى
نبيل : زميل هبه وكنت بوصلها
سوزان : ادخل يا نبيل ... اسمع كويس ... احنا حاجه وانتوا حاجه تانيه
نبيل يتفحص سوزان بنظرات هائجه جائعه : ايوه بس انتى صاحبة اختى وهبه زميلتي ايه المشكله انى اوصلها
جملات : فيها ان اخوها لو عرف هيدبحها .... كان نفسي اقولك تتفضل بس محدش هنا ...
سوزان : امشي دلوقتي وبعدين هخلي نيفين تفهمك
يغادر نبيل بينما سوزان تدخل لهبه
هبه : و**** هو اللى اصر يوصلني
سوزان : في ايه بينك وبينه
هبه بخوف واضح : بيحبني وكمان انا معجبه بيه
سوزان ارتبكت : بت ايه ... الواد ده تعرفيه جوه المدرسه بس ... بره لأ ... اخته ياما حكت عنه بلاوي ... عاوزه تفضحينا
هبه : هو في تالته وانا في تانيه يعنى مش هعرف اشوفه غير في الفسحه بس
سوزان : ي**** غيري هدومك اخوكي على وصول ويا رب امك متحكيلوش ولا نسيتى علئة الصبح
........
في منزل سيد
محمود مع سحر بغرفتها يمارسان الجنس في حين ان سهام بغرفتها تسمعهم وتتخيل ما يفعلاه وترتعش لاجل عطشها لدقيقة حب في حضن سيد او اي ذكر يداعبها فهي منذ شهور تشتاق لمداعبه او لمسه او تحرش من اي ذكر ففي الاونه الاخيره تذهب سهام لجميع مشاويرها بالمواصلات العامه وهي ترتدي بطالها القماش او تنورتها الضيقه التى بالكاد تغطى مؤخرتها وتنتقي المواصلات في مواعيد الزحام وقد نجحت عدة مرات في تحقيق مبتغاها حيث كانت تعبر الزحام لتتابع ايادى وتحرشات الذكور من الكبار والمراهقين وبعض الاحيان كانت تجلس قاصدة تعرية نهديها ليكونا تحت مرمى البصر وبعض الاحيان كانت تتعمد الاحتكاك بالقضبان المنتصبه وهي تبتسم لاصحابها لتعطي الضوء الاخضر لصاحب القضيب بالتحرش بها وتحاوره لحين جلوسها في حين ان يده تداعب بظرها او تمسك بخصرها او تضغط بنهديها على صدره بفعل التوقف المفاجئ لكنها لم تعطي لاحد من المتحرشين رقمها ولو لمره وها هي اليوم على موعد بلقاء حميمي على بعد امتار من غرفتها بين ابنها وزوجها الشاب الذي خرج التو من مرحلة المراهقه بقضيبه ليشعل رغبتها الملحه في ممارسة الجنس لتغمض عينيها وهي تتلوى من فعل اناملها التى تداعب بظرها اسفل قميصها الخفيف لتتخيله يعتليها وكأن رهزاته لفرج ابنتها انتقلت لداخلها فتتنفس بصعوبه وتشعر بألم يدغدغ فرجها لتسري الرعشة في كل جسدها لتنتقل الى خارق فرجها بقطرات الشهوة والمتعه وهي تئن وتستمر وكإنها تعاقب فرجها على عطشه واشتياقه المستمر لعشقه القديم المتمثل في قضيب سيد الذي اختفى مع الزمن ولم يرحم ظمأها فينتهى بها الحال بالبكاء على حالتها التى وصلت اليها مع دموع فرجها
في حين كان محمود وسحر يتصنتان عليها لسماعهما انينها وكانت سحر ابنتها تميل للأمام تشاهد امها في تلك الحاله وتعذب والدتها بصوتها المثير في حين تصفيق بطن محمود على مؤخرتها ليمر قضيبه لأعماق فرجها وهو يشاهد حماته تمارس العاده لعدة مرات ويستمر في مضاجعة زوجته بحراره وسرعه ليمسك بنهديها وهو يقبل ظهرها ورقبتها ويستمر أنين زوجته مع اهاتها وانين حماته ليشعر بسريان الدم في جسده ليندفع الى قضيبه ليزيده قوه وصلابه فتنهار حصون فرج زوجته فتفيض عسلا ليغرق قضيبه فيشعر بالدفء ليدخله الى اعماقها فينفجر بركان الشهوه في زنزانة المتعه بفرج زوجته لتنهار معه ويسقطان على الارض ليستريحا وهو يحتضنها وينهضا مسرعين لشعورهما بقدوم سهام فيدخلا غرفة سحر بسرعه
......
في منزل جابر
تسهر سوزان مع اخوتها على غير العاده فاليوم التالي هو اجازة رسميه بالدوله في حين ان جملات في الغرفه مع زوجها النائم المعطل تحاول ايقاظ فحولته عن دون جدوى فتترقب ابناءها حتى يغلبهم صاحب السلطان الذي لا يقهره احد النوم حتى شعرت بالملل فخرجت لتتابع فيلم او مسرحيه بالتلفاز
سوزان تتبادل مع طارق النظرات بابتسامات كإنهم هزموا والدتهم وكسروا رغبتها في المتعه الحرام
جملات : مش هتناموا يا ولاد
هبه : بنلعب الشايب ... ما تيجي تلعبي معانا
تقوم سوزان بجمع الاوراق وتفريقها ومن حظ طارق يسقط الشايب بين اوراقه فيقوموا بتبادل الاوراق فتخسر سوزان بنهاية الدور
هبه : كده انا اللى هحكم عليكي ... الشهر الجاي مصروفك بتاعي كله
جملات : 😄😄😄 شوفوا البت بتخطط لحالها ازاي
طارق : 😄 نقبها طالع على شونه هتاخد مصروفها من بابا 😄
هبه : مش مهم المهم انى هاخد مصروف اكتر
يعاد اللعب مره تلو الاخرى حتى ايقنت جملات انها لن تنجح ونهضت لتنام واكمل طارق مع اخوته السهر حتى غلبهم النوم ونامت هبه في حضنه للصباح
استيقظ الجميع متأخرين وكانت اولهم هبه التى نهضت على انتصاب اخيها بمؤخرتها ففتحت عينها وهي تتمطع بجسدها فتشعر بدغدغه اسفل بطنها فتحرك مؤخرتها على قضيب طارق المنتصب بعد تأكدها من نومه وتضم قدميها وفخديها وتشعر بسخونه تكتاح جسدها بأكمله فتئن من الشهوه فتنقلب على ظهرها لتنظر الى اخيها وتتأمل وسامته وتتلفت حولها لتتأكد من نومهم جميعا فتعود لأخيها وهي تحاول رؤية ذلك الوحش فترفع بنطاله بهدوء ليخرج متحررا ليرتطم بوجهها فتشعر بارتباك وتترك بنطاله ليستيقظ طارق فزعا
طارق : نهار ابوكي اسود ... انتى بتعملي ايه
هبه بخوف شديد : معملتش حاجه انا بس
طارق بس ايه وزفت ايه على دماغك ودماغ اللى خلفوكي
هبه في رعب : انا صحيت لئيت نفسي في حضنك ولئيتك نايم فقولت انزل من حضنك وصحيت
طارق : طب حسك عينك اشوفك بتعملي حاجه تاني والا هدبحك ... فاهمه 😠
هبه : حححاضر وتنهض لتدخل غرفتها مسرعه
طارق يجلس مكانه على الكنبه ويضع وجهه بين كفيه في ضيق شديد ويفكر هل حقا هبه فعلت كما جملات ام انها تهيئات وخزعبلات اثر شعوره بتأنيب الضمير حيال ما حدث وينهض ليدخل الحمام وبعدها غرفة اخوته ليرتدي ملابسه ويهم خارجا
بينما كانت هبه تتصنع النوم وتتابعه وهي مثاره من مشهد قضيب طارق فأيره طويل وسميك بالنسبة لها وشعورها به بين فلقتيها اعلى ملابسها جعلها تفكر في رؤيته ويا ليتها ما رأته فهمت بالنهوض للحمام البلدي الضيق لتقوم باول عاده في حياتها بتلقائيه حتى هدأت وعادت للنوم لكنها لم تستطع وبعد دقائق شعرت بحركه خارج غرفتها فنهضت لتجد جابر بملابسه الداخليه يدخل الحمام فتخرج في هدوء لتراقبه من خلف الباب بعد تأكدها من نوم والدتها لكنها تعجبت قضيبه الصغير ورحلت عن موضعها لتعود اعلى سريرها وترقد على ظهرها لتعود صورة طارق الى مخيلتها فتغمض عينيها لتجده يعتليها
هبه : بتعمل ايه يا طارق
طارق : شششششش مش كنتى عاوزة تشوفي زوبري
هبه تومئ برأسها موافقه
طارق : خلاص اوريكي زوبري وتوريني كسك
هبه : موافقه ... بس ي**** قبل ما سوزان تصحى
طارق : متخافيش انا شممتها المنديل ده ... فيه مخدر
ينزعا ملابسهم ليتعريا تماما فينحدر طارق لاسفل عانتها ليتذوق فرجها بمائه العذب وهي تتلوى في هياج شديد بينما تشعر بلسانه على بظرها فتمسك بأيره ليستقر بفمها فتشعر بانتصابه الشديد
هبه : ينفع تدخله في طيظي
طارق : هيوجعك
هبه : متخافش انا طيظي واسعه
طارق : طب فلئسي ي****
تأخذ هبه وضع السجود ليعتليها طارق فتشعر بألم شديد فتصرخ
سوزان : مالك يا بت .... بت يا هبه .... انتى يا بت اصحي
هبه تفتح عينيها وهي تتنفس بصعوبه
سوزان : مالك بتصرخي ليه
هبه : مش فاكره ... اكيد كابوس
سوزان : طب خدي اشربي وابئي اتغطي كويس
تدخل جملات : مالك يا بت بتصرخي ليه
سوزان : اصلها شافت كابوس
جملات : محدش شاف طارق
سوزان : ليه هو مش نايم بره
جملات : لا مش في الصاله ولا في الحمام
هبه : يمكن صحي ونزل
جملات : هيكون راح فين ده
.......
في منزل مراد
يشعر نبيل بحركه على السرير فيفتح عينه ليجد ناديه عاريه تماما وتعتليه لتدخل قضيبه باعماق فرجها لتبتلعه تماما
ناديه : انا للصبر حدود يا خول .... هو انا هتحايل عليك تنيكني
نبيل : مانتى بتتناكي اهو
تدخل نجوى لتجدهم يمارسان الجنس فتنزع ملابسها لتتعرى و تنضم اليهم
نبيل : طب صباح الخير حتى
نجوى تنزل لمستوى فرج ابنتها لتخرج لسانها لتلعق بظرها مع قضيب نبيل لتنظفه مع حركته فتشعر ناديه بهياج شديد حتى اتت رعشتها وخارت بجواره لتعتليه امه فيجذبها اسفله وهو يقبلها حين دخل الثعبان لجحره ليتفقده بعد حرمانه ليلتان بنهارهما دون ممارسه داخل اي كهف فيزيد رهزه حتى اشبعها وشبع من رحيقها وافرغ حمولته بداخلها ليسقط بجسده محتضنا جسدها في مشهد مثير تخور له الاجساد
بينما كانت فوزيه تمسك بهاتفها المحمول وتقوم بتصويرهم دون شعورهم لتجد من يجذبها ويخطف هاتفها
فوزية : ست نيفين .... خضتيني
نيفين : بتصوري ايه يا شرموطه انتي
فوزيه في هلع : انا كنت بصورهم بس اريح نفسي يا ست هانم .... ارجوكي بلاش حد يعرف
نيفين تمسح التصوير لتصفع فوزيه فجأه فتصرخ فوزيه لتجد نبيل عاري امامها
نبيل : مالها البت دي
نيفين : الهانم بتصوركم
نبيل : خخخخخخ دانا هنفخ امك
نيفين : انا مسحته خلاص
نبيل : وريني كده
يتصفح نبيل هاتف فوزيه ليجد فيديوهات له معها ولناديه ولامه ولنيفين
نبيل يمسكها من شعرها : اي ده يا بنت الوسخه ويصفعها بقوه لتنزل قطرات الدم من شفتها وهي تستنجد بمن يخلصها وتستعطفه ليتركها فيقوم بنزع ملابسها ويأمر نيفين بتصويرهم وهو يضاجعها حتى يذلها بذلك التصوير اذا فتحت فاه
بالفعل تصوره نيفين دون ان تترج لوجهه وبدون صوت ليكافئها نبيل بقبله على خدها ويذهب لغرفة مراد ليوقظه كالعاده بمضاجعه مؤخرته
.......
في منزل مجدي
مينا : اخيرا شوفناكي يا خالتي
ماجده : بس يا صايع .... هو انا زيك بسهر بره يا فاشل
مارسيل : تستاهل .... ياما اتحايلت عليه
مينا : على اساس انك في البيت على طول .... مانتى بالنهار في المستشفى وبالليل في العياده
مريم : 😄 حتى ايام الاجازه بتنزل شغل
ماجده : مبتحضرش محاضراتك ليه
مينا : ها 🙄 ... بحضر بس اكيد زحمة المدرج بتخليكي متشوفنيش
ماجده : زحمة ايه يا اهبل انت .... الدفعه كلها ٢٠ واحد
مينا : احلف 🙄
مارسيل : 😄😄😄😄 اهي زنئتك اهي
مينا : اصلي بحض مع اصحابي
ماجده : في قدوره صح 🤨
مينا : انتى بتراقبيني بئا
ماجده : ولا براقبك ولا حاجه بس شوفتكم صدفه .... وانا اللى كنت فاكراك هتقطع الكتب وتجيب تقدير يشرفني
مينا : اوعدك مشيلش مواد 😄
ماجده : مانت مبتشيلش بتوصيه مني
مينا : خلاص تمي جميلك ونجحيني
مارسيل : مش عارفه انت طالع خايب لمين حتى فلوسك بتصرفها على اصحابك
مريم : لا من ناحية بيستفيد فهو بيستفيد
مارسيل : بايه بئا
مينا ينظر لاخته راجيا الكتمان
مريم : عامل بنك تسليف لصاحباته واللى متردش فلوس ترد بحاجه تانيه
ماجده : مانا شاكه في كده بس للاسف الامن مجابليش حاجه
🤣🤣🤣🤣🤣
مينا : ولا هيجيبلك و يشير لاخته يتوعدها
.........
في منزل عامر
شيماء : اخيرا عبرت خالتك وزورتنا
طارق : معلش يا قمر عيلتنا بس اتعودي وجودي على طول
شهد بفرح : بجد يا طارق .... يعنى افهم من كده انك هتزورنا على طول
عامر : والست امك مش ناويه تعبرنا مره
طارق يشعر بريبه في كلامه : وانت مالك بامي ... ولا انت فاكرنى مش عارف مصايبك
شيماء توجه كلامها امره لعامر : انت تخرس خالص يا معرص انت .... معلش يا طروقه يا حبيبي
عامر : هو انا اتكلمت .... انا اقصد انها من زمان مبتزورناش
طارق : مبتزوركوش علشان انت اخر مره حاولت تبوسها .... مبتزوركمش علشان انت موقع بينها وبين خالتي ولو اتكلمت تاني هقول رجعتلنا اخر مره وهدومها عامله ازاي
شيماء : اه يا عرص يا خول .... وانا اقول لنفسي انا عملتلها ايه اتاريك انت يا خول .... انا خلاص جبت اخري منك
شهد : اهدي بس ياما مش كده
طارق : انا ماشي ومش جاي هنا تاني
شيماء : استنى عندك ياض انت
طارق بعصبيه وانفعال شديد : يعني مش شايفه حركاته يا خالتي
شيماء : انت هنا كلامك معايا انا مش مع الخول ده .... اومي يا زفته اعملي حاجه لابن خالتك يشربها
شهد تتجه للمطبخ ولا ترفع نظراتها عن طارق : هتشرب ايه
طارق : اي زفت من ايدك
شيماء : اعمليله قهوه
شهد : سكرك ايه
طارق بتلقائيه ومجامله : حطي صباعك
شهد تبتسم وقلبها مبتهج : حاضر يا قلبي
شيماء : امك قالتلي انك هتفتح ورشه
طارق : اه هفتح ورشة خراطه اول مة اقبض الجمعيه
شيماء : ومش ناوي تتجوز
طارق : مانا بتحايل على امك تجوزيني شهد وانتى اللى رافضه
شيماء : يا عبيط كنت عاوزاك تقف على رجلك الاول
عامر : طب اطلبها من ابوها
طارق : لما تسترجل الاول
شيماء : مش قولتلك تخرس خالص
عامر : اديني خرست ... اعمليلي معاكي شاي يا شهد ويدخل معها المطبخ
شيماء : سيبك منه وخليك معايا .... ليك علي اول ما تقف على رجلك والقرش يجري في ايدك هجوزهالك
طارق : بجد يا خالتي
شيماء : طبعا يا واد
طارق : طب خطبتيها للواد علي ليه
شيماء : ما فكت الخطوبه منه .... طلع عيل في كلامه وكان عاوز مرءعه
طارق : دانا انيكه في وسط الشارع
شيماء : هخليك تنيكه بس اصبر
طارق : اوعي يكون قربلها
شيماء : ولا حتى بالتليفون وشرفك
في حين كان عامر بالمطبخ مع شهد يتحسس جسدها البكر الناعم اااااا .... ابعد عني
ينطلق طارق للمطبخ ليجد عامر يبعص ابنته بمؤخرتها
طارق : بتعمل ايه يا معرص انت .... ابعد عنها ويلكمه فيبعده عنها
يمسك عامر بسكين ويهم لضربه
شهد : حاسب يا طارق
طارق يلتفت لعامر ويمسك يده ويركله بين فخديه فيمسك عامر قضيبه متألما بشده ويمسك طارق السكين ليضعه على رقبة عامر مهددا : لو قربتلها تاني هدبحك
شيماء : هات السكينه دي يا طارق ... بلاش تضيع نفسك في خول زي ده وتأخذ منه السكين وتطعن بها فخد عامر ... عاوز تنيك بنتك يا عره ... دانا هنيكك يا خول
طارق : عنك انا الواجب ده يا خالتي ويقوم بضرب عامر ويعتلي مؤخرته ويجذب ملابسه ليضع رأس قضيبه على فتحته وينزل بقضيبه كاملا في مؤخرة عامر
عامر : ححححح طلعت دكر
طارق يرهز عامر بينما النشوة تدب في شهد وامها وهما تنظران قضيب طارق يحفر مؤخرة عامر الذي يتأوه ويئن كالمرأه العاهره ويتمتع بقضيب طارق داخله فتتعرى شيماء لتصبح بملابسها الداخليه فقط
شيماء : انا لازم اجرب
طارق : تجربي ايه يا مره ده بتاع بنتك بس
شيماء : يا بنت المحظوظه يا شهد هتتجوزي راجل دكر دكر بجد
شهد : واضح ياما وتنظر لطارق باعجاب وتقبله امام ناظر والديها .... روح هات اهلك ونتجوز على طول ... انا اوضتى فاضيه وتساعنا
شيماء : ايوه يا حبيبي ومن النهارده انت راجل البيت هنا وكلمتك سيف على رقابينا
طارق يفرغ شحنته بمؤخرة عامر
عامر : حححححح بخيره يا بنت المحظوظه
طارق : طلق خالتي يا خول
🙄🙄🙄🙄🙄🙄

اليوم التالي
في منزل جابر
تخرج سوزان من غرفتها لتوقظ اخيها طارق قبل دخولها الحمام لتستحم
هبه : صباح الخير
طارق يجلس في سكوت ولا يرد وهبه تنظر له في تعجب
هبه : مالك يبني
طارق : والنبي يا هبه سيبيني في حالي وينهض ليطرق باب الحمام ... خلصي يا سوز علشان متأخرش
صوت سوزان من الداخل : حاضر ثواني وخارجه
جملات : صباح الخير يا ولاد
هبه : صباح الخير يا ماما
جملات تلاحظ ضيق ابنها بوجهه العابث وتشعر بتأنيب الضمير فهو لا يرغب فيما فعلوا لكنها هي من اغرته وسمحت له بفعلتهم ليلة امس بل ودعته بنفسها فدخلت المطبخ الضيق لتحضر الفطار
جابر : صباح الخير يا ولاد .... غريبه ... انت تعبان ولا حاجه
طارق : يووووو ... اووووفففف
جملات : مالكم بيه بس ... ما تسيبه هو كان عمل حاجه
طارق : بتعملي ايه يا بت انتى
هبه : باخد سيلفي ... في حاجه
طارق : طااااخ ... خطف هاتفها ليتصفح الصور .... يا نهار ابوكي مش فايت وبيدور الضرب فيها
جابر : مالك يبني بيها .... سيب اختك
طارق : بدل ما تكلمنى كده خد شوف بنتك متصورة ازاي
جملات : وريني كده .... طاااااخ .... هتفضحينا يا بنت الكلب
طارق يستمر في ضرب وركل اخته وهي تصرخ وتستنجد بابيها لكنه لا يستطيع حمايتها
طارق : من هنا ورايح مفيش موبايلات
هبه : انا بتصور لنفففسيييي 😭
طارق : مفيش موبايل تاني قولتلك
هبه : يابابا موبايلي 😭
جابر : مانتى غلطتى برضوا
تخرج سوزان من الحمام وهي ترتدي ترنج منزلي : مالها البت دي
طارق دخل الحمام
جملات : اخوكي لئا صور مش حلوه ليها عالموبايل
سوزان : صح يا بت الكلام ده
هبه : بتصور لنفسي 😭 مليش دعوه عاوزه موبايلي
جملات : هو انتى مش نازله
سوزان : لا معنديش محاضرات وهقعد اذاكر
جابر يطرق باب الحمام : خلص يا طارق
يخرج طارق وهو بملابسه الداخليه وقضيبه نصف منتصب
جابر : ادخل البسلك حاجه يلا ودي اخر مره احذرك ... اخواتك كبروا وعلى وش جواز
طارق ينظر له بعدم اكتراث و يدخل غرفة اخواته ليرتدى ملابس العمل
سوزان تدخل خلفه : مالك ياض باختك
طارق : سيبيني في حالي يا سوز مش طايق نفسي
سوزان : ما خلاص يبني موقف وعدا
طارق : معداش يا سوزان 🥺 ... معداش 😭
سوزان : قصدك ايه 🙄
طارق : امك امبارح خلتنى اعمل معاها 😭
سوزان : يا نهار اسود ... طب اسكت ... متجيبش سيره ولا تفتح بؤك وحضنته كأم تحتضن ابنها
طارق : 😭😭😭😭😭😭
سوزان : خلاص بئا امسح دموعك وكإن محصلش حاجه وركز في شغلك ومستقبلك
طارق يمسح دموعه : حاضر يا سوزان ... حاضر ... وانا من النهارده هدورلي على شقه ايجار
سوزان : عاوز تبعد عننا
طارق : مش عاوز اللى حصل يتكرر تاني
سوزان : طب روح شغلك وانا هفكرلك في حل يبعدك عن امك ويبعدها عنك
طارق : حاضر
وكانت تربت بيدها على ظهره وهي تحتضنه
جملات : ي**** يا ولاد الفطار جاهز
سوزان : حاضر يا ماما جايين اهو
.........
في منزل سيد
سحر : صباح الخير
سهام : صباحيه مباركه يا حبيبتي
سيد : نمتي كويس
سحر : اه ... اول مره انام كده من فتره
سيد : هتعملي ايه مع سبع البرومبه
سحر : هكلمه ييجي علشان نشوف هنعمل ايه
سهام : طب يا بنتى خليه ييجي يقعد معانا ما دام اتجوزتوا
سيد : جهزيله اوضة بنتك اهو عالاقل يذاكروا سوا وانا هشغله معايا لغاية ما يتخرجوا ويشتغلوا
سحر بتعجب شديد : وده من امتى الحنية دي
سيد : يا بنتي انا ابوكي وبحبك بس عليكي تصرفات تودي في داهيه
سهام : اظن كفايانا مشاكل لحد كده
سحر : حاضر يا ماما
سيد : انا هعملكم زفه علشان الكل يعرف جوزك ... انا مش عاوز مشاكل مع حد
سحر : حاضر
.......
في منزل مجدي
مينا يخرج من غرفته بسرواله القصير : صباح الخير يا ماما
مارسيل : صباح الخير يا حبيبي ... تعالى ي**** افطر
مينا : هغسل وشي واجي
مارسيل : ي**** يا مريم هتتأخري
مينا يخرج بالمنشفه على وجهه ... هو بابا فين
مارسيل : بابا عنده شغل نزل الفجر
مريم تخرج بشعرها المنكوش وهي تسير بخطوات متثاقله وتتثائب : صباااح الخييرر
مارسيل : كل ده نوم
مريم : معلش كنت سهرانه للفجر عالمذاكره
مينا يلاحظ نقاط الدم ببنطال اخته : مريم في ددمم في بنطلونك
مريم : ييييي هي كانت ناقصه
مارسيل : طب ادخلي اتشطفي وانا هجيبلك فوطه
مينا : الحمد**** على نعمة انى راجل 😄
مريم تنظر له باقتطاب : خفه
مارسيل : ملكش دعوه باختك
مينا : هو انا اتكلمت
.....
في منزل مراد
نبيل : انا خلصت لبس ... مين نازل ياخدنى معاه
نيفين : انا هفطر ونازلة رايحه اشترى ملازم من الجامعه
مراد : عربيتك تروح تجيبها عالعصر
نبيل : حاضر هخلص مدرسه واروح اجيبها
ناديه تنظر لنبيل بلوم وهو يفهم ما تريد قوله
نجوى تراقب نظرات ابنتها لاخيها
فوزيه تقف بجوار نبيل الذي يبعص مؤخرتها وهي تقوم بلم الاطباق بعد الفطار
نيفين : ي**** يا بيه
نبيل : جاي وراكي
نبيل يفتح باب سيارة نيفين ويركب بجوارها
نيفين : مال اختك
نبيل : اصلي لما رجعنا فكرت في كلامي فقولت صح ... هو انا اخسر صحتى ومعرفش اتجوز اللى بحبها
نيفين : برافو عليك ... وعملت ايه
نبيل : نفضتلها طبعا
نيفين : 😄 اتاريها هتطأ
نبيل يلمح هبه من السياره : استنى استنى
نيفين : في ايه يبنى
نبيل يصفر فتنتبه هبه
هبه : هو انت
نبيل : انتى مستنية حد تاني
هبه : ابدا مستنية الميكروباص
نبيل : طب تعالي اركبي
هبه تنظر لنيفين
نبيل : اركبي دي اختي يا هبله
نيفين : ازيك يا هبه .... البيه داوشني بيكي من امبارح
هبه تفرح لكلام نيفين : هو شوفتك قبل كده
نيفين : معتقدش
هبه : هو انتى بتشتغلي ايه
نيفين : لا انا في الجامعه
هبه : تعرفي سوزان جابر
نيفين بتعجب : اه صاحبتي
هبه :سوزان اختي .... اكيد شوفتك في الصور
نيفين : دي صدفه غريبه .... خلي بالك منها يا بلبل دي اخت صاحبتي لو اشتكت منك انت عارف ها
نبيل : هو انا اقدر
دخل نبيل بصحبة هبه للمدرسه وهما يتبادلان النظرات والاعجاب وذهبا لفصليهما
نيفين دخلت الجامعه وكان مصطفى وفتحي بانتظار الجميع ولاحقتها ندى في الجلوس معهم
ندى : ايه يا شله بايظه .... فين القوم
فتحى : محمود وسحر ابوها قفشه وجوزهم رسمي ومينا اتصل مش جاي و سوزان بتذاكر
مصطفى : نيفين معلش هتعزمينا الدور كان على مينا ومجاش وانا مشطب
نيفين : مش مكسوف من نفسك وانت بتطلبها
مصطفى : اعمل ايه بالليل كان معايا ١٤٠٠ جنيه صرفتهم في الديسكو
ندى : 🤣🤣🤣 يا بنتى متصدقيهوش ... امبارح البيه اتثبت وروح بالبوكسر بس

فتحي : وانتى عرفتي ازاي بئا
ندى : ناسي انه ابن عمي .... عمك فضحك عند بابا 🤣
مصطفى : ظريفه اوي
نيفين : 🤣 طب امسك ٢٠٠ اهم هات على قدهم
مصطفى : اشطه ... يلا الاكل النهارده على حسابي
فتحي : يعني اقرع ونزهي 🤣
ندى : خد ياض انت ... في عليك ٢٥٠ جنيه .... فينهم
فتحي بارتباك : ها ... اصل
نيفين : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انا ادخل المحاضره احسن
مصطفى : خديني معاكي .... نيفين ... استنى بس ... خدي انا كنت بهزر
نيفين : لا بجد خليهم معاك
مصطفى : طب خدي فلوسك ودي تذكرة سينما الساعه واحده قابليني هناك
نيفين : بس تقعد بادبك
مصطفى : متخافيش ندى وفتحى هيكونوا معانا واحتمال مينا يلحقنا على هناك
نيفين : اوكييه ... هتدخل معايا
مصطفى : ي****
.........
شيماء مع ابنتها في غرفة شهد
شهد : تفتكري هيتقدملي
شيماء : انا امرت امه تكلمه .... متخافيش طلع بيحبك ورايدك وعرفت انه هيفتح ورشه كمان .... مش الخايب اللى كنت مسكالي فيه
شهد تقبل شيماء من خديها : انا بحبك اوي يا شيمو
عامر يدخل عاري من اعلى ويرتدي بوكسر فقط : في زبون هتروحي ولا اكنسله
شيماء : ما تهدا يا عرص انت ... هو انت مفيش مره تنيكني طول الليل لوحدك
شهد : 🤣🤣🤣🤣 هو عامر كده قرونه بتنأح عليه
عامر : عاجبك كده
شيماء : وهي غلطت يعني .... المهم ... انا نزلتلي النهارده
عامر : يييييي
شهد : طب ما تروح انت
شيماء : اه و**** فكره
عامر : بس اتلمي يا لبوه انتى وبنتك ويغلق الباب ويعود لمكالماته
شهد : هو انتى متجوزتيش غيره ليه
شيماء : اتخميت فيه .... كنت فاكراه راجل طلع معرص .... اول ما اتجوزنا جاب صاحبه فتحني الخول
شهد : طيب واستسلمتيلهم ليه
شيماء ترد بأسى واضح وصوت حزين : جدك **** يرحمه بئا هو السبب ... روحتله علشان اشتكيله طردنى وقال انى فاجره ومليش اني اروحله وانه مش عاوز يشوف وشي تانى ولما مات مسبلناش حاجه 🥺😭😭😭
شهد تواسي والدتها : طب خلاص ياما اللى راح خلاص راح
شيماء : بت يا شهد ... لو **** تمملك مع ابن خالتك حبيه وحافظي عليه ... الواد راجل وعفي .... عاوزاكي متخليش في نفسه حاجه
شهد : يتقدملى بس وانا هعيشه ملك زمانه
.........
نيفين تذهب للسينما لتجد ندى وفتحي ومصطفى
مصطفى : اهي جات اهي ... اتأخرتي ليه
نيفين : كنت بفول العربيه
فتحي : طب ي**** الفيلم زمانه بدأ
يجلس فتحي بجوار ندى في مكان ومصطفى ونيفين في مكان مقابلهم وتحت مظلة الظلام تمتد يد فتحي داخل قميص ندى ليمسك بحلماتها ليعصرهم بين انامله ويتقاسمان المتعه بقبله ناريه تخرج من جوفهم لهيب شهوة متملكه من جسديهما
بينما تتشابك اصابع مصطفى مع اصابع يد نيفين وهما يتهامسان بالحب وتنظر نيفين خلفها لتجد فتحي يرضع لندى فتدب بين فخديها حراره تسيل الثلج بين شفرات المتعه فتتنهد بينما ندى مغمضه عينيها تمتد يدها لداخل بنطالها لتتحرك اصابعها اعلى بظرها
نيفين تتنهد وانفاسها تتسارع مع قبلة مصطفى اعلى رقبتها وتجد نفسها في غرفة الشهوه المظلمه وتشعر بالمتعه فتحرر زرار واخر من قميصها وتمسك بيد مصطفى لتسمح له بتحرير نهدها لينزل بلسانه يداعب حلمتها فتشعر وكإنها تجري في ماراثون ولا تستطيع الاكمال
نيفين : انا عاوزه اروح الحمام
مصطفى : وانا كمان
يذهبا للحمام ليخرج مصطفى ورقه فئة ١٠٠ جنيه ليعطيها لعامل الحمام ويدخل بنيفين لاحدى الحمامات ويغلقه ويمسك بشفتيها اثناء تحرير بنطالها القماش ليسقط ارضا وتحرر نيفين قدميها بينما مصطفى حرر جسده من ملابسه كامله وينزع عن نيفين قميصها ليتعريا تماما بعد تحرير قدمها من اخر قطعةملابس داخليه فتمسك نيفين قضيبه متوسط الحجم لتمرجه بيدها بينما شفتيها منجذبتان لشفتي مصطفى الذي يمرج بيده نهديها الجميلان فتتسارع انفاس نيفين لتنزل بين قدميه على ركبتيها راجيه متعه اكبر لتتذوق قضيبه داخل فمها وتمتصه جيدا ثم تذهب لقاعدة الحمام لتستند عليها فعتدل مصطفى خلفها وينزل ليلعق شفتي فرجها ويفتح فلقتيها ويلعقها فتشعر نيفين انها خارت تماما فيجلس على القاعده ويجلسها على قضيبه بعد ان وجهه لفتحة مؤخرتها فتنزل عليه وهو ممسك بنهديها ويقبل اسفل اذنها وخلفها ويلتقط شفتيها في قبله كبيره وبينما اصابعه تداعب بظرها بحنيه فتهبط لتبتلع قضيبه كاملا في مؤخرتها وتتراقص بها لتغلق فتحتها عليه بعد ان شعرت بسائل الشهوة يخرج منها ليتساقط كالمطر على الارض وبعد عدة دقائق تشعر بان معدتها تمتلئ بسائل حار فتسند ظهرها في حضنه وتغمض عينها لتستمتع بكل لحظه داخله
بعد دقائق عادا لمكانهما ليجدا فتحى وندى في عالم اخر من المتعه حيث تجلس بين قدميه تم له قضيبه قبل اختفاءهما لمدة حتى الاستراحه
مصطفى : ما تيجي نتجوز زي سحر و محمود
نيفين : معنديش مانع بس تتقدملي رسمي .... خليك راجل معايا وانا هساعدك
مصطفى : بابتسامه هائمه .... بحبك
نيفين : هما راحوا فين
مصطفى : تلائيه بيظبطها
نيفين : مش دي بنت عمك
مصطفى : اه بس هي حره في تصرفاتها
نيفين : هو انت منهم ولا ايه وتشير بقرون
مصطفى : لأ بس هما بيحبوا بض وكمان فتحي اتقدملها رسمي وهيتخطبوا في الاجازه
نيفين : الجزمه .... محدش يعرف ياخد منها لا حق ولا باطل
عادا فتحي وندى
نيفين : بئا هتتجوزوا ومتقولوش يا جزم
ندى : 😄 كنا عاوزين نعملكم مفاجأه 😄😄
فتحى : المهم شدوا حيلكم انتوا .... على فكره مينا اتصل وقال انه مستنينا عند قدوره وعازمنا
نيفين : الواد ده جدع اوي ... يا ريت كان ينفع اتجوزه
مصطفى : اشبعي بيه يختي
نيفين : هو انا اقدر يا حبيبي وتقبلهه من خده ... متزعلش بئا
.......
في المدرسه
يتلاقى نبيل وهبه عند المغادره ويسيران معا في الطريق لمنزلها
نبيل : انا اول مره امشي مع بنت كده
هبه : واللى بتعمله كان ايه
نبيل : بعمل ايه
هبه : شوفتك مع ميس عبير على فكره
نبيل : 😄 دي تسالي 😄
هبه : يعني بتتسلى معايا 🤨
نبيل : هو انا اقدر ... انا من ساعة ما شوفتك وانا مش على بعضي اصلا
هبه : بجد يا نبيل
نبيل : حتى انا اول مره احس بحاجه في قلبي من ناحية حد ... حتى حاولت اذاكر امبارح معرفتش كل ما افتح الكتاب اشوفك كإن الكتب كلها اتطبعت فيها صورتك
هبه تدخل الشارع الذي تقطن به : لغاية هنا وكفايا عليك ... لحسن حد يشوفنا ويعملنا مشاكل
نبيل : هو انا بسرق ... انا هسلمك لأهلك
هبه : بخوف وارتباك ... بس
نبيل : من غير بس ... ي**** قدامي يا هانم
هبه تسير امامه حتى صعدت سلم بيتها وتطرق الباب لتفتح سوزان
سوزان : مين حضرتك
نبيل : انا نبيل زميل هبه في المدرسه ... وطلعت اخو صاحبتك نيفين
جملات : في حاجه يا سوزان ... انت مين يبنى
نبيل : زميل هبه وكنت بوصلها
سوزان : ادخل يا نبيل ... اسمع كويس ... احنا حاجه وانتوا حاجه تانيه
نبيل يتفحص سوزان بنظرات هائجه جائعه : ايوه بس انتى صاحبة اختى وهبه زميلتي ايه المشكله انى اوصلها
جملات : فيها ان اخوها لو عرف هيدبحها .... كان نفسي اقولك تتفضل بس محدش هنا ...
سوزان : امشي دلوقتي وبعدين هخلي نيفين تفهمك
يغادر نبيل بينما سوزان تدخل لهبه
هبه : و**** هو اللى اصر يوصلني
سوزان : في ايه بينك وبينه
هبه بخوف واضح : بيحبني وكمان انا معجبه بيه
سوزان ارتبكت : بت ايه ... الواد ده تعرفيه جوه المدرسه بس ... بره لأ ... اخته ياما حكت عنه بلاوي ... عاوزه تفضحينا
هبه : هو في تالته وانا في تانيه يعنى مش هعرف اشوفه غير في الفسحه بس
سوزان : ي**** غيري هدومك اخوكي على وصول ويا رب امك متحكيلوش ولا نسيتى علئة الصبح
........
في منزل سيد
محمود مع سحر بغرفتها يمارسان الجنس في حين ان سهام بغرفتها تسمعهم وتتخيل ما يفعلاه وترتعش لاجل عطشها لدقيقة حب في حضن سيد او اي ذكر يداعبها فهي منذ شهور تشتاق لمداعبه او لمسه او تحرش من اي ذكر ففي الاونه الاخيره تذهب سهام لجميع مشاويرها بالمواصلات العامه وهي ترتدي بطالها القماش او تنورتها الضيقه التى بالكاد تغطى مؤخرتها وتنتقي المواصلات في مواعيد الزحام وقد نجحت عدة مرات في تحقيق مبتغاها حيث كانت تعبر الزحام لتتابع ايادى وتحرشات الذكور من الكبار والمراهقين وبعض الاحيان كانت تجلس قاصدة تعرية نهديها ليكونا تحت مرمى البصر وبعض الاحيان كانت تتعمد الاحتكاك بالقضبان المنتصبه وهي تبتسم لاصحابها لتعطي الضوء الاخضر لصاحب القضيب بالتحرش بها وتحاوره لحين جلوسها في حين ان يده تداعب بظرها او تمسك بخصرها او تضغط بنهديها على صدره بفعل التوقف المفاجئ لكنها لم تعطي لاحد من المتحرشين رقمها ولو لمره وها هي اليوم على موعد بلقاء حميمي على بعد امتار من غرفتها بين ابنها وزوجها الشاب الذي خرج التو من مرحلة المراهقه بقضيبه ليشعل رغبتها الملحه في ممارسة الجنس لتغمض عينيها وهي تتلوى من فعل اناملها التى تداعب بظرها اسفل قميصها الخفيف لتتخيله يعتليها وكأن رهزاته لفرج ابنتها انتقلت لداخلها فتتنفس بصعوبه وتشعر بألم يدغدغ فرجها لتسري الرعشة في كل جسدها لتنتقل الى خارق فرجها بقطرات الشهوة والمتعه وهي تئن وتستمر وكإنها تعاقب فرجها على عطشه واشتياقه المستمر لعشقه القديم المتمثل في قضيب سيد الذي اختفى مع الزمن ولم يرحم ظمأها فينتهى بها الحال بالبكاء على حالتها التى وصلت اليها مع دموع فرجها
في حين كان محمود وسحر يتصنتان عليها لسماعهما انينها وكانت سحر ابنتها تميل للأمام تشاهد امها في تلك الحاله وتعذب والدتها بصوتها المثير في حين تصفيق بطن محمود على مؤخرتها ليمر قضيبه لأعماق فرجها وهو يشاهد حماته تمارس العاده لعدة مرات ويستمر في مضاجعة زوجته بحراره وسرعه ليمسك بنهديها وهو يقبل ظهرها ورقبتها ويستمر أنين زوجته مع اهاتها وانين حماته ليشعر بسريان الدم في جسده ليندفع الى قضيبه ليزيده قوه وصلابه فتنهار حصون فرج زوجته فتفيض عسلا ليغرق قضيبه فيشعر بالدفء ليدخله الى اعماقها فينفجر بركان الشهوه في زنزانة المتعه بفرج زوجته لتنهار معه ويسقطان على الارض ليستريحا وهو يحتضنها وينهضا مسرعين لشعورهما بقدوم سهام فيدخلا غرفة سحر بسرعه
......
في منزل جابر
تسهر سوزان مع اخوتها على غير العاده فاليوم التالي هو اجازة رسميه بالدوله في حين ان جملات في الغرفه مع زوجها النائم المعطل تحاول ايقاظ فحولته عن دون جدوى فتترقب ابناءها حتى يغلبهم صاحب السلطان الذي لا يقهره احد النوم حتى شعرت بالملل فخرجت لتتابع فيلم او مسرحيه بالتلفاز
سوزان تتبادل مع طارق النظرات بابتسامات كإنهم هزموا والدتهم وكسروا رغبتها في المتعه الحرام
جملات : مش هتناموا يا ولاد
هبه : بنلعب الشايب ... ما تيجي تلعبي معانا
تقوم سوزان بجمع الاوراق وتفريقها ومن حظ طارق يسقط الشايب بين اوراقه فيقوموا بتبادل الاوراق فتخسر سوزان بنهاية الدور
هبه : كده انا اللى هحكم عليكي ... الشهر الجاي مصروفك بتاعي كله
جملات : 😄😄😄 شوفوا البت بتخطط لحالها ازاي
طارق : 😄 نقبها طالع على شونه هتاخد مصروفها من بابا 😄
هبه : مش مهم المهم انى هاخد مصروف اكتر
يعاد اللعب مره تلو الاخرى حتى ايقنت جملات انها لن تنجح ونهضت لتنام واكمل طارق مع اخوته السهر حتى غلبهم النوم ونامت هبه في حضنه للصباح
استيقظ الجميع متأخرين وكانت اولهم هبه التى نهضت على انتصاب اخيها بمؤخرتها ففتحت عينها وهي تتمطع بجسدها فتشعر بدغدغه اسفل بطنها فتحرك مؤخرتها على قضيب طارق المنتصب بعد تأكدها من نومه وتضم قدميها وفخديها وتشعر بسخونه تكتاح جسدها بأكمله فتئن من الشهوه فتنقلب على ظهرها لتنظر الى اخيها وتتأمل وسامته وتتلفت حولها لتتأكد من نومهم جميعا فتعود لأخيها وهي تحاول رؤية ذلك الوحش فترفع بنطاله بهدوء ليخرج متحررا ليرتطم بوجهها فتشعر بارتباك وتترك بنطاله ليستيقظ طارق فزعا
طارق : نهار ابوكي اسود ... انتى بتعملي ايه
هبه بخوف شديد : معملتش حاجه انا بس
طارق بس ايه وزفت ايه على دماغك ودماغ اللى خلفوكي
هبه في رعب : انا صحيت لئيت نفسي في حضنك ولئيتك نايم فقولت انزل من حضنك وصحيت
طارق : طب حسك عينك اشوفك بتعملي حاجه تاني والا هدبحك ... فاهمه 😠
هبه : حححاضر وتنهض لتدخل غرفتها مسرعه
طارق يجلس مكانه على الكنبه ويضع وجهه بين كفيه في ضيق شديد ويفكر هل حقا هبه فعلت كما جملات ام انها تهيئات وخزعبلات اثر شعوره بتأنيب الضمير حيال ما حدث وينهض ليدخل الحمام وبعدها غرفة اخوته ليرتدي ملابسه ويهم خارجا
بينما كانت هبه تتصنع النوم وتتابعه وهي مثاره من مشهد قضيب طارق فأيره طويل وسميك بالنسبة لها وشعورها به بين فلقتيها اعلى ملابسها جعلها تفكر في رؤيته ويا ليتها ما رأته فهمت بالنهوض للحمام البلدي الضيق لتقوم باول عاده في حياتها بتلقائيه حتى هدأت وعادت للنوم لكنها لم تستطع وبعد دقائق شعرت بحركه خارج غرفتها فنهضت لتجد جابر بملابسه الداخليه يدخل الحمام فتخرج في هدوء لتراقبه من خلف الباب بعد تأكدها من نوم والدتها لكنها تعجبت قضيبه الصغير ورحلت عن موضعها لتعود اعلى سريرها وترقد على ظهرها لتعود صورة طارق الى مخيلتها فتغمض عينيها لتجده يعتليها
هبه : بتعمل ايه يا طارق
طارق : شششششش مش كنتى عاوزة تشوفي زوبري
هبه تومئ برأسها موافقه
طارق : خلاص اوريكي زوبري وتوريني كسك
هبه : موافقه ... بس ي**** قبل ما سوزان تصحى
طارق : متخافيش انا شممتها المنديل ده ... فيه مخدر
ينزعا ملابسهم ليتعريا تماما فينحدر طارق لاسفل عانتها ليتذوق فرجها بمائه العذب وهي تتلوى في هياج شديد بينما تشعر بلسانه على بظرها فتمسك بأيره ليستقر بفمها فتشعر بانتصابه الشديد
هبه : ينفع تدخله في طيظي
طارق : هيوجعك
هبه : متخافش انا طيظي واسعه
طارق : طب فلئسي ي****
تأخذ هبه وضع السجود ليعتليها طارق فتشعر بألم شديد فتصرخ
سوزان : مالك يا بت .... بت يا هبه .... انتى يا بت اصحي
هبه تفتح عينيها وهي تتنفس بصعوبه
سوزان : مالك بتصرخي ليه
هبه : مش فاكره ... اكيد كابوس
سوزان : طب خدي اشربي وابئي اتغطي كويس
تدخل جملات : مالك يا بت بتصرخي ليه
سوزان : اصلها شافت كابوس
جملات : محدش شاف طارق
سوزان : ليه هو مش نايم بره
جملات : لا مش في الصاله ولا في الحمام
هبه : يمكن صحي ونزل
جملات : هيكون راح فين ده
.......
في منزل مراد
يشعر نبيل بحركه على السرير فيفتح عينه ليجد ناديه عاريه تماما وتعتليه لتدخل قضيبه باعماق فرجها لتبتلعه تماما
ناديه : انا للصبر حدود يا خول .... هو انا هتحايل عليك تنيكني
نبيل : مانتى بتتناكي اهو
تدخل نجوى لتجدهم يمارسان الجنس فتنزع ملابسها لتتعرى و تنضم اليهم
نبيل : طب صباح الخير حتى
نجوى تنزل لمستوى فرج ابنتها لتخرج لسانها لتلعق بظرها مع قضيب نبيل لتنظفه مع حركته فتشعر ناديه بهياج شديد حتى اتت رعشتها وخارت بجواره لتعتليه امه فيجذبها اسفله وهو يقبلها حين دخل الثعبان لجحره ليتفقده بعد حرمانه ليلتان بنهارهما دون ممارسه داخل اي كهف فيزيد رهزه حتى اشبعها وشبع من رحيقها وافرغ حمولته بداخلها ليسقط بجسده محتضنا جسدها في مشهد مثير تخور له الاجساد
بينما كانت فوزيه تمسك بهاتفها المحمول وتقوم بتصويرهم دون شعورهم لتجد من يجذبها ويخطف هاتفها
فوزية : ست نيفين .... خضتيني
نيفين : بتصوري ايه يا شرموطه انتي
فوزيه في هلع : انا كنت بصورهم بس اريح نفسي يا ست هانم .... ارجوكي بلاش حد يعرف
نيفين تمسح التصوير لتصفع فوزيه فجأه فتصرخ فوزيه لتجد نبيل عاري امامها
نبيل : مالها البت دي
نيفين : الهانم بتصوركم
نبيل : خخخخخخ دانا هنفخ امك
نيفين : انا مسحته خلاص
نبيل : وريني كده
يتصفح نبيل هاتف فوزيه ليجد فيديوهات له معها ولناديه ولامه ولنيفين
نبيل يمسكها من شعرها : اي ده يا بنت الوسخه ويصفعها بقوه لتنزل قطرات الدم من شفتها وهي تستنجد بمن يخلصها وتستعطفه ليتركها فيقوم بنزع ملابسها ويأمر نيفين بتصويرهم وهو يضاجعها حتى يذلها بذلك التصوير اذا فتحت فاه
بالفعل تصوره نيفين دون ان تترج لوجهه وبدون صوت ليكافئها نبيل بقبله على خدها ويذهب لغرفة مراد ليوقظه كالعاده بمضاجعه مؤخرته
.......
في منزل مجدي
مينا : اخيرا شوفناكي يا خالتي
ماجده : بس يا صايع .... هو انا زيك بسهر بره يا فاشل
مارسيل : تستاهل .... ياما اتحايلت عليه
مينا : على اساس انك في البيت على طول .... مانتى بالنهار في المستشفى وبالليل في العياده
مريم : 😄 حتى ايام الاجازه بتنزل شغل
ماجده : مبتحضرش محاضراتك ليه
مينا : ها 🙄 ... بحضر بس اكيد زحمة المدرج بتخليكي متشوفنيش
ماجده : زحمة ايه يا اهبل انت .... الدفعه كلها ٢٠ واحد
مينا : احلف 🙄
مارسيل : 😄😄😄😄 اهي زنئتك اهي
مينا : اصلي بحض مع اصحابي
ماجده : في قدوره صح 🤨
مينا : انتى بتراقبيني بئا
ماجده : ولا براقبك ولا حاجه بس شوفتكم صدفه .... وانا اللى كنت فاكراك هتقطع الكتب وتجيب تقدير يشرفني
مينا : اوعدك مشيلش مواد 😄
ماجده : مانت مبتشيلش بتوصيه مني
مينا : خلاص تمي جميلك ونجحيني
مارسيل : مش عارفه انت طالع خايب لمين حتى فلوسك بتصرفها على اصحابك
مريم : لا من ناحية بيستفيد فهو بيستفيد
مارسيل : بايه بئا
مينا ينظر لاخته راجيا الكتمان
مريم : عامل بنك تسليف لصاحباته واللى متردش فلوس ترد بحاجه تانيه
ماجده : مانا شاكه في كده بس للاسف الامن مجابليش حاجه
🤣🤣🤣🤣🤣
مينا : ولا هيجيبلك و يشير لاخته يتوعدها
.........
في منزل عامر
شيماء : اخيرا عبرت خالتك وزورتنا
طارق : معلش يا قمر عيلتنا بس اتعودي وجودي على طول
شهد بفرح : بجد يا طارق .... يعنى افهم من كده انك هتزورنا على طول
عامر : والست امك مش ناويه تعبرنا مره
طارق يشعر بريبه في كلامه : وانت مالك بامي ... ولا انت فاكرنى مش عارف مصايبك
شيماء توجه كلامها امره لعامر : انت تخرس خالص يا معرص انت .... معلش يا طروقه يا حبيبي
عامر : هو انا اتكلمت .... انا اقصد انها من زمان مبتزورناش
طارق : مبتزوركوش علشان انت اخر مره حاولت تبوسها .... مبتزوركمش علشان انت موقع بينها وبين خالتي ولو اتكلمت تاني هقول رجعتلنا اخر مره وهدومها عامله ازاي
شيماء : اه يا عرص يا خول .... وانا اقول لنفسي انا عملتلها ايه اتاريك انت يا خول .... انا خلاص جبت اخري منك
شهد : اهدي بس ياما مش كده
طارق : انا ماشي ومش جاي هنا تاني
شيماء : استنى عندك ياض انت
طارق بعصبيه وانفعال شديد : يعني مش شايفه حركاته يا خالتي
شيماء : انت هنا كلامك معايا انا مش مع الخول ده .... اومي يا زفته اعملي حاجه لابن خالتك يشربها
شهد تتجه للمطبخ ولا ترفع نظراتها عن طارق : هتشرب ايه
طارق : اي زفت من ايدك
شيماء : اعمليله قهوه
شهد : سكرك ايه
طارق بتلقائيه ومجامله : حطي صباعك
شهد تبتسم وقلبها مبتهج : حاضر يا قلبي
شيماء : امك قالتلي انك هتفتح ورشه
طارق : اه هفتح ورشة خراطه اول مة اقبض الجمعيه
شيماء : ومش ناوي تتجوز
طارق : مانا بتحايل على امك تجوزيني شهد وانتى اللى رافضه
شيماء : يا عبيط كنت عاوزاك تقف على رجلك الاول
عامر : طب اطلبها من ابوها
طارق : لما تسترجل الاول
شيماء : مش قولتلك تخرس خالص
عامر : اديني خرست ... اعمليلي معاكي شاي يا شهد ويدخل معها المطبخ
شيماء : سيبك منه وخليك معايا .... ليك علي اول ما تقف على رجلك والقرش يجري في ايدك هجوزهالك
طارق : بجد يا خالتي
شيماء : طبعا يا واد
طارق : طب خطبتيها للواد علي ليه
شيماء : ما فكت الخطوبه منه .... طلع عيل في كلامه وكان عاوز مرءعه
طارق : دانا انيكه في وسط الشارع
شيماء : هخليك تنيكه بس اصبر
طارق : اوعي يكون قربلها
شيماء : ولا حتى بالتليفون وشرفك
في حين كان عامر بالمطبخ مع شهد يتحسس جسدها البكر الناعم اااااا .... ابعد عني
ينطلق طارق للمطبخ ليجد عامر يبعص ابنته بمؤخرتها
طارق : بتعمل ايه يا معرص انت .... ابعد عنها ويلكمه فيبعده عنها
يمسك عامر بسكين ويهم لضربه
شهد : حاسب يا طارق
طارق يلتفت لعامر ويمسك يده ويركله بين فخديه فيمسك عامر قضيبه متألما بشده ويمسك طارق السكين ليضعه على رقبة عامر مهددا : لو قربتلها تاني هدبحك
شيماء : هات السكينه دي يا طارق ... بلاش تضيع نفسك في خول زي ده وتأخذ منه السكين وتطعن بها فخد عامر ... عاوز تنيك بنتك يا عره ... دانا هنيكك يا خول
طارق : عنك انا الواجب ده يا خالتي ويقوم بضرب عامر ويعتلي مؤخرته ويجذب ملابسه ليضع رأس قضيبه على فتحته وينزل بقضيبه كاملا في مؤخرة عامر
عامر : ححححح طلعت دكر
طارق يرهز عامر بينما النشوة تدب في شهد وامها وهما تنظران قضيب طارق يحفر مؤخرة عامر الذي يتأوه ويئن كالمرأه العاهره ويتمتع بقضيب طارق داخله فتتعرى شيماء لتصبح بملابسها الداخليه فقط
شيماء : انا لازم اجرب
طارق : تجربي ايه يا مره ده بتاع بنتك بس
شيماء : يا بنت المحظوظه يا شهد هتتجوزي راجل دكر دكر بجد
شهد : واضح ياما وتنظر لطارق باعجاب وتقبله امام ناظر والديها .... روح هات اهلك ونتجوز على طول ... انا اوضتى فاضيه وتساعنا
شيماء : ايوه يا حبيبي ومن النهارده انت راجل البيت هنا وكلمتك سيف على رقابينا
طارق يفرغ شحنته بمؤخرة عامر
عامر : حححححح بخيره يا بنت المحظوظه
طارق : طلق خالتي يا خول
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
جزء جميل اوي بس حاسس انك مش لاقي قصه زي قصصك الجامده دي كلها نيك في نيك لحد دلوقتي مش شايف قصه تشد القارء زي ماعودتنا
ولا الجاي حيبقى غير
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
لأ القصه لسه في
جزء جميل اوي بس حاسس انك مش لاقي قصه زي قصصك الجامده دي كلها نيك في نيك لحد دلوقتي مش شايف قصه تشد القارء زي ماعودتنا
ولا الجاي حيبقى غير
مرحلة التعارف على الشخصيات لغاية الجزء الرابع بعد كده حاسبني
انا دخلتكم بيوت اغلب الاصحاب لسه بيت ندى وعيلتها وبيت محمود وبيت فتحي
 
  • عجبني
التفاعلات: Hus9
القصة كبداية فهي حلوة بس ياريت طارق ميتحولش ديوث وميتجوزش بنت خالتو ، واخواتو ميغلطوش مع حد غريب وبكدا هتكون احلا علحلا
ياريت تقبل نصيحتي ورأيي المتواضع وشكرا مقدما.
اتطمن هتتفاجئ بما هو فوق خيالك
 
  • عجبني
التفاعلات: Ass_Lover
  • حبيته
التفاعلات: ليلي احمددد
انت دائما مبدع
كالعادة كثير من الاحداث و الشخصيات في تناغم جميل
اما التوقع فصعب. لا احد يتوقع بالنسبة لك
و لا تنسى الاعمال السابقة ان تكملها
لما تكون الفكرة كامله بكملهم
 
  • حبيته
التفاعلات: saadhussam
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
من الصعب على الانسان ان يحيى في مجتمع يهاب الجرح ويسعى لإيلام من حوله
في احد الحارات بمنطقه شعبيه بوسط البلد يعيش جابر ( ٤٧ سنه متزوج وله بنتين وولد ويعمل صنايعي باحدى الورش) في بيت قديم ويتضح بنيانه القديم من الزوق المعمارى ومكتوب على بابه تم تأسيسه عام ١٩٠٢ بخط رقعه واضح وشقته عبارة عن غرفتين وصاله ومطبخ وحمام
جملات ( ٤٠ سنه .. جميله .. وجسمها يشبه الى حد كبير عبير صبري .. ربة منزل ... يحترمها الجميع )
سوزان ( ٢٣ سنه طالبه بجامعة عين شمس كلية اداب ... فاشله لكنها تنجح بتقدير مقبول ... محبوبة رغم كثرة مشاكلها ... لا تنكر فقرها لكنها تتجمل .... اكثر ما تفعله هو شرب القهوة الساده والسجائر )
طارق ( الاخ الاوسط ١٩ سنه ... دبلوم صنايع .... يعمل مع والده .... عصبي .... ليس لديه اصدقاء ... وهو الصديق المقرب لسوزان )
هبه ( ١٧ سنه تانية ثانوي عام .... تهوى النت والشات والسيلفي .... تحب اخواتها .... تفطن كل ما يحدث من حولها ... متدخله في كل شئ .... تنتهز الفرص لاقتناص اي شئ مما لا تحتاجه سوزان او جملات )
جميعهم يعرف عنهم الاحترام والادب بالحي باكمله
...
بيت عامر
عامر ( زوج اخت جملات الوحيده ٥٥ سنه ليس له اي دور ... عاطل .. يعيش على عرق زوجته شيماء وابنته شهد )
شيماء ( توأم جملات الغير متماثل .... على النقيض من اختها جملات .... سيئة السمعه .... ذات شخصية قويه ..... يعرفها جميع ذكور المنطقه من كبيرهم لصغيرهم .... تعشق الجنس ... تتاجر بالمخدرات دون علم زوجها .... مسيطره على كل من حولها )
شهد ( ٢٣ سنه .... فشلت في الدراسه ... مخطوبه .... لها علاقة بخطيبها سطحيه .... يتبادلون الصور العارية لاعضاءهم التناسليه والجنسيه .... يصيبها الهياج من لمسه )
.....
تخرج سوزان من غرفتها مع اختها هبه لتيقظ الجميع وكان طارق ينام بمكانه على الكنبه القديمه بالصاله وكانت ترتدي جلبيه بيتي خفيفه بلونها البني وعلى كتفها فوطه وبيدها بعض الغيارات وتذهب للحمام البلدي القديم لتستحم وتغلق من الداخل بترباس بالكاد يغلق الباب
جابر : مين جوه عالصبح
طارق : محبكتش عالصبح حموم بروح امك اخلصي
جملات : صباح الخير .... هي مين اللى جوه الحمام
هبه : ست سوزان هانم .... ان مكانش وراها جامعه النهارده
طارق بعصبيه زائده يطرق الباب بحده : خلصي يا ست البارده
صوت فتح الباب وتخرج سوزان وهي تلف شعرها وجسدها بمنشفتين كبيره واخرى صغيره اعلى رأسها
سوزان : ايه في ايه .... بلاش اتنيل استحمى
جابر يدخل الحمام
طارق : هو يوم مش فايت ....
جملات : اخرس يا قليل الادب .... بلاش ابوك يدخل الحمام
هبه : ههههههه هو كل يوم لازم يعمل الشويتين دول .... نفسي اشوف اللى هتتجوزها هتعمل معاها ايه
طارق : جواز ايه اتنيلي على عينك ... هو انا لو اقدر اتجوز كنت عشت معاكم اصلا
جملات : ربي يا خايبه للغايبه .... بكره منسمعلكش صوت وتتجوز اللى تربيك
طارق : دانا كنت ولعت فيها هي وعيلتها .... خلصنا يا حاج هيتخصملي
يخرج جابر من الحمام بعد حلاقة ذقنه وغسيل وجهه : مالك ياض عالصبح محدش عاجبك
طارق : يا عم اسكت ... انا كل يوم بيتخصملي بسببك انت وعيالك
جابر : اصحى بدري وخش قبلنا
هبه : خلص علشان تعبانه عاوزه الحمام
جملات : اخرسي 😬 .... احنا اما صدقنا خلصنا من جعيره عالصبح
سوزان : بتعملى ايه يا حب قلبي
جمالات : بقلي الطعميه ... خدي انتى الفول جهزيه .... وانتى يا مقروضه تعالى أمري العيش عقبال ما اخلص
يخرج طارق من الحمام بغياره الداخلي
جابر : قولتلك ١٠٠ مره متطلعش قصاد اخواتك كده .... انتوا مش لسه عيال
طارق : حوش حوش .... ان مكانتش هدومي في الدولاب معاهم .... ولا انتوا سايبين هدومي مع هدومهم تجيب هدوم صغيره
جابر يقذفه بشبشبه : اخرس يا واطي يا ابن الكلب
جملات : مالك بس بيه ... مش كفايه بينام في الصاله صيف شتا
جابر : وانا اعمل ايه بس ... كل يوم اروح الشغل اشتغل وارجع انام من هدة الشغل علشان اصحى الصبح اروح الشغل واشتغل وارجع علشان انام ويوم بيجر يوم
تسمع جملات الكلام بأسى واضح وتنزل دمعه من عينها في طبق عجينة الطعميه
سوزان : معلش يا بابا .... بكره اتخرج واشتغل ومخليكمش محتاجين حاجه ابدا
جابر يمسح دموعه ويضم ابنته ويقبل جبينها : تعيشي يا بنتى
هبه : خلاص يا جماعه مالكم قلبتوها عياط .... و**** لاعيط
جملات : هنعمل ايه يا جابر بس .... ادى **** وادي حكمته
طارق يخرج مرتديا ملابسه : كان في ٥ جنيه في جيب البنطلون راحت فين
سوزان : اخدتها بالليل جبت كيس شيبسي
طارق : بالهنا والشفا يا حبيبتي ... طز في انا ... ٥ جنيه ايه اللى هروح بيها الشغل .... يلا يا حاج وعوضي على ****
سوزان : بئا كده 🤨 ... طب شوف مين هتسلفك تاني
طارق : لأ خلاص ... فداكي ٥ مليون كمان مش ٥ جنيه
هبه : ههههههه اهو جاب ورا اهو
جملات : كده حرقتى العيش ياللى تتشكي
هبه : معلش انشغلت بيهم 😄 هاكله انا
سوزان : انتى كل يوم تاكلي عيش محروق .... شكلك ادمنتيه
🤣🤣🤣🤣
جابر : ي** يا ولاد بسم **
......
في بيت عامر
شهد في غرفتها تقوم بعمل العاده السريه في مشهد تصوره لخطيبها لتقول له صباح الخير بطريقتهم
شيماء تدخل وتجد ابنتها في تلك الحاله : اومي يا بنت الكلب يا زباله .... بتتصوري لخطيبك يا زباله يا بنت المتناكه يا لبوه
شهد بفزع : ياما بنحب بعض ايه المشكله وكمان ان مكنتش اتمتع معاه دلوقتى هتمتع معاه امتى ... لما نتجوز هيهييي ... وحياتك هيستغلنا زي سي عامر جوزك
شيماء : اسمه بابا يا بنت الكلب .... تعالى يا عرص شوف بنتك بتعمل ايه
عامر : يا ستي سيبيها ... مش امبارح جايبلها سلسله دهب هدية .... وماله لما نمتعه .
شهد : شوفتى اهو عامر موافق اهو
عامر : طااااخ ... امتى هتقوليلي بابا يا زباله
شيماء : ده اللى قدرك عليه **** .... اصره ... في زبون رايحاله النهارده ... احتمال ابات عنده
عامر : المهم هيدفع
شيماء : ١٥٠٠ جنيه
شهد : بس ... وعملالي فيها المعلمه والكلمه كلمتك .... الواد علي بدفعه ٢٠٠٠ في الساعه وعالنت كمان
شيماء : وهيفضل نت .... وكمان هو النت ده ببلاش ما بيتدفعله فلوس بروح امك .... انتى عارفه الباقه بكام
شهد : ٥٠٠ جنيه وايه يعني .... المهم ... عاوزة ٣٠٠ جنيه هجيب بلوزه جديده عجباني
عامر : متديهاش حاجه
شهد : ليه بس يا بابا
عامر : دلوقتي بابا 😏.... ما كنت من شويه عامر حاف
شيماء : خدي ١٠٠٠ جنيه اهم وهاتيلك بالباقي مكياج بدل الرخيص اللى جايباه ده
شهد : واش عرفك انه رخيص 🤨
شيماء : بيطبع يا جزمه .... خدي هنا يا بت .... اخلعى البادي ده كده
شهد بقلق : ليه
شيماء قامت بجذب البادي لتقطعه ليبان تحته حمالة صدرها : مش ده السنتيان بتاعي ... انتى ايه خلاكي تفتحي دولابي 🤨
شهد : كده قطعتى البادي .... ايدك على ٢٠٠ جنيه كمان
شيماء : كسمك ... مفيش ويلا غوري اجهزي علشان نازلين
شهد : يوووو بئا ... تقوم بنزع ملابسها وعامر لا يصدق ان جسد ابنته اصبح بهذا الجمال لينتصب قضيبه وتلاحظه شيماء فتسحبه للخارج
شيماء : تعالى نيكني بدل مانت هايج على بنتك يا خول
عامر : يتنفس بصعوبه لكنه يجذب شيماء الى حضنه ويقبل شفتيها ويذهب بها لغرفة نومهما لينزعا ملابسهما ويتعريا تماما
كانت شيماء تشعر بالهياج اثر مشهد ابنتها وهي تتعرى لخطيبها علي ومشهد قضيب زوجها في بنطاله الكاستور وتقوم بامتصاصه وتصعد للسرير في الوضع الكلابي ليضع عامر قضيبه بفرجها وهو يلهث من المتعه
شهد : انا جاهزززهااا ... بتعملوا ايه
شيماء : بتناك من جوزي يا لبوه
عامر يسمع صوت ابنته ويقوم بحضن زوجته من ظهرها و يمسك نهديها ليدلكهم بخبرة وهو في حالة هياج وينظر الى ابنته التى ترتدي عباءه سمراء مجسمه على خصرها لتضح اردافها العاليه بجسدها الملتوي ويسرع برهزاته ويلهث كالكلب وكانت شهد تنظر لهما باستمتاع لترفع عباءتها وتريه فرجها فيزيد هياجا لتظهر صرخات وتوسلات زوجته شيماء ليسمعها الحي بأكمله حيث تقوم ابنتهم بعرض لمؤخرتها لتضربها عدةضربات وتدخل اصبعها في فتحة مؤخرتها وتخرجها وتقوم بمضاجعتها باصبعها وتدلك ذلك النتوء باعلى فرجها حيث يسرع عامر من ضرباته العميقه في فرج شيماء التى اعلنت عن متعتها بعصير سائل ولتعتصر قضيب عامر بجنبات فرجها فيخرج سائله لأعماقها بينما ترسل له شهد قبله هوائيه وتخرج فينظر لها عامر وفي خاطره ( هنيكك يا لبوه )
.......
اخر النهار بمنزل جابر
تجلس الام وبناتها لمتابعة لن اعيش في جلباب ابي وهن يتسلين باللب والسوداني
يدخل طارق : مساء الخير
سوزان : عندك العشا عالترابيزه
طارق : ابويا هيتأخر شويه .... عنده شغل كتير
جمالات : ماشي يا حبيبي
هبه : وانت مشتغلتش معاه ليه
طارق : انا خراط ... ابوكي سمكري صاج ... اساعده ازاي يعني 😬
هبه : طب بالراحه متزؤش .... معاك ٢٠ جنيه
طارق : لما اقبض هديهملك
سوزان : وانتى عاوزه ٢٠ جنيه ليه
هبه : هصور حاجات اذاكرها
سوزان : بكره هديهملك
طارق : هو انتى بتجيبي الفلوس دي منين ... شكلك مش مطمني
سوزان : لا اتطمن ... بعمل مذكرات لزمايلي وببيعها
طارق : مذكرات 😏 ... اه مذكرات بأمارة مقبول
سوزان : مانا اللى حظي وحش كل امتحان يحصلي حاجه
طارق : طب تعالى عاوزك في كلمتين كده بعيد عن القرده دي
هبه : انا قرده .... ماشي يا طارق
جمالات : ما تسكتوا شوية عاوزه اسمع المسلسل
طارق : هما هيدوكي يعني جايزه .... خليكي انتى في المسلسلات الحامضه بتاعتك دي .... ي**** يا سوز عاوزك
سوزان : اديني جايه اما اشوف اخرتها
طارق وسوزان بيدخلوا اوضتها ويقوم بنزع ملابس الخروج ليبدلها امامها ( هذا المشهد يعتبر اقل من العادي بكثير من البيوت الفقيره ) ثم قام باخراج سلسله من الذهب الصيني
طارق : ايه رأيك في السلسله دي
سوزان : واااااو حلوه اوي يا حبيبي .... لبسهالى كده اشوفها وتعطيه ظهرها
يقف طارق خلف اخته سوزان ذات الجسد العريض و هو يقوم بربط مشبك السلسله خلف رقبتها ودون قصد تحتك سوزان بمؤخرتها مكان قضيبه ليشعر طارق بارتباك لكن لكثرة دهونها لا تشعر وتعدل من شعرها وتنظر للمرأه المكسورة بالدولاب لترى السلسله وتلتف لتحتضنه بشده فتشعر بارتباكه وبما يضرب بطنها فتحمر وجنتيها خجلا وتقبله بخده
سوزان : شكرا يا حبيبي .... ي**** بئا علشان انت عارف اختك حربايه مش هتنيمني النهارده
طارق ينظر لها بخجل ويتقدمها ليفتح الباب فتسقط هبه أرضا فأمسك بها من شعرها ليوقفها وهو ينزل بكفه بضربات خفيفه على خدها
طارق : بتتصنتى على ايه ها ... ها
هبه : مش بتصنت
سوزان : ههههه سيبها يا طارق
طارق : علشان خاطر سوز بس هسيبك ... لكن اشوفك بتتصنتى تاني ولا تدخلي في اللى ملكيش فيه هنفخ امك
جمالات : تنفخ مين يا جزمه ياللى مشوفتش بربع جنيه تربيه
طارق يقبلها من خدها : هي بتتقال كده يا جمل ( لقبها من طارق وحده )
جمالات بحمرة وجه : طب ياخويا ... ايه يا بت السلسله دي
سوزان : طارق اخويا حبيبي جابهالي
جمالات : اه يا واطي .... مفيش حاجه تجيبها لامك
هبه : مش لما يعبرني الاول
طارق : لاااا انا مش هخلص ... امسك بجهاز التحكم الريموت وانتقل لقناة اون سبورت وبيتابع مباراة الاهلي واحد الفرق .... يا اخي شوتها
سوزان تجلس بجواره تشجع معه : كام كام
طارق : لسه بادئ صفر صفر
سوزان : هو الاهلى الكام
طارق : لو فاز هيهرب بالأول ..... جوووووون
طارق وسوزان يندفعان نحو الشاشه وهم يقفزان فرحا بالهدف
هبه : ممكن تتفرجوا وانتوا ساكتين ... مش عارفه اذاكر
جمالات : على اساس فالحه اوي
طارق : جووووووون التاني يا اهلي مفيش غيرك يفرحني
سوزان : تنظر للشاشه وهي ممسكه بالسلسله وتنظر لطارق بفرح
انتهت المباراة بفوز ساحق للأهلي مع دخول جابر من الخارج وكان طارق ممسك بيد اخته سوزان وهم يتراقصون فرحا بفوز الاهلي
جابر : هو ده اللى انتوا فالحين فيه ... تعالى يا هبه خدي مني
هبه تحمل عنه شنط من الفاكهة وتدخلهم المطبخ
جملات : جايبلنا ايه
هبه تخرج ومعها طبقين لتضع بهم اصابع الكفته والسلطه ليتم الهجوم عليهم والانتهاء منهم في دقائق قليله
جملات : تعيش وتجيب يا حبيبي
طارق : سفرة دايمه يابا
جابر : مفيش مرة تدخل وايدك مليانه ...
سوزان : ماهو جايبلي دي
جابر : ياما جاب الغراب لامه ... وعلى كده بكام دي
طارق : خلاص ياحاج دي هدية لسوزان علشان بكره عيد ميلادها
سوزان : شوفتوا يعني هو الوحيد اللى افتكرني
جملات : بكره اعملك كيكه وناكلها
جابر : ااااه يا رجلي ... اما كان يوم ... اتفحت في الشغل النهارده
طارق : مانت لو تخلص شغلك مكنتش تتفحت كده
جابر : ده بدل ما تشيل عني ... رايح تشتغل خراط وتاخد فلوس اكتر مني ومش شايل حاجه معايا
طارق : ليه ومين اللى بيدفع الاجره كل يوم واحنا رايحين الشغل
جابر : انت هتذلني بالكام ملطوش اللى بتدفعه
طارق : طب مانا اللى بجيب الغدا على حسابي ولا ده مش محسوب برضوا
جابر : خلاااص خلصنا
جملات : هو ابوك يبنى كده ياكل وينكر وبريه منه لو حد جه جنب جيبه
سوزان : ههههههه بمناسبة جيبك يابابا ايدك على ١٠٠ جنيه مصروف الشهر
هبه : وانا ال٥٠ جنيه
طارق : خدي يا سوز ٢٠٠ جنيه اهم وانتى يا هبه ١٠٠ جنيه ومتطلبوش منه حاجه تاني .... اظن كده ملكش حجه
جملات : وامك اللى وقعت من قعر الأفه ... دايما منسيه على طول كده
طارق : لا اخواتى مسئولين مني لكن انتى عندك جوزك انا لسه ورايا جمعيه ... امال هفتح ورشة منين
جابر : مانت يوم ما هتفتح ورشه هتفتحها خراط
طارق : يووووو ... موال كل شهر اللى مش هخلص منه
سوزان : في ايه يا بابا بس ... ما طارق بيشيل عنك اهو ... ولا انت عاوزه كمان يصرف عليك في حياتك
جابر : هو انا هزعل لما اشوفه حاجه ... كل اللى عاوزه منه يتحمل المسئوليه
هبه : كل ده ومش متحمل ... فين ال٥٠ جنيه اللى عليك
جابر : مش لسه واخده ١٠٠ جنيه من اخوكي
هبه : اه دي من اخويا لكن انا مسئولة منك
جابر : يا سااااتر ... اهم يا ستي
هبه : ايوه كده متحرمش منك يا بابا يا حبيبي قالتها وهي تحتضن رأسه في صدرها
.........
شيماء في احد الشقق بعماره فخمه على سرير احد زبائنها يضاجعها بشده وهي عاريه تماما وهو ينحر فرجها دخولا وخروجا بسرعه حتى افرغ حمولته باعماقها
شيماء تلهث وتغمض عينيها وهي مقتطبة الوجه لأنه لم يمتعها ولم يروي ظمأها وتعتدل حتى دخلت الحمام دون كلام وكان الرجل نائما على ظهره يلهث بانفاس متقطعه كإنه عداء في ماراثون وفتحت المياه على رأسها لتغتسل من منيه المتقطع وهي تمسك بصابونه وتغسل جسدها وفرجها وفتحة مؤخرتها لتنظفهم من أثار الجماع وكانت تسرع بفرك بظرها حتى ارتعشت وخرجت لتجده جالسا يشرب سيجارة و اخرج نقودا والقاها لها على الارض لتنزل بيدها لتلتقطها وتمسك بملابسها لترتديها وترحل في صمت مكتئبه بداخلها بركان تريد تفجيره واوقفت تاكسي ليقلها الى حيث تسكن
عامر : عملتى ايه يا شوشو
شيماء : القت بالنقود عالارض ليلتقطها عامر مثلما حدث بها ... ده كل همك يا كلب الفلوس يا معرص
عامر : معرص معرص .... هو لولا التعريص كنتى هتعيشي كده
شيماء : بنتك فين
عامر : جوه بتكلم خطيبها
دخلت شيماء لتجد شهد نائمه على ظهرها وهي ترتدي قميص دون اي ملابس داخليه وكان ساخن وقصير وكالعاده تصور نفسها لخطيبها
شيماء : هو انتى مش هتتلمي ولمحت فرجها يلمع ... اقفلي الزفت ده واتعدليلي
شهد اغلقت هاتفها : في ايه يا شيمو ... مش كده
شيماء : يا بت خليكي ناصحه ... طول ما الراجل لائي بقره يحلبها عمره ما هيشتري لبن
شهد : هو احنا بنعمل حاجه مع بعض ... ما كله عالواتس أب بس
شيماء : هتقابليه امتى ... عاوزاه في مشوار
شهد : مشوار ايه
شيماء : هو عارف .... خليه يجيلي بكره عالقهوه يقابلني وهو عارف هيعمل ايه
شهد : نفسي اعرف في بينكم ايه ... ليكون بيركبك من ورانا
شيماء : طااااخ ... قليلة الادب .... انااا هخلي العلء ده يركبني ... مش لما يكون دكر الاول
شهد : طب هو كان عاوز يحدد ميعاد نتجوز
شيماء : هتتجوزوا فين يا كسامك .. في اوضته مع اهله ولا في اوضته ... مش لما يجيب الشقه الاول
شهد : ما لئاها خلاص وهنروح نشوفها
شيماء : هكون معاكم .... انا محلتيش غيرك ... مش كفايه اللى بتهببوه عالنت ... يقطع النت والنتيت عليكي وعاللى جابوكم
شهد بتحضن شيماء : مالك بس يا شيمو ... هو الزبون خسع ولا ايه
شيماء : الكلب عاملنى كإني خدامه عنده واخرة المتمه رمالى الفلوس عالارض كإنى بشحت منه 🥺
شهد : طب اهدي بس وليكي علي اسلط عليه علي ينفضله بيته
شيماء : هو لسه في الكار المهبب ده
شهد : انتوا عارفين من الاول انه حرامي هجام
شيماء : و**** يا بنتى انا نفسي اخرج بيكي من الحته الزباله دي واعيشك احسن عيشه واجوزك احسن جوازه لولا الخول عامر كان زماننا في حته تانيه
شهد : طب اهدي بس وبكره الدنيا تتصلح ولو علي زفت ده مش عاجبك ايه رأيك لو تجوزيني طارق
شيماء : طارق مين ... ابن جملات
شهد : انتى عارفه انه خراط وكسيب والبت هبه بتحكيلي عليه حكايات وراجل وابن اختك
شيماء : لو هو عاوزك كان جالك .... انا مش هدلل عليكي وارخصك يا روح امك وكمان هيتقدملك ازاي بالمرءعه اللى عاملاها مع سبع البرمبه بتاعك
شهد : اه صحيح ... ده شاف جسمي كله
شيماء : يبئى تخرسي خالص ... عاوزاه بكره عالقهوه والبسي حاجه علشان العلء ابوكي بئا يهيج عليكي
شهد : وماله ما كله فايده ليكي يا شيمو 😄
شيماء : 😬😬😬😬😬
......
اليوم التالي
في الجامعه
نيفين ( صديقة سوزان من نفس دفعتها ٢٢ سنه .... من دفعة المقبول .... تعشق الرقص )
ندى : صديقة سوزان المقربه وحاملة اسرارها ... تستطيع ان تقول الصندوق الاسود ... ٢٣ سنه ... دائمة التكتم ولا تجدها في اي حوار
مينا : صديقهم ... ٢٢ سنه .... يهوى الرحلات والخروجات وبنك التسليف لصديقاته
محمود : يحب ندى اكبر منهم بعام ... متزوج من سحر في السر دون علم احد
سحر : صديقتهم الشريره .... تعشق كل ما هو جنس من منتديات لفيديوهات لزواجات متعه وبالسر .... تفعل اي شئ يدر عليها بالمال ... ودائمة الشجار مع سوزان لكنهما سرعان ما تتصالحان
مصطفى : الدنجوان .... علاقات غرامية كثيرة وله كاريزما وجاذبية كبيره
فتحي : جار نيفين بالحي و دائمي التواجد معا وهو مدير مالية المجموعه
سوزان : هاي شله
ندى : اشي اشي ايه البادي الجامد ده
سوزان : اخويا يا ستى قبض وادانى فلوس وجابلي دي
سحر : 😏 دهب صيني
سوزان : محدش خد رأيك
مينا : بس حلوة اوي عليكي يا سوزان وكان ينظر لفلق نهديها الكبيران وقضيبه منتصب ولاحظه محمود
محمود : ماشي يا عم متعت روحك خلاص
مينا : ياما نفسي ارضعهم
محمود : ما قولتلك نجيبها الموكنه
مينا : بعدين نشوف الموضوع ده
سحر : كس ام دي بنت ... حرقت دمي
محمود : تحبي نجيبها نعملها حفلة تخرج
سحر : 🤨 فكره .... ياما نفسي اكسر عينيها
محمود : مينا هيموت عليها
سحر : خلاص انا هسحبهالكم
مصطفى : هاي شله
البنات : اااااااا ... مصطفى
مصطفى : واااو مين دي
نيفين : دي يا سيدي سوزان
مصطفى : مش ممكن ... انتى اتغيرتي خالص
سوزان : يبنى انا هو انا متغيرتش
مصطفى : شوفتى انتى من غير الطقم الاسود حلوه ازاي
سوزان بفرح : انا حلوه 😃
مينا : حلوه اوي كمان .... عيني علي مش لائي معزه اتكلم معاها
نيفين : ومالها صاحبتك ماريان
مينا : كئيبه وممله ... انا مش بلائي نفسي الا معاكم
سوزان : بس للأسف متجوزش لينا
مينا : للأسف ... اقولك ايه ... تعالى معايا
سوزان : على فين بس
مينا : الطقم ده محتاج شنطه وجزمه غير دول خالص
سوزان : يا عم انا كويس انى جبت دول
مينا : تعالى معايا بس
ذهبا مينا وسوزان لمنطقة روكسي وقام بشراء شنطه وحذاء لها بمبلغ خرافي
سوزان : علي النعمه انت واد جدع ... لو كان ينفع مكنتش سيبتك
مينا : ما ده اللى اهرني
سوزان : ميرسي خالص يا مينا
مينا : تعالى لسه
سوزان : في ايه تانى
مينا : هنروح كوافير ... هيظبطلك شعرك
سوزان : كده اهلي يشكوا في
مينا : كسم العيشه هو الواحد هيعيش كام مره
بالفعل توجها لاحد الكوافيرات وقامت بتصفيف شعرها وزينت وجهها وكانت الساعه تخطت الرابعه عصرا
مينا : 😲 انا فعلا نظرتى مخيبتش فيكي انك حلوة اوي .... يا بخته بجد
سوزان : بس بئى علشان بتكسف
مينا : تعالى ناكل انا عازمك
سوزان : لااااا انت وارث ولا ايه
مينا : لسه قابض الشهرية بتاعتى من بابا
سوزان : ماشي يا عم **** يخليلك ابوك
وبعد ساعتين كانت بداية الليل وتركا بعض على موعد الغد في الجامعه
عادت سوزان لمنزلها لتجدهم في انتظارها
طارق : صرفتي ال٢٠٠ كلهم 😬😠
سوزان : ٢٠٠ ايه يابو ٢٠٠ .... كل ده ب٢٥٠٠ جنيه
طارق : طااااخ ... منين الفلوس دي يا بت
جملات : انطقي والا انا اللى هحرق جسمك
سوزان : 🥺 واحد زميلي هو اللى دفع كل ده
طارق : 😠 مقابل ايه يا روح امك وزميلك ايه ... انتى فتلبسيني طرطور
سوزان : و**** هو ده اللى حصل
طارق : اما ... خدي البت دي اكشفي عليها .... عاوزين نعرف باعتنا ولا لأ
سوزان : 😭 محصلش حاجه مع حد انا لسه بنت بنوووت 😭
طارق : 😠 ولا هياكل معايا .... الدكتورة هتقولنا كلامك صح ولا غلط
سوزان : 😭😭😭😭😭😭
جملات تحتضن ابنتها : متزعليش منه ... اخوكي وخايف عليكي
هبه : هو يعني لما يعرف انك سليمه يبئى غلط
جملات : طب ادخلي وهتيجي معانا
هبه : ليه وانا مالي
جملات علشان اتطمن عليكي انتى كمان
هبه : احلفي 🙄
طارق : يلا خلصونا 😠
جملات : ي**** ياللى تتشكي البسي
هبه : حاضر انا بلبس اهو
تم الذهاب لطبيبة امراض نساء واكدت عذرية سوزان وهبه
في منزل جابر كان طارق ينتظرهم وعند دخولهم
طارق : عملتوا ايه
جملات : طلعت سليمه صاغ سليم
طارق ينظر لسوزان بحنيه : متزعليش مني .... انا بس شكيت ليكون حد غرر بيكي
سوزان : انا تشك في يا طارق .... طب ليه
طارق يحتضنها ويضمها لحضنه بشده : اصل انتى داخله علينا عامله زي العروسه .... بس ايه يا بت الحلاوه دي
سوزان : يا سلااام ياخويا
هبه : ما خلاص بئا ... ما عرفنا انك شريفه
طارق : طااااخ
هبه : طب ليه بس
طارق : امشي من وشي 😠

الجزء الثاني

في منزل مراد


مراد ( ٤٦ سنه محاسب في شركه .... مهزأ .... ديوث ..... سالب بنوتي )
نجوى ( ٤٦ سنه والدة نيفين .... لها علاقة بكل ذكور العائلة ..... نيفين نتيجة حملها من مجدي اخو مراد )
ناديه ( اخت نيفين الاكبر ٢٦ سنه .... تزوجت من ابن خالها شريف وتطلقت بعد اكتشافه خيانتها له مع اخوها الاصغر بعد شهر واحد من الزواج )
نبيل ( ١٨ سنه .... رغم صغر سنه لكنه على علاقات كثيره داخل العائله .... موجب ..... يعشق الجنس لدرجه كبيره ..... يحب نيفين وتعتبر هي المحترمه بالعائلة ..... ينجح دائما بمضاجعة المدرسين والمدرسات حتى مديرة المدرسه لم تسلم من قضيبه )
منزل مراد عبارة عن شقة من ٧ غرف في وسط البلد في عمارة شهيره ولديهم خادمه ( فوزيه ١٥ سنه )
نجوى كالعاده تخرج صباحا لتوقظ ابناءها بقميص نومها الشفاف بلونه الاخضر ولا ترتدى ايا من ملابسها الداخليه
ناديه : حاضر يا ماما هقوم اهو
فوزية : الحمام جاهز يا ست الكل
نجوى : طب روحي انتى يا فوزية حضري الفطار ... دخلت غرفة نبيل لتوقظه وكالعاده عاري تماما .... نفسي ادخل اشوفك لابس حاجه وتلتقط المجله الجنسية من حضنه لتضعها على مكتبه وتجلس بجواره لتوقظه لكنها تفاجأ به يجذبها بحركه مباغته يلتقط بها شفتاها ليمتصهم وهو يقوم بجذبها اسفله ليريح قضيبه المنتصب بين طيات فرجها المبلل وهي تنحب بين زفرات اهاتها المكتومه وانفاسه الحارة ليعلن لسانها تمرده ليجذب لسان نبيل معه في رقصه عابثه ليسيل لعابهما ويلعقاه وما هي الا ربع ساعه وكان نبيل يغرق والدته بسائله المنوي الكثيف الكثير
نجوى : يخرب بيتك انت بتريحني اكتر من الخول اللى نايم جوه
نبيل : اما اروح اصبح على طيظه 😄
يخرج نبيل عاري بينما تخرج ناديه من الغرفه المقابله لتصتدم به فيحاوطها بيده من خصرها ليحتضنها قضيبه بين فخديها ليلامس فرجها الجميل الساخن
ناديه : حححححح حبيبي هايج تعالى اريحهولك
نبيل : لا ابعدي دلوقتى اخلص مع ابوكى وبالليل اخليه يمسي على كسك
نادية : يخرب بيتك ولعتنى يا قلبي .... طب عندك ايه النهارده
نبيل : معنديش ... هنزل المدرسه وبعدها هاجي
ناديه : طب ينفع تجيبلي حاجات معاك
نبيل : بس كده ... ي**** دلوقتى
نادية تمسك بقضيبه وتنزل لتقبله : قولتلي بئا البيه زار كس امك
نبيل : اوعي بئا ... ودخل غرفة والديه ليجد مراد نائم على وجهه في حالة ثبات تام فيعتليه ليفتح فلقتي مؤخرته ليبثق على فتحته ويدفع قضيبه لاعماقه
مراد : ححححححح هو انت مبترتحش غير لما تنيكني
نبيل : اعمل ايه في زوبري بيعشق طيظك الملبن دي 😄
مراد : مممممممم طب خلص علشان ادخل استحمى والحأ اروح شغلي
نبيل : كنت محتاج ١٥٠٠ جنيه .... وكمان العربية عاوزه تتصلح
مراد : ححح هوووو كللل يووووم ممممم ححححح ويقوم بغلق وفتح فتحته على قضيب ابنه ليثيره اكثر حتى يشعر بلبنه الساخن في جوفه .... يحححح .... سيبلي عربيتك هبعتها تتزفت .... وكمان خف مصاريف الاسعار ولعت
نبيل يحضن مراد : حاضر يا احلى اب في الدنيا
يخرج مراد بنشاطه ليتجه عاريا للمطبخ ليبعص فوزية
فوزية : اه ... خضتني يا بلبل
نبيل : نمتي كويس
فوزيه تقبله : جدا .... زوبرك بيريحنى اوي
نبيل يحتضنها من الخلف ليمسك نهداها من اعلى جلبيتها التى بالكاد تستر مؤخرتها الصغيره ويدخل يده ليفرك بظرها فتتملكها الاثاره وترفع جلبيتها التى ترتديها فقط وتمسك قضيبه لتظبطه على فتحة مؤخرتها ليدخل بكل سهوله وتستند على الرخام اعلى قطعة المطبخ ويقوم نبيل بمضاجعة مؤخرتها حتى يقذف بداخلها ما تبقى له من حمم
نيفين : هو انت مش عاتئ
فوزيه تتفاجأ وترتبك لكن نبيل يصفع مؤخرتها لتخرج منها أهه مثيره : معلش يا ستي
نيفين تحضطن نبيل : صباح الخير يا حبيبي ... ي**** خش استحمى وتعالى اوصلك في طريقي
نبيل : بجد .... هوا ويقبل خدها ويتهاوى ليختفي بالحمام الثاني ليجد ناديه بالداخل فيدخل معها اسفل المياه ليغتسل من اثار ممارساته لتستغل نادية وجوده وتنزل على ركبها لتمتص وتغسل قضيبه بعناية حتى تنزل بعض نقاط منيه
نادية : خف شويه هتتصفى
نبيل : مبقدرش اعمل كده .... هو اللى واقف وعاوز ينيك كتير 😄
نادية : طب اشمعنى انا بالليل نفسي اتناك منه الصبح
نبيل : علشان كسك بيبسطنى وبيريحني 😄
........
بعد الفطار توجه مراد لعمله ونيفين لجامعتها بعد توصيل نبيل لمدرسته ودخل الفصل كعادته متأخرا
فريده ( مدرسة اللغة الفرنسية ٢٨ سنه متزوجه حديثا ) : اقعد يا نبيل مكانك
نبيل : ميرسي مدام .... يجلس مكانه ويخرج كتابه ليتابع
نادر : ايه اللى اخرك
نبيل : زنئت مدام عفاف المديره وخلصت وجيت 😄
فريده : بطل كلام يا نبيل وركز وتتابع شرحها
......
في منزل عامر
شيماء : انت يا خول اصحى
عامر : يووووووو .... يا وليه ان مكناش نايمين وش الفجر ... عاوزة ايه عالصبح
شهد تدخل لتصبح عليهم : صباح الخير وكانت تفرك عيناها
شيماء : فين علبة الدهب بتاعتي
شهد : عندي يا ماما
شيماء : طاااااااخ .... بتسرقيني يا لبوه .... تلائيكي بتقابلي سي زفت خطيبك وبتديله من دهبي
شهد : محصلش .... كنت بحط دهبي معاكي ونمت وكنت جايه اقولك
شيماء : ي**** روحي هاتيها وتعالى افرزها
ذهبت شهد لتحضر ذهب والدتها
عامر : بالراحه عالبت مش كده
شيماء : خايفه عليها يا عامر دي بنتى اللى محلتيش غيرها ... مش عاوزاها توقع نفسها في مشكله وتعرنا
عامر : يا ستي انتى مكبره الموضوع اوي .... البنت زي الفل بس انتى اللى موسوسه
شيماء : يا خوفي .... امتى اجوزها وارتاح من همها
عامر : بكره هتتجوز وهنفرح بيها .... بس سيبيها انتى في حالها
شهد : اهي علبة الدهب
شيماء تفتحها لتجدها سليمه ومضاف اليها بعض المصاغ
شهد : اتطمنتي
شيماء تحتضنها وتضمها إلى صدرها ... يا بنت انا بخاف عليكي والواد خطيبك شمام ممكن يستغلك
شهد : هو يعني بيسأل ... ولا شايفاه كل يوم في حضني .... على فكره بئا انا عاوزة افسخ خطوبتي منه
شيماء انفرج صدرها باريحيه ... بجد يا بت يا شهد
عامر : مالك فرحتي كده
شيماء : علشان عيل خول .... ليه حاجه عندك
شهد تنزع دبلتها : هي دي بس
شيماء : جدعه يا بت اهو كده انتى بنت بطني
شهد : طب واللى عنده
شيماء : متخافيش هجيبهولك لغاية عندك
.........
في منزل جابر
طارق في غرفة اخوته يوم عطلته يدخن سيجاره بالشباك وتدخل جملات لتنظف الغرفه
جملات : هو انت **** مش هيتوب عليك من الهبابه دي
طارق : هي اللى بنفس بيها عن عيشتي ياما .... مش كفاية شهد اتخطبت وخالتي مش عاوزة حتى تعبرني برئ حلو وعاملالي فيها بنت بارم ديله
جملات : معلش يبني بكره تقابل الاحسن منها هو يعني اللى خلقها مخلقش غيرها
طارق : خلق كتير بس قلبي محبش غيرها مش عاوز غيرها
جملات : بس خالتك وبنتها سمعتهم وحشة
طارق : بس بحبها ياما .... يشعر طارق بضيق ويلقي بالسيجاره ويغلق الشباك وينظر لأمه .... اوووو ايه القمر ده يا جمل ويقبلها من خدها
جملات : يا واد بطل بكش .... انا خلاص كبرت
طارق : فشرررر .... طب بذمتك لما بتنزلي تجيبي خضار مش بتتعاكسي
جملات : بس بئا يا واد متكسفنيش
طارق يحتضن جملات من الخلف ليتمرد قضيبه ويشعر بانفاسه تتلاحق ودقات قلبه تتسارع : ملبنننن .... يا بختك يا عم جابر
جملات تشعر بانتصابه وتشعر بخجل شديد : بس بئا اوعى كده ... سيبني بقولك
طارق يحضنها اكثر ليلتصق قضيبه بجنبها ويداه اسفل نهديها مباشرة ويهمس في اذنها بانفاسه الحاره : اه لو كنت انا ابو جابر مش هو ابويا
جملات شهقت : بس يا واد عيب انا امك
طارق : يفلتها منه وهو يضحك 😄😄😄😄😄
جملات تنظر لانتصابه بخجل شديد لتصتبغ وجنتاها اللون الزهري ويظهر جمالها اكثر وتشعر ببل بين فخديها اثر حالة الهياج التى وصلت لها من كلمات ابنها طارق
يقترب طارق منها ليضمها في حضنه وهو يشعر بهياج يكاد يزهق روحه ويقبل خدها
جملات تغمض عينيها وترتعش شفتاها وهي تضم طارق لحضنها بقوه ولا يصدر منها سوى اهة متعه
ينظر طارق الى وجهها الجميل ليطابق شفتاه بشفتاها
تدفعه جملات بعد عودتها لوعيها وتعدل من نفسها : انت بتعمل ايه .... انت اتجننت ... انا امك
طارق : هو حد يشوف الجمال ده ويمسك نفسه
جملات : عيب يا طارق انا امك
طارق : حظي مهبب .... الجمال ده كله وامي 😄
جملات بخجل : طب ي**** اطلع علشان انطف الاوضه قبل ما اخواتك ييجوا
يتركها طارق ويخرج يتابع فيلم عربي بينما تجلس جملات على طرف السرير لتلتقط انفاسها : **** يسامحك .... ابوك نفسه من زمان معملش كده وتضع يدها اعلى فرجها لتجده مبللا هائجا فتخرج لتجد طارق يتابع الفيلم
طارق : لحئتي خلصتي
جملات تنظر له وتتابع خطواتها نحو الحمام لتريح فرجها من جحيمه
.......
في المدرسه وقت الاستراحه
تذهب هبه لفصلها لتقترب من الباب وتسمع صوت انات واهات جنسيه فتتجه للشباك وتصعد برأسها لتشاهد عبير مدرسة اللغه العربية وبين قدميها نبيل وهي تمتص قضيب نادر فتشعر باثارة مما يحدث امام عينيها وتراقب بحذر حتى لا يشعر احد بها وبعد دقائق انتوا من ممارستهم لتسبقهم هبه وكإنها تصعد درجات السلم وشاهدها نبيل الذي اعجب بجمالها
نبيل : واااو ... انتى معانا هنا
هبه تنظر له بخجل وتشعر بهياج اثر خيالها : انا في تانيه
نبيل : وانا في تالته .... انا كده لازم اعيد السنه علشان اكون سعيد الحظ
هبه : بخجل .... انت كده بتكسفني
نبيل : انا نبيل مراد
هبه : وانا هبه جابر
نادر : ي**** يا عم مش وقته
نبيل : هو انا ماسك كس امك ما تمشي يا علء
تشهق هبه باعين منفتحه وتصعد مسرعه لفصلها وهي تفكر فيما رأت وفي نبيل ( ياااااه راجل اوي )
عبير : ركزي يا هبه معايا وتتابع شرحها
...........
في منزل مينا
مجدي ( ٥٢ سنه طبيب جراح مشغول طيلة الوقت )
مارسيل ( ٤٥ سنه صيدلانية ... اغلب وقتها بالصيدلية )
مريم ( ٢٠ سنه .... في كلية الطب )
ماجده ( الخاله ٣٥ سنه لم تتزوج رغم جمالها الفائق .... دكتوره بالجامعه .... بنت بنوت .... غير مرتبطه )
مينا يذاكر بغرفته وهو يشرب النيسكافيه ويتذكر سوزان ليلمس قضيبه وهو يتفحص بخياله جسدها المغري ويتخيل انه يضاجعها فيغمض عينيه لكن هاتفه المحمول يقاطع خياله
مينا : يييي هو ده وقته .... الو
ماريان : فينك يا مينا من اسبوع .... انا زعلانه منك
مينا : بذاكر
ماريان : بتذاكر ولا بتتسرمح
مينا : لا وحياتك بذاكر .... مش مصدقه انا في البيت
ماريان : طب انا جايالك ... اغلقت
مينا : لالال الو .. الو ... يا بت المجنونه .... طب انتى اللى جايه لقضاكي
بعد ربع ساعه يفتح مينا الباب ليفاجأ بماريان التى ترتدي بنطال جينز ازرق وبلوزه حمراء بزرائر فيدخلها ويغلق مسرعا قبل ان يشاهدها احد
ماريان : عارف لو مكنتش في البيت كنت دبحتك
مينا : انتى مجنونه والنعمه
ماريان : دي وحشتيني بتاعتك
مينا : طب تعالى جوه انا بذاكر
ماريان : يا ساتر على رخامتك
مينا : عاوزة ايه يا ماريان
ماريان : بطل رخامه .... انا هدخل اعملي نيسكافيه واجي اذاكر معاك
مينا : طيب يختي .... يدخل غرفته وبعد دقائق تدخل ماريان وهي تحتسي النيسكافيه
ماريان : بتذاكر ايه
مينا يغلق الكتاب ويجذبها في حضنه وهو يقبلها بنهم .... هذاكرك انتى
ماريان تبادله القبلات بسخونه بالغه كعادتهم وهي تفتح زرائر قميصها وتنزعه لتخرج نهداها الكبيرين للحريه فيلتقطهما مينا بكفيه ليلاعبهما وهو يقبلها وكانت ماريان في حالة هياج شديده منذ البدايه فهي معتاده مضاجعته وقت عدم تواجد احد بمنزله وتفتح زرار بنطالها لتسقطه عن قدميها وتخرجهما لتنام عارية امامه فيتوجه مينا بقضيبه لرأسها وهو ممسك بشعرها لتحيطه بشفتاها لتدخله حتى العانه ببطء وهي متمكنه من قوته لتنفخ لهيب ثغرها فيه لتلهبه فيقوى اكثر واكثر وتزيده صلابه وتخرجه وتدخله مره اخرى بينما لسان مينا اعلى بظرها يسقط اقوى حصونها فينهار السد ليعلن عن فيضان شهوتها ليغرق فمه ووجهه
ماريان : ي**** نيك كسي المتناك
مينا : يا لهوي عليكي وعلى هيجانك ويعتدل بين قدميها ليمسك بقضيبه الفولاذي ليدخل اعماق فرج ماريان الناعم الملتهب باتون الشهوه
ماريان : ااااااه ... زوبرك حلو اوييييي .... نيكني اوييييي ااااااه ااااااه اييييي كماااااان
مريم عادت مجهده من الخارج وفوجئت بما يفعله مينا ففتحت الباب بهدوء شديد لتتفاجأ بعاصفة الشهوه تجتاح جسدها الضئيل الجميل فيسقط عنها حياءها لتمتد يدها لفرجها لتئن مع نغمات اهات وانين وصرخات ماريان اسفل قضيب مينا اخيها لتتفاجأ بحجمه وقوته فتذهب مسرعه لغرفتها لتنزع عنها كل ملابسها وتبدأ مشوار احلام يقظتها
مينا يشعر بقدوم شهوته فيخرج قضيبه ليضعه امام فم ماريان ليقذف قذائف بعيده تدخل جميعها لجوفها دون خطأ في الهدف
بعد لحظات نهضا ليستحما سويا وبالطبع لم ينسيا التحرشات وتكرار فعلتهما حتى انتهيا وغادرت ماريان لتترك مينا وحده
الجالس شبه عاريا بسرواله القصير الضيق
مريم : ممكن اعرف ايه اللى شوفته ده ( كانت ترتدي بيجامتها القصيره )
مينا بفزع : ايه يا مريم ختضيني .... ينفع كده
مريم : مش دي ماريان
مينا : اه هي .... سيبيني اذاكر بئا
مريم : ماشي بس متعملش كده تاني معاها ... دي بت قليلة الادب وسمعتها زي الزفت
مينا : مانا عارف 😄
مريم : طب متعملش كده تاني
مينا : انتى هنا من امتى 😄
مريم : دخلت من بره و شوفتكم وانتوا... بتهببوا بكلمات متقطعه وخجل شديد مرسوم على وجهها
ينهض مينا ويضمها بجوار قلبه : طب خلاص اوعدك مش هعمل معاها تاني
مريم : انا داخله انام شوية ... الاكل في التلاجه
مينا : وانتى مش هتاكلي معايا
مريم : لأ .... دخلت غرفتها وانهارت بظهرها على السرير وهي تلتقط انفاسها و تذهب في ثبات كبير
........
في منزل مراد
يعود نبيل من مدرسته ليفاجأ بناديه ونجوى يرقصان على مهرجان بقمصان نومهم فيدخل بينهم ليتراقص معهما وتدخل نيفين لتنضم لهم وتمسك بيد اخيها ليتراقص معها وهي تثيره بحركاتها وهي تشبح بحركة المطواه وكإنها تشرح نفسها وبعدها تنتهي الرقصه ليضحكوا جميعا
نبيل : انا هدخل اغير هدومي
نيفين : استنى خليك هناكل وننزل نشتري حاجات
نبيل : امرك يا قمر
بعد الغداء ينزلا ليتسوقا بمول سيتي ستارز وتدخل نيفين محلات الملابس الداخليه وتنتقي الكثير منها وبطبيعة العلاقة بينها وبين نبيل التى تعتبره رجل العائلة وبطبيعة تحرر عائلتها لا تخجل منه فكانت تأخذ رأيه بجميع ما ترتديه وكان نبيل رغم عشقه لها لا يفكر بها جنسيا رغم انها بجسد مثير رائع وفاجأته نيفين بشراء بعض الملابس له وجبسا باحد المقاهي الكبيره
نبيل : شكرا يا نيفو .... بجد انا نفسي الائي واحده في جمالك ورقتك اتجوزها
نيفين : بكره تكبر وتقابل بس حاول تخف موضوع الجنس شويه ... كده غلط عليك وممكن ينقلك امراض
نبيل : غصب عني يا نيفو ... من ساعة ما شوفت ماما مع عمي وخالي وجدي وجوز عمتى وانا مش عارف اسامحها
نيفين : بس انت فضحتنا .... طب مفيش بنت كده ولا كده خطفت قلبك
نبيل : الصراحه النهارده شوفت بنت قالتلي اسمها هبه ... معايا في المدرسه بس اصغر مني بسنه
نيفين : وعملت ايه
نبيل : نادر ابن خالك الخول قطع علينا ... بس حاسس انها لمستنى في قلبي
نيفين : طب مش خايف تعرف اللى بتعمله
نبيل : سيبك انتى ... انا بحبك اوي يا نيفو ... بجد انتى غير العيله كلها
نيفين : بس يا نبيل علشان من ساعة ما عرفت انا بنت مين وانا متضايقه
نبيل : يا بنتى عالاقل ابوكي راجل مش ابويا
نيفين : يخرب بيت سنينك ... اتكلم بصوت واطي
نبيل : حاضر يا قمر
نيفين : حاول تبعد عن ناديه ... مش هي اختي ... بس هي مش محترمه ... هتضيعك
نبيل : حاضر لاجل خاطرك هبعد عن كل اللى بعمل معاهم كده ... يمسك يدها ويقبلها ويضع خاتم من الذهب باصبعها ... كده خالصين
نيفين تنظر له بحب وحنان : تعرف يا واد انك بتفهم .... بجد يا بختها بيك اللى هتكون من نصيبها
نبيل : يا ريت تكون هبه
نيفين : شكلك طبيت
نبيل : لو سمحت الشيك
نيفين : ليه كده انا اما صدقت خرجت
نبيل : هندخل سينما فوق
نيفين : ي**** ماشي
دخلوا السينما وشاهدوا فيلم اكشن وحروب وعادا لمنزلهما
........
في منزل جابر
عادت هبه من المدرسه وكانت على غير عادتها
سوزان بغرفتهم : مالك يا بت مسهمه ليه
هبه : هاااا ... حلو اويييحح
سوزان : يا سلااام ... مين اللى حلو بئا
هبه : هااا .... مفيش وتفتح كتابها لتذاكر
سوزان : زميلك
هبه : هو في تالته
سوزان : ممممم ... قولتيييلي .... طب ذاكري يختى احنا مش حمل مصاريف دروس
هبه : حاضر
يطرق طارق الباب : افتحى يا سوز
سوزان تفتح الباب : خير يا حبيبي
طارق : كنت عاوز اتكلم معاكي شوية ... عندك مانع ننزل نتمشى وانا بكلمك
سوزان : طب شوية هغير وانزل معاك
تغلق الباب وتزنع عباءتها
طارق : نسيت ... اواووو ... اسف ويغلق الباب مره اخرى
هبه : مش عارفه هيتجوز ازاي ده 😄 ... ده حتى بيتكسف من خياله 😄
سوزان باحمرار وجهها وصفاره : بس يا زفته انتي ... اخوكي الكبير عيب
هبه : ماشي يا ستى
ترتدي سوزان ملابس الخروج لتذهب مع طارق وهي تشبك اصابعها باصابعه
سوزان : مالك يا طارق
طارق : بصراحه انا نزلت معاكي اكلمك بعيد عن البيت علشان في حاجه حصلت ومش مسامح نفسي فيها
سوزان بفزع : خير ... حاجة ايه
طارق : النهارده حصل موقف بيني وبين ماما ... انتى عارفه هزاري معاها ... و.. وو... وحسيت اني يعني ... هايج عليها
سوزان : متفاجئه ... طب متزعلش نفسك ... عادي كل الشباب بيهيجوا عالستات ...وانا ياما بيتحرشوا بي في الاتوبيس
طارق : بس انا من ساعتها وانا ضميري بيأنبني
سوزان : وماما عملت ايه
طارق : بعد اللى حصل دخلت الحمام كتير وانا سامعها بتعيط بصوت مكتوم
سوزان : طب كلمتك تاني
طارق : بتتعامل معايا عادي ... بس حسيتها زعلانه
سوزان : طب خلاص متزعلش نفسك .... انا هكلمهالك
طارق : لأ ... انا مش عاوزها تعرف انك عرفتي حاجه
سوزان : عرفت ايه يا اهبل
طارق : مش عاوز اضايقها ... علشان خاطري
سوزان : طب اعزمنى على عصير وي**** ورايا مذاكره
طارق باس ايدها : انتى احلى اخت في الدنيا
سوزان : وانت كمان احلى اخ في الدنيا
.........
في منزل عامر
علي : ليه بس هو انا عملت حاجه
شيماء : هو انت بتعمل حاجه .... فين الشقه يا روح امك
علي : ما تحضرنا يا عم عامر
شيماء : عامر مين ... اسمع يلا انت ... خد دبلتك الصفيح دي وابعد عننا
علي : طب شهد فين وانا اراضيها
خطفت شيماء هاتفه : افتحه يا كس امك
على يفتحه في خضوع
قامت شيماء بحذف كل تسجيلات ابنتها شهد ودخلت المطبخ لتضع الهاتف على النار
علي : بتعملي ايه
شيماء : متخافش الخط اهو .... وي**** من غير مطرد
يخرج علي مطرودا لتخرج شهد فرحة بما فعلته امها
شهد : انا عاوزة اروح لخالتي .... عاوزة طارق يعرف اني سيبت الجحش ده
شيماء : طيب خشي البسي حاجه وبلاش تعملي حاجه تاني ... انا هوافق بس يا ريت هو يطلبك
شهد : انا هخليه يتقدملي بس وافقي انتي بس
عامر : غريبه ... وهتحطي ايدك في ايد جملات
شيماء : اسمع يا معرص ... انا واختى ملكش دعوه بينا
عامر : ياما نفسي اركبها علشان ترضى تشتغل معاكي
شيماء : تنظر له بقرف ... طول عمرك عرص ... بئا انا مش مكفياك يا معفن .... عارف لو قربتلها .... هخلي طارق قبل ما يدخل على بنتى ينيكك
عامر : لاااا وعلى ايه الطيب احسن
شيماء : ايوه كده اتلم
..........
في منزل سيد بمنطقه متوسطه بمصر الجديده
سيد ( والد سحر .... ٥٠ سنه .... محامي )
سهام ( والدة سحر .... ٤٥ سنه .... ربة منزل )
سحر : يووووو بئاااااا .... يا بابا بتفتش في حاجتي ليه
سيد : يخرج عقد زواجها العرفي وينزل بظهر كفه على خدها .... اي ده
سحر : ده ... ده ... ده
سيد : اتفضلي يا هانم .... بنتك بتستغفلنا ومتجوزه عرفي
سهام : يا مصيبتي .... كده يا سحر ... كده تحطي راسنا في التراب
سيد : مين محمود ده يا بت ويجذبها من شعرها
سحر : زميلي يا بابا 😭
سيد : اتصلي بيه ييجي
سحر : حاضر حاضر 😭 .... تمسك سحر هاتفها لتتصل بمحمود ... الو ايوة يا حبيبي .... اقولك ايه تعالى بابا وماما سافروا ... تعالى بات في حضني .... مستنياك
سيد : وبتخطتى كمان يا شرموطه
سهام : خلاص يا سيد اهو جاي زي ما طلبت
سيد : مانتى لو مكنتيش لبوه مكانتش عملت كده
سحر : كفايه بئا كفايه .... انتوا ايه .... انا حظى ليه كده يا ربي 😭 ... اب بيضربني وام ضعيفه مبتعملش حاجه في حياتها خالص علشاني 😭😭😭😭
سيد : اخرسي 😠 .... انا هنزل اجيب المأذون وانتى البسي تعالي معايا .... علشان لما ييجي يلائيها لوحدها ويتطمن ... وحسك عينك ارجع ملئاكيش
سحر : حاضر 😭😭😭😭😭😭😭😭
........
في منزل مجدي
مينا : ماما هو انا خلاص السناتى اخر سنه ... ممكن تشوفيلي شركة ادوية اشتغل فيها
مارسيل : بس كده .... انجح انت بس وملكش دعوه
مريم : ايوه علشان تكمل انا اكشف وبابا يعمل عمليات وماما تصرف الدوا وانت تبيعلها 😄
😄😄😄😄😄
مينا : بالظبط كده 😄
مجدي : ناوية تتخصصي ايه
مريم : امراض نسا وولاده طبعا
مجدي : وانت يا مينا مش ناوي تخطب
مارسيل : مش لما يخلص ويشتغل
مينا : لما الائي واحده في جمال ماما وخفة ددمم مريم هتجوزها
مارسيل : شوف الواد
مجدي : 😄😄😄😄 الصراحه عنده حق .... كده انا اتطمنت عليك .... هو خلانى اتجوز مارسيل غير جمالها وطيبتها واخلاقها وخفة دمها
مينا : اوبااااا .... ايوه يا ست مارسيل .... اتدلعي بئا
مارسيل بتبص لمجدي بحب : يخليك لي يا حبيبي
مريم : بابا في واحد زميلي في اخر سنه عاوز يتقدملي ... جون ابن دكتور يوسف
مجدي : وانا موافق بس يتقدملك بعد ما يتخرج ويشتغل
مارسيل : وهو محتاج ... ابوه صاحب مستشفى وبكره يورثها منه
مجدي : مفيش جواز الا لما اسلمهاله وهو راجل
مريم : تعيش يا احلى اب وتقبله في خده بشده
مينا : المزتين يا مجدي 😄
مجدي : اسمي بابا يا قليل الادب
مينا : ماشي يا بابا ... ايدك على ١٠٠٠ جنيه محتاجهم
مارسيل : مش لسه واخد منى من يومين ٢٥٠٠ جنيه
مينا : واحده من الشله احتاجتهم ... بلاش اساعدها
مارسيل : لا ازاي تساعدها هي وتشحتنا احنا
مجدي : بس اعمل حسابك اخر حاجه تاخدها الشهر ده
مينا : ميرسي بيكو مسيو بابا
مجدي : ماشي يا فالح .... اقولك ايه انا مستنيكي جوه
مارسيل : هحطلهم المنوم في العصير واجيلك
.........
في منزل جابر
جملات في غرفتها مع جابر وهي تتزين وترتدي اجمل قميص نوم لجابر الذي يحتسي الماء بعد تعاطيه للفياجره
جملات : ابنك كبر وعاوزين نجوزه .... اختى كانت هنا النهارده ومعاها شهد .... مش فسخت خطوبتها من الواد الشمام
جابر : وابنك عمل ايه
جملات : الواد هيموت عليها يا جابر
جابر : يكون نفسه ومعنديش مانع
جملات : طب ما نخطبهاله واهو نضمنهاله وهو خلاص هيفتح الورشه ويقف على رجليه
جابر : سيبك انتى من الواد وخلينا في امه اللى مهيجاني عالاخر
جملات تنظر له بابتسامه خجوله في المرأه وتتجه للسرير لتصعد وتعتلي جابر في قبله ساخنه ويتبادلون الهمسات تحسبا لابنهم النائم خارج غرفتهم وتصعد قضيبه المتماسك لتغرزه بفرجها الهائج المبلل بشهد ثورته حححححح زوبرك جنني يا جابر
جابر : عجبك
جملات مغمضه عينيها لتتخيل طارق بقضيبه الهائج الفولاذي يخترق حصونها ليستقر بداخلها وهي تستمتع بدقاته في عانتها وتتنزل تقبل فمه لتتذوق رحيقه بين شفتي ثغرها وتتراقص بخصرها على قضيبه وتمسكه بعنف داخلها ليتهاوى بين جدران فرجها ليثور بركان منيه ليحرق جدرانها اكثر فتثور من البكاء : لييييه ... مش قادر تمسك نفسك شويه 😭
جابر تهاوى اسفلها ليخرج قضيبه من فرجها ليعلن نومه دون استيقاظ
تحاول جملات معه دون جدى لتسمع صوت شخيره فتنهض غاضبه لتخرج لتشاهد طارق ابنها نائما وقضيبه منتصب في بنطاله فيدغدها فرجها لتشعر بالنار تلتهم حصونها فتتوجه نحوه بحذر وتحاول ايقاظه دون جدوى فهو في ثبات لكن قضيبه ساهرا بين فخديه في محبسه فتمد يداها المرتعشتان لتخرجه وتنبهر به وبحجمه الذي يوازي اضعاف حجم قضيب زوجها
طارق : ماما 😲 .... بتعملي ايه
جملات : ششششش ... كنت بس بتطمن عليك
طارق : بس انتى ماما
جملات : ولا يا طارق ... انسى اني امك ... ابوك مش عارف يريحني وانا خلاص فاض بي ... تعرف تتعامل معايا
طارق : بس ازاي انتى امي
جملات : تعالى ورايا وتمسك بيده تجذبه خلفها وتنام على طرف السرير معرية نفسها لابنها وقدميها عالارض .... ي**** ملكش دعوه
طارق ينهار امامه كل شئ ويخرج قضيبه ويدخله بقوته وصلابته في فرجها
جملات : اثبت على كده عاوزه احس بيه جوايا
طارق ينام على ظهرها وقضيبه باعماق فرجها
جملات تنظر لزوجها : ابننا هينيك كسي يا خول .... نيكني يا طارق
طارق يتحرك بوسطه بحذر وبطء شديد وهو يحتضن جملات من نهديها ويقبل رقبتها بلمسات من شفتيه تخرج لهيبا ينحر جملات في احشاءها لتشعر بثورة فرجها ليرتاح من لهيبه ودون سابق انذار يقذف طارق باعماقها ليشعر هو الاخر بالراحه ويتركها ويخرج وعيناه تنهار دموعها فتشق خدوده ليقف تحت الماء عاري ليختلط بدموع ندمه بينما جملات تصعد بجوار جابر وهي تنظر له متحسره على عمرها الذي ضاع دون ان تنعم بمضاجعه بقوة مضاجعة ابنها
.......
في منزل سيد
وصل محمود وطرق الباب لتفتح له سحر في زي عروس بقميص نوم ابيض ساتان وطرحه اعلى رأسها وبعد قليل دخل سيد وسهام ومعهم المأذون والشهود
محمود : احااااا ... بتعمليلي كمين يا سحر
سيد لكمه اسفل ذقنه فسقط ارضا واتم زواجهما : دلوقتى العالم كله هيعرف ان بنتى اتجوزتك .... ي**** يا خول روح ومتنساش هتطلقها مؤخرها ٥ مليون جنيه
محمود خرج وهو مذهول : ايه الورطه دي يا ربي

الجزء الثالث

اليوم التالي

في منزل جابر
تخرج سوزان من غرفتها لتوقظ اخيها طارق قبل دخولها الحمام لتستحم
هبه : صباح الخير
طارق يجلس في سكوت ولا يرد وهبه تنظر له في تعجب
هبه : مالك يبني
طارق : والنبي يا هبه سيبيني في حالي وينهض ليطرق باب الحمام ... خلصي يا سوز علشان متأخرش
صوت سوزان من الداخل : حاضر ثواني وخارجه
جملات : صباح الخير يا ولاد
هبه : صباح الخير يا ماما
جملات تلاحظ ضيق ابنها بوجهه العابث وتشعر بتأنيب الضمير فهو لا يرغب فيما فعلوا لكنها هي من اغرته وسمحت له بفعلتهم ليلة امس بل ودعته بنفسها فدخلت المطبخ الضيق لتحضر الفطار
جابر : صباح الخير يا ولاد .... غريبه ... انت تعبان ولا حاجه
طارق : يووووو ... اووووفففف
جملات : مالكم بيه بس ... ما تسيبه هو كان عمل حاجه
طارق : بتعملي ايه يا بت انتى
هبه : باخد سيلفي ... في حاجه
طارق : طااااخ ... خطف هاتفها ليتصفح الصور .... يا نهار ابوكي مش فايت وبيدور الضرب فيها
جابر : مالك يبني بيها .... سيب اختك
طارق : بدل ما تكلمنى كده خد شوف بنتك متصورة ازاي
جملات : وريني كده .... طاااااخ .... هتفضحينا يا بنت الكلب
طارق يستمر في ضرب وركل اخته وهي تصرخ وتستنجد بابيها لكنه لا يستطيع حمايتها
طارق : من هنا ورايح مفيش موبايلات
هبه : انا بتصور لنفففسيييي 😭
طارق : مفيش موبايل تاني قولتلك
هبه : يابابا موبايلي 😭
جابر : مانتى غلطتى برضوا
تخرج سوزان من الحمام وهي ترتدي ترنج منزلي : مالها البت دي
طارق دخل الحمام
جملات : اخوكي لئا صور مش حلوه ليها عالموبايل
سوزان : صح يا بت الكلام ده
هبه : بتصور لنفسي 😭 مليش دعوه عاوزه موبايلي
جملات : هو انتى مش نازله
سوزان : لا معنديش محاضرات وهقعد اذاكر
جابر يطرق باب الحمام : خلص يا طارق
يخرج طارق وهو بملابسه الداخليه وقضيبه نصف منتصب
جابر : ادخل البسلك حاجه يلا ودي اخر مره احذرك ... اخواتك كبروا وعلى وش جواز
طارق ينظر له بعدم اكتراث و يدخل غرفة اخواته ليرتدى ملابس العمل
سوزان تدخل خلفه : مالك ياض باختك
طارق : سيبيني في حالي يا سوز مش طايق نفسي
سوزان : ما خلاص يبني موقف وعدا
طارق : معداش يا سوزان 🥺 ... معداش 😭
سوزان : قصدك ايه 🙄
طارق : امك امبارح خلتنى اعمل معاها 😭
سوزان : يا نهار اسود ... طب اسكت ... متجيبش سيره ولا تفتح بؤك وحضنته كأم تحتضن ابنها
طارق : 😭😭😭😭😭😭
سوزان : خلاص بئا امسح دموعك وكإن محصلش حاجه وركز في شغلك ومستقبلك
طارق يمسح دموعه : حاضر يا سوزان ... حاضر ... وانا من النهارده هدورلي على شقه ايجار
سوزان : عاوز تبعد عننا
طارق : مش عاوز اللى حصل يتكرر تاني
سوزان : طب روح شغلك وانا هفكرلك في حل يبعدك عن امك ويبعدها عنك
طارق : حاضر
وكانت تربت بيدها على ظهره وهي تحتضنه
جملات : ي**** يا ولاد الفطار جاهز
سوزان : حاضر يا ماما جايين اهو
.........
في منزل سيد
سحر : صباح الخير
سهام : صباحيه مباركه يا حبيبتي
سيد : نمتي كويس
سحر : اه ... اول مره انام كده من فتره
سيد : هتعملي ايه مع سبع البرومبه
سحر : هكلمه ييجي علشان نشوف هنعمل ايه
سهام : طب يا بنتى خليه ييجي يقعد معانا ما دام اتجوزتوا
سيد : جهزيله اوضة بنتك اهو عالاقل يذاكروا سوا وانا هشغله معايا لغاية ما يتخرجوا ويشتغلوا
سحر بتعجب شديد : وده من امتى الحنية دي
سيد : يا بنتي انا ابوكي وبحبك بس عليكي تصرفات تودي في داهيه
سهام : اظن كفايانا مشاكل لحد كده
سحر : حاضر يا ماما
سيد : انا هعملكم زفه علشان الكل يعرف جوزك ... انا مش عاوز مشاكل مع حد
سحر : حاضر
.......
في منزل مجدي
مينا يخرج من غرفته بسرواله القصير : صباح الخير يا ماما
مارسيل : صباح الخير يا حبيبي ... تعالى ي**** افطر
مينا : هغسل وشي واجي
مارسيل : ي**** يا مريم هتتأخري
مينا يخرج بالمنشفه على وجهه ... هو بابا فين
مارسيل : بابا عنده شغل نزل الفجر
مريم تخرج بشعرها المنكوش وهي تسير بخطوات متثاقله وتتثائب : صباااح الخييرر
مارسيل : كل ده نوم
مريم : معلش كنت سهرانه للفجر عالمذاكره
مينا يلاحظ نقاط الدم ببنطال اخته : مريم في ددمم في بنطلونك
مريم : ييييي هي كانت ناقصه
مارسيل : طب ادخلي اتشطفي وانا هجيبلك فوطه
مينا : الحمد**** على نعمة انى راجل 😄
مريم تنظر له باقتطاب : خفه
مارسيل : ملكش دعوه باختك
مينا : هو انا اتكلمت
.....
في منزل مراد
نبيل : انا خلصت لبس ... مين نازل ياخدنى معاه
نيفين : انا هفطر ونازلة رايحه اشترى ملازم من الجامعه
مراد : عربيتك تروح تجيبها عالعصر
نبيل : حاضر هخلص مدرسه واروح اجيبها
ناديه تنظر لنبيل بلوم وهو يفهم ما تريد قوله
نجوى تراقب نظرات ابنتها لاخيها
فوزيه تقف بجوار نبيل الذي يبعص مؤخرتها وهي تقوم بلم الاطباق بعد الفطار
نيفين : ي**** يا بيه
نبيل : جاي وراكي
نبيل يفتح باب سيارة نيفين ويركب بجوارها
نيفين : مال اختك
نبيل : اصلي لما رجعنا فكرت في كلامي فقولت صح ... هو انا اخسر صحتى ومعرفش اتجوز اللى بحبها
نيفين : برافو عليك ... وعملت ايه
نبيل : نفضتلها طبعا
نيفين : 😄 اتاريها هتطأ
نبيل يلمح هبه من السياره : استنى استنى
نيفين : في ايه يبنى
نبيل يصفر فتنتبه هبه
هبه : هو انت
نبيل : انتى مستنية حد تاني
هبه : ابدا مستنية الميكروباص
نبيل : طب تعالي اركبي
هبه تنظر لنيفين
نبيل : اركبي دي اختي يا هبله
نيفين : ازيك يا هبه .... البيه داوشني بيكي من امبارح
هبه تفرح لكلام نيفين : هو شوفتك قبل كده
نيفين : معتقدش
هبه : هو انتى بتشتغلي ايه
نيفين : لا انا في الجامعه
هبه : تعرفي سوزان جابر
نيفين بتعجب : اه صاحبتي
هبه :سوزان اختي .... اكيد شوفتك في الصور
نيفين : دي صدفه غريبه .... خلي بالك منها يا بلبل دي اخت صاحبتي لو اشتكت منك انت عارف ها
نبيل : هو انا اقدر
دخل نبيل بصحبة هبه للمدرسه وهما يتبادلان النظرات والاعجاب وذهبا لفصليهما
نيفين دخلت الجامعه وكان مصطفى وفتحي بانتظار الجميع ولاحقتها ندى في الجلوس معهم
ندى : ايه يا شله بايظه .... فين القوم
فتحى : محمود وسحر ابوها قفشه وجوزهم رسمي ومينا اتصل مش جاي و سوزان بتذاكر
مصطفى : نيفين معلش هتعزمينا الدور كان على مينا ومجاش وانا مشطب
نيفين : مش مكسوف من نفسك وانت بتطلبها
مصطفى : اعمل ايه بالليل كان معايا ١٤٠٠ جنيه صرفتهم في الديسكو
ندى : 🤣🤣🤣 يا بنتى متصدقيهوش ... امبارح البيه اتثبت وروح بالبوكسر بس

فتحي : وانتى عرفتي ازاي بئا
ندى : ناسي انه ابن عمي .... عمك فضحك عند بابا 🤣
مصطفى : ظريفه اوي
نيفين : 🤣 طب امسك ٢٠٠ اهم هات على قدهم
مصطفى : اشطه ... يلا الاكل النهارده على حسابي
فتحي : يعني اقرع ونزهي 🤣
ندى : خد ياض انت ... في عليك ٢٥٠ جنيه .... فينهم
فتحي بارتباك : ها ... اصل
نيفين : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انا ادخل المحاضره احسن
مصطفى : خديني معاكي .... نيفين ... استنى بس ... خدي انا كنت بهزر
نيفين : لا بجد خليهم معاك
مصطفى : طب خدي فلوسك ودي تذكرة سينما الساعه واحده قابليني هناك
نيفين : بس تقعد بادبك
مصطفى : متخافيش ندى وفتحى هيكونوا معانا واحتمال مينا يلحقنا على هناك
نيفين : اوكييه ... هتدخل معايا
مصطفى : ي****
.........
شيماء مع ابنتها في غرفة شهد
شهد : تفتكري هيتقدملي
شيماء : انا امرت امه تكلمه .... متخافيش طلع بيحبك ورايدك وعرفت انه هيفتح ورشه كمان .... مش الخايب اللى كنت مسكالي فيه
شهد تقبل شيماء من خديها : انا بحبك اوي يا شيمو
عامر يدخل عاري من اعلى ويرتدي بوكسر فقط : في زبون هتروحي ولا اكنسله
شيماء : ما تهدا يا عرص انت ... هو انت مفيش مره تنيكني طول الليل لوحدك
شهد : 🤣🤣🤣🤣 هو عامر كده قرونه بتنأح عليه
عامر : عاجبك كده
شيماء : وهي غلطت يعني .... المهم ... انا نزلتلي النهارده
عامر : يييييي
شهد : طب ما تروح انت
شيماء : اه و**** فكره
عامر : بس اتلمي يا لبوه انتى وبنتك ويغلق الباب ويعود لمكالماته
شهد : هو انتى متجوزتيش غيره ليه
شيماء : اتخميت فيه .... كنت فاكراه راجل طلع معرص .... اول ما اتجوزنا جاب صاحبه فتحني الخول
شهد : طيب واستسلمتيلهم ليه
شيماء ترد بأسى واضح وصوت حزين : جدك **** يرحمه بئا هو السبب ... روحتله علشان اشتكيله طردنى وقال انى فاجره ومليش اني اروحله وانه مش عاوز يشوف وشي تانى ولما مات مسبلناش حاجه 🥺😭😭😭
شهد تواسي والدتها : طب خلاص ياما اللى راح خلاص راح
شيماء : بت يا شهد ... لو **** تمملك مع ابن خالتك حبيه وحافظي عليه ... الواد راجل وعفي .... عاوزاكي متخليش في نفسه حاجه
شهد : يتقدملى بس وانا هعيشه ملك زمانه
.........
نيفين تذهب للسينما لتجد ندى وفتحي ومصطفى
مصطفى : اهي جات اهي ... اتأخرتي ليه
نيفين : كنت بفول العربيه
فتحي : طب ي**** الفيلم زمانه بدأ
يجلس فتحي بجوار ندى في مكان ومصطفى ونيفين في مكان مقابلهم وتحت مظلة الظلام تمتد يد فتحي داخل قميص ندى ليمسك بحلماتها ليعصرهم بين انامله ويتقاسمان المتعه بقبله ناريه تخرج من جوفهم لهيب شهوة متملكه من جسديهما
بينما تتشابك اصابع مصطفى مع اصابع يد نيفين وهما يتهامسان بالحب وتنظر نيفين خلفها لتجد فتحي يرضع لندى فتدب بين فخديها حراره تسيل الثلج بين شفرات المتعه فتتنهد بينما ندى مغمضه عينيها تمتد يدها لداخل بنطالها لتتحرك اصابعها اعلى بظرها
نيفين تتنهد وانفاسها تتسارع مع قبلة مصطفى اعلى رقبتها وتجد نفسها في غرفة الشهوه المظلمه وتشعر بالمتعه فتحرر زرار واخر من قميصها وتمسك بيد مصطفى لتسمح له بتحرير نهدها لينزل بلسانه يداعب حلمتها فتشعر وكإنها تجري في ماراثون ولا تستطيع الاكمال
نيفين : انا عاوزه اروح الحمام
مصطفى : وانا كمان
يذهبا للحمام ليخرج مصطفى ورقه فئة ١٠٠ جنيه ليعطيها لعامل الحمام ويدخل بنيفين لاحدى الحمامات ويغلقه ويمسك بشفتيها اثناء تحرير بنطالها القماش ليسقط ارضا وتحرر نيفين قدميها بينما مصطفى حرر جسده من ملابسه كامله وينزع عن نيفين قميصها ليتعريا تماما بعد تحرير قدمها من اخر قطعةملابس داخليه فتمسك نيفين قضيبه متوسط الحجم لتمرجه بيدها بينما شفتيها منجذبتان لشفتي مصطفى الذي يمرج بيده نهديها الجميلان فتتسارع انفاس نيفين لتنزل بين قدميه على ركبتيها راجيه متعه اكبر لتتذوق قضيبه داخل فمها وتمتصه جيدا ثم تذهب لقاعدة الحمام لتستند عليها فعتدل مصطفى خلفها وينزل ليلعق شفتي فرجها ويفتح فلقتيها ويلعقها فتشعر نيفين انها خارت تماما فيجلس على القاعده ويجلسها على قضيبه بعد ان وجهه لفتحة مؤخرتها فتنزل عليه وهو ممسك بنهديها ويقبل اسفل اذنها وخلفها ويلتقط شفتيها في قبله كبيره وبينما اصابعه تداعب بظرها بحنيه فتهبط لتبتلع قضيبه كاملا في مؤخرتها وتتراقص بها لتغلق فتحتها عليه بعد ان شعرت بسائل الشهوة يخرج منها ليتساقط كالمطر على الارض وبعد عدة دقائق تشعر بان معدتها تمتلئ بسائل حار فتسند ظهرها في حضنه وتغمض عينها لتستمتع بكل لحظه داخله
بعد دقائق عادا لمكانهما ليجدا فتحى وندى في عالم اخر من المتعه حيث تجلس بين قدميه تم له قضيبه قبل اختفاءهما لمدة حتى الاستراحه
مصطفى : ما تيجي نتجوز زي سحر و محمود
نيفين : معنديش مانع بس تتقدملي رسمي .... خليك راجل معايا وانا هساعدك
مصطفى : بابتسامه هائمه .... بحبك
نيفين : هما راحوا فين
مصطفى : تلائيه بيظبطها
نيفين : مش دي بنت عمك
مصطفى : اه بس هي حره في تصرفاتها
نيفين : هو انت منهم ولا ايه وتشير بقرون
مصطفى : لأ بس هما بيحبوا بض وكمان فتحي اتقدملها رسمي وهيتخطبوا في الاجازه
نيفين : الجزمه .... محدش يعرف ياخد منها لا حق ولا باطل
عادا فتحي وندى
نيفين : بئا هتتجوزوا ومتقولوش يا جزم
ندى : 😄 كنا عاوزين نعملكم مفاجأه 😄😄
فتحى : المهم شدوا حيلكم انتوا .... على فكره مينا اتصل وقال انه مستنينا عند قدوره وعازمنا
نيفين : الواد ده جدع اوي ... يا ريت كان ينفع اتجوزه
مصطفى : اشبعي بيه يختي
نيفين : هو انا اقدر يا حبيبي وتقبلهه من خده ... متزعلش بئا
.......
في المدرسه
يتلاقى نبيل وهبه عند المغادره ويسيران معا في الطريق لمنزلها
نبيل : انا اول مره امشي مع بنت كده
هبه : واللى بتعمله كان ايه
نبيل : بعمل ايه
هبه : شوفتك مع ميس عبير على فكره
نبيل : 😄 دي تسالي 😄
هبه : يعني بتتسلى معايا 🤨
نبيل : هو انا اقدر ... انا من ساعة ما شوفتك وانا مش على بعضي اصلا
هبه : بجد يا نبيل
نبيل : حتى انا اول مره احس بحاجه في قلبي من ناحية حد ... حتى حاولت اذاكر امبارح معرفتش كل ما افتح الكتاب اشوفك كإن الكتب كلها اتطبعت فيها صورتك
هبه تدخل الشارع الذي تقطن به : لغاية هنا وكفايا عليك ... لحسن حد يشوفنا ويعملنا مشاكل
نبيل : هو انا بسرق ... انا هسلمك لأهلك
هبه : بخوف وارتباك ... بس
نبيل : من غير بس ... ي**** قدامي يا هانم
هبه تسير امامه حتى صعدت سلم بيتها وتطرق الباب لتفتح سوزان
سوزان : مين حضرتك
نبيل : انا نبيل زميل هبه في المدرسه ... وطلعت اخو صاحبتك نيفين
جملات : في حاجه يا سوزان ... انت مين يبنى
نبيل : زميل هبه وكنت بوصلها
سوزان : ادخل يا نبيل ... اسمع كويس ... احنا حاجه وانتوا حاجه تانيه
نبيل يتفحص سوزان بنظرات هائجه جائعه : ايوه بس انتى صاحبة اختى وهبه زميلتي ايه المشكله انى اوصلها
جملات : فيها ان اخوها لو عرف هيدبحها .... كان نفسي اقولك تتفضل بس محدش هنا ...
سوزان : امشي دلوقتي وبعدين هخلي نيفين تفهمك
يغادر نبيل بينما سوزان تدخل لهبه
هبه : و**** هو اللى اصر يوصلني
سوزان : في ايه بينك وبينه
هبه بخوف واضح : بيحبني وكمان انا معجبه بيه
سوزان ارتبكت : بت ايه ... الواد ده تعرفيه جوه المدرسه بس ... بره لأ ... اخته ياما حكت عنه بلاوي ... عاوزه تفضحينا
هبه : هو في تالته وانا في تانيه يعنى مش هعرف اشوفه غير في الفسحه بس
سوزان : ي**** غيري هدومك اخوكي على وصول ويا رب امك متحكيلوش ولا نسيتى علئة الصبح
........
في منزل سيد
محمود مع سحر بغرفتها يمارسان الجنس في حين ان سهام بغرفتها تسمعهم وتتخيل ما يفعلاه وترتعش لاجل عطشها لدقيقة حب في حضن سيد او اي ذكر يداعبها فهي منذ شهور تشتاق لمداعبه او لمسه او تحرش من اي ذكر ففي الاونه الاخيره تذهب سهام لجميع مشاويرها بالمواصلات العامه وهي ترتدي بطالها القماش او تنورتها الضيقه التى بالكاد تغطى مؤخرتها وتنتقي المواصلات في مواعيد الزحام وقد نجحت عدة مرات في تحقيق مبتغاها حيث كانت تعبر الزحام لتتابع ايادى وتحرشات الذكور من الكبار والمراهقين وبعض الاحيان كانت تجلس قاصدة تعرية نهديها ليكونا تحت مرمى البصر وبعض الاحيان كانت تتعمد الاحتكاك بالقضبان المنتصبه وهي تبتسم لاصحابها لتعطي الضوء الاخضر لصاحب القضيب بالتحرش بها وتحاوره لحين جلوسها في حين ان يده تداعب بظرها او تمسك بخصرها او تضغط بنهديها على صدره بفعل التوقف المفاجئ لكنها لم تعطي لاحد من المتحرشين رقمها ولو لمره وها هي اليوم على موعد بلقاء حميمي على بعد امتار من غرفتها بين ابنها وزوجها الشاب الذي خرج التو من مرحلة المراهقه بقضيبه ليشعل رغبتها الملحه في ممارسة الجنس لتغمض عينيها وهي تتلوى من فعل اناملها التى تداعب بظرها اسفل قميصها الخفيف لتتخيله يعتليها وكأن رهزاته لفرج ابنتها انتقلت لداخلها فتتنفس بصعوبه وتشعر بألم يدغدغ فرجها لتسري الرعشة في كل جسدها لتنتقل الى خارق فرجها بقطرات الشهوة والمتعه وهي تئن وتستمر وكإنها تعاقب فرجها على عطشه واشتياقه المستمر لعشقه القديم المتمثل في قضيب سيد الذي اختفى مع الزمن ولم يرحم ظمأها فينتهى بها الحال بالبكاء على حالتها التى وصلت اليها مع دموع فرجها
في حين كان محمود وسحر يتصنتان عليها لسماعهما انينها وكانت سحر ابنتها تميل للأمام تشاهد امها في تلك الحاله وتعذب والدتها بصوتها المثير في حين تصفيق بطن محمود على مؤخرتها ليمر قضيبه لأعماق فرجها وهو يشاهد حماته تمارس العاده لعدة مرات ويستمر في مضاجعة زوجته بحراره وسرعه ليمسك بنهديها وهو يقبل ظهرها ورقبتها ويستمر أنين زوجته مع اهاتها وانين حماته ليشعر بسريان الدم في جسده ليندفع الى قضيبه ليزيده قوه وصلابه فتنهار حصون فرج زوجته فتفيض عسلا ليغرق قضيبه فيشعر بالدفء ليدخله الى اعماقها فينفجر بركان الشهوه في زنزانة المتعه بفرج زوجته لتنهار معه ويسقطان على الارض ليستريحا وهو يحتضنها وينهضا مسرعين لشعورهما بقدوم سهام فيدخلا غرفة سحر بسرعه
......
في منزل جابر
تسهر سوزان مع اخوتها على غير العاده فاليوم التالي هو اجازة رسميه بالدوله في حين ان جملات في الغرفه مع زوجها النائم المعطل تحاول ايقاظ فحولته عن دون جدوى فتترقب ابناءها حتى يغلبهم صاحب السلطان الذي لا يقهره احد النوم حتى شعرت بالملل فخرجت لتتابع فيلم او مسرحيه بالتلفاز
سوزان تتبادل مع طارق النظرات بابتسامات كإنهم هزموا والدتهم وكسروا رغبتها في المتعه الحرام
جملات : مش هتناموا يا ولاد
هبه : بنلعب الشايب ... ما تيجي تلعبي معانا
تقوم سوزان بجمع الاوراق وتفريقها ومن حظ طارق يسقط الشايب بين اوراقه فيقوموا بتبادل الاوراق فتخسر سوزان بنهاية الدور
هبه : كده انا اللى هحكم عليكي ... الشهر الجاي مصروفك بتاعي كله
جملات : 😄😄😄 شوفوا البت بتخطط لحالها ازاي
طارق : 😄 نقبها طالع على شونه هتاخد مصروفها من بابا 😄
هبه : مش مهم المهم انى هاخد مصروف اكتر
يعاد اللعب مره تلو الاخرى حتى ايقنت جملات انها لن تنجح ونهضت لتنام واكمل طارق مع اخوته السهر حتى غلبهم النوم ونامت هبه في حضنه للصباح
استيقظ الجميع متأخرين وكانت اولهم هبه التى نهضت على انتصاب اخيها بمؤخرتها ففتحت عينها وهي تتمطع بجسدها فتشعر بدغدغه اسفل بطنها فتحرك مؤخرتها على قضيب طارق المنتصب بعد تأكدها من نومه وتضم قدميها وفخديها وتشعر بسخونه تكتاح جسدها بأكمله فتئن من الشهوه فتنقلب على ظهرها لتنظر الى اخيها وتتأمل وسامته وتتلفت حولها لتتأكد من نومهم جميعا فتعود لأخيها وهي تحاول رؤية ذلك الوحش فترفع بنطاله بهدوء ليخرج متحررا ليرتطم بوجهها فتشعر بارتباك وتترك بنطاله ليستيقظ طارق فزعا
طارق : نهار ابوكي اسود ... انتى بتعملي ايه
هبه بخوف شديد : معملتش حاجه انا بس
طارق بس ايه وزفت ايه على دماغك ودماغ اللى خلفوكي
هبه في رعب : انا صحيت لئيت نفسي في حضنك ولئيتك نايم فقولت انزل من حضنك وصحيت
طارق : طب حسك عينك اشوفك بتعملي حاجه تاني والا هدبحك ... فاهمه 😠
هبه : حححاضر وتنهض لتدخل غرفتها مسرعه
طارق يجلس مكانه على الكنبه ويضع وجهه بين كفيه في ضيق شديد ويفكر هل حقا هبه فعلت كما جملات ام انها تهيئات وخزعبلات اثر شعوره بتأنيب الضمير حيال ما حدث وينهض ليدخل الحمام وبعدها غرفة اخوته ليرتدي ملابسه ويهم خارجا
بينما كانت هبه تتصنع النوم وتتابعه وهي مثاره من مشهد قضيب طارق فأيره طويل وسميك بالنسبة لها وشعورها به بين فلقتيها اعلى ملابسها جعلها تفكر في رؤيته ويا ليتها ما رأته فهمت بالنهوض للحمام البلدي الضيق لتقوم باول عاده في حياتها بتلقائيه حتى هدأت وعادت للنوم لكنها لم تستطع وبعد دقائق شعرت بحركه خارج غرفتها فنهضت لتجد جابر بملابسه الداخليه يدخل الحمام فتخرج في هدوء لتراقبه من خلف الباب بعد تأكدها من نوم والدتها لكنها تعجبت قضيبه الصغير ورحلت عن موضعها لتعود اعلى سريرها وترقد على ظهرها لتعود صورة طارق الى مخيلتها فتغمض عينيها لتجده يعتليها
هبه : بتعمل ايه يا طارق
طارق : شششششش مش كنتى عاوزة تشوفي زوبري
هبه تومئ برأسها موافقه
طارق : خلاص اوريكي زوبري وتوريني كسك
هبه : موافقه ... بس ي**** قبل ما سوزان تصحى
طارق : متخافيش انا شممتها المنديل ده ... فيه مخدر
ينزعا ملابسهم ليتعريا تماما فينحدر طارق لاسفل عانتها ليتذوق فرجها بمائه العذب وهي تتلوى في هياج شديد بينما تشعر بلسانه على بظرها فتمسك بأيره ليستقر بفمها فتشعر بانتصابه الشديد
هبه : ينفع تدخله في طيظي
طارق : هيوجعك
هبه : متخافش انا طيظي واسعه
طارق : طب فلئسي ي****
تأخذ هبه وضع السجود ليعتليها طارق فتشعر بألم شديد فتصرخ
سوزان : مالك يا بت .... بت يا هبه .... انتى يا بت اصحي
هبه تفتح عينيها وهي تتنفس بصعوبه
سوزان : مالك بتصرخي ليه
هبه : مش فاكره ... اكيد كابوس
سوزان : طب خدي اشربي وابئي اتغطي كويس
تدخل جملات : مالك يا بت بتصرخي ليه
سوزان : اصلها شافت كابوس
جملات : محدش شاف طارق
سوزان : ليه هو مش نايم بره
جملات : لا مش في الصاله ولا في الحمام
هبه : يمكن صحي ونزل
جملات : هيكون راح فين ده
.......
في منزل مراد
يشعر نبيل بحركه على السرير فيفتح عينه ليجد ناديه عاريه تماما وتعتليه لتدخل قضيبه باعماق فرجها لتبتلعه تماما
ناديه : انا للصبر حدود يا خول .... هو انا هتحايل عليك تنيكني
نبيل : مانتى بتتناكي اهو
تدخل نجوى لتجدهم يمارسان الجنس فتنزع ملابسها لتتعرى و تنضم اليهم
نبيل : طب صباح الخير حتى
نجوى تنزل لمستوى فرج ابنتها لتخرج لسانها لتلعق بظرها مع قضيب نبيل لتنظفه مع حركته فتشعر ناديه بهياج شديد حتى اتت رعشتها وخارت بجواره لتعتليه امه فيجذبها اسفله وهو يقبلها حين دخل الثعبان لجحره ليتفقده بعد حرمانه ليلتان بنهارهما دون ممارسه داخل اي كهف فيزيد رهزه حتى اشبعها وشبع من رحيقها وافرغ حمولته بداخلها ليسقط بجسده محتضنا جسدها في مشهد مثير تخور له الاجساد
بينما كانت فوزيه تمسك بهاتفها المحمول وتقوم بتصويرهم دون شعورهم لتجد من يجذبها ويخطف هاتفها
فوزية : ست نيفين .... خضتيني
نيفين : بتصوري ايه يا شرموطه انتي
فوزيه في هلع : انا كنت بصورهم بس اريح نفسي يا ست هانم .... ارجوكي بلاش حد يعرف
نيفين تمسح التصوير لتصفع فوزيه فجأه فتصرخ فوزيه لتجد نبيل عاري امامها
نبيل : مالها البت دي
نيفين : الهانم بتصوركم
نبيل : خخخخخخ دانا هنفخ امك
نيفين : انا مسحته خلاص
نبيل : وريني كده
يتصفح نبيل هاتف فوزيه ليجد فيديوهات له معها ولناديه ولامه ولنيفين
نبيل يمسكها من شعرها : اي ده يا بنت الوسخه ويصفعها بقوه لتنزل قطرات الدم من شفتها وهي تستنجد بمن يخلصها وتستعطفه ليتركها فيقوم بنزع ملابسها ويأمر نيفين بتصويرهم وهو يضاجعها حتى يذلها بذلك التصوير اذا فتحت فاه
بالفعل تصوره نيفين دون ان تترج لوجهه وبدون صوت ليكافئها نبيل بقبله على خدها ويذهب لغرفة مراد ليوقظه كالعاده بمضاجعه مؤخرته
.......
في منزل مجدي
مينا : اخيرا شوفناكي يا خالتي
ماجده : بس يا صايع .... هو انا زيك بسهر بره يا فاشل
مارسيل : تستاهل .... ياما اتحايلت عليه
مينا : على اساس انك في البيت على طول .... مانتى بالنهار في المستشفى وبالليل في العياده
مريم : 😄 حتى ايام الاجازه بتنزل شغل
ماجده : مبتحضرش محاضراتك ليه
مينا : ها 🙄 ... بحضر بس اكيد زحمة المدرج بتخليكي متشوفنيش
ماجده : زحمة ايه يا اهبل انت .... الدفعه كلها ٢٠ واحد
مينا : احلف 🙄
مارسيل : 😄😄😄😄 اهي زنئتك اهي
مينا : اصلي بحض مع اصحابي
ماجده : في قدوره صح 🤨
مينا : انتى بتراقبيني بئا
ماجده : ولا براقبك ولا حاجه بس شوفتكم صدفه .... وانا اللى كنت فاكراك هتقطع الكتب وتجيب تقدير يشرفني
مينا : اوعدك مشيلش مواد 😄
ماجده : مانت مبتشيلش بتوصيه مني
مينا : خلاص تمي جميلك ونجحيني
مارسيل : مش عارفه انت طالع خايب لمين حتى فلوسك بتصرفها على اصحابك
مريم : لا من ناحية بيستفيد فهو بيستفيد
مارسيل : بايه بئا
مينا ينظر لاخته راجيا الكتمان
مريم : عامل بنك تسليف لصاحباته واللى متردش فلوس ترد بحاجه تانيه
ماجده : مانا شاكه في كده بس للاسف الامن مجابليش حاجه
🤣🤣🤣🤣🤣
مينا : ولا هيجيبلك و يشير لاخته يتوعدها
.........
في منزل عامر
شيماء : اخيرا عبرت خالتك وزورتنا
طارق : معلش يا قمر عيلتنا بس اتعودي وجودي على طول
شهد بفرح : بجد يا طارق .... يعنى افهم من كده انك هتزورنا على طول
عامر : والست امك مش ناويه تعبرنا مره
طارق يشعر بريبه في كلامه : وانت مالك بامي ... ولا انت فاكرنى مش عارف مصايبك
شيماء توجه كلامها امره لعامر : انت تخرس خالص يا معرص انت .... معلش يا طروقه يا حبيبي
عامر : هو انا اتكلمت .... انا اقصد انها من زمان مبتزورناش
طارق : مبتزوركوش علشان انت اخر مره حاولت تبوسها .... مبتزوركمش علشان انت موقع بينها وبين خالتي ولو اتكلمت تاني هقول رجعتلنا اخر مره وهدومها عامله ازاي
شيماء : اه يا عرص يا خول .... وانا اقول لنفسي انا عملتلها ايه اتاريك انت يا خول .... انا خلاص جبت اخري منك
شهد : اهدي بس ياما مش كده
طارق : انا ماشي ومش جاي هنا تاني
شيماء : استنى عندك ياض انت
طارق بعصبيه وانفعال شديد : يعني مش شايفه حركاته يا خالتي
شيماء : انت هنا كلامك معايا انا مش مع الخول ده .... اومي يا زفته اعملي حاجه لابن خالتك يشربها
شهد تتجه للمطبخ ولا ترفع نظراتها عن طارق : هتشرب ايه
طارق : اي زفت من ايدك
شيماء : اعمليله قهوه
شهد : سكرك ايه
طارق بتلقائيه ومجامله : حطي صباعك
شهد تبتسم وقلبها مبتهج : حاضر يا قلبي
شيماء : امك قالتلي انك هتفتح ورشه
طارق : اه هفتح ورشة خراطه اول مة اقبض الجمعيه
شيماء : ومش ناوي تتجوز
طارق : مانا بتحايل على امك تجوزيني شهد وانتى اللى رافضه
شيماء : يا عبيط كنت عاوزاك تقف على رجلك الاول
عامر : طب اطلبها من ابوها
طارق : لما تسترجل الاول
شيماء : مش قولتلك تخرس خالص
عامر : اديني خرست ... اعمليلي معاكي شاي يا شهد ويدخل معها المطبخ
شيماء : سيبك منه وخليك معايا .... ليك علي اول ما تقف على رجلك والقرش يجري في ايدك هجوزهالك
طارق : بجد يا خالتي
شيماء : طبعا يا واد
طارق : طب خطبتيها للواد علي ليه
شيماء : ما فكت الخطوبه منه .... طلع عيل في كلامه وكان عاوز مرءعه
طارق : دانا انيكه في وسط الشارع
شيماء : هخليك تنيكه بس اصبر
طارق : اوعي يكون قربلها
شيماء : ولا حتى بالتليفون وشرفك
في حين كان عامر بالمطبخ مع شهد يتحسس جسدها البكر الناعم اااااا .... ابعد عني
ينطلق طارق للمطبخ ليجد عامر يبعص ابنته بمؤخرتها
طارق : بتعمل ايه يا معرص انت .... ابعد عنها ويلكمه فيبعده عنها
يمسك عامر بسكين ويهم لضربه
شهد : حاسب يا طارق
طارق يلتفت لعامر ويمسك يده ويركله بين فخديه فيمسك عامر قضيبه متألما بشده ويمسك طارق السكين ليضعه على رقبة عامر مهددا : لو قربتلها تاني هدبحك
شيماء : هات السكينه دي يا طارق ... بلاش تضيع نفسك في خول زي ده وتأخذ منه السكين وتطعن بها فخد عامر ... عاوز تنيك بنتك يا عره ... دانا هنيكك يا خول
طارق : عنك انا الواجب ده يا خالتي ويقوم بضرب عامر ويعتلي مؤخرته ويجذب ملابسه ليضع رأس قضيبه على فتحته وينزل بقضيبه كاملا في مؤخرة عامر
عامر : ححححح طلعت دكر
طارق يرهز عامر بينما النشوة تدب في شهد وامها وهما تنظران قضيب طارق يحفر مؤخرة عامر الذي يتأوه ويئن كالمرأه العاهره ويتمتع بقضيب طارق داخله فتتعرى شيماء لتصبح بملابسها الداخليه فقط
شيماء : انا لازم اجرب
طارق : تجربي ايه يا مره ده بتاع بنتك بس
شيماء : يا بنت المحظوظه يا شهد هتتجوزي راجل دكر دكر بجد
شهد : واضح ياما وتنظر لطارق باعجاب وتقبله امام ناظر والديها .... روح هات اهلك ونتجوز على طول ... انا اوضتى فاضيه وتساعنا
شيماء : ايوه يا حبيبي ومن النهارده انت راجل البيت هنا وكلمتك سيف على رقابينا
طارق يفرغ شحنته بمؤخرة عامر
عامر : حححححح بخيره يا بنت المحظوظه
طارق : طلق خالتي يا خول
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
عارف لو طارق اتجوز شهد هعمل فيك اي 😂😂
من الصعب على الانسان ان يحيى في مجتمع يهاب الجرح ويسعى لإيلام من حوله
في احد الحارات بمنطقه شعبيه بوسط البلد يعيش جابر ( ٤٧ سنه متزوج وله بنتين وولد ويعمل صنايعي باحدى الورش) في بيت قديم ويتضح بنيانه القديم من الزوق المعمارى ومكتوب على بابه تم تأسيسه عام ١٩٠٢ بخط رقعه واضح وشقته عبارة عن غرفتين وصاله ومطبخ وحمام
جملات ( ٤٠ سنه .. جميله .. وجسمها يشبه الى حد كبير عبير صبري .. ربة منزل ... يحترمها الجميع )
سوزان ( ٢٣ سنه طالبه بجامعة عين شمس كلية اداب ... فاشله لكنها تنجح بتقدير مقبول ... محبوبة رغم كثرة مشاكلها ... لا تنكر فقرها لكنها تتجمل .... اكثر ما تفعله هو شرب القهوة الساده والسجائر )
طارق ( الاخ الاوسط ١٩ سنه ... دبلوم صنايع .... يعمل مع والده .... عصبي .... ليس لديه اصدقاء ... وهو الصديق المقرب لسوزان )
هبه ( ١٧ سنه تانية ثانوي عام .... تهوى النت والشات والسيلفي .... تحب اخواتها .... تفطن كل ما يحدث من حولها ... متدخله في كل شئ .... تنتهز الفرص لاقتناص اي شئ مما لا تحتاجه سوزان او جملات )
جميعهم يعرف عنهم الاحترام والادب بالحي باكمله
...
بيت عامر
عامر ( زوج اخت جملات الوحيده ٥٥ سنه ليس له اي دور ... عاطل .. يعيش على عرق زوجته شيماء وابنته شهد )
شيماء ( توأم جملات الغير متماثل .... على النقيض من اختها جملات .... سيئة السمعه .... ذات شخصية قويه ..... يعرفها جميع ذكور المنطقه من كبيرهم لصغيرهم .... تعشق الجنس ... تتاجر بالمخدرات دون علم زوجها .... مسيطره على كل من حولها )
شهد ( ٢٣ سنه .... فشلت في الدراسه ... مخطوبه .... لها علاقة بخطيبها سطحيه .... يتبادلون الصور العارية لاعضاءهم التناسليه والجنسيه .... يصيبها الهياج من لمسه )
.....
تخرج سوزان من غرفتها مع اختها هبه لتيقظ الجميع وكان طارق ينام بمكانه على الكنبه القديمه بالصاله وكانت ترتدي جلبيه بيتي خفيفه بلونها البني وعلى كتفها فوطه وبيدها بعض الغيارات وتذهب للحمام البلدي القديم لتستحم وتغلق من الداخل بترباس بالكاد يغلق الباب
جابر : مين جوه عالصبح
طارق : محبكتش عالصبح حموم بروح امك اخلصي
جملات : صباح الخير .... هي مين اللى جوه الحمام
هبه : ست سوزان هانم .... ان مكانش وراها جامعه النهارده
طارق بعصبيه زائده يطرق الباب بحده : خلصي يا ست البارده
صوت فتح الباب وتخرج سوزان وهي تلف شعرها وجسدها بمنشفتين كبيره واخرى صغيره اعلى رأسها
سوزان : ايه في ايه .... بلاش اتنيل استحمى
جابر يدخل الحمام
طارق : هو يوم مش فايت ....
جملات : اخرس يا قليل الادب .... بلاش ابوك يدخل الحمام
هبه : ههههههه هو كل يوم لازم يعمل الشويتين دول .... نفسي اشوف اللى هتتجوزها هتعمل معاها ايه
طارق : جواز ايه اتنيلي على عينك ... هو انا لو اقدر اتجوز كنت عشت معاكم اصلا
جملات : ربي يا خايبه للغايبه .... بكره منسمعلكش صوت وتتجوز اللى تربيك
طارق : دانا كنت ولعت فيها هي وعيلتها .... خلصنا يا حاج هيتخصملي
يخرج جابر من الحمام بعد حلاقة ذقنه وغسيل وجهه : مالك ياض عالصبح محدش عاجبك
طارق : يا عم اسكت ... انا كل يوم بيتخصملي بسببك انت وعيالك
جابر : اصحى بدري وخش قبلنا
هبه : خلص علشان تعبانه عاوزه الحمام
جملات : اخرسي 😬 .... احنا اما صدقنا خلصنا من جعيره عالصبح
سوزان : بتعملى ايه يا حب قلبي
جمالات : بقلي الطعميه ... خدي انتى الفول جهزيه .... وانتى يا مقروضه تعالى أمري العيش عقبال ما اخلص
يخرج طارق من الحمام بغياره الداخلي
جابر : قولتلك ١٠٠ مره متطلعش قصاد اخواتك كده .... انتوا مش لسه عيال
طارق : حوش حوش .... ان مكانتش هدومي في الدولاب معاهم .... ولا انتوا سايبين هدومي مع هدومهم تجيب هدوم صغيره
جابر يقذفه بشبشبه : اخرس يا واطي يا ابن الكلب
جملات : مالك بس بيه ... مش كفايه بينام في الصاله صيف شتا
جابر : وانا اعمل ايه بس ... كل يوم اروح الشغل اشتغل وارجع انام من هدة الشغل علشان اصحى الصبح اروح الشغل واشتغل وارجع علشان انام ويوم بيجر يوم
تسمع جملات الكلام بأسى واضح وتنزل دمعه من عينها في طبق عجينة الطعميه
سوزان : معلش يا بابا .... بكره اتخرج واشتغل ومخليكمش محتاجين حاجه ابدا
جابر يمسح دموعه ويضم ابنته ويقبل جبينها : تعيشي يا بنتى
هبه : خلاص يا جماعه مالكم قلبتوها عياط .... و**** لاعيط
جملات : هنعمل ايه يا جابر بس .... ادى **** وادي حكمته
طارق يخرج مرتديا ملابسه : كان في ٥ جنيه في جيب البنطلون راحت فين
سوزان : اخدتها بالليل جبت كيس شيبسي
طارق : بالهنا والشفا يا حبيبتي ... طز في انا ... ٥ جنيه ايه اللى هروح بيها الشغل .... يلا يا حاج وعوضي على ****
سوزان : بئا كده 🤨 ... طب شوف مين هتسلفك تاني
طارق : لأ خلاص ... فداكي ٥ مليون كمان مش ٥ جنيه
هبه : ههههههه اهو جاب ورا اهو
جملات : كده حرقتى العيش ياللى تتشكي
هبه : معلش انشغلت بيهم 😄 هاكله انا
سوزان : انتى كل يوم تاكلي عيش محروق .... شكلك ادمنتيه
🤣🤣🤣🤣
جابر : ي** يا ولاد بسم **
......
في بيت عامر
شهد في غرفتها تقوم بعمل العاده السريه في مشهد تصوره لخطيبها لتقول له صباح الخير بطريقتهم
شيماء تدخل وتجد ابنتها في تلك الحاله : اومي يا بنت الكلب يا زباله .... بتتصوري لخطيبك يا زباله يا بنت المتناكه يا لبوه
شهد بفزع : ياما بنحب بعض ايه المشكله وكمان ان مكنتش اتمتع معاه دلوقتى هتمتع معاه امتى ... لما نتجوز هيهييي ... وحياتك هيستغلنا زي سي عامر جوزك
شيماء : اسمه بابا يا بنت الكلب .... تعالى يا عرص شوف بنتك بتعمل ايه
عامر : يا ستي سيبيها ... مش امبارح جايبلها سلسله دهب هدية .... وماله لما نمتعه .
شهد : شوفتى اهو عامر موافق اهو
عامر : طااااخ ... امتى هتقوليلي بابا يا زباله
شيماء : ده اللى قدرك عليه **** .... اصره ... في زبون رايحاله النهارده ... احتمال ابات عنده
عامر : المهم هيدفع
شيماء : ١٥٠٠ جنيه
شهد : بس ... وعملالي فيها المعلمه والكلمه كلمتك .... الواد علي بدفعه ٢٠٠٠ في الساعه وعالنت كمان
شيماء : وهيفضل نت .... وكمان هو النت ده ببلاش ما بيتدفعله فلوس بروح امك .... انتى عارفه الباقه بكام
شهد : ٥٠٠ جنيه وايه يعني .... المهم ... عاوزة ٣٠٠ جنيه هجيب بلوزه جديده عجباني
عامر : متديهاش حاجه
شهد : ليه بس يا بابا
عامر : دلوقتي بابا 😏.... ما كنت من شويه عامر حاف
شيماء : خدي ١٠٠٠ جنيه اهم وهاتيلك بالباقي مكياج بدل الرخيص اللى جايباه ده
شهد : واش عرفك انه رخيص 🤨
شيماء : بيطبع يا جزمه .... خدي هنا يا بت .... اخلعى البادي ده كده
شهد بقلق : ليه
شيماء قامت بجذب البادي لتقطعه ليبان تحته حمالة صدرها : مش ده السنتيان بتاعي ... انتى ايه خلاكي تفتحي دولابي 🤨
شهد : كده قطعتى البادي .... ايدك على ٢٠٠ جنيه كمان
شيماء : كسمك ... مفيش ويلا غوري اجهزي علشان نازلين
شهد : يوووو بئا ... تقوم بنزع ملابسها وعامر لا يصدق ان جسد ابنته اصبح بهذا الجمال لينتصب قضيبه وتلاحظه شيماء فتسحبه للخارج
شيماء : تعالى نيكني بدل مانت هايج على بنتك يا خول
عامر : يتنفس بصعوبه لكنه يجذب شيماء الى حضنه ويقبل شفتيها ويذهب بها لغرفة نومهما لينزعا ملابسهما ويتعريا تماما
كانت شيماء تشعر بالهياج اثر مشهد ابنتها وهي تتعرى لخطيبها علي ومشهد قضيب زوجها في بنطاله الكاستور وتقوم بامتصاصه وتصعد للسرير في الوضع الكلابي ليضع عامر قضيبه بفرجها وهو يلهث من المتعه
شهد : انا جاهزززهااا ... بتعملوا ايه
شيماء : بتناك من جوزي يا لبوه
عامر يسمع صوت ابنته ويقوم بحضن زوجته من ظهرها و يمسك نهديها ليدلكهم بخبرة وهو في حالة هياج وينظر الى ابنته التى ترتدي عباءه سمراء مجسمه على خصرها لتضح اردافها العاليه بجسدها الملتوي ويسرع برهزاته ويلهث كالكلب وكانت شهد تنظر لهما باستمتاع لترفع عباءتها وتريه فرجها فيزيد هياجا لتظهر صرخات وتوسلات زوجته شيماء ليسمعها الحي بأكمله حيث تقوم ابنتهم بعرض لمؤخرتها لتضربها عدةضربات وتدخل اصبعها في فتحة مؤخرتها وتخرجها وتقوم بمضاجعتها باصبعها وتدلك ذلك النتوء باعلى فرجها حيث يسرع عامر من ضرباته العميقه في فرج شيماء التى اعلنت عن متعتها بعصير سائل ولتعتصر قضيب عامر بجنبات فرجها فيخرج سائله لأعماقها بينما ترسل له شهد قبله هوائيه وتخرج فينظر لها عامر وفي خاطره ( هنيكك يا لبوه )
.......
اخر النهار بمنزل جابر
تجلس الام وبناتها لمتابعة لن اعيش في جلباب ابي وهن يتسلين باللب والسوداني
يدخل طارق : مساء الخير
سوزان : عندك العشا عالترابيزه
طارق : ابويا هيتأخر شويه .... عنده شغل كتير
جمالات : ماشي يا حبيبي
هبه : وانت مشتغلتش معاه ليه
طارق : انا خراط ... ابوكي سمكري صاج ... اساعده ازاي يعني 😬
هبه : طب بالراحه متزؤش .... معاك ٢٠ جنيه
طارق : لما اقبض هديهملك
سوزان : وانتى عاوزه ٢٠ جنيه ليه
هبه : هصور حاجات اذاكرها
سوزان : بكره هديهملك
طارق : هو انتى بتجيبي الفلوس دي منين ... شكلك مش مطمني
سوزان : لا اتطمن ... بعمل مذكرات لزمايلي وببيعها
طارق : مذكرات 😏 ... اه مذكرات بأمارة مقبول
سوزان : مانا اللى حظي وحش كل امتحان يحصلي حاجه
طارق : طب تعالى عاوزك في كلمتين كده بعيد عن القرده دي
هبه : انا قرده .... ماشي يا طارق
جمالات : ما تسكتوا شوية عاوزه اسمع المسلسل
طارق : هما هيدوكي يعني جايزه .... خليكي انتى في المسلسلات الحامضه بتاعتك دي .... ي**** يا سوز عاوزك
سوزان : اديني جايه اما اشوف اخرتها
طارق وسوزان بيدخلوا اوضتها ويقوم بنزع ملابس الخروج ليبدلها امامها ( هذا المشهد يعتبر اقل من العادي بكثير من البيوت الفقيره ) ثم قام باخراج سلسله من الذهب الصيني
طارق : ايه رأيك في السلسله دي
سوزان : واااااو حلوه اوي يا حبيبي .... لبسهالى كده اشوفها وتعطيه ظهرها
يقف طارق خلف اخته سوزان ذات الجسد العريض و هو يقوم بربط مشبك السلسله خلف رقبتها ودون قصد تحتك سوزان بمؤخرتها مكان قضيبه ليشعر طارق بارتباك لكن لكثرة دهونها لا تشعر وتعدل من شعرها وتنظر للمرأه المكسورة بالدولاب لترى السلسله وتلتف لتحتضنه بشده فتشعر بارتباكه وبما يضرب بطنها فتحمر وجنتيها خجلا وتقبله بخده
سوزان : شكرا يا حبيبي .... ي**** بئا علشان انت عارف اختك حربايه مش هتنيمني النهارده
طارق ينظر لها بخجل ويتقدمها ليفتح الباب فتسقط هبه أرضا فأمسك بها من شعرها ليوقفها وهو ينزل بكفه بضربات خفيفه على خدها
طارق : بتتصنتى على ايه ها ... ها
هبه : مش بتصنت
سوزان : ههههه سيبها يا طارق
طارق : علشان خاطر سوز بس هسيبك ... لكن اشوفك بتتصنتى تاني ولا تدخلي في اللى ملكيش فيه هنفخ امك
جمالات : تنفخ مين يا جزمه ياللى مشوفتش بربع جنيه تربيه
طارق يقبلها من خدها : هي بتتقال كده يا جمل ( لقبها من طارق وحده )
جمالات بحمرة وجه : طب ياخويا ... ايه يا بت السلسله دي
سوزان : طارق اخويا حبيبي جابهالي
جمالات : اه يا واطي .... مفيش حاجه تجيبها لامك
هبه : مش لما يعبرني الاول
طارق : لاااا انا مش هخلص ... امسك بجهاز التحكم الريموت وانتقل لقناة اون سبورت وبيتابع مباراة الاهلي واحد الفرق .... يا اخي شوتها
سوزان تجلس بجواره تشجع معه : كام كام
طارق : لسه بادئ صفر صفر
سوزان : هو الاهلى الكام
طارق : لو فاز هيهرب بالأول ..... جوووووون
طارق وسوزان يندفعان نحو الشاشه وهم يقفزان فرحا بالهدف
هبه : ممكن تتفرجوا وانتوا ساكتين ... مش عارفه اذاكر
جمالات : على اساس فالحه اوي
طارق : جووووووون التاني يا اهلي مفيش غيرك يفرحني
سوزان : تنظر للشاشه وهي ممسكه بالسلسله وتنظر لطارق بفرح
انتهت المباراة بفوز ساحق للأهلي مع دخول جابر من الخارج وكان طارق ممسك بيد اخته سوزان وهم يتراقصون فرحا بفوز الاهلي
جابر : هو ده اللى انتوا فالحين فيه ... تعالى يا هبه خدي مني
هبه تحمل عنه شنط من الفاكهة وتدخلهم المطبخ
جملات : جايبلنا ايه
هبه تخرج ومعها طبقين لتضع بهم اصابع الكفته والسلطه ليتم الهجوم عليهم والانتهاء منهم في دقائق قليله
جملات : تعيش وتجيب يا حبيبي
طارق : سفرة دايمه يابا
جابر : مفيش مرة تدخل وايدك مليانه ...
سوزان : ماهو جايبلي دي
جابر : ياما جاب الغراب لامه ... وعلى كده بكام دي
طارق : خلاص ياحاج دي هدية لسوزان علشان بكره عيد ميلادها
سوزان : شوفتوا يعني هو الوحيد اللى افتكرني
جملات : بكره اعملك كيكه وناكلها
جابر : ااااه يا رجلي ... اما كان يوم ... اتفحت في الشغل النهارده
طارق : مانت لو تخلص شغلك مكنتش تتفحت كده
جابر : ده بدل ما تشيل عني ... رايح تشتغل خراط وتاخد فلوس اكتر مني ومش شايل حاجه معايا
طارق : ليه ومين اللى بيدفع الاجره كل يوم واحنا رايحين الشغل
جابر : انت هتذلني بالكام ملطوش اللى بتدفعه
طارق : طب مانا اللى بجيب الغدا على حسابي ولا ده مش محسوب برضوا
جابر : خلاااص خلصنا
جملات : هو ابوك يبنى كده ياكل وينكر وبريه منه لو حد جه جنب جيبه
سوزان : ههههههه بمناسبة جيبك يابابا ايدك على ١٠٠ جنيه مصروف الشهر
هبه : وانا ال٥٠ جنيه
طارق : خدي يا سوز ٢٠٠ جنيه اهم وانتى يا هبه ١٠٠ جنيه ومتطلبوش منه حاجه تاني .... اظن كده ملكش حجه
جملات : وامك اللى وقعت من قعر الأفه ... دايما منسيه على طول كده
طارق : لا اخواتى مسئولين مني لكن انتى عندك جوزك انا لسه ورايا جمعيه ... امال هفتح ورشة منين
جابر : مانت يوم ما هتفتح ورشه هتفتحها خراط
طارق : يووووو ... موال كل شهر اللى مش هخلص منه
سوزان : في ايه يا بابا بس ... ما طارق بيشيل عنك اهو ... ولا انت عاوزه كمان يصرف عليك في حياتك
جابر : هو انا هزعل لما اشوفه حاجه ... كل اللى عاوزه منه يتحمل المسئوليه
هبه : كل ده ومش متحمل ... فين ال٥٠ جنيه اللى عليك
جابر : مش لسه واخده ١٠٠ جنيه من اخوكي
هبه : اه دي من اخويا لكن انا مسئولة منك
جابر : يا سااااتر ... اهم يا ستي
هبه : ايوه كده متحرمش منك يا بابا يا حبيبي قالتها وهي تحتضن رأسه في صدرها
.........
شيماء في احد الشقق بعماره فخمه على سرير احد زبائنها يضاجعها بشده وهي عاريه تماما وهو ينحر فرجها دخولا وخروجا بسرعه حتى افرغ حمولته باعماقها
شيماء تلهث وتغمض عينيها وهي مقتطبة الوجه لأنه لم يمتعها ولم يروي ظمأها وتعتدل حتى دخلت الحمام دون كلام وكان الرجل نائما على ظهره يلهث بانفاس متقطعه كإنه عداء في ماراثون وفتحت المياه على رأسها لتغتسل من منيه المتقطع وهي تمسك بصابونه وتغسل جسدها وفرجها وفتحة مؤخرتها لتنظفهم من أثار الجماع وكانت تسرع بفرك بظرها حتى ارتعشت وخرجت لتجده جالسا يشرب سيجارة و اخرج نقودا والقاها لها على الارض لتنزل بيدها لتلتقطها وتمسك بملابسها لترتديها وترحل في صمت مكتئبه بداخلها بركان تريد تفجيره واوقفت تاكسي ليقلها الى حيث تسكن
عامر : عملتى ايه يا شوشو
شيماء : القت بالنقود عالارض ليلتقطها عامر مثلما حدث بها ... ده كل همك يا كلب الفلوس يا معرص
عامر : معرص معرص .... هو لولا التعريص كنتى هتعيشي كده
شيماء : بنتك فين
عامر : جوه بتكلم خطيبها
دخلت شيماء لتجد شهد نائمه على ظهرها وهي ترتدي قميص دون اي ملابس داخليه وكان ساخن وقصير وكالعاده تصور نفسها لخطيبها
شيماء : هو انتى مش هتتلمي ولمحت فرجها يلمع ... اقفلي الزفت ده واتعدليلي
شهد اغلقت هاتفها : في ايه يا شيمو ... مش كده
شيماء : يا بت خليكي ناصحه ... طول ما الراجل لائي بقره يحلبها عمره ما هيشتري لبن
شهد : هو احنا بنعمل حاجه مع بعض ... ما كله عالواتس أب بس
شيماء : هتقابليه امتى ... عاوزاه في مشوار
شهد : مشوار ايه
شيماء : هو عارف .... خليه يجيلي بكره عالقهوه يقابلني وهو عارف هيعمل ايه
شهد : نفسي اعرف في بينكم ايه ... ليكون بيركبك من ورانا
شيماء : طااااخ ... قليلة الادب .... انااا هخلي العلء ده يركبني ... مش لما يكون دكر الاول
شهد : طب هو كان عاوز يحدد ميعاد نتجوز
شيماء : هتتجوزوا فين يا كسامك .. في اوضته مع اهله ولا في اوضته ... مش لما يجيب الشقه الاول
شهد : ما لئاها خلاص وهنروح نشوفها
شيماء : هكون معاكم .... انا محلتيش غيرك ... مش كفايه اللى بتهببوه عالنت ... يقطع النت والنتيت عليكي وعاللى جابوكم
شهد بتحضن شيماء : مالك بس يا شيمو ... هو الزبون خسع ولا ايه
شيماء : الكلب عاملنى كإني خدامه عنده واخرة المتمه رمالى الفلوس عالارض كإنى بشحت منه 🥺
شهد : طب اهدي بس وليكي علي اسلط عليه علي ينفضله بيته
شيماء : هو لسه في الكار المهبب ده
شهد : انتوا عارفين من الاول انه حرامي هجام
شيماء : و**** يا بنتى انا نفسي اخرج بيكي من الحته الزباله دي واعيشك احسن عيشه واجوزك احسن جوازه لولا الخول عامر كان زماننا في حته تانيه
شهد : طب اهدي بس وبكره الدنيا تتصلح ولو علي زفت ده مش عاجبك ايه رأيك لو تجوزيني طارق
شيماء : طارق مين ... ابن جملات
شهد : انتى عارفه انه خراط وكسيب والبت هبه بتحكيلي عليه حكايات وراجل وابن اختك
شيماء : لو هو عاوزك كان جالك .... انا مش هدلل عليكي وارخصك يا روح امك وكمان هيتقدملك ازاي بالمرءعه اللى عاملاها مع سبع البرمبه بتاعك
شهد : اه صحيح ... ده شاف جسمي كله
شيماء : يبئى تخرسي خالص ... عاوزاه بكره عالقهوه والبسي حاجه علشان العلء ابوكي بئا يهيج عليكي
شهد : وماله ما كله فايده ليكي يا شيمو 😄
شيماء : 😬😬😬😬😬
......
اليوم التالي
في الجامعه
نيفين ( صديقة سوزان من نفس دفعتها ٢٢ سنه .... من دفعة المقبول .... تعشق الرقص )
ندى : صديقة سوزان المقربه وحاملة اسرارها ... تستطيع ان تقول الصندوق الاسود ... ٢٣ سنه ... دائمة التكتم ولا تجدها في اي حوار
مينا : صديقهم ... ٢٢ سنه .... يهوى الرحلات والخروجات وبنك التسليف لصديقاته
محمود : يحب ندى اكبر منهم بعام ... متزوج من سحر في السر دون علم احد
سحر : صديقتهم الشريره .... تعشق كل ما هو جنس من منتديات لفيديوهات لزواجات متعه وبالسر .... تفعل اي شئ يدر عليها بالمال ... ودائمة الشجار مع سوزان لكنهما سرعان ما تتصالحان
مصطفى : الدنجوان .... علاقات غرامية كثيرة وله كاريزما وجاذبية كبيره
فتحي : جار نيفين بالحي و دائمي التواجد معا وهو مدير مالية المجموعه
سوزان : هاي شله
ندى : اشي اشي ايه البادي الجامد ده
سوزان : اخويا يا ستى قبض وادانى فلوس وجابلي دي
سحر : 😏 دهب صيني
سوزان : محدش خد رأيك
مينا : بس حلوة اوي عليكي يا سوزان وكان ينظر لفلق نهديها الكبيران وقضيبه منتصب ولاحظه محمود
محمود : ماشي يا عم متعت روحك خلاص
مينا : ياما نفسي ارضعهم
محمود : ما قولتلك نجيبها الموكنه
مينا : بعدين نشوف الموضوع ده
سحر : كس ام دي بنت ... حرقت دمي
محمود : تحبي نجيبها نعملها حفلة تخرج
سحر : 🤨 فكره .... ياما نفسي اكسر عينيها
محمود : مينا هيموت عليها
سحر : خلاص انا هسحبهالكم
مصطفى : هاي شله
البنات : اااااااا ... مصطفى
مصطفى : واااو مين دي
نيفين : دي يا سيدي سوزان
مصطفى : مش ممكن ... انتى اتغيرتي خالص
سوزان : يبنى انا هو انا متغيرتش
مصطفى : شوفتى انتى من غير الطقم الاسود حلوه ازاي
سوزان بفرح : انا حلوه 😃
مينا : حلوه اوي كمان .... عيني علي مش لائي معزه اتكلم معاها
نيفين : ومالها صاحبتك ماريان
مينا : كئيبه وممله ... انا مش بلائي نفسي الا معاكم
سوزان : بس للأسف متجوزش لينا
مينا : للأسف ... اقولك ايه ... تعالى معايا
سوزان : على فين بس
مينا : الطقم ده محتاج شنطه وجزمه غير دول خالص
سوزان : يا عم انا كويس انى جبت دول
مينا : تعالى معايا بس
ذهبا مينا وسوزان لمنطقة روكسي وقام بشراء شنطه وحذاء لها بمبلغ خرافي
سوزان : علي النعمه انت واد جدع ... لو كان ينفع مكنتش سيبتك
مينا : ما ده اللى اهرني
سوزان : ميرسي خالص يا مينا
مينا : تعالى لسه
سوزان : في ايه تانى
مينا : هنروح كوافير ... هيظبطلك شعرك
سوزان : كده اهلي يشكوا في
مينا : كسم العيشه هو الواحد هيعيش كام مره
بالفعل توجها لاحد الكوافيرات وقامت بتصفيف شعرها وزينت وجهها وكانت الساعه تخطت الرابعه عصرا
مينا : 😲 انا فعلا نظرتى مخيبتش فيكي انك حلوة اوي .... يا بخته بجد
سوزان : بس بئى علشان بتكسف
مينا : تعالى ناكل انا عازمك
سوزان : لااااا انت وارث ولا ايه
مينا : لسه قابض الشهرية بتاعتى من بابا
سوزان : ماشي يا عم **** يخليلك ابوك
وبعد ساعتين كانت بداية الليل وتركا بعض على موعد الغد في الجامعه
عادت سوزان لمنزلها لتجدهم في انتظارها
طارق : صرفتي ال٢٠٠ كلهم 😬😠
سوزان : ٢٠٠ ايه يابو ٢٠٠ .... كل ده ب٢٥٠٠ جنيه
طارق : طااااخ ... منين الفلوس دي يا بت
جملات : انطقي والا انا اللى هحرق جسمك
سوزان : 🥺 واحد زميلي هو اللى دفع كل ده
طارق : 😠 مقابل ايه يا روح امك وزميلك ايه ... انتى فتلبسيني طرطور
سوزان : و**** هو ده اللى حصل
طارق : اما ... خدي البت دي اكشفي عليها .... عاوزين نعرف باعتنا ولا لأ
سوزان : 😭 محصلش حاجه مع حد انا لسه بنت بنوووت 😭
طارق : 😠 ولا هياكل معايا .... الدكتورة هتقولنا كلامك صح ولا غلط
سوزان : 😭😭😭😭😭😭
جملات تحتضن ابنتها : متزعليش منه ... اخوكي وخايف عليكي
هبه : هو يعني لما يعرف انك سليمه يبئى غلط
جملات : طب ادخلي وهتيجي معانا
هبه : ليه وانا مالي
جملات علشان اتطمن عليكي انتى كمان
هبه : احلفي 🙄
طارق : يلا خلصونا 😠
جملات : ي**** ياللى تتشكي البسي
هبه : حاضر انا بلبس اهو
تم الذهاب لطبيبة امراض نساء واكدت عذرية سوزان وهبه
في منزل جابر كان طارق ينتظرهم وعند دخولهم
طارق : عملتوا ايه
جملات : طلعت سليمه صاغ سليم
طارق ينظر لسوزان بحنيه : متزعليش مني .... انا بس شكيت ليكون حد غرر بيكي
سوزان : انا تشك في يا طارق .... طب ليه
طارق يحتضنها ويضمها لحضنه بشده : اصل انتى داخله علينا عامله زي العروسه .... بس ايه يا بت الحلاوه دي
سوزان : يا سلااام ياخويا
هبه : ما خلاص بئا ... ما عرفنا انك شريفه
طارق : طااااخ
هبه : طب ليه بس
طارق : امشي من وشي 😠

الجزء الثاني

في منزل مراد


مراد ( ٤٦ سنه محاسب في شركه .... مهزأ .... ديوث ..... سالب بنوتي )
نجوى ( ٤٦ سنه والدة نيفين .... لها علاقة بكل ذكور العائلة ..... نيفين نتيجة حملها من مجدي اخو مراد )
ناديه ( اخت نيفين الاكبر ٢٦ سنه .... تزوجت من ابن خالها شريف وتطلقت بعد اكتشافه خيانتها له مع اخوها الاصغر بعد شهر واحد من الزواج )
نبيل ( ١٨ سنه .... رغم صغر سنه لكنه على علاقات كثيره داخل العائله .... موجب ..... يعشق الجنس لدرجه كبيره ..... يحب نيفين وتعتبر هي المحترمه بالعائلة ..... ينجح دائما بمضاجعة المدرسين والمدرسات حتى مديرة المدرسه لم تسلم من قضيبه )
منزل مراد عبارة عن شقة من ٧ غرف في وسط البلد في عمارة شهيره ولديهم خادمه ( فوزيه ١٥ سنه )
نجوى كالعاده تخرج صباحا لتوقظ ابناءها بقميص نومها الشفاف بلونه الاخضر ولا ترتدى ايا من ملابسها الداخليه
ناديه : حاضر يا ماما هقوم اهو
فوزية : الحمام جاهز يا ست الكل
نجوى : طب روحي انتى يا فوزية حضري الفطار ... دخلت غرفة نبيل لتوقظه وكالعاده عاري تماما .... نفسي ادخل اشوفك لابس حاجه وتلتقط المجله الجنسية من حضنه لتضعها على مكتبه وتجلس بجواره لتوقظه لكنها تفاجأ به يجذبها بحركه مباغته يلتقط بها شفتاها ليمتصهم وهو يقوم بجذبها اسفله ليريح قضيبه المنتصب بين طيات فرجها المبلل وهي تنحب بين زفرات اهاتها المكتومه وانفاسه الحارة ليعلن لسانها تمرده ليجذب لسان نبيل معه في رقصه عابثه ليسيل لعابهما ويلعقاه وما هي الا ربع ساعه وكان نبيل يغرق والدته بسائله المنوي الكثيف الكثير
نجوى : يخرب بيتك انت بتريحني اكتر من الخول اللى نايم جوه
نبيل : اما اروح اصبح على طيظه 😄
يخرج نبيل عاري بينما تخرج ناديه من الغرفه المقابله لتصتدم به فيحاوطها بيده من خصرها ليحتضنها قضيبه بين فخديها ليلامس فرجها الجميل الساخن
ناديه : حححححح حبيبي هايج تعالى اريحهولك
نبيل : لا ابعدي دلوقتى اخلص مع ابوكى وبالليل اخليه يمسي على كسك
نادية : يخرب بيتك ولعتنى يا قلبي .... طب عندك ايه النهارده
نبيل : معنديش ... هنزل المدرسه وبعدها هاجي
ناديه : طب ينفع تجيبلي حاجات معاك
نبيل : بس كده ... ي**** دلوقتى
نادية تمسك بقضيبه وتنزل لتقبله : قولتلي بئا البيه زار كس امك
نبيل : اوعي بئا ... ودخل غرفة والديه ليجد مراد نائم على وجهه في حالة ثبات تام فيعتليه ليفتح فلقتي مؤخرته ليبثق على فتحته ويدفع قضيبه لاعماقه
مراد : ححححححح هو انت مبترتحش غير لما تنيكني
نبيل : اعمل ايه في زوبري بيعشق طيظك الملبن دي 😄
مراد : مممممممم طب خلص علشان ادخل استحمى والحأ اروح شغلي
نبيل : كنت محتاج ١٥٠٠ جنيه .... وكمان العربية عاوزه تتصلح
مراد : ححح هوووو كللل يووووم ممممم ححححح ويقوم بغلق وفتح فتحته على قضيب ابنه ليثيره اكثر حتى يشعر بلبنه الساخن في جوفه .... يحححح .... سيبلي عربيتك هبعتها تتزفت .... وكمان خف مصاريف الاسعار ولعت
نبيل يحضن مراد : حاضر يا احلى اب في الدنيا
يخرج مراد بنشاطه ليتجه عاريا للمطبخ ليبعص فوزية
فوزية : اه ... خضتني يا بلبل
نبيل : نمتي كويس
فوزيه تقبله : جدا .... زوبرك بيريحنى اوي
نبيل يحتضنها من الخلف ليمسك نهداها من اعلى جلبيتها التى بالكاد تستر مؤخرتها الصغيره ويدخل يده ليفرك بظرها فتتملكها الاثاره وترفع جلبيتها التى ترتديها فقط وتمسك قضيبه لتظبطه على فتحة مؤخرتها ليدخل بكل سهوله وتستند على الرخام اعلى قطعة المطبخ ويقوم نبيل بمضاجعة مؤخرتها حتى يقذف بداخلها ما تبقى له من حمم
نيفين : هو انت مش عاتئ
فوزيه تتفاجأ وترتبك لكن نبيل يصفع مؤخرتها لتخرج منها أهه مثيره : معلش يا ستي
نيفين تحضطن نبيل : صباح الخير يا حبيبي ... ي**** خش استحمى وتعالى اوصلك في طريقي
نبيل : بجد .... هوا ويقبل خدها ويتهاوى ليختفي بالحمام الثاني ليجد ناديه بالداخل فيدخل معها اسفل المياه ليغتسل من اثار ممارساته لتستغل نادية وجوده وتنزل على ركبها لتمتص وتغسل قضيبه بعناية حتى تنزل بعض نقاط منيه
نادية : خف شويه هتتصفى
نبيل : مبقدرش اعمل كده .... هو اللى واقف وعاوز ينيك كتير 😄
نادية : طب اشمعنى انا بالليل نفسي اتناك منه الصبح
نبيل : علشان كسك بيبسطنى وبيريحني 😄
........
بعد الفطار توجه مراد لعمله ونيفين لجامعتها بعد توصيل نبيل لمدرسته ودخل الفصل كعادته متأخرا
فريده ( مدرسة اللغة الفرنسية ٢٨ سنه متزوجه حديثا ) : اقعد يا نبيل مكانك
نبيل : ميرسي مدام .... يجلس مكانه ويخرج كتابه ليتابع
نادر : ايه اللى اخرك
نبيل : زنئت مدام عفاف المديره وخلصت وجيت 😄
فريده : بطل كلام يا نبيل وركز وتتابع شرحها
......
في منزل عامر
شيماء : انت يا خول اصحى
عامر : يووووووو .... يا وليه ان مكناش نايمين وش الفجر ... عاوزة ايه عالصبح
شهد تدخل لتصبح عليهم : صباح الخير وكانت تفرك عيناها
شيماء : فين علبة الدهب بتاعتي
شهد : عندي يا ماما
شيماء : طاااااااخ .... بتسرقيني يا لبوه .... تلائيكي بتقابلي سي زفت خطيبك وبتديله من دهبي
شهد : محصلش .... كنت بحط دهبي معاكي ونمت وكنت جايه اقولك
شيماء : ي**** روحي هاتيها وتعالى افرزها
ذهبت شهد لتحضر ذهب والدتها
عامر : بالراحه عالبت مش كده
شيماء : خايفه عليها يا عامر دي بنتى اللى محلتيش غيرها ... مش عاوزاها توقع نفسها في مشكله وتعرنا
عامر : يا ستي انتى مكبره الموضوع اوي .... البنت زي الفل بس انتى اللى موسوسه
شيماء : يا خوفي .... امتى اجوزها وارتاح من همها
عامر : بكره هتتجوز وهنفرح بيها .... بس سيبيها انتى في حالها
شهد : اهي علبة الدهب
شيماء تفتحها لتجدها سليمه ومضاف اليها بعض المصاغ
شهد : اتطمنتي
شيماء تحتضنها وتضمها إلى صدرها ... يا بنت انا بخاف عليكي والواد خطيبك شمام ممكن يستغلك
شهد : هو يعني بيسأل ... ولا شايفاه كل يوم في حضني .... على فكره بئا انا عاوزة افسخ خطوبتي منه
شيماء انفرج صدرها باريحيه ... بجد يا بت يا شهد
عامر : مالك فرحتي كده
شيماء : علشان عيل خول .... ليه حاجه عندك
شهد تنزع دبلتها : هي دي بس
شيماء : جدعه يا بت اهو كده انتى بنت بطني
شهد : طب واللى عنده
شيماء : متخافيش هجيبهولك لغاية عندك
.........
في منزل جابر
طارق في غرفة اخوته يوم عطلته يدخن سيجاره بالشباك وتدخل جملات لتنظف الغرفه
جملات : هو انت **** مش هيتوب عليك من الهبابه دي
طارق : هي اللى بنفس بيها عن عيشتي ياما .... مش كفاية شهد اتخطبت وخالتي مش عاوزة حتى تعبرني برئ حلو وعاملالي فيها بنت بارم ديله
جملات : معلش يبني بكره تقابل الاحسن منها هو يعني اللى خلقها مخلقش غيرها
طارق : خلق كتير بس قلبي محبش غيرها مش عاوز غيرها
جملات : بس خالتك وبنتها سمعتهم وحشة
طارق : بس بحبها ياما .... يشعر طارق بضيق ويلقي بالسيجاره ويغلق الشباك وينظر لأمه .... اوووو ايه القمر ده يا جمل ويقبلها من خدها
جملات : يا واد بطل بكش .... انا خلاص كبرت
طارق : فشرررر .... طب بذمتك لما بتنزلي تجيبي خضار مش بتتعاكسي
جملات : بس بئا يا واد متكسفنيش
طارق يحتضن جملات من الخلف ليتمرد قضيبه ويشعر بانفاسه تتلاحق ودقات قلبه تتسارع : ملبنننن .... يا بختك يا عم جابر
جملات تشعر بانتصابه وتشعر بخجل شديد : بس بئا اوعى كده ... سيبني بقولك
طارق يحضنها اكثر ليلتصق قضيبه بجنبها ويداه اسفل نهديها مباشرة ويهمس في اذنها بانفاسه الحاره : اه لو كنت انا ابو جابر مش هو ابويا
جملات شهقت : بس يا واد عيب انا امك
طارق : يفلتها منه وهو يضحك 😄😄😄😄😄
جملات تنظر لانتصابه بخجل شديد لتصتبغ وجنتاها اللون الزهري ويظهر جمالها اكثر وتشعر ببل بين فخديها اثر حالة الهياج التى وصلت لها من كلمات ابنها طارق
يقترب طارق منها ليضمها في حضنه وهو يشعر بهياج يكاد يزهق روحه ويقبل خدها
جملات تغمض عينيها وترتعش شفتاها وهي تضم طارق لحضنها بقوه ولا يصدر منها سوى اهة متعه
ينظر طارق الى وجهها الجميل ليطابق شفتاه بشفتاها
تدفعه جملات بعد عودتها لوعيها وتعدل من نفسها : انت بتعمل ايه .... انت اتجننت ... انا امك
طارق : هو حد يشوف الجمال ده ويمسك نفسه
جملات : عيب يا طارق انا امك
طارق : حظي مهبب .... الجمال ده كله وامي 😄
جملات بخجل : طب ي**** اطلع علشان انطف الاوضه قبل ما اخواتك ييجوا
يتركها طارق ويخرج يتابع فيلم عربي بينما تجلس جملات على طرف السرير لتلتقط انفاسها : **** يسامحك .... ابوك نفسه من زمان معملش كده وتضع يدها اعلى فرجها لتجده مبللا هائجا فتخرج لتجد طارق يتابع الفيلم
طارق : لحئتي خلصتي
جملات تنظر له وتتابع خطواتها نحو الحمام لتريح فرجها من جحيمه
.......
في المدرسه وقت الاستراحه
تذهب هبه لفصلها لتقترب من الباب وتسمع صوت انات واهات جنسيه فتتجه للشباك وتصعد برأسها لتشاهد عبير مدرسة اللغه العربية وبين قدميها نبيل وهي تمتص قضيب نادر فتشعر باثارة مما يحدث امام عينيها وتراقب بحذر حتى لا يشعر احد بها وبعد دقائق انتوا من ممارستهم لتسبقهم هبه وكإنها تصعد درجات السلم وشاهدها نبيل الذي اعجب بجمالها
نبيل : واااو ... انتى معانا هنا
هبه تنظر له بخجل وتشعر بهياج اثر خيالها : انا في تانيه
نبيل : وانا في تالته .... انا كده لازم اعيد السنه علشان اكون سعيد الحظ
هبه : بخجل .... انت كده بتكسفني
نبيل : انا نبيل مراد
هبه : وانا هبه جابر
نادر : ي**** يا عم مش وقته
نبيل : هو انا ماسك كس امك ما تمشي يا علء
تشهق هبه باعين منفتحه وتصعد مسرعه لفصلها وهي تفكر فيما رأت وفي نبيل ( ياااااه راجل اوي )
عبير : ركزي يا هبه معايا وتتابع شرحها
...........
في منزل مينا
مجدي ( ٥٢ سنه طبيب جراح مشغول طيلة الوقت )
مارسيل ( ٤٥ سنه صيدلانية ... اغلب وقتها بالصيدلية )
مريم ( ٢٠ سنه .... في كلية الطب )
ماجده ( الخاله ٣٥ سنه لم تتزوج رغم جمالها الفائق .... دكتوره بالجامعه .... بنت بنوت .... غير مرتبطه )
مينا يذاكر بغرفته وهو يشرب النيسكافيه ويتذكر سوزان ليلمس قضيبه وهو يتفحص بخياله جسدها المغري ويتخيل انه يضاجعها فيغمض عينيه لكن هاتفه المحمول يقاطع خياله
مينا : يييي هو ده وقته .... الو
ماريان : فينك يا مينا من اسبوع .... انا زعلانه منك
مينا : بذاكر
ماريان : بتذاكر ولا بتتسرمح
مينا : لا وحياتك بذاكر .... مش مصدقه انا في البيت
ماريان : طب انا جايالك ... اغلقت
مينا : لالال الو .. الو ... يا بت المجنونه .... طب انتى اللى جايه لقضاكي
بعد ربع ساعه يفتح مينا الباب ليفاجأ بماريان التى ترتدي بنطال جينز ازرق وبلوزه حمراء بزرائر فيدخلها ويغلق مسرعا قبل ان يشاهدها احد
ماريان : عارف لو مكنتش في البيت كنت دبحتك
مينا : انتى مجنونه والنعمه
ماريان : دي وحشتيني بتاعتك
مينا : طب تعالى جوه انا بذاكر
ماريان : يا ساتر على رخامتك
مينا : عاوزة ايه يا ماريان
ماريان : بطل رخامه .... انا هدخل اعملي نيسكافيه واجي اذاكر معاك
مينا : طيب يختي .... يدخل غرفته وبعد دقائق تدخل ماريان وهي تحتسي النيسكافيه
ماريان : بتذاكر ايه
مينا يغلق الكتاب ويجذبها في حضنه وهو يقبلها بنهم .... هذاكرك انتى
ماريان تبادله القبلات بسخونه بالغه كعادتهم وهي تفتح زرائر قميصها وتنزعه لتخرج نهداها الكبيرين للحريه فيلتقطهما مينا بكفيه ليلاعبهما وهو يقبلها وكانت ماريان في حالة هياج شديده منذ البدايه فهي معتاده مضاجعته وقت عدم تواجد احد بمنزله وتفتح زرار بنطالها لتسقطه عن قدميها وتخرجهما لتنام عارية امامه فيتوجه مينا بقضيبه لرأسها وهو ممسك بشعرها لتحيطه بشفتاها لتدخله حتى العانه ببطء وهي متمكنه من قوته لتنفخ لهيب ثغرها فيه لتلهبه فيقوى اكثر واكثر وتزيده صلابه وتخرجه وتدخله مره اخرى بينما لسان مينا اعلى بظرها يسقط اقوى حصونها فينهار السد ليعلن عن فيضان شهوتها ليغرق فمه ووجهه
ماريان : ي**** نيك كسي المتناك
مينا : يا لهوي عليكي وعلى هيجانك ويعتدل بين قدميها ليمسك بقضيبه الفولاذي ليدخل اعماق فرج ماريان الناعم الملتهب باتون الشهوه
ماريان : ااااااه ... زوبرك حلو اوييييي .... نيكني اوييييي ااااااه ااااااه اييييي كماااااان
مريم عادت مجهده من الخارج وفوجئت بما يفعله مينا ففتحت الباب بهدوء شديد لتتفاجأ بعاصفة الشهوه تجتاح جسدها الضئيل الجميل فيسقط عنها حياءها لتمتد يدها لفرجها لتئن مع نغمات اهات وانين وصرخات ماريان اسفل قضيب مينا اخيها لتتفاجأ بحجمه وقوته فتذهب مسرعه لغرفتها لتنزع عنها كل ملابسها وتبدأ مشوار احلام يقظتها
مينا يشعر بقدوم شهوته فيخرج قضيبه ليضعه امام فم ماريان ليقذف قذائف بعيده تدخل جميعها لجوفها دون خطأ في الهدف
بعد لحظات نهضا ليستحما سويا وبالطبع لم ينسيا التحرشات وتكرار فعلتهما حتى انتهيا وغادرت ماريان لتترك مينا وحده
الجالس شبه عاريا بسرواله القصير الضيق
مريم : ممكن اعرف ايه اللى شوفته ده ( كانت ترتدي بيجامتها القصيره )
مينا بفزع : ايه يا مريم ختضيني .... ينفع كده
مريم : مش دي ماريان
مينا : اه هي .... سيبيني اذاكر بئا
مريم : ماشي بس متعملش كده تاني معاها ... دي بت قليلة الادب وسمعتها زي الزفت
مينا : مانا عارف 😄
مريم : طب متعملش كده تاني
مينا : انتى هنا من امتى 😄
مريم : دخلت من بره و شوفتكم وانتوا... بتهببوا بكلمات متقطعه وخجل شديد مرسوم على وجهها
ينهض مينا ويضمها بجوار قلبه : طب خلاص اوعدك مش هعمل معاها تاني
مريم : انا داخله انام شوية ... الاكل في التلاجه
مينا : وانتى مش هتاكلي معايا
مريم : لأ .... دخلت غرفتها وانهارت بظهرها على السرير وهي تلتقط انفاسها و تذهب في ثبات كبير
........
في منزل مراد
يعود نبيل من مدرسته ليفاجأ بناديه ونجوى يرقصان على مهرجان بقمصان نومهم فيدخل بينهم ليتراقص معهما وتدخل نيفين لتنضم لهم وتمسك بيد اخيها ليتراقص معها وهي تثيره بحركاتها وهي تشبح بحركة المطواه وكإنها تشرح نفسها وبعدها تنتهي الرقصه ليضحكوا جميعا
نبيل : انا هدخل اغير هدومي
نيفين : استنى خليك هناكل وننزل نشتري حاجات
نبيل : امرك يا قمر
بعد الغداء ينزلا ليتسوقا بمول سيتي ستارز وتدخل نيفين محلات الملابس الداخليه وتنتقي الكثير منها وبطبيعة العلاقة بينها وبين نبيل التى تعتبره رجل العائلة وبطبيعة تحرر عائلتها لا تخجل منه فكانت تأخذ رأيه بجميع ما ترتديه وكان نبيل رغم عشقه لها لا يفكر بها جنسيا رغم انها بجسد مثير رائع وفاجأته نيفين بشراء بعض الملابس له وجبسا باحد المقاهي الكبيره
نبيل : شكرا يا نيفو .... بجد انا نفسي الائي واحده في جمالك ورقتك اتجوزها
نيفين : بكره تكبر وتقابل بس حاول تخف موضوع الجنس شويه ... كده غلط عليك وممكن ينقلك امراض
نبيل : غصب عني يا نيفو ... من ساعة ما شوفت ماما مع عمي وخالي وجدي وجوز عمتى وانا مش عارف اسامحها
نيفين : بس انت فضحتنا .... طب مفيش بنت كده ولا كده خطفت قلبك
نبيل : الصراحه النهارده شوفت بنت قالتلي اسمها هبه ... معايا في المدرسه بس اصغر مني بسنه
نيفين : وعملت ايه
نبيل : نادر ابن خالك الخول قطع علينا ... بس حاسس انها لمستنى في قلبي
نيفين : طب مش خايف تعرف اللى بتعمله
نبيل : سيبك انتى ... انا بحبك اوي يا نيفو ... بجد انتى غير العيله كلها
نيفين : بس يا نبيل علشان من ساعة ما عرفت انا بنت مين وانا متضايقه
نبيل : يا بنتى عالاقل ابوكي راجل مش ابويا
نيفين : يخرب بيت سنينك ... اتكلم بصوت واطي
نبيل : حاضر يا قمر
نيفين : حاول تبعد عن ناديه ... مش هي اختي ... بس هي مش محترمه ... هتضيعك
نبيل : حاضر لاجل خاطرك هبعد عن كل اللى بعمل معاهم كده ... يمسك يدها ويقبلها ويضع خاتم من الذهب باصبعها ... كده خالصين
نيفين تنظر له بحب وحنان : تعرف يا واد انك بتفهم .... بجد يا بختها بيك اللى هتكون من نصيبها
نبيل : يا ريت تكون هبه
نيفين : شكلك طبيت
نبيل : لو سمحت الشيك
نيفين : ليه كده انا اما صدقت خرجت
نبيل : هندخل سينما فوق
نيفين : ي**** ماشي
دخلوا السينما وشاهدوا فيلم اكشن وحروب وعادا لمنزلهما
........
في منزل جابر
عادت هبه من المدرسه وكانت على غير عادتها
سوزان بغرفتهم : مالك يا بت مسهمه ليه
هبه : هاااا ... حلو اويييحح
سوزان : يا سلااام ... مين اللى حلو بئا
هبه : هااا .... مفيش وتفتح كتابها لتذاكر
سوزان : زميلك
هبه : هو في تالته
سوزان : ممممم ... قولتيييلي .... طب ذاكري يختى احنا مش حمل مصاريف دروس
هبه : حاضر
يطرق طارق الباب : افتحى يا سوز
سوزان تفتح الباب : خير يا حبيبي
طارق : كنت عاوز اتكلم معاكي شوية ... عندك مانع ننزل نتمشى وانا بكلمك
سوزان : طب شوية هغير وانزل معاك
تغلق الباب وتزنع عباءتها
طارق : نسيت ... اواووو ... اسف ويغلق الباب مره اخرى
هبه : مش عارفه هيتجوز ازاي ده 😄 ... ده حتى بيتكسف من خياله 😄
سوزان باحمرار وجهها وصفاره : بس يا زفته انتي ... اخوكي الكبير عيب
هبه : ماشي يا ستى
ترتدي سوزان ملابس الخروج لتذهب مع طارق وهي تشبك اصابعها باصابعه
سوزان : مالك يا طارق
طارق : بصراحه انا نزلت معاكي اكلمك بعيد عن البيت علشان في حاجه حصلت ومش مسامح نفسي فيها
سوزان بفزع : خير ... حاجة ايه
طارق : النهارده حصل موقف بيني وبين ماما ... انتى عارفه هزاري معاها ... و.. وو... وحسيت اني يعني ... هايج عليها
سوزان : متفاجئه ... طب متزعلش نفسك ... عادي كل الشباب بيهيجوا عالستات ...وانا ياما بيتحرشوا بي في الاتوبيس
طارق : بس انا من ساعتها وانا ضميري بيأنبني
سوزان : وماما عملت ايه
طارق : بعد اللى حصل دخلت الحمام كتير وانا سامعها بتعيط بصوت مكتوم
سوزان : طب كلمتك تاني
طارق : بتتعامل معايا عادي ... بس حسيتها زعلانه
سوزان : طب خلاص متزعلش نفسك .... انا هكلمهالك
طارق : لأ ... انا مش عاوزها تعرف انك عرفتي حاجه
سوزان : عرفت ايه يا اهبل
طارق : مش عاوز اضايقها ... علشان خاطري
سوزان : طب اعزمنى على عصير وي**** ورايا مذاكره
طارق باس ايدها : انتى احلى اخت في الدنيا
سوزان : وانت كمان احلى اخ في الدنيا
.........
في منزل عامر
علي : ليه بس هو انا عملت حاجه
شيماء : هو انت بتعمل حاجه .... فين الشقه يا روح امك
علي : ما تحضرنا يا عم عامر
شيماء : عامر مين ... اسمع يلا انت ... خد دبلتك الصفيح دي وابعد عننا
علي : طب شهد فين وانا اراضيها
خطفت شيماء هاتفه : افتحه يا كس امك
على يفتحه في خضوع
قامت شيماء بحذف كل تسجيلات ابنتها شهد ودخلت المطبخ لتضع الهاتف على النار
علي : بتعملي ايه
شيماء : متخافش الخط اهو .... وي**** من غير مطرد
يخرج علي مطرودا لتخرج شهد فرحة بما فعلته امها
شهد : انا عاوزة اروح لخالتي .... عاوزة طارق يعرف اني سيبت الجحش ده
شيماء : طيب خشي البسي حاجه وبلاش تعملي حاجه تاني ... انا هوافق بس يا ريت هو يطلبك
شهد : انا هخليه يتقدملي بس وافقي انتي بس
عامر : غريبه ... وهتحطي ايدك في ايد جملات
شيماء : اسمع يا معرص ... انا واختى ملكش دعوه بينا
عامر : ياما نفسي اركبها علشان ترضى تشتغل معاكي
شيماء : تنظر له بقرف ... طول عمرك عرص ... بئا انا مش مكفياك يا معفن .... عارف لو قربتلها .... هخلي طارق قبل ما يدخل على بنتى ينيكك
عامر : لاااا وعلى ايه الطيب احسن
شيماء : ايوه كده اتلم
..........
في منزل سيد بمنطقه متوسطه بمصر الجديده
سيد ( والد سحر .... ٥٠ سنه .... محامي )
سهام ( والدة سحر .... ٤٥ سنه .... ربة منزل )
سحر : يووووو بئاااااا .... يا بابا بتفتش في حاجتي ليه
سيد : يخرج عقد زواجها العرفي وينزل بظهر كفه على خدها .... اي ده
سحر : ده ... ده ... ده
سيد : اتفضلي يا هانم .... بنتك بتستغفلنا ومتجوزه عرفي
سهام : يا مصيبتي .... كده يا سحر ... كده تحطي راسنا في التراب
سيد : مين محمود ده يا بت ويجذبها من شعرها
سحر : زميلي يا بابا 😭
سيد : اتصلي بيه ييجي
سحر : حاضر حاضر 😭 .... تمسك سحر هاتفها لتتصل بمحمود ... الو ايوة يا حبيبي .... اقولك ايه تعالى بابا وماما سافروا ... تعالى بات في حضني .... مستنياك
سيد : وبتخطتى كمان يا شرموطه
سهام : خلاص يا سيد اهو جاي زي ما طلبت
سيد : مانتى لو مكنتيش لبوه مكانتش عملت كده
سحر : كفايه بئا كفايه .... انتوا ايه .... انا حظى ليه كده يا ربي 😭 ... اب بيضربني وام ضعيفه مبتعملش حاجه في حياتها خالص علشاني 😭😭😭😭
سيد : اخرسي 😠 .... انا هنزل اجيب المأذون وانتى البسي تعالي معايا .... علشان لما ييجي يلائيها لوحدها ويتطمن ... وحسك عينك ارجع ملئاكيش
سحر : حاضر 😭😭😭😭😭😭😭😭
........
في منزل مجدي
مينا : ماما هو انا خلاص السناتى اخر سنه ... ممكن تشوفيلي شركة ادوية اشتغل فيها
مارسيل : بس كده .... انجح انت بس وملكش دعوه
مريم : ايوه علشان تكمل انا اكشف وبابا يعمل عمليات وماما تصرف الدوا وانت تبيعلها 😄
😄😄😄😄😄
مينا : بالظبط كده 😄
مجدي : ناوية تتخصصي ايه
مريم : امراض نسا وولاده طبعا
مجدي : وانت يا مينا مش ناوي تخطب
مارسيل : مش لما يخلص ويشتغل
مينا : لما الائي واحده في جمال ماما وخفة ددمم مريم هتجوزها
مارسيل : شوف الواد
مجدي : 😄😄😄😄 الصراحه عنده حق .... كده انا اتطمنت عليك .... هو خلانى اتجوز مارسيل غير جمالها وطيبتها واخلاقها وخفة دمها
مينا : اوبااااا .... ايوه يا ست مارسيل .... اتدلعي بئا
مارسيل بتبص لمجدي بحب : يخليك لي يا حبيبي
مريم : بابا في واحد زميلي في اخر سنه عاوز يتقدملي ... جون ابن دكتور يوسف
مجدي : وانا موافق بس يتقدملك بعد ما يتخرج ويشتغل
مارسيل : وهو محتاج ... ابوه صاحب مستشفى وبكره يورثها منه
مجدي : مفيش جواز الا لما اسلمهاله وهو راجل
مريم : تعيش يا احلى اب وتقبله في خده بشده
مينا : المزتين يا مجدي 😄
مجدي : اسمي بابا يا قليل الادب
مينا : ماشي يا بابا ... ايدك على ١٠٠٠ جنيه محتاجهم
مارسيل : مش لسه واخد منى من يومين ٢٥٠٠ جنيه
مينا : واحده من الشله احتاجتهم ... بلاش اساعدها
مارسيل : لا ازاي تساعدها هي وتشحتنا احنا
مجدي : بس اعمل حسابك اخر حاجه تاخدها الشهر ده
مينا : ميرسي بيكو مسيو بابا
مجدي : ماشي يا فالح .... اقولك ايه انا مستنيكي جوه
مارسيل : هحطلهم المنوم في العصير واجيلك
.........
في منزل جابر
جملات في غرفتها مع جابر وهي تتزين وترتدي اجمل قميص نوم لجابر الذي يحتسي الماء بعد تعاطيه للفياجره
جملات : ابنك كبر وعاوزين نجوزه .... اختى كانت هنا النهارده ومعاها شهد .... مش فسخت خطوبتها من الواد الشمام
جابر : وابنك عمل ايه
جملات : الواد هيموت عليها يا جابر
جابر : يكون نفسه ومعنديش مانع
جملات : طب ما نخطبهاله واهو نضمنهاله وهو خلاص هيفتح الورشه ويقف على رجليه
جابر : سيبك انتى من الواد وخلينا في امه اللى مهيجاني عالاخر
جملات تنظر له بابتسامه خجوله في المرأه وتتجه للسرير لتصعد وتعتلي جابر في قبله ساخنه ويتبادلون الهمسات تحسبا لابنهم النائم خارج غرفتهم وتصعد قضيبه المتماسك لتغرزه بفرجها الهائج المبلل بشهد ثورته حححححح زوبرك جنني يا جابر
جابر : عجبك
جملات مغمضه عينيها لتتخيل طارق بقضيبه الهائج الفولاذي يخترق حصونها ليستقر بداخلها وهي تستمتع بدقاته في عانتها وتتنزل تقبل فمه لتتذوق رحيقه بين شفتي ثغرها وتتراقص بخصرها على قضيبه وتمسكه بعنف داخلها ليتهاوى بين جدران فرجها ليثور بركان منيه ليحرق جدرانها اكثر فتثور من البكاء : لييييه ... مش قادر تمسك نفسك شويه 😭
جابر تهاوى اسفلها ليخرج قضيبه من فرجها ليعلن نومه دون استيقاظ
تحاول جملات معه دون جدى لتسمع صوت شخيره فتنهض غاضبه لتخرج لتشاهد طارق ابنها نائما وقضيبه منتصب في بنطاله فيدغدها فرجها لتشعر بالنار تلتهم حصونها فتتوجه نحوه بحذر وتحاول ايقاظه دون جدوى فهو في ثبات لكن قضيبه ساهرا بين فخديه في محبسه فتمد يداها المرتعشتان لتخرجه وتنبهر به وبحجمه الذي يوازي اضعاف حجم قضيب زوجها
طارق : ماما 😲 .... بتعملي ايه
جملات : ششششش ... كنت بس بتطمن عليك
طارق : بس انتى ماما
جملات : ولا يا طارق ... انسى اني امك ... ابوك مش عارف يريحني وانا خلاص فاض بي ... تعرف تتعامل معايا
طارق : بس ازاي انتى امي
جملات : تعالى ورايا وتمسك بيده تجذبه خلفها وتنام على طرف السرير معرية نفسها لابنها وقدميها عالارض .... ي**** ملكش دعوه
طارق ينهار امامه كل شئ ويخرج قضيبه ويدخله بقوته وصلابته في فرجها
جملات : اثبت على كده عاوزه احس بيه جوايا
طارق ينام على ظهرها وقضيبه باعماق فرجها
جملات تنظر لزوجها : ابننا هينيك كسي يا خول .... نيكني يا طارق
طارق يتحرك بوسطه بحذر وبطء شديد وهو يحتضن جملات من نهديها ويقبل رقبتها بلمسات من شفتيه تخرج لهيبا ينحر جملات في احشاءها لتشعر بثورة فرجها ليرتاح من لهيبه ودون سابق انذار يقذف طارق باعماقها ليشعر هو الاخر بالراحه ويتركها ويخرج وعيناه تنهار دموعها فتشق خدوده ليقف تحت الماء عاري ليختلط بدموع ندمه بينما جملات تصعد بجوار جابر وهي تنظر له متحسره على عمرها الذي ضاع دون ان تنعم بمضاجعه بقوة مضاجعة ابنها
.......
في منزل سيد
وصل محمود وطرق الباب لتفتح له سحر في زي عروس بقميص نوم ابيض ساتان وطرحه اعلى رأسها وبعد قليل دخل سيد وسهام ومعهم المأذون والشهود
محمود : احااااا ... بتعمليلي كمين يا سحر
سيد لكمه اسفل ذقنه فسقط ارضا واتم زواجهما : دلوقتى العالم كله هيعرف ان بنتى اتجوزتك .... ي**** يا خول روح ومتنساش هتطلقها مؤخرها ٥ مليون جنيه
محمود خرج وهو مذهول : ايه الورطه دي يا ربي

الجزء الثالث

اليوم التالي

في منزل جابر
تخرج سوزان من غرفتها لتوقظ اخيها طارق قبل دخولها الحمام لتستحم
هبه : صباح الخير
طارق يجلس في سكوت ولا يرد وهبه تنظر له في تعجب
هبه : مالك يبني
طارق : والنبي يا هبه سيبيني في حالي وينهض ليطرق باب الحمام ... خلصي يا سوز علشان متأخرش
صوت سوزان من الداخل : حاضر ثواني وخارجه
جملات : صباح الخير يا ولاد
هبه : صباح الخير يا ماما
جملات تلاحظ ضيق ابنها بوجهه العابث وتشعر بتأنيب الضمير فهو لا يرغب فيما فعلوا لكنها هي من اغرته وسمحت له بفعلتهم ليلة امس بل ودعته بنفسها فدخلت المطبخ الضيق لتحضر الفطار
جابر : صباح الخير يا ولاد .... غريبه ... انت تعبان ولا حاجه
طارق : يووووو ... اووووفففف
جملات : مالكم بيه بس ... ما تسيبه هو كان عمل حاجه
طارق : بتعملي ايه يا بت انتى
هبه : باخد سيلفي ... في حاجه
طارق : طااااخ ... خطف هاتفها ليتصفح الصور .... يا نهار ابوكي مش فايت وبيدور الضرب فيها
جابر : مالك يبني بيها .... سيب اختك
طارق : بدل ما تكلمنى كده خد شوف بنتك متصورة ازاي
جملات : وريني كده .... طاااااخ .... هتفضحينا يا بنت الكلب
طارق يستمر في ضرب وركل اخته وهي تصرخ وتستنجد بابيها لكنه لا يستطيع حمايتها
طارق : من هنا ورايح مفيش موبايلات
هبه : انا بتصور لنفففسيييي 😭
طارق : مفيش موبايل تاني قولتلك
هبه : يابابا موبايلي 😭
جابر : مانتى غلطتى برضوا
تخرج سوزان من الحمام وهي ترتدي ترنج منزلي : مالها البت دي
طارق دخل الحمام
جملات : اخوكي لئا صور مش حلوه ليها عالموبايل
سوزان : صح يا بت الكلام ده
هبه : بتصور لنفسي 😭 مليش دعوه عاوزه موبايلي
جملات : هو انتى مش نازله
سوزان : لا معنديش محاضرات وهقعد اذاكر
جابر يطرق باب الحمام : خلص يا طارق
يخرج طارق وهو بملابسه الداخليه وقضيبه نصف منتصب
جابر : ادخل البسلك حاجه يلا ودي اخر مره احذرك ... اخواتك كبروا وعلى وش جواز
طارق ينظر له بعدم اكتراث و يدخل غرفة اخواته ليرتدى ملابس العمل
سوزان تدخل خلفه : مالك ياض باختك
طارق : سيبيني في حالي يا سوز مش طايق نفسي
سوزان : ما خلاص يبني موقف وعدا
طارق : معداش يا سوزان 🥺 ... معداش 😭
سوزان : قصدك ايه 🙄
طارق : امك امبارح خلتنى اعمل معاها 😭
سوزان : يا نهار اسود ... طب اسكت ... متجيبش سيره ولا تفتح بؤك وحضنته كأم تحتضن ابنها
طارق : 😭😭😭😭😭😭
سوزان : خلاص بئا امسح دموعك وكإن محصلش حاجه وركز في شغلك ومستقبلك
طارق يمسح دموعه : حاضر يا سوزان ... حاضر ... وانا من النهارده هدورلي على شقه ايجار
سوزان : عاوز تبعد عننا
طارق : مش عاوز اللى حصل يتكرر تاني
سوزان : طب روح شغلك وانا هفكرلك في حل يبعدك عن امك ويبعدها عنك
طارق : حاضر
وكانت تربت بيدها على ظهره وهي تحتضنه
جملات : ي**** يا ولاد الفطار جاهز
سوزان : حاضر يا ماما جايين اهو
.........
في منزل سيد
سحر : صباح الخير
سهام : صباحيه مباركه يا حبيبتي
سيد : نمتي كويس
سحر : اه ... اول مره انام كده من فتره
سيد : هتعملي ايه مع سبع البرومبه
سحر : هكلمه ييجي علشان نشوف هنعمل ايه
سهام : طب يا بنتى خليه ييجي يقعد معانا ما دام اتجوزتوا
سيد : جهزيله اوضة بنتك اهو عالاقل يذاكروا سوا وانا هشغله معايا لغاية ما يتخرجوا ويشتغلوا
سحر بتعجب شديد : وده من امتى الحنية دي
سيد : يا بنتي انا ابوكي وبحبك بس عليكي تصرفات تودي في داهيه
سهام : اظن كفايانا مشاكل لحد كده
سحر : حاضر يا ماما
سيد : انا هعملكم زفه علشان الكل يعرف جوزك ... انا مش عاوز مشاكل مع حد
سحر : حاضر
.......
في منزل مجدي
مينا يخرج من غرفته بسرواله القصير : صباح الخير يا ماما
مارسيل : صباح الخير يا حبيبي ... تعالى ي**** افطر
مينا : هغسل وشي واجي
مارسيل : ي**** يا مريم هتتأخري
مينا يخرج بالمنشفه على وجهه ... هو بابا فين
مارسيل : بابا عنده شغل نزل الفجر
مريم تخرج بشعرها المنكوش وهي تسير بخطوات متثاقله وتتثائب : صباااح الخييرر
مارسيل : كل ده نوم
مريم : معلش كنت سهرانه للفجر عالمذاكره
مينا يلاحظ نقاط الدم ببنطال اخته : مريم في ددمم في بنطلونك
مريم : ييييي هي كانت ناقصه
مارسيل : طب ادخلي اتشطفي وانا هجيبلك فوطه
مينا : الحمد**** على نعمة انى راجل 😄
مريم تنظر له باقتطاب : خفه
مارسيل : ملكش دعوه باختك
مينا : هو انا اتكلمت
.....
في منزل مراد
نبيل : انا خلصت لبس ... مين نازل ياخدنى معاه
نيفين : انا هفطر ونازلة رايحه اشترى ملازم من الجامعه
مراد : عربيتك تروح تجيبها عالعصر
نبيل : حاضر هخلص مدرسه واروح اجيبها
ناديه تنظر لنبيل بلوم وهو يفهم ما تريد قوله
نجوى تراقب نظرات ابنتها لاخيها
فوزيه تقف بجوار نبيل الذي يبعص مؤخرتها وهي تقوم بلم الاطباق بعد الفطار
نيفين : ي**** يا بيه
نبيل : جاي وراكي
نبيل يفتح باب سيارة نيفين ويركب بجوارها
نيفين : مال اختك
نبيل : اصلي لما رجعنا فكرت في كلامي فقولت صح ... هو انا اخسر صحتى ومعرفش اتجوز اللى بحبها
نيفين : برافو عليك ... وعملت ايه
نبيل : نفضتلها طبعا
نيفين : 😄 اتاريها هتطأ
نبيل يلمح هبه من السياره : استنى استنى
نيفين : في ايه يبنى
نبيل يصفر فتنتبه هبه
هبه : هو انت
نبيل : انتى مستنية حد تاني
هبه : ابدا مستنية الميكروباص
نبيل : طب تعالي اركبي
هبه تنظر لنيفين
نبيل : اركبي دي اختي يا هبله
نيفين : ازيك يا هبه .... البيه داوشني بيكي من امبارح
هبه تفرح لكلام نيفين : هو شوفتك قبل كده
نيفين : معتقدش
هبه : هو انتى بتشتغلي ايه
نيفين : لا انا في الجامعه
هبه : تعرفي سوزان جابر
نيفين بتعجب : اه صاحبتي
هبه :سوزان اختي .... اكيد شوفتك في الصور
نيفين : دي صدفه غريبه .... خلي بالك منها يا بلبل دي اخت صاحبتي لو اشتكت منك انت عارف ها
نبيل : هو انا اقدر
دخل نبيل بصحبة هبه للمدرسه وهما يتبادلان النظرات والاعجاب وذهبا لفصليهما
نيفين دخلت الجامعه وكان مصطفى وفتحي بانتظار الجميع ولاحقتها ندى في الجلوس معهم
ندى : ايه يا شله بايظه .... فين القوم
فتحى : محمود وسحر ابوها قفشه وجوزهم رسمي ومينا اتصل مش جاي و سوزان بتذاكر
مصطفى : نيفين معلش هتعزمينا الدور كان على مينا ومجاش وانا مشطب
نيفين : مش مكسوف من نفسك وانت بتطلبها
مصطفى : اعمل ايه بالليل كان معايا ١٤٠٠ جنيه صرفتهم في الديسكو
ندى : 🤣🤣🤣 يا بنتى متصدقيهوش ... امبارح البيه اتثبت وروح بالبوكسر بس

فتحي : وانتى عرفتي ازاي بئا
ندى : ناسي انه ابن عمي .... عمك فضحك عند بابا 🤣
مصطفى : ظريفه اوي
نيفين : 🤣 طب امسك ٢٠٠ اهم هات على قدهم
مصطفى : اشطه ... يلا الاكل النهارده على حسابي
فتحي : يعني اقرع ونزهي 🤣
ندى : خد ياض انت ... في عليك ٢٥٠ جنيه .... فينهم
فتحي بارتباك : ها ... اصل
نيفين : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انا ادخل المحاضره احسن
مصطفى : خديني معاكي .... نيفين ... استنى بس ... خدي انا كنت بهزر
نيفين : لا بجد خليهم معاك
مصطفى : طب خدي فلوسك ودي تذكرة سينما الساعه واحده قابليني هناك
نيفين : بس تقعد بادبك
مصطفى : متخافيش ندى وفتحى هيكونوا معانا واحتمال مينا يلحقنا على هناك
نيفين : اوكييه ... هتدخل معايا
مصطفى : ي****
.........
شيماء مع ابنتها في غرفة شهد
شهد : تفتكري هيتقدملي
شيماء : انا امرت امه تكلمه .... متخافيش طلع بيحبك ورايدك وعرفت انه هيفتح ورشه كمان .... مش الخايب اللى كنت مسكالي فيه
شهد تقبل شيماء من خديها : انا بحبك اوي يا شيمو
عامر يدخل عاري من اعلى ويرتدي بوكسر فقط : في زبون هتروحي ولا اكنسله
شيماء : ما تهدا يا عرص انت ... هو انت مفيش مره تنيكني طول الليل لوحدك
شهد : 🤣🤣🤣🤣 هو عامر كده قرونه بتنأح عليه
عامر : عاجبك كده
شيماء : وهي غلطت يعني .... المهم ... انا نزلتلي النهارده
عامر : يييييي
شهد : طب ما تروح انت
شيماء : اه و**** فكره
عامر : بس اتلمي يا لبوه انتى وبنتك ويغلق الباب ويعود لمكالماته
شهد : هو انتى متجوزتيش غيره ليه
شيماء : اتخميت فيه .... كنت فاكراه راجل طلع معرص .... اول ما اتجوزنا جاب صاحبه فتحني الخول
شهد : طيب واستسلمتيلهم ليه
شيماء ترد بأسى واضح وصوت حزين : جدك **** يرحمه بئا هو السبب ... روحتله علشان اشتكيله طردنى وقال انى فاجره ومليش اني اروحله وانه مش عاوز يشوف وشي تانى ولما مات مسبلناش حاجه 🥺😭😭😭
شهد تواسي والدتها : طب خلاص ياما اللى راح خلاص راح
شيماء : بت يا شهد ... لو **** تمملك مع ابن خالتك حبيه وحافظي عليه ... الواد راجل وعفي .... عاوزاكي متخليش في نفسه حاجه
شهد : يتقدملى بس وانا هعيشه ملك زمانه
.........
نيفين تذهب للسينما لتجد ندى وفتحي ومصطفى
مصطفى : اهي جات اهي ... اتأخرتي ليه
نيفين : كنت بفول العربيه
فتحي : طب ي**** الفيلم زمانه بدأ
يجلس فتحي بجوار ندى في مكان ومصطفى ونيفين في مكان مقابلهم وتحت مظلة الظلام تمتد يد فتحي داخل قميص ندى ليمسك بحلماتها ليعصرهم بين انامله ويتقاسمان المتعه بقبله ناريه تخرج من جوفهم لهيب شهوة متملكه من جسديهما
بينما تتشابك اصابع مصطفى مع اصابع يد نيفين وهما يتهامسان بالحب وتنظر نيفين خلفها لتجد فتحي يرضع لندى فتدب بين فخديها حراره تسيل الثلج بين شفرات المتعه فتتنهد بينما ندى مغمضه عينيها تمتد يدها لداخل بنطالها لتتحرك اصابعها اعلى بظرها
نيفين تتنهد وانفاسها تتسارع مع قبلة مصطفى اعلى رقبتها وتجد نفسها في غرفة الشهوه المظلمه وتشعر بالمتعه فتحرر زرار واخر من قميصها وتمسك بيد مصطفى لتسمح له بتحرير نهدها لينزل بلسانه يداعب حلمتها فتشعر وكإنها تجري في ماراثون ولا تستطيع الاكمال
نيفين : انا عاوزه اروح الحمام
مصطفى : وانا كمان
يذهبا للحمام ليخرج مصطفى ورقه فئة ١٠٠ جنيه ليعطيها لعامل الحمام ويدخل بنيفين لاحدى الحمامات ويغلقه ويمسك بشفتيها اثناء تحرير بنطالها القماش ليسقط ارضا وتحرر نيفين قدميها بينما مصطفى حرر جسده من ملابسه كامله وينزع عن نيفين قميصها ليتعريا تماما بعد تحرير قدمها من اخر قطعةملابس داخليه فتمسك نيفين قضيبه متوسط الحجم لتمرجه بيدها بينما شفتيها منجذبتان لشفتي مصطفى الذي يمرج بيده نهديها الجميلان فتتسارع انفاس نيفين لتنزل بين قدميه على ركبتيها راجيه متعه اكبر لتتذوق قضيبه داخل فمها وتمتصه جيدا ثم تذهب لقاعدة الحمام لتستند عليها فعتدل مصطفى خلفها وينزل ليلعق شفتي فرجها ويفتح فلقتيها ويلعقها فتشعر نيفين انها خارت تماما فيجلس على القاعده ويجلسها على قضيبه بعد ان وجهه لفتحة مؤخرتها فتنزل عليه وهو ممسك بنهديها ويقبل اسفل اذنها وخلفها ويلتقط شفتيها في قبله كبيره وبينما اصابعه تداعب بظرها بحنيه فتهبط لتبتلع قضيبه كاملا في مؤخرتها وتتراقص بها لتغلق فتحتها عليه بعد ان شعرت بسائل الشهوة يخرج منها ليتساقط كالمطر على الارض وبعد عدة دقائق تشعر بان معدتها تمتلئ بسائل حار فتسند ظهرها في حضنه وتغمض عينها لتستمتع بكل لحظه داخله
بعد دقائق عادا لمكانهما ليجدا فتحى وندى في عالم اخر من المتعه حيث تجلس بين قدميه تم له قضيبه قبل اختفاءهما لمدة حتى الاستراحه
مصطفى : ما تيجي نتجوز زي سحر و محمود
نيفين : معنديش مانع بس تتقدملي رسمي .... خليك راجل معايا وانا هساعدك
مصطفى : بابتسامه هائمه .... بحبك
نيفين : هما راحوا فين
مصطفى : تلائيه بيظبطها
نيفين : مش دي بنت عمك
مصطفى : اه بس هي حره في تصرفاتها
نيفين : هو انت منهم ولا ايه وتشير بقرون
مصطفى : لأ بس هما بيحبوا بض وكمان فتحي اتقدملها رسمي وهيتخطبوا في الاجازه
نيفين : الجزمه .... محدش يعرف ياخد منها لا حق ولا باطل
عادا فتحي وندى
نيفين : بئا هتتجوزوا ومتقولوش يا جزم
ندى : 😄 كنا عاوزين نعملكم مفاجأه 😄😄
فتحى : المهم شدوا حيلكم انتوا .... على فكره مينا اتصل وقال انه مستنينا عند قدوره وعازمنا
نيفين : الواد ده جدع اوي ... يا ريت كان ينفع اتجوزه
مصطفى : اشبعي بيه يختي
نيفين : هو انا اقدر يا حبيبي وتقبلهه من خده ... متزعلش بئا
.......
في المدرسه
يتلاقى نبيل وهبه عند المغادره ويسيران معا في الطريق لمنزلها
نبيل : انا اول مره امشي مع بنت كده
هبه : واللى بتعمله كان ايه
نبيل : بعمل ايه
هبه : شوفتك مع ميس عبير على فكره
نبيل : 😄 دي تسالي 😄
هبه : يعني بتتسلى معايا 🤨
نبيل : هو انا اقدر ... انا من ساعة ما شوفتك وانا مش على بعضي اصلا
هبه : بجد يا نبيل
نبيل : حتى انا اول مره احس بحاجه في قلبي من ناحية حد ... حتى حاولت اذاكر امبارح معرفتش كل ما افتح الكتاب اشوفك كإن الكتب كلها اتطبعت فيها صورتك
هبه تدخل الشارع الذي تقطن به : لغاية هنا وكفايا عليك ... لحسن حد يشوفنا ويعملنا مشاكل
نبيل : هو انا بسرق ... انا هسلمك لأهلك
هبه : بخوف وارتباك ... بس
نبيل : من غير بس ... ي**** قدامي يا هانم
هبه تسير امامه حتى صعدت سلم بيتها وتطرق الباب لتفتح سوزان
سوزان : مين حضرتك
نبيل : انا نبيل زميل هبه في المدرسه ... وطلعت اخو صاحبتك نيفين
جملات : في حاجه يا سوزان ... انت مين يبنى
نبيل : زميل هبه وكنت بوصلها
سوزان : ادخل يا نبيل ... اسمع كويس ... احنا حاجه وانتوا حاجه تانيه
نبيل يتفحص سوزان بنظرات هائجه جائعه : ايوه بس انتى صاحبة اختى وهبه زميلتي ايه المشكله انى اوصلها
جملات : فيها ان اخوها لو عرف هيدبحها .... كان نفسي اقولك تتفضل بس محدش هنا ...
سوزان : امشي دلوقتي وبعدين هخلي نيفين تفهمك
يغادر نبيل بينما سوزان تدخل لهبه
هبه : و**** هو اللى اصر يوصلني
سوزان : في ايه بينك وبينه
هبه بخوف واضح : بيحبني وكمان انا معجبه بيه
سوزان ارتبكت : بت ايه ... الواد ده تعرفيه جوه المدرسه بس ... بره لأ ... اخته ياما حكت عنه بلاوي ... عاوزه تفضحينا
هبه : هو في تالته وانا في تانيه يعنى مش هعرف اشوفه غير في الفسحه بس
سوزان : ي**** غيري هدومك اخوكي على وصول ويا رب امك متحكيلوش ولا نسيتى علئة الصبح
........
في منزل سيد
محمود مع سحر بغرفتها يمارسان الجنس في حين ان سهام بغرفتها تسمعهم وتتخيل ما يفعلاه وترتعش لاجل عطشها لدقيقة حب في حضن سيد او اي ذكر يداعبها فهي منذ شهور تشتاق لمداعبه او لمسه او تحرش من اي ذكر ففي الاونه الاخيره تذهب سهام لجميع مشاويرها بالمواصلات العامه وهي ترتدي بطالها القماش او تنورتها الضيقه التى بالكاد تغطى مؤخرتها وتنتقي المواصلات في مواعيد الزحام وقد نجحت عدة مرات في تحقيق مبتغاها حيث كانت تعبر الزحام لتتابع ايادى وتحرشات الذكور من الكبار والمراهقين وبعض الاحيان كانت تجلس قاصدة تعرية نهديها ليكونا تحت مرمى البصر وبعض الاحيان كانت تتعمد الاحتكاك بالقضبان المنتصبه وهي تبتسم لاصحابها لتعطي الضوء الاخضر لصاحب القضيب بالتحرش بها وتحاوره لحين جلوسها في حين ان يده تداعب بظرها او تمسك بخصرها او تضغط بنهديها على صدره بفعل التوقف المفاجئ لكنها لم تعطي لاحد من المتحرشين رقمها ولو لمره وها هي اليوم على موعد بلقاء حميمي على بعد امتار من غرفتها بين ابنها وزوجها الشاب الذي خرج التو من مرحلة المراهقه بقضيبه ليشعل رغبتها الملحه في ممارسة الجنس لتغمض عينيها وهي تتلوى من فعل اناملها التى تداعب بظرها اسفل قميصها الخفيف لتتخيله يعتليها وكأن رهزاته لفرج ابنتها انتقلت لداخلها فتتنفس بصعوبه وتشعر بألم يدغدغ فرجها لتسري الرعشة في كل جسدها لتنتقل الى خارق فرجها بقطرات الشهوة والمتعه وهي تئن وتستمر وكإنها تعاقب فرجها على عطشه واشتياقه المستمر لعشقه القديم المتمثل في قضيب سيد الذي اختفى مع الزمن ولم يرحم ظمأها فينتهى بها الحال بالبكاء على حالتها التى وصلت اليها مع دموع فرجها
في حين كان محمود وسحر يتصنتان عليها لسماعهما انينها وكانت سحر ابنتها تميل للأمام تشاهد امها في تلك الحاله وتعذب والدتها بصوتها المثير في حين تصفيق بطن محمود على مؤخرتها ليمر قضيبه لأعماق فرجها وهو يشاهد حماته تمارس العاده لعدة مرات ويستمر في مضاجعة زوجته بحراره وسرعه ليمسك بنهديها وهو يقبل ظهرها ورقبتها ويستمر أنين زوجته مع اهاتها وانين حماته ليشعر بسريان الدم في جسده ليندفع الى قضيبه ليزيده قوه وصلابه فتنهار حصون فرج زوجته فتفيض عسلا ليغرق قضيبه فيشعر بالدفء ليدخله الى اعماقها فينفجر بركان الشهوه في زنزانة المتعه بفرج زوجته لتنهار معه ويسقطان على الارض ليستريحا وهو يحتضنها وينهضا مسرعين لشعورهما بقدوم سهام فيدخلا غرفة سحر بسرعه
......
في منزل جابر
تسهر سوزان مع اخوتها على غير العاده فاليوم التالي هو اجازة رسميه بالدوله في حين ان جملات في الغرفه مع زوجها النائم المعطل تحاول ايقاظ فحولته عن دون جدوى فتترقب ابناءها حتى يغلبهم صاحب السلطان الذي لا يقهره احد النوم حتى شعرت بالملل فخرجت لتتابع فيلم او مسرحيه بالتلفاز
سوزان تتبادل مع طارق النظرات بابتسامات كإنهم هزموا والدتهم وكسروا رغبتها في المتعه الحرام
جملات : مش هتناموا يا ولاد
هبه : بنلعب الشايب ... ما تيجي تلعبي معانا
تقوم سوزان بجمع الاوراق وتفريقها ومن حظ طارق يسقط الشايب بين اوراقه فيقوموا بتبادل الاوراق فتخسر سوزان بنهاية الدور
هبه : كده انا اللى هحكم عليكي ... الشهر الجاي مصروفك بتاعي كله
جملات : 😄😄😄 شوفوا البت بتخطط لحالها ازاي
طارق : 😄 نقبها طالع على شونه هتاخد مصروفها من بابا 😄
هبه : مش مهم المهم انى هاخد مصروف اكتر
يعاد اللعب مره تلو الاخرى حتى ايقنت جملات انها لن تنجح ونهضت لتنام واكمل طارق مع اخوته السهر حتى غلبهم النوم ونامت هبه في حضنه للصباح
استيقظ الجميع متأخرين وكانت اولهم هبه التى نهضت على انتصاب اخيها بمؤخرتها ففتحت عينها وهي تتمطع بجسدها فتشعر بدغدغه اسفل بطنها فتحرك مؤخرتها على قضيب طارق المنتصب بعد تأكدها من نومه وتضم قدميها وفخديها وتشعر بسخونه تكتاح جسدها بأكمله فتئن من الشهوه فتنقلب على ظهرها لتنظر الى اخيها وتتأمل وسامته وتتلفت حولها لتتأكد من نومهم جميعا فتعود لأخيها وهي تحاول رؤية ذلك الوحش فترفع بنطاله بهدوء ليخرج متحررا ليرتطم بوجهها فتشعر بارتباك وتترك بنطاله ليستيقظ طارق فزعا
طارق : نهار ابوكي اسود ... انتى بتعملي ايه
هبه بخوف شديد : معملتش حاجه انا بس
طارق بس ايه وزفت ايه على دماغك ودماغ اللى خلفوكي
هبه في رعب : انا صحيت لئيت نفسي في حضنك ولئيتك نايم فقولت انزل من حضنك وصحيت
طارق : طب حسك عينك اشوفك بتعملي حاجه تاني والا هدبحك ... فاهمه 😠
هبه : حححاضر وتنهض لتدخل غرفتها مسرعه
طارق يجلس مكانه على الكنبه ويضع وجهه بين كفيه في ضيق شديد ويفكر هل حقا هبه فعلت كما جملات ام انها تهيئات وخزعبلات اثر شعوره بتأنيب الضمير حيال ما حدث وينهض ليدخل الحمام وبعدها غرفة اخوته ليرتدي ملابسه ويهم خارجا
بينما كانت هبه تتصنع النوم وتتابعه وهي مثاره من مشهد قضيب طارق فأيره طويل وسميك بالنسبة لها وشعورها به بين فلقتيها اعلى ملابسها جعلها تفكر في رؤيته ويا ليتها ما رأته فهمت بالنهوض للحمام البلدي الضيق لتقوم باول عاده في حياتها بتلقائيه حتى هدأت وعادت للنوم لكنها لم تستطع وبعد دقائق شعرت بحركه خارج غرفتها فنهضت لتجد جابر بملابسه الداخليه يدخل الحمام فتخرج في هدوء لتراقبه من خلف الباب بعد تأكدها من نوم والدتها لكنها تعجبت قضيبه الصغير ورحلت عن موضعها لتعود اعلى سريرها وترقد على ظهرها لتعود صورة طارق الى مخيلتها فتغمض عينيها لتجده يعتليها
هبه : بتعمل ايه يا طارق
طارق : شششششش مش كنتى عاوزة تشوفي زوبري
هبه تومئ برأسها موافقه
طارق : خلاص اوريكي زوبري وتوريني كسك
هبه : موافقه ... بس ي**** قبل ما سوزان تصحى
طارق : متخافيش انا شممتها المنديل ده ... فيه مخدر
ينزعا ملابسهم ليتعريا تماما فينحدر طارق لاسفل عانتها ليتذوق فرجها بمائه العذب وهي تتلوى في هياج شديد بينما تشعر بلسانه على بظرها فتمسك بأيره ليستقر بفمها فتشعر بانتصابه الشديد
هبه : ينفع تدخله في طيظي
طارق : هيوجعك
هبه : متخافش انا طيظي واسعه
طارق : طب فلئسي ي****
تأخذ هبه وضع السجود ليعتليها طارق فتشعر بألم شديد فتصرخ
سوزان : مالك يا بت .... بت يا هبه .... انتى يا بت اصحي
هبه تفتح عينيها وهي تتنفس بصعوبه
سوزان : مالك بتصرخي ليه
هبه : مش فاكره ... اكيد كابوس
سوزان : طب خدي اشربي وابئي اتغطي كويس
تدخل جملات : مالك يا بت بتصرخي ليه
سوزان : اصلها شافت كابوس
جملات : محدش شاف طارق
سوزان : ليه هو مش نايم بره
جملات : لا مش في الصاله ولا في الحمام
هبه : يمكن صحي ونزل
جملات : هيكون راح فين ده
.......
في منزل مراد
يشعر نبيل بحركه على السرير فيفتح عينه ليجد ناديه عاريه تماما وتعتليه لتدخل قضيبه باعماق فرجها لتبتلعه تماما
ناديه : انا للصبر حدود يا خول .... هو انا هتحايل عليك تنيكني
نبيل : مانتى بتتناكي اهو
تدخل نجوى لتجدهم يمارسان الجنس فتنزع ملابسها لتتعرى و تنضم اليهم
نبيل : طب صباح الخير حتى
نجوى تنزل لمستوى فرج ابنتها لتخرج لسانها لتلعق بظرها مع قضيب نبيل لتنظفه مع حركته فتشعر ناديه بهياج شديد حتى اتت رعشتها وخارت بجواره لتعتليه امه فيجذبها اسفله وهو يقبلها حين دخل الثعبان لجحره ليتفقده بعد حرمانه ليلتان بنهارهما دون ممارسه داخل اي كهف فيزيد رهزه حتى اشبعها وشبع من رحيقها وافرغ حمولته بداخلها ليسقط بجسده محتضنا جسدها في مشهد مثير تخور له الاجساد
بينما كانت فوزيه تمسك بهاتفها المحمول وتقوم بتصويرهم دون شعورهم لتجد من يجذبها ويخطف هاتفها
فوزية : ست نيفين .... خضتيني
نيفين : بتصوري ايه يا شرموطه انتي
فوزيه في هلع : انا كنت بصورهم بس اريح نفسي يا ست هانم .... ارجوكي بلاش حد يعرف
نيفين تمسح التصوير لتصفع فوزيه فجأه فتصرخ فوزيه لتجد نبيل عاري امامها
نبيل : مالها البت دي
نيفين : الهانم بتصوركم
نبيل : خخخخخخ دانا هنفخ امك
نيفين : انا مسحته خلاص
نبيل : وريني كده
يتصفح نبيل هاتف فوزيه ليجد فيديوهات له معها ولناديه ولامه ولنيفين
نبيل يمسكها من شعرها : اي ده يا بنت الوسخه ويصفعها بقوه لتنزل قطرات الدم من شفتها وهي تستنجد بمن يخلصها وتستعطفه ليتركها فيقوم بنزع ملابسها ويأمر نيفين بتصويرهم وهو يضاجعها حتى يذلها بذلك التصوير اذا فتحت فاه
بالفعل تصوره نيفين دون ان تترج لوجهه وبدون صوت ليكافئها نبيل بقبله على خدها ويذهب لغرفة مراد ليوقظه كالعاده بمضاجعه مؤخرته
.......
في منزل مجدي
مينا : اخيرا شوفناكي يا خالتي
ماجده : بس يا صايع .... هو انا زيك بسهر بره يا فاشل
مارسيل : تستاهل .... ياما اتحايلت عليه
مينا : على اساس انك في البيت على طول .... مانتى بالنهار في المستشفى وبالليل في العياده
مريم : 😄 حتى ايام الاجازه بتنزل شغل
ماجده : مبتحضرش محاضراتك ليه
مينا : ها 🙄 ... بحضر بس اكيد زحمة المدرج بتخليكي متشوفنيش
ماجده : زحمة ايه يا اهبل انت .... الدفعه كلها ٢٠ واحد
مينا : احلف 🙄
مارسيل : 😄😄😄😄 اهي زنئتك اهي
مينا : اصلي بحض مع اصحابي
ماجده : في قدوره صح 🤨
مينا : انتى بتراقبيني بئا
ماجده : ولا براقبك ولا حاجه بس شوفتكم صدفه .... وانا اللى كنت فاكراك هتقطع الكتب وتجيب تقدير يشرفني
مينا : اوعدك مشيلش مواد 😄
ماجده : مانت مبتشيلش بتوصيه مني
مينا : خلاص تمي جميلك ونجحيني
مارسيل : مش عارفه انت طالع خايب لمين حتى فلوسك بتصرفها على اصحابك
مريم : لا من ناحية بيستفيد فهو بيستفيد
مارسيل : بايه بئا
مينا ينظر لاخته راجيا الكتمان
مريم : عامل بنك تسليف لصاحباته واللى متردش فلوس ترد بحاجه تانيه
ماجده : مانا شاكه في كده بس للاسف الامن مجابليش حاجه
🤣🤣🤣🤣🤣
مينا : ولا هيجيبلك و يشير لاخته يتوعدها
.........
في منزل عامر
شيماء : اخيرا عبرت خالتك وزورتنا
طارق : معلش يا قمر عيلتنا بس اتعودي وجودي على طول
شهد بفرح : بجد يا طارق .... يعنى افهم من كده انك هتزورنا على طول
عامر : والست امك مش ناويه تعبرنا مره
طارق يشعر بريبه في كلامه : وانت مالك بامي ... ولا انت فاكرنى مش عارف مصايبك
شيماء توجه كلامها امره لعامر : انت تخرس خالص يا معرص انت .... معلش يا طروقه يا حبيبي
عامر : هو انا اتكلمت .... انا اقصد انها من زمان مبتزورناش
طارق : مبتزوركوش علشان انت اخر مره حاولت تبوسها .... مبتزوركمش علشان انت موقع بينها وبين خالتي ولو اتكلمت تاني هقول رجعتلنا اخر مره وهدومها عامله ازاي
شيماء : اه يا عرص يا خول .... وانا اقول لنفسي انا عملتلها ايه اتاريك انت يا خول .... انا خلاص جبت اخري منك
شهد : اهدي بس ياما مش كده
طارق : انا ماشي ومش جاي هنا تاني
شيماء : استنى عندك ياض انت
طارق بعصبيه وانفعال شديد : يعني مش شايفه حركاته يا خالتي
شيماء : انت هنا كلامك معايا انا مش مع الخول ده .... اومي يا زفته اعملي حاجه لابن خالتك يشربها
شهد تتجه للمطبخ ولا ترفع نظراتها عن طارق : هتشرب ايه
طارق : اي زفت من ايدك
شيماء : اعمليله قهوه
شهد : سكرك ايه
طارق بتلقائيه ومجامله : حطي صباعك
شهد تبتسم وقلبها مبتهج : حاضر يا قلبي
شيماء : امك قالتلي انك هتفتح ورشه
طارق : اه هفتح ورشة خراطه اول مة اقبض الجمعيه
شيماء : ومش ناوي تتجوز
طارق : مانا بتحايل على امك تجوزيني شهد وانتى اللى رافضه
شيماء : يا عبيط كنت عاوزاك تقف على رجلك الاول
عامر : طب اطلبها من ابوها
طارق : لما تسترجل الاول
شيماء : مش قولتلك تخرس خالص
عامر : اديني خرست ... اعمليلي معاكي شاي يا شهد ويدخل معها المطبخ
شيماء : سيبك منه وخليك معايا .... ليك علي اول ما تقف على رجلك والقرش يجري في ايدك هجوزهالك
طارق : بجد يا خالتي
شيماء : طبعا يا واد
طارق : طب خطبتيها للواد علي ليه
شيماء : ما فكت الخطوبه منه .... طلع عيل في كلامه وكان عاوز مرءعه
طارق : دانا انيكه في وسط الشارع
شيماء : هخليك تنيكه بس اصبر
طارق : اوعي يكون قربلها
شيماء : ولا حتى بالتليفون وشرفك
في حين كان عامر بالمطبخ مع شهد يتحسس جسدها البكر الناعم اااااا .... ابعد عني
ينطلق طارق للمطبخ ليجد عامر يبعص ابنته بمؤخرتها
طارق : بتعمل ايه يا معرص انت .... ابعد عنها ويلكمه فيبعده عنها
يمسك عامر بسكين ويهم لضربه
شهد : حاسب يا طارق
طارق يلتفت لعامر ويمسك يده ويركله بين فخديه فيمسك عامر قضيبه متألما بشده ويمسك طارق السكين ليضعه على رقبة عامر مهددا : لو قربتلها تاني هدبحك
شيماء : هات السكينه دي يا طارق ... بلاش تضيع نفسك في خول زي ده وتأخذ منه السكين وتطعن بها فخد عامر ... عاوز تنيك بنتك يا عره ... دانا هنيكك يا خول
طارق : عنك انا الواجب ده يا خالتي ويقوم بضرب عامر ويعتلي مؤخرته ويجذب ملابسه ليضع رأس قضيبه على فتحته وينزل بقضيبه كاملا في مؤخرة عامر
عامر : ححححح طلعت دكر
طارق يرهز عامر بينما النشوة تدب في شهد وامها وهما تنظران قضيب طارق يحفر مؤخرة عامر الذي يتأوه ويئن كالمرأه العاهره ويتمتع بقضيب طارق داخله فتتعرى شيماء لتصبح بملابسها الداخليه فقط
شيماء : انا لازم اجرب
طارق : تجربي ايه يا مره ده بتاع بنتك بس
شيماء : يا بنت المحظوظه يا شهد هتتجوزي راجل دكر دكر بجد
شهد : واضح ياما وتنظر لطارق باعجاب وتقبله امام ناظر والديها .... روح هات اهلك ونتجوز على طول ... انا اوضتى فاضيه وتساعنا
شيماء : ايوه يا حبيبي ومن النهارده انت راجل البيت هنا وكلمتك سيف على رقابينا
طارق يفرغ شحنته بمؤخرة عامر
عامر : حححححح بخيره يا بنت المحظوظه
طارق : طلق خالتي يا خول
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
عارف لو اتجوز شهد هعمل فيك اي 😂😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: معز ١٤
وتستمر المتعة و الاثارة مع معز الفنان
شكرا لك
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
لأ القصه لسه في

مرحلة التعارف على الشخصيات لغاية الجزء الرابع بعد كده حاسبني
انا دخلتكم بيوت اغلب الاصحاب لسه بيت ندى وعيلتها وبيت محمود وبيت فتحي
منتظرين ياغالي
انت عارف انت بالنسبالي رقم واحد بين الكتاب مع احترامي للجميع وبحب اشوفك دايما متالق
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و وليد العمده وليد
جزء ضرب نار مولع استمر يا برنس
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
حاجه جامده من الاخر مفيش كلام. انت برنس اقسم ب****
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و معز ١٤
قصة لطيفة لحد الان و فى انتظار صور البطلات لدعم التخيل و فيه نقطة فى الحوار ده يا ريت فى اختياراتك تبقا الور واضحة لان القصة اللى فاتت كان فيه صور مش واضحة زى انها تكون من فوق مثلا او واحدة لابسة بشكل مش مبين جسمها ابدا , انتظار الاجزاء الجديدة​
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فارس احلام، وليد العمده وليد و معز ١٤
اروع من الرائع في انتظار الي هيحصل الجزء الجاي حاسس اني بتابع مسلسل حلقه بحلقه وكل حلقه احمل واحلي من الي قبلها بس يريت ميبقاش 30 حلقه بس يريت 300 🤩🤩🥰👍🏽
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و معز ١٤
اروع من الرائع في انتظار الي هيحصل الجزء الجاي حاسس اني بتابع مسلسل حلقه بحلقه وكل حلقه احمل واحلي من الي قبلها بس يريت ميبقاش 30 حلقه بس يريت 300 🤩🤩🥰👍🏽
كتير اوي ٣٠٠ خليهم ١٠٠٠
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
يسطا انت بقيت بتتاخر اوي يمعز الاول كنت مكنت انتاج وبتخلص السلسلة في 4 ايام دلوقتي بقيت بتتاخر جدا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد و معز ١٤
يسطا انت بقيت بتتاخر اوي يمعز الاول كنت مكنت انتاج وبتخلص السلسلة في 4 ايام دلوقتي بقيت بتتاخر جدا
يا حبيبي غصب عني
بكون مشغول لكن مبتأخرش عليكم
عالعموم يومين وهرجع تاني
 
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
رائع جدا كمل الباقي يا برنس
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
قصه جميله جدا مبدع دايما ي غالي وفي انتظار التكملة ❤️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و وليد العمده وليد
من الصعب على الانسان ان يحيى في مجتمع يهاب الجرح ويسعى لإيلام من حوله
في احد الحارات بمنطقه شعبيه بوسط البلد يعيش جابر ( ٤٧ سنه متزوج وله بنتين وولد ويعمل صنايعي باحدى الورش) في بيت قديم ويتضح بنيانه القديم من الزوق المعمارى ومكتوب على بابه تم تأسيسه عام ١٩٠٢ بخط رقعه واضح وشقته عبارة عن غرفتين وصاله ومطبخ وحمام
جملات ( ٤٠ سنه .. جميله .. وجسمها يشبه الى حد كبير عبير صبري .. ربة منزل ... يحترمها الجميع )
سوزان ( ٢٣ سنه طالبه بجامعة عين شمس كلية اداب ... فاشله لكنها تنجح بتقدير مقبول ... محبوبة رغم كثرة مشاكلها ... لا تنكر فقرها لكنها تتجمل .... اكثر ما تفعله هو شرب القهوة الساده والسجائر )
طارق ( الاخ الاوسط ١٩ سنه ... دبلوم صنايع .... يعمل مع والده .... عصبي .... ليس لديه اصدقاء ... وهو الصديق المقرب لسوزان )
هبه ( ١٧ سنه تانية ثانوي عام .... تهوى النت والشات والسيلفي .... تحب اخواتها .... تفطن كل ما يحدث من حولها ... متدخله في كل شئ .... تنتهز الفرص لاقتناص اي شئ مما لا تحتاجه سوزان او جملات )
جميعهم يعرف عنهم الاحترام والادب بالحي باكمله
...
بيت عامر
عامر ( زوج اخت جملات الوحيده ٥٥ سنه ليس له اي دور ... عاطل .. يعيش على عرق زوجته شيماء وابنته شهد )
شيماء ( توأم جملات الغير متماثل .... على النقيض من اختها جملات .... سيئة السمعه .... ذات شخصية قويه ..... يعرفها جميع ذكور المنطقه من كبيرهم لصغيرهم .... تعشق الجنس ... تتاجر بالمخدرات دون علم زوجها .... مسيطره على كل من حولها )
شهد ( ٢٣ سنه .... فشلت في الدراسه ... مخطوبه .... لها علاقة بخطيبها سطحيه .... يتبادلون الصور العارية لاعضاءهم التناسليه والجنسيه .... يصيبها الهياج من لمسه )
.....
تخرج سوزان من غرفتها مع اختها هبه لتيقظ الجميع وكان طارق ينام بمكانه على الكنبه القديمه بالصاله وكانت ترتدي جلبيه بيتي خفيفه بلونها البني وعلى كتفها فوطه وبيدها بعض الغيارات وتذهب للحمام البلدي القديم لتستحم وتغلق من الداخل بترباس بالكاد يغلق الباب
جابر : مين جوه عالصبح
طارق : محبكتش عالصبح حموم بروح امك اخلصي
جملات : صباح الخير .... هي مين اللى جوه الحمام
هبه : ست سوزان هانم .... ان مكانش وراها جامعه النهارده
طارق بعصبيه زائده يطرق الباب بحده : خلصي يا ست البارده
صوت فتح الباب وتخرج سوزان وهي تلف شعرها وجسدها بمنشفتين كبيره واخرى صغيره اعلى رأسها
سوزان : ايه في ايه .... بلاش اتنيل استحمى
جابر يدخل الحمام
طارق : هو يوم مش فايت ....
جملات : اخرس يا قليل الادب .... بلاش ابوك يدخل الحمام
هبه : ههههههه هو كل يوم لازم يعمل الشويتين دول .... نفسي اشوف اللى هتتجوزها هتعمل معاها ايه
طارق : جواز ايه اتنيلي على عينك ... هو انا لو اقدر اتجوز كنت عشت معاكم اصلا
جملات : ربي يا خايبه للغايبه .... بكره منسمعلكش صوت وتتجوز اللى تربيك
طارق : دانا كنت ولعت فيها هي وعيلتها .... خلصنا يا حاج هيتخصملي
يخرج جابر من الحمام بعد حلاقة ذقنه وغسيل وجهه : مالك ياض عالصبح محدش عاجبك
طارق : يا عم اسكت ... انا كل يوم بيتخصملي بسببك انت وعيالك
جابر : اصحى بدري وخش قبلنا
هبه : خلص علشان تعبانه عاوزه الحمام
جملات : اخرسي 😬 .... احنا اما صدقنا خلصنا من جعيره عالصبح
سوزان : بتعملى ايه يا حب قلبي
جمالات : بقلي الطعميه ... خدي انتى الفول جهزيه .... وانتى يا مقروضه تعالى أمري العيش عقبال ما اخلص
يخرج طارق من الحمام بغياره الداخلي
جابر : قولتلك ١٠٠ مره متطلعش قصاد اخواتك كده .... انتوا مش لسه عيال
طارق : حوش حوش .... ان مكانتش هدومي في الدولاب معاهم .... ولا انتوا سايبين هدومي مع هدومهم تجيب هدوم صغيره
جابر يقذفه بشبشبه : اخرس يا واطي يا ابن الكلب
جملات : مالك بس بيه ... مش كفايه بينام في الصاله صيف شتا
جابر : وانا اعمل ايه بس ... كل يوم اروح الشغل اشتغل وارجع انام من هدة الشغل علشان اصحى الصبح اروح الشغل واشتغل وارجع علشان انام ويوم بيجر يوم
تسمع جملات الكلام بأسى واضح وتنزل دمعه من عينها في طبق عجينة الطعميه
سوزان : معلش يا بابا .... بكره اتخرج واشتغل ومخليكمش محتاجين حاجه ابدا
جابر يمسح دموعه ويضم ابنته ويقبل جبينها : تعيشي يا بنتى
هبه : خلاص يا جماعه مالكم قلبتوها عياط .... و**** لاعيط
جملات : هنعمل ايه يا جابر بس .... ادى **** وادي حكمته
طارق يخرج مرتديا ملابسه : كان في ٥ جنيه في جيب البنطلون راحت فين
سوزان : اخدتها بالليل جبت كيس شيبسي
طارق : بالهنا والشفا يا حبيبتي ... طز في انا ... ٥ جنيه ايه اللى هروح بيها الشغل .... يلا يا حاج وعوضي على ****
سوزان : بئا كده 🤨 ... طب شوف مين هتسلفك تاني
طارق : لأ خلاص ... فداكي ٥ مليون كمان مش ٥ جنيه
هبه : ههههههه اهو جاب ورا اهو
جملات : كده حرقتى العيش ياللى تتشكي
هبه : معلش انشغلت بيهم 😄 هاكله انا
سوزان : انتى كل يوم تاكلي عيش محروق .... شكلك ادمنتيه
🤣🤣🤣🤣
جابر : ي** يا ولاد بسم **
......
في بيت عامر
شهد في غرفتها تقوم بعمل العاده السريه في مشهد تصوره لخطيبها لتقول له صباح الخير بطريقتهم
شيماء تدخل وتجد ابنتها في تلك الحاله : اومي يا بنت الكلب يا زباله .... بتتصوري لخطيبك يا زباله يا بنت المتناكه يا لبوه
شهد بفزع : ياما بنحب بعض ايه المشكله وكمان ان مكنتش اتمتع معاه دلوقتى هتمتع معاه امتى ... لما نتجوز هيهييي ... وحياتك هيستغلنا زي سي عامر جوزك
شيماء : اسمه بابا يا بنت الكلب .... تعالى يا عرص شوف بنتك بتعمل ايه
عامر : يا ستي سيبيها ... مش امبارح جايبلها سلسله دهب هدية .... وماله لما نمتعه .
شهد : شوفتى اهو عامر موافق اهو
عامر : طااااخ ... امتى هتقوليلي بابا يا زباله
شيماء : ده اللى قدرك عليه **** .... اصره ... في زبون رايحاله النهارده ... احتمال ابات عنده
عامر : المهم هيدفع
شيماء : ١٥٠٠ جنيه
شهد : بس ... وعملالي فيها المعلمه والكلمه كلمتك .... الواد علي بدفعه ٢٠٠٠ في الساعه وعالنت كمان
شيماء : وهيفضل نت .... وكمان هو النت ده ببلاش ما بيتدفعله فلوس بروح امك .... انتى عارفه الباقه بكام
شهد : ٥٠٠ جنيه وايه يعني .... المهم ... عاوزة ٣٠٠ جنيه هجيب بلوزه جديده عجباني
عامر : متديهاش حاجه
شهد : ليه بس يا بابا
عامر : دلوقتي بابا 😏.... ما كنت من شويه عامر حاف
شيماء : خدي ١٠٠٠ جنيه اهم وهاتيلك بالباقي مكياج بدل الرخيص اللى جايباه ده
شهد : واش عرفك انه رخيص 🤨
شيماء : بيطبع يا جزمه .... خدي هنا يا بت .... اخلعى البادي ده كده
شهد بقلق : ليه
شيماء قامت بجذب البادي لتقطعه ليبان تحته حمالة صدرها : مش ده السنتيان بتاعي ... انتى ايه خلاكي تفتحي دولابي 🤨
شهد : كده قطعتى البادي .... ايدك على ٢٠٠ جنيه كمان
شيماء : كسمك ... مفيش ويلا غوري اجهزي علشان نازلين
شهد : يوووو بئا ... تقوم بنزع ملابسها وعامر لا يصدق ان جسد ابنته اصبح بهذا الجمال لينتصب قضيبه وتلاحظه شيماء فتسحبه للخارج
شيماء : تعالى نيكني بدل مانت هايج على بنتك يا خول
عامر : يتنفس بصعوبه لكنه يجذب شيماء الى حضنه ويقبل شفتيها ويذهب بها لغرفة نومهما لينزعا ملابسهما ويتعريا تماما
كانت شيماء تشعر بالهياج اثر مشهد ابنتها وهي تتعرى لخطيبها علي ومشهد قضيب زوجها في بنطاله الكاستور وتقوم بامتصاصه وتصعد للسرير في الوضع الكلابي ليضع عامر قضيبه بفرجها وهو يلهث من المتعه
شهد : انا جاهزززهااا ... بتعملوا ايه
شيماء : بتناك من جوزي يا لبوه
عامر يسمع صوت ابنته ويقوم بحضن زوجته من ظهرها و يمسك نهديها ليدلكهم بخبرة وهو في حالة هياج وينظر الى ابنته التى ترتدي عباءه سمراء مجسمه على خصرها لتضح اردافها العاليه بجسدها الملتوي ويسرع برهزاته ويلهث كالكلب وكانت شهد تنظر لهما باستمتاع لترفع عباءتها وتريه فرجها فيزيد هياجا لتظهر صرخات وتوسلات زوجته شيماء ليسمعها الحي بأكمله حيث تقوم ابنتهم بعرض لمؤخرتها لتضربها عدةضربات وتدخل اصبعها في فتحة مؤخرتها وتخرجها وتقوم بمضاجعتها باصبعها وتدلك ذلك النتوء باعلى فرجها حيث يسرع عامر من ضرباته العميقه في فرج شيماء التى اعلنت عن متعتها بعصير سائل ولتعتصر قضيب عامر بجنبات فرجها فيخرج سائله لأعماقها بينما ترسل له شهد قبله هوائيه وتخرج فينظر لها عامر وفي خاطره ( هنيكك يا لبوه )
.......
اخر النهار بمنزل جابر
تجلس الام وبناتها لمتابعة لن اعيش في جلباب ابي وهن يتسلين باللب والسوداني
يدخل طارق : مساء الخير
سوزان : عندك العشا عالترابيزه
طارق : ابويا هيتأخر شويه .... عنده شغل كتير
جمالات : ماشي يا حبيبي
هبه : وانت مشتغلتش معاه ليه
طارق : انا خراط ... ابوكي سمكري صاج ... اساعده ازاي يعني 😬
هبه : طب بالراحه متزؤش .... معاك ٢٠ جنيه
طارق : لما اقبض هديهملك
سوزان : وانتى عاوزه ٢٠ جنيه ليه
هبه : هصور حاجات اذاكرها
سوزان : بكره هديهملك
طارق : هو انتى بتجيبي الفلوس دي منين ... شكلك مش مطمني
سوزان : لا اتطمن ... بعمل مذكرات لزمايلي وببيعها
طارق : مذكرات 😏 ... اه مذكرات بأمارة مقبول
سوزان : مانا اللى حظي وحش كل امتحان يحصلي حاجه
طارق : طب تعالى عاوزك في كلمتين كده بعيد عن القرده دي
هبه : انا قرده .... ماشي يا طارق
جمالات : ما تسكتوا شوية عاوزه اسمع المسلسل
طارق : هما هيدوكي يعني جايزه .... خليكي انتى في المسلسلات الحامضه بتاعتك دي .... ي**** يا سوز عاوزك
سوزان : اديني جايه اما اشوف اخرتها
طارق وسوزان بيدخلوا اوضتها ويقوم بنزع ملابس الخروج ليبدلها امامها ( هذا المشهد يعتبر اقل من العادي بكثير من البيوت الفقيره ) ثم قام باخراج سلسله من الذهب الصيني
طارق : ايه رأيك في السلسله دي
سوزان : واااااو حلوه اوي يا حبيبي .... لبسهالى كده اشوفها وتعطيه ظهرها
يقف طارق خلف اخته سوزان ذات الجسد العريض و هو يقوم بربط مشبك السلسله خلف رقبتها ودون قصد تحتك سوزان بمؤخرتها مكان قضيبه ليشعر طارق بارتباك لكن لكثرة دهونها لا تشعر وتعدل من شعرها وتنظر للمرأه المكسورة بالدولاب لترى السلسله وتلتف لتحتضنه بشده فتشعر بارتباكه وبما يضرب بطنها فتحمر وجنتيها خجلا وتقبله بخده
سوزان : شكرا يا حبيبي .... ي**** بئا علشان انت عارف اختك حربايه مش هتنيمني النهارده
طارق ينظر لها بخجل ويتقدمها ليفتح الباب فتسقط هبه أرضا فأمسك بها من شعرها ليوقفها وهو ينزل بكفه بضربات خفيفه على خدها
طارق : بتتصنتى على ايه ها ... ها
هبه : مش بتصنت
سوزان : ههههه سيبها يا طارق
طارق : علشان خاطر سوز بس هسيبك ... لكن اشوفك بتتصنتى تاني ولا تدخلي في اللى ملكيش فيه هنفخ امك
جمالات : تنفخ مين يا جزمه ياللى مشوفتش بربع جنيه تربيه
طارق يقبلها من خدها : هي بتتقال كده يا جمل ( لقبها من طارق وحده )
جمالات بحمرة وجه : طب ياخويا ... ايه يا بت السلسله دي
سوزان : طارق اخويا حبيبي جابهالي
جمالات : اه يا واطي .... مفيش حاجه تجيبها لامك
هبه : مش لما يعبرني الاول
طارق : لاااا انا مش هخلص ... امسك بجهاز التحكم الريموت وانتقل لقناة اون سبورت وبيتابع مباراة الاهلي واحد الفرق .... يا اخي شوتها
سوزان تجلس بجواره تشجع معه : كام كام
طارق : لسه بادئ صفر صفر
سوزان : هو الاهلى الكام
طارق : لو فاز هيهرب بالأول ..... جوووووون
طارق وسوزان يندفعان نحو الشاشه وهم يقفزان فرحا بالهدف
هبه : ممكن تتفرجوا وانتوا ساكتين ... مش عارفه اذاكر
جمالات : على اساس فالحه اوي
طارق : جووووووون التاني يا اهلي مفيش غيرك يفرحني
سوزان : تنظر للشاشه وهي ممسكه بالسلسله وتنظر لطارق بفرح
انتهت المباراة بفوز ساحق للأهلي مع دخول جابر من الخارج وكان طارق ممسك بيد اخته سوزان وهم يتراقصون فرحا بفوز الاهلي
جابر : هو ده اللى انتوا فالحين فيه ... تعالى يا هبه خدي مني
هبه تحمل عنه شنط من الفاكهة وتدخلهم المطبخ
جملات : جايبلنا ايه
هبه تخرج ومعها طبقين لتضع بهم اصابع الكفته والسلطه ليتم الهجوم عليهم والانتهاء منهم في دقائق قليله
جملات : تعيش وتجيب يا حبيبي
طارق : سفرة دايمه يابا
جابر : مفيش مرة تدخل وايدك مليانه ...
سوزان : ماهو جايبلي دي
جابر : ياما جاب الغراب لامه ... وعلى كده بكام دي
طارق : خلاص ياحاج دي هدية لسوزان علشان بكره عيد ميلادها
سوزان : شوفتوا يعني هو الوحيد اللى افتكرني
جملات : بكره اعملك كيكه وناكلها
جابر : ااااه يا رجلي ... اما كان يوم ... اتفحت في الشغل النهارده
طارق : مانت لو تخلص شغلك مكنتش تتفحت كده
جابر : ده بدل ما تشيل عني ... رايح تشتغل خراط وتاخد فلوس اكتر مني ومش شايل حاجه معايا
طارق : ليه ومين اللى بيدفع الاجره كل يوم واحنا رايحين الشغل
جابر : انت هتذلني بالكام ملطوش اللى بتدفعه
طارق : طب مانا اللى بجيب الغدا على حسابي ولا ده مش محسوب برضوا
جابر : خلاااص خلصنا
جملات : هو ابوك يبنى كده ياكل وينكر وبريه منه لو حد جه جنب جيبه
سوزان : ههههههه بمناسبة جيبك يابابا ايدك على ١٠٠ جنيه مصروف الشهر
هبه : وانا ال٥٠ جنيه
طارق : خدي يا سوز ٢٠٠ جنيه اهم وانتى يا هبه ١٠٠ جنيه ومتطلبوش منه حاجه تاني .... اظن كده ملكش حجه
جملات : وامك اللى وقعت من قعر الأفه ... دايما منسيه على طول كده
طارق : لا اخواتى مسئولين مني لكن انتى عندك جوزك انا لسه ورايا جمعيه ... امال هفتح ورشة منين
جابر : مانت يوم ما هتفتح ورشه هتفتحها خراط
طارق : يووووو ... موال كل شهر اللى مش هخلص منه
سوزان : في ايه يا بابا بس ... ما طارق بيشيل عنك اهو ... ولا انت عاوزه كمان يصرف عليك في حياتك
جابر : هو انا هزعل لما اشوفه حاجه ... كل اللى عاوزه منه يتحمل المسئوليه
هبه : كل ده ومش متحمل ... فين ال٥٠ جنيه اللى عليك
جابر : مش لسه واخده ١٠٠ جنيه من اخوكي
هبه : اه دي من اخويا لكن انا مسئولة منك
جابر : يا سااااتر ... اهم يا ستي
هبه : ايوه كده متحرمش منك يا بابا يا حبيبي قالتها وهي تحتضن رأسه في صدرها
.........
شيماء في احد الشقق بعماره فخمه على سرير احد زبائنها يضاجعها بشده وهي عاريه تماما وهو ينحر فرجها دخولا وخروجا بسرعه حتى افرغ حمولته باعماقها
شيماء تلهث وتغمض عينيها وهي مقتطبة الوجه لأنه لم يمتعها ولم يروي ظمأها وتعتدل حتى دخلت الحمام دون كلام وكان الرجل نائما على ظهره يلهث بانفاس متقطعه كإنه عداء في ماراثون وفتحت المياه على رأسها لتغتسل من منيه المتقطع وهي تمسك بصابونه وتغسل جسدها وفرجها وفتحة مؤخرتها لتنظفهم من أثار الجماع وكانت تسرع بفرك بظرها حتى ارتعشت وخرجت لتجده جالسا يشرب سيجارة و اخرج نقودا والقاها لها على الارض لتنزل بيدها لتلتقطها وتمسك بملابسها لترتديها وترحل في صمت مكتئبه بداخلها بركان تريد تفجيره واوقفت تاكسي ليقلها الى حيث تسكن
عامر : عملتى ايه يا شوشو
شيماء : القت بالنقود عالارض ليلتقطها عامر مثلما حدث بها ... ده كل همك يا كلب الفلوس يا معرص
عامر : معرص معرص .... هو لولا التعريص كنتى هتعيشي كده
شيماء : بنتك فين
عامر : جوه بتكلم خطيبها
دخلت شيماء لتجد شهد نائمه على ظهرها وهي ترتدي قميص دون اي ملابس داخليه وكان ساخن وقصير وكالعاده تصور نفسها لخطيبها
شيماء : هو انتى مش هتتلمي ولمحت فرجها يلمع ... اقفلي الزفت ده واتعدليلي
شهد اغلقت هاتفها : في ايه يا شيمو ... مش كده
شيماء : يا بت خليكي ناصحه ... طول ما الراجل لائي بقره يحلبها عمره ما هيشتري لبن
شهد : هو احنا بنعمل حاجه مع بعض ... ما كله عالواتس أب بس
شيماء : هتقابليه امتى ... عاوزاه في مشوار
شهد : مشوار ايه
شيماء : هو عارف .... خليه يجيلي بكره عالقهوه يقابلني وهو عارف هيعمل ايه
شهد : نفسي اعرف في بينكم ايه ... ليكون بيركبك من ورانا
شيماء : طااااخ ... قليلة الادب .... انااا هخلي العلء ده يركبني ... مش لما يكون دكر الاول
شهد : طب هو كان عاوز يحدد ميعاد نتجوز
شيماء : هتتجوزوا فين يا كسامك .. في اوضته مع اهله ولا في اوضته ... مش لما يجيب الشقه الاول
شهد : ما لئاها خلاص وهنروح نشوفها
شيماء : هكون معاكم .... انا محلتيش غيرك ... مش كفايه اللى بتهببوه عالنت ... يقطع النت والنتيت عليكي وعاللى جابوكم
شهد بتحضن شيماء : مالك بس يا شيمو ... هو الزبون خسع ولا ايه
شيماء : الكلب عاملنى كإني خدامه عنده واخرة المتمه رمالى الفلوس عالارض كإنى بشحت منه 🥺
شهد : طب اهدي بس وليكي علي اسلط عليه علي ينفضله بيته
شيماء : هو لسه في الكار المهبب ده
شهد : انتوا عارفين من الاول انه حرامي هجام
شيماء : و**** يا بنتى انا نفسي اخرج بيكي من الحته الزباله دي واعيشك احسن عيشه واجوزك احسن جوازه لولا الخول عامر كان زماننا في حته تانيه
شهد : طب اهدي بس وبكره الدنيا تتصلح ولو علي زفت ده مش عاجبك ايه رأيك لو تجوزيني طارق
شيماء : طارق مين ... ابن جملات
شهد : انتى عارفه انه خراط وكسيب والبت هبه بتحكيلي عليه حكايات وراجل وابن اختك
شيماء : لو هو عاوزك كان جالك .... انا مش هدلل عليكي وارخصك يا روح امك وكمان هيتقدملك ازاي بالمرءعه اللى عاملاها مع سبع البرمبه بتاعك
شهد : اه صحيح ... ده شاف جسمي كله
شيماء : يبئى تخرسي خالص ... عاوزاه بكره عالقهوه والبسي حاجه علشان العلء ابوكي بئا يهيج عليكي
شهد : وماله ما كله فايده ليكي يا شيمو 😄
شيماء : 😬😬😬😬😬
......
اليوم التالي
في الجامعه
نيفين ( صديقة سوزان من نفس دفعتها ٢٢ سنه .... من دفعة المقبول .... تعشق الرقص )
ندى : صديقة سوزان المقربه وحاملة اسرارها ... تستطيع ان تقول الصندوق الاسود ... ٢٣ سنه ... دائمة التكتم ولا تجدها في اي حوار
مينا : صديقهم ... ٢٢ سنه .... يهوى الرحلات والخروجات وبنك التسليف لصديقاته
محمود : يحب ندى اكبر منهم بعام ... متزوج من سحر في السر دون علم احد
سحر : صديقتهم الشريره .... تعشق كل ما هو جنس من منتديات لفيديوهات لزواجات متعه وبالسر .... تفعل اي شئ يدر عليها بالمال ... ودائمة الشجار مع سوزان لكنهما سرعان ما تتصالحان
مصطفى : الدنجوان .... علاقات غرامية كثيرة وله كاريزما وجاذبية كبيره
فتحي : جار نيفين بالحي و دائمي التواجد معا وهو مدير مالية المجموعه
سوزان : هاي شله
ندى : اشي اشي ايه البادي الجامد ده
سوزان : اخويا يا ستى قبض وادانى فلوس وجابلي دي
سحر : 😏 دهب صيني
سوزان : محدش خد رأيك
مينا : بس حلوة اوي عليكي يا سوزان وكان ينظر لفلق نهديها الكبيران وقضيبه منتصب ولاحظه محمود
محمود : ماشي يا عم متعت روحك خلاص
مينا : ياما نفسي ارضعهم
محمود : ما قولتلك نجيبها الموكنه
مينا : بعدين نشوف الموضوع ده
سحر : كس ام دي بنت ... حرقت دمي
محمود : تحبي نجيبها نعملها حفلة تخرج
سحر : 🤨 فكره .... ياما نفسي اكسر عينيها
محمود : مينا هيموت عليها
سحر : خلاص انا هسحبهالكم
مصطفى : هاي شله
البنات : اااااااا ... مصطفى
مصطفى : واااو مين دي
نيفين : دي يا سيدي سوزان
مصطفى : مش ممكن ... انتى اتغيرتي خالص
سوزان : يبنى انا هو انا متغيرتش
مصطفى : شوفتى انتى من غير الطقم الاسود حلوه ازاي
سوزان بفرح : انا حلوه 😃
مينا : حلوه اوي كمان .... عيني علي مش لائي معزه اتكلم معاها
نيفين : ومالها صاحبتك ماريان
مينا : كئيبه وممله ... انا مش بلائي نفسي الا معاكم
سوزان : بس للأسف متجوزش لينا
مينا : للأسف ... اقولك ايه ... تعالى معايا
سوزان : على فين بس
مينا : الطقم ده محتاج شنطه وجزمه غير دول خالص
سوزان : يا عم انا كويس انى جبت دول
مينا : تعالى معايا بس
ذهبا مينا وسوزان لمنطقة روكسي وقام بشراء شنطه وحذاء لها بمبلغ خرافي
سوزان : علي النعمه انت واد جدع ... لو كان ينفع مكنتش سيبتك
مينا : ما ده اللى اهرني
سوزان : ميرسي خالص يا مينا
مينا : تعالى لسه
سوزان : في ايه تانى
مينا : هنروح كوافير ... هيظبطلك شعرك
سوزان : كده اهلي يشكوا في
مينا : كسم العيشه هو الواحد هيعيش كام مره
بالفعل توجها لاحد الكوافيرات وقامت بتصفيف شعرها وزينت وجهها وكانت الساعه تخطت الرابعه عصرا
مينا : 😲 انا فعلا نظرتى مخيبتش فيكي انك حلوة اوي .... يا بخته بجد
سوزان : بس بئى علشان بتكسف
مينا : تعالى ناكل انا عازمك
سوزان : لااااا انت وارث ولا ايه
مينا : لسه قابض الشهرية بتاعتى من بابا
سوزان : ماشي يا عم **** يخليلك ابوك
وبعد ساعتين كانت بداية الليل وتركا بعض على موعد الغد في الجامعه
عادت سوزان لمنزلها لتجدهم في انتظارها
طارق : صرفتي ال٢٠٠ كلهم 😬😠
سوزان : ٢٠٠ ايه يابو ٢٠٠ .... كل ده ب٢٥٠٠ جنيه
طارق : طااااخ ... منين الفلوس دي يا بت
جملات : انطقي والا انا اللى هحرق جسمك
سوزان : 🥺 واحد زميلي هو اللى دفع كل ده
طارق : 😠 مقابل ايه يا روح امك وزميلك ايه ... انتى فتلبسيني طرطور
سوزان : و**** هو ده اللى حصل
طارق : اما ... خدي البت دي اكشفي عليها .... عاوزين نعرف باعتنا ولا لأ
سوزان : 😭 محصلش حاجه مع حد انا لسه بنت بنوووت 😭
طارق : 😠 ولا هياكل معايا .... الدكتورة هتقولنا كلامك صح ولا غلط
سوزان : 😭😭😭😭😭😭
جملات تحتضن ابنتها : متزعليش منه ... اخوكي وخايف عليكي
هبه : هو يعني لما يعرف انك سليمه يبئى غلط
جملات : طب ادخلي وهتيجي معانا
هبه : ليه وانا مالي
جملات علشان اتطمن عليكي انتى كمان
هبه : احلفي 🙄
طارق : يلا خلصونا 😠
جملات : ي**** ياللى تتشكي البسي
هبه : حاضر انا بلبس اهو
تم الذهاب لطبيبة امراض نساء واكدت عذرية سوزان وهبه
في منزل جابر كان طارق ينتظرهم وعند دخولهم
طارق : عملتوا ايه
جملات : طلعت سليمه صاغ سليم
طارق ينظر لسوزان بحنيه : متزعليش مني .... انا بس شكيت ليكون حد غرر بيكي
سوزان : انا تشك في يا طارق .... طب ليه
طارق يحتضنها ويضمها لحضنه بشده : اصل انتى داخله علينا عامله زي العروسه .... بس ايه يا بت الحلاوه دي
سوزان : يا سلااام ياخويا
هبه : ما خلاص بئا ... ما عرفنا انك شريفه
طارق : طااااخ
هبه : طب ليه بس
طارق : امشي من وشي 😠

الجزء الثاني

في منزل مراد


مراد ( ٤٦ سنه محاسب في شركه .... مهزأ .... ديوث ..... سالب بنوتي )
نجوى ( ٤٦ سنه والدة نيفين .... لها علاقة بكل ذكور العائلة ..... نيفين نتيجة حملها من مجدي اخو مراد )
ناديه ( اخت نيفين الاكبر ٢٦ سنه .... تزوجت من ابن خالها شريف وتطلقت بعد اكتشافه خيانتها له مع اخوها الاصغر بعد شهر واحد من الزواج )
نبيل ( ١٨ سنه .... رغم صغر سنه لكنه على علاقات كثيره داخل العائله .... موجب ..... يعشق الجنس لدرجه كبيره ..... يحب نيفين وتعتبر هي المحترمه بالعائلة ..... ينجح دائما بمضاجعة المدرسين والمدرسات حتى مديرة المدرسه لم تسلم من قضيبه )
منزل مراد عبارة عن شقة من ٧ غرف في وسط البلد في عمارة شهيره ولديهم خادمه ( فوزيه ١٥ سنه )
نجوى كالعاده تخرج صباحا لتوقظ ابناءها بقميص نومها الشفاف بلونه الاخضر ولا ترتدى ايا من ملابسها الداخليه
ناديه : حاضر يا ماما هقوم اهو
فوزية : الحمام جاهز يا ست الكل
نجوى : طب روحي انتى يا فوزية حضري الفطار ... دخلت غرفة نبيل لتوقظه وكالعاده عاري تماما .... نفسي ادخل اشوفك لابس حاجه وتلتقط المجله الجنسية من حضنه لتضعها على مكتبه وتجلس بجواره لتوقظه لكنها تفاجأ به يجذبها بحركه مباغته يلتقط بها شفتاها ليمتصهم وهو يقوم بجذبها اسفله ليريح قضيبه المنتصب بين طيات فرجها المبلل وهي تنحب بين زفرات اهاتها المكتومه وانفاسه الحارة ليعلن لسانها تمرده ليجذب لسان نبيل معه في رقصه عابثه ليسيل لعابهما ويلعقاه وما هي الا ربع ساعه وكان نبيل يغرق والدته بسائله المنوي الكثيف الكثير
نجوى : يخرب بيتك انت بتريحني اكتر من الخول اللى نايم جوه
نبيل : اما اروح اصبح على طيظه 😄
يخرج نبيل عاري بينما تخرج ناديه من الغرفه المقابله لتصتدم به فيحاوطها بيده من خصرها ليحتضنها قضيبه بين فخديها ليلامس فرجها الجميل الساخن
ناديه : حححححح حبيبي هايج تعالى اريحهولك
نبيل : لا ابعدي دلوقتى اخلص مع ابوكى وبالليل اخليه يمسي على كسك
نادية : يخرب بيتك ولعتنى يا قلبي .... طب عندك ايه النهارده
نبيل : معنديش ... هنزل المدرسه وبعدها هاجي
ناديه : طب ينفع تجيبلي حاجات معاك
نبيل : بس كده ... ي**** دلوقتى
نادية تمسك بقضيبه وتنزل لتقبله : قولتلي بئا البيه زار كس امك
نبيل : اوعي بئا ... ودخل غرفة والديه ليجد مراد نائم على وجهه في حالة ثبات تام فيعتليه ليفتح فلقتي مؤخرته ليبثق على فتحته ويدفع قضيبه لاعماقه
مراد : ححححححح هو انت مبترتحش غير لما تنيكني
نبيل : اعمل ايه في زوبري بيعشق طيظك الملبن دي 😄
مراد : مممممممم طب خلص علشان ادخل استحمى والحأ اروح شغلي
نبيل : كنت محتاج ١٥٠٠ جنيه .... وكمان العربية عاوزه تتصلح
مراد : ححح هوووو كللل يووووم ممممم ححححح ويقوم بغلق وفتح فتحته على قضيب ابنه ليثيره اكثر حتى يشعر بلبنه الساخن في جوفه .... يحححح .... سيبلي عربيتك هبعتها تتزفت .... وكمان خف مصاريف الاسعار ولعت
نبيل يحضن مراد : حاضر يا احلى اب في الدنيا
يخرج مراد بنشاطه ليتجه عاريا للمطبخ ليبعص فوزية
فوزية : اه ... خضتني يا بلبل
نبيل : نمتي كويس
فوزيه تقبله : جدا .... زوبرك بيريحنى اوي
نبيل يحتضنها من الخلف ليمسك نهداها من اعلى جلبيتها التى بالكاد تستر مؤخرتها الصغيره ويدخل يده ليفرك بظرها فتتملكها الاثاره وترفع جلبيتها التى ترتديها فقط وتمسك قضيبه لتظبطه على فتحة مؤخرتها ليدخل بكل سهوله وتستند على الرخام اعلى قطعة المطبخ ويقوم نبيل بمضاجعة مؤخرتها حتى يقذف بداخلها ما تبقى له من حمم
نيفين : هو انت مش عاتئ
فوزيه تتفاجأ وترتبك لكن نبيل يصفع مؤخرتها لتخرج منها أهه مثيره : معلش يا ستي
نيفين تحضطن نبيل : صباح الخير يا حبيبي ... ي**** خش استحمى وتعالى اوصلك في طريقي
نبيل : بجد .... هوا ويقبل خدها ويتهاوى ليختفي بالحمام الثاني ليجد ناديه بالداخل فيدخل معها اسفل المياه ليغتسل من اثار ممارساته لتستغل نادية وجوده وتنزل على ركبها لتمتص وتغسل قضيبه بعناية حتى تنزل بعض نقاط منيه
نادية : خف شويه هتتصفى
نبيل : مبقدرش اعمل كده .... هو اللى واقف وعاوز ينيك كتير 😄
نادية : طب اشمعنى انا بالليل نفسي اتناك منه الصبح
نبيل : علشان كسك بيبسطنى وبيريحني 😄
........
بعد الفطار توجه مراد لعمله ونيفين لجامعتها بعد توصيل نبيل لمدرسته ودخل الفصل كعادته متأخرا
فريده ( مدرسة اللغة الفرنسية ٢٨ سنه متزوجه حديثا ) : اقعد يا نبيل مكانك
نبيل : ميرسي مدام .... يجلس مكانه ويخرج كتابه ليتابع
نادر : ايه اللى اخرك
نبيل : زنئت مدام عفاف المديره وخلصت وجيت 😄
فريده : بطل كلام يا نبيل وركز وتتابع شرحها
......
في منزل عامر
شيماء : انت يا خول اصحى
عامر : يووووووو .... يا وليه ان مكناش نايمين وش الفجر ... عاوزة ايه عالصبح
شهد تدخل لتصبح عليهم : صباح الخير وكانت تفرك عيناها
شيماء : فين علبة الدهب بتاعتي
شهد : عندي يا ماما
شيماء : طاااااااخ .... بتسرقيني يا لبوه .... تلائيكي بتقابلي سي زفت خطيبك وبتديله من دهبي
شهد : محصلش .... كنت بحط دهبي معاكي ونمت وكنت جايه اقولك
شيماء : ي**** روحي هاتيها وتعالى افرزها
ذهبت شهد لتحضر ذهب والدتها
عامر : بالراحه عالبت مش كده
شيماء : خايفه عليها يا عامر دي بنتى اللى محلتيش غيرها ... مش عاوزاها توقع نفسها في مشكله وتعرنا
عامر : يا ستي انتى مكبره الموضوع اوي .... البنت زي الفل بس انتى اللى موسوسه
شيماء : يا خوفي .... امتى اجوزها وارتاح من همها
عامر : بكره هتتجوز وهنفرح بيها .... بس سيبيها انتى في حالها
شهد : اهي علبة الدهب
شيماء تفتحها لتجدها سليمه ومضاف اليها بعض المصاغ
شهد : اتطمنتي
شيماء تحتضنها وتضمها إلى صدرها ... يا بنت انا بخاف عليكي والواد خطيبك شمام ممكن يستغلك
شهد : هو يعني بيسأل ... ولا شايفاه كل يوم في حضني .... على فكره بئا انا عاوزة افسخ خطوبتي منه
شيماء انفرج صدرها باريحيه ... بجد يا بت يا شهد
عامر : مالك فرحتي كده
شيماء : علشان عيل خول .... ليه حاجه عندك
شهد تنزع دبلتها : هي دي بس
شيماء : جدعه يا بت اهو كده انتى بنت بطني
شهد : طب واللى عنده
شيماء : متخافيش هجيبهولك لغاية عندك
.........
في منزل جابر
طارق في غرفة اخوته يوم عطلته يدخن سيجاره بالشباك وتدخل جملات لتنظف الغرفه
جملات : هو انت **** مش هيتوب عليك من الهبابه دي
طارق : هي اللى بنفس بيها عن عيشتي ياما .... مش كفاية شهد اتخطبت وخالتي مش عاوزة حتى تعبرني برئ حلو وعاملالي فيها بنت بارم ديله
جملات : معلش يبني بكره تقابل الاحسن منها هو يعني اللى خلقها مخلقش غيرها
طارق : خلق كتير بس قلبي محبش غيرها مش عاوز غيرها
جملات : بس خالتك وبنتها سمعتهم وحشة
طارق : بس بحبها ياما .... يشعر طارق بضيق ويلقي بالسيجاره ويغلق الشباك وينظر لأمه .... اوووو ايه القمر ده يا جمل ويقبلها من خدها
جملات : يا واد بطل بكش .... انا خلاص كبرت
طارق : فشرررر .... طب بذمتك لما بتنزلي تجيبي خضار مش بتتعاكسي
جملات : بس بئا يا واد متكسفنيش
طارق يحتضن جملات من الخلف ليتمرد قضيبه ويشعر بانفاسه تتلاحق ودقات قلبه تتسارع : ملبنننن .... يا بختك يا عم جابر
جملات تشعر بانتصابه وتشعر بخجل شديد : بس بئا اوعى كده ... سيبني بقولك
طارق يحضنها اكثر ليلتصق قضيبه بجنبها ويداه اسفل نهديها مباشرة ويهمس في اذنها بانفاسه الحاره : اه لو كنت انا ابو جابر مش هو ابويا
جملات شهقت : بس يا واد عيب انا امك
طارق : يفلتها منه وهو يضحك 😄😄😄😄😄
جملات تنظر لانتصابه بخجل شديد لتصتبغ وجنتاها اللون الزهري ويظهر جمالها اكثر وتشعر ببل بين فخديها اثر حالة الهياج التى وصلت لها من كلمات ابنها طارق
يقترب طارق منها ليضمها في حضنه وهو يشعر بهياج يكاد يزهق روحه ويقبل خدها
جملات تغمض عينيها وترتعش شفتاها وهي تضم طارق لحضنها بقوه ولا يصدر منها سوى اهة متعه
ينظر طارق الى وجهها الجميل ليطابق شفتاه بشفتاها
تدفعه جملات بعد عودتها لوعيها وتعدل من نفسها : انت بتعمل ايه .... انت اتجننت ... انا امك
طارق : هو حد يشوف الجمال ده ويمسك نفسه
جملات : عيب يا طارق انا امك
طارق : حظي مهبب .... الجمال ده كله وامي 😄
جملات بخجل : طب ي**** اطلع علشان انطف الاوضه قبل ما اخواتك ييجوا
يتركها طارق ويخرج يتابع فيلم عربي بينما تجلس جملات على طرف السرير لتلتقط انفاسها : **** يسامحك .... ابوك نفسه من زمان معملش كده وتضع يدها اعلى فرجها لتجده مبللا هائجا فتخرج لتجد طارق يتابع الفيلم
طارق : لحئتي خلصتي
جملات تنظر له وتتابع خطواتها نحو الحمام لتريح فرجها من جحيمه
.......
في المدرسه وقت الاستراحه
تذهب هبه لفصلها لتقترب من الباب وتسمع صوت انات واهات جنسيه فتتجه للشباك وتصعد برأسها لتشاهد عبير مدرسة اللغه العربية وبين قدميها نبيل وهي تمتص قضيب نادر فتشعر باثارة مما يحدث امام عينيها وتراقب بحذر حتى لا يشعر احد بها وبعد دقائق انتوا من ممارستهم لتسبقهم هبه وكإنها تصعد درجات السلم وشاهدها نبيل الذي اعجب بجمالها
نبيل : واااو ... انتى معانا هنا
هبه تنظر له بخجل وتشعر بهياج اثر خيالها : انا في تانيه
نبيل : وانا في تالته .... انا كده لازم اعيد السنه علشان اكون سعيد الحظ
هبه : بخجل .... انت كده بتكسفني
نبيل : انا نبيل مراد
هبه : وانا هبه جابر
نادر : ي**** يا عم مش وقته
نبيل : هو انا ماسك كس امك ما تمشي يا علء
تشهق هبه باعين منفتحه وتصعد مسرعه لفصلها وهي تفكر فيما رأت وفي نبيل ( ياااااه راجل اوي )
عبير : ركزي يا هبه معايا وتتابع شرحها
...........
في منزل مينا
مجدي ( ٥٢ سنه طبيب جراح مشغول طيلة الوقت )
مارسيل ( ٤٥ سنه صيدلانية ... اغلب وقتها بالصيدلية )
مريم ( ٢٠ سنه .... في كلية الطب )
ماجده ( الخاله ٣٥ سنه لم تتزوج رغم جمالها الفائق .... دكتوره بالجامعه .... بنت بنوت .... غير مرتبطه )
مينا يذاكر بغرفته وهو يشرب النيسكافيه ويتذكر سوزان ليلمس قضيبه وهو يتفحص بخياله جسدها المغري ويتخيل انه يضاجعها فيغمض عينيه لكن هاتفه المحمول يقاطع خياله
مينا : يييي هو ده وقته .... الو
ماريان : فينك يا مينا من اسبوع .... انا زعلانه منك
مينا : بذاكر
ماريان : بتذاكر ولا بتتسرمح
مينا : لا وحياتك بذاكر .... مش مصدقه انا في البيت
ماريان : طب انا جايالك ... اغلقت
مينا : لالال الو .. الو ... يا بت المجنونه .... طب انتى اللى جايه لقضاكي
بعد ربع ساعه يفتح مينا الباب ليفاجأ بماريان التى ترتدي بنطال جينز ازرق وبلوزه حمراء بزرائر فيدخلها ويغلق مسرعا قبل ان يشاهدها احد
ماريان : عارف لو مكنتش في البيت كنت دبحتك
مينا : انتى مجنونه والنعمه
ماريان : دي وحشتيني بتاعتك
مينا : طب تعالى جوه انا بذاكر
ماريان : يا ساتر على رخامتك
مينا : عاوزة ايه يا ماريان
ماريان : بطل رخامه .... انا هدخل اعملي نيسكافيه واجي اذاكر معاك
مينا : طيب يختي .... يدخل غرفته وبعد دقائق تدخل ماريان وهي تحتسي النيسكافيه
ماريان : بتذاكر ايه
مينا يغلق الكتاب ويجذبها في حضنه وهو يقبلها بنهم .... هذاكرك انتى
ماريان تبادله القبلات بسخونه بالغه كعادتهم وهي تفتح زرائر قميصها وتنزعه لتخرج نهداها الكبيرين للحريه فيلتقطهما مينا بكفيه ليلاعبهما وهو يقبلها وكانت ماريان في حالة هياج شديده منذ البدايه فهي معتاده مضاجعته وقت عدم تواجد احد بمنزله وتفتح زرار بنطالها لتسقطه عن قدميها وتخرجهما لتنام عارية امامه فيتوجه مينا بقضيبه لرأسها وهو ممسك بشعرها لتحيطه بشفتاها لتدخله حتى العانه ببطء وهي متمكنه من قوته لتنفخ لهيب ثغرها فيه لتلهبه فيقوى اكثر واكثر وتزيده صلابه وتخرجه وتدخله مره اخرى بينما لسان مينا اعلى بظرها يسقط اقوى حصونها فينهار السد ليعلن عن فيضان شهوتها ليغرق فمه ووجهه
ماريان : ي**** نيك كسي المتناك
مينا : يا لهوي عليكي وعلى هيجانك ويعتدل بين قدميها ليمسك بقضيبه الفولاذي ليدخل اعماق فرج ماريان الناعم الملتهب باتون الشهوه
ماريان : ااااااه ... زوبرك حلو اوييييي .... نيكني اوييييي ااااااه ااااااه اييييي كماااااان
مريم عادت مجهده من الخارج وفوجئت بما يفعله مينا ففتحت الباب بهدوء شديد لتتفاجأ بعاصفة الشهوه تجتاح جسدها الضئيل الجميل فيسقط عنها حياءها لتمتد يدها لفرجها لتئن مع نغمات اهات وانين وصرخات ماريان اسفل قضيب مينا اخيها لتتفاجأ بحجمه وقوته فتذهب مسرعه لغرفتها لتنزع عنها كل ملابسها وتبدأ مشوار احلام يقظتها
مينا يشعر بقدوم شهوته فيخرج قضيبه ليضعه امام فم ماريان ليقذف قذائف بعيده تدخل جميعها لجوفها دون خطأ في الهدف
بعد لحظات نهضا ليستحما سويا وبالطبع لم ينسيا التحرشات وتكرار فعلتهما حتى انتهيا وغادرت ماريان لتترك مينا وحده
الجالس شبه عاريا بسرواله القصير الضيق
مريم : ممكن اعرف ايه اللى شوفته ده ( كانت ترتدي بيجامتها القصيره )
مينا بفزع : ايه يا مريم ختضيني .... ينفع كده
مريم : مش دي ماريان
مينا : اه هي .... سيبيني اذاكر بئا
مريم : ماشي بس متعملش كده تاني معاها ... دي بت قليلة الادب وسمعتها زي الزفت
مينا : مانا عارف 😄
مريم : طب متعملش كده تاني
مينا : انتى هنا من امتى 😄
مريم : دخلت من بره و شوفتكم وانتوا... بتهببوا بكلمات متقطعه وخجل شديد مرسوم على وجهها
ينهض مينا ويضمها بجوار قلبه : طب خلاص اوعدك مش هعمل معاها تاني
مريم : انا داخله انام شوية ... الاكل في التلاجه
مينا : وانتى مش هتاكلي معايا
مريم : لأ .... دخلت غرفتها وانهارت بظهرها على السرير وهي تلتقط انفاسها و تذهب في ثبات كبير
........
في منزل مراد
يعود نبيل من مدرسته ليفاجأ بناديه ونجوى يرقصان على مهرجان بقمصان نومهم فيدخل بينهم ليتراقص معهما وتدخل نيفين لتنضم لهم وتمسك بيد اخيها ليتراقص معها وهي تثيره بحركاتها وهي تشبح بحركة المطواه وكإنها تشرح نفسها وبعدها تنتهي الرقصه ليضحكوا جميعا
نبيل : انا هدخل اغير هدومي
نيفين : استنى خليك هناكل وننزل نشتري حاجات
نبيل : امرك يا قمر
بعد الغداء ينزلا ليتسوقا بمول سيتي ستارز وتدخل نيفين محلات الملابس الداخليه وتنتقي الكثير منها وبطبيعة العلاقة بينها وبين نبيل التى تعتبره رجل العائلة وبطبيعة تحرر عائلتها لا تخجل منه فكانت تأخذ رأيه بجميع ما ترتديه وكان نبيل رغم عشقه لها لا يفكر بها جنسيا رغم انها بجسد مثير رائع وفاجأته نيفين بشراء بعض الملابس له وجبسا باحد المقاهي الكبيره
نبيل : شكرا يا نيفو .... بجد انا نفسي الائي واحده في جمالك ورقتك اتجوزها
نيفين : بكره تكبر وتقابل بس حاول تخف موضوع الجنس شويه ... كده غلط عليك وممكن ينقلك امراض
نبيل : غصب عني يا نيفو ... من ساعة ما شوفت ماما مع عمي وخالي وجدي وجوز عمتى وانا مش عارف اسامحها
نيفين : بس انت فضحتنا .... طب مفيش بنت كده ولا كده خطفت قلبك
نبيل : الصراحه النهارده شوفت بنت قالتلي اسمها هبه ... معايا في المدرسه بس اصغر مني بسنه
نيفين : وعملت ايه
نبيل : نادر ابن خالك الخول قطع علينا ... بس حاسس انها لمستنى في قلبي
نيفين : طب مش خايف تعرف اللى بتعمله
نبيل : سيبك انتى ... انا بحبك اوي يا نيفو ... بجد انتى غير العيله كلها
نيفين : بس يا نبيل علشان من ساعة ما عرفت انا بنت مين وانا متضايقه
نبيل : يا بنتى عالاقل ابوكي راجل مش ابويا
نيفين : يخرب بيت سنينك ... اتكلم بصوت واطي
نبيل : حاضر يا قمر
نيفين : حاول تبعد عن ناديه ... مش هي اختي ... بس هي مش محترمه ... هتضيعك
نبيل : حاضر لاجل خاطرك هبعد عن كل اللى بعمل معاهم كده ... يمسك يدها ويقبلها ويضع خاتم من الذهب باصبعها ... كده خالصين
نيفين تنظر له بحب وحنان : تعرف يا واد انك بتفهم .... بجد يا بختها بيك اللى هتكون من نصيبها
نبيل : يا ريت تكون هبه
نيفين : شكلك طبيت
نبيل : لو سمحت الشيك
نيفين : ليه كده انا اما صدقت خرجت
نبيل : هندخل سينما فوق
نيفين : ي**** ماشي
دخلوا السينما وشاهدوا فيلم اكشن وحروب وعادا لمنزلهما
........
في منزل جابر
عادت هبه من المدرسه وكانت على غير عادتها
سوزان بغرفتهم : مالك يا بت مسهمه ليه
هبه : هاااا ... حلو اويييحح
سوزان : يا سلااام ... مين اللى حلو بئا
هبه : هااا .... مفيش وتفتح كتابها لتذاكر
سوزان : زميلك
هبه : هو في تالته
سوزان : ممممم ... قولتيييلي .... طب ذاكري يختى احنا مش حمل مصاريف دروس
هبه : حاضر
يطرق طارق الباب : افتحى يا سوز
سوزان تفتح الباب : خير يا حبيبي
طارق : كنت عاوز اتكلم معاكي شوية ... عندك مانع ننزل نتمشى وانا بكلمك
سوزان : طب شوية هغير وانزل معاك
تغلق الباب وتزنع عباءتها
طارق : نسيت ... اواووو ... اسف ويغلق الباب مره اخرى
هبه : مش عارفه هيتجوز ازاي ده 😄 ... ده حتى بيتكسف من خياله 😄
سوزان باحمرار وجهها وصفاره : بس يا زفته انتي ... اخوكي الكبير عيب
هبه : ماشي يا ستى
ترتدي سوزان ملابس الخروج لتذهب مع طارق وهي تشبك اصابعها باصابعه
سوزان : مالك يا طارق
طارق : بصراحه انا نزلت معاكي اكلمك بعيد عن البيت علشان في حاجه حصلت ومش مسامح نفسي فيها
سوزان بفزع : خير ... حاجة ايه
طارق : النهارده حصل موقف بيني وبين ماما ... انتى عارفه هزاري معاها ... و.. وو... وحسيت اني يعني ... هايج عليها
سوزان : متفاجئه ... طب متزعلش نفسك ... عادي كل الشباب بيهيجوا عالستات ...وانا ياما بيتحرشوا بي في الاتوبيس
طارق : بس انا من ساعتها وانا ضميري بيأنبني
سوزان : وماما عملت ايه
طارق : بعد اللى حصل دخلت الحمام كتير وانا سامعها بتعيط بصوت مكتوم
سوزان : طب كلمتك تاني
طارق : بتتعامل معايا عادي ... بس حسيتها زعلانه
سوزان : طب خلاص متزعلش نفسك .... انا هكلمهالك
طارق : لأ ... انا مش عاوزها تعرف انك عرفتي حاجه
سوزان : عرفت ايه يا اهبل
طارق : مش عاوز اضايقها ... علشان خاطري
سوزان : طب اعزمنى على عصير وي**** ورايا مذاكره
طارق باس ايدها : انتى احلى اخت في الدنيا
سوزان : وانت كمان احلى اخ في الدنيا
.........
في منزل عامر
علي : ليه بس هو انا عملت حاجه
شيماء : هو انت بتعمل حاجه .... فين الشقه يا روح امك
علي : ما تحضرنا يا عم عامر
شيماء : عامر مين ... اسمع يلا انت ... خد دبلتك الصفيح دي وابعد عننا
علي : طب شهد فين وانا اراضيها
خطفت شيماء هاتفه : افتحه يا كس امك
على يفتحه في خضوع
قامت شيماء بحذف كل تسجيلات ابنتها شهد ودخلت المطبخ لتضع الهاتف على النار
علي : بتعملي ايه
شيماء : متخافش الخط اهو .... وي**** من غير مطرد
يخرج علي مطرودا لتخرج شهد فرحة بما فعلته امها
شهد : انا عاوزة اروح لخالتي .... عاوزة طارق يعرف اني سيبت الجحش ده
شيماء : طيب خشي البسي حاجه وبلاش تعملي حاجه تاني ... انا هوافق بس يا ريت هو يطلبك
شهد : انا هخليه يتقدملي بس وافقي انتي بس
عامر : غريبه ... وهتحطي ايدك في ايد جملات
شيماء : اسمع يا معرص ... انا واختى ملكش دعوه بينا
عامر : ياما نفسي اركبها علشان ترضى تشتغل معاكي
شيماء : تنظر له بقرف ... طول عمرك عرص ... بئا انا مش مكفياك يا معفن .... عارف لو قربتلها .... هخلي طارق قبل ما يدخل على بنتى ينيكك
عامر : لاااا وعلى ايه الطيب احسن
شيماء : ايوه كده اتلم
..........
في منزل سيد بمنطقه متوسطه بمصر الجديده
سيد ( والد سحر .... ٥٠ سنه .... محامي )
سهام ( والدة سحر .... ٤٥ سنه .... ربة منزل )
سحر : يووووو بئاااااا .... يا بابا بتفتش في حاجتي ليه
سيد : يخرج عقد زواجها العرفي وينزل بظهر كفه على خدها .... اي ده
سحر : ده ... ده ... ده
سيد : اتفضلي يا هانم .... بنتك بتستغفلنا ومتجوزه عرفي
سهام : يا مصيبتي .... كده يا سحر ... كده تحطي راسنا في التراب
سيد : مين محمود ده يا بت ويجذبها من شعرها
سحر : زميلي يا بابا 😭
سيد : اتصلي بيه ييجي
سحر : حاضر حاضر 😭 .... تمسك سحر هاتفها لتتصل بمحمود ... الو ايوة يا حبيبي .... اقولك ايه تعالى بابا وماما سافروا ... تعالى بات في حضني .... مستنياك
سيد : وبتخطتى كمان يا شرموطه
سهام : خلاص يا سيد اهو جاي زي ما طلبت
سيد : مانتى لو مكنتيش لبوه مكانتش عملت كده
سحر : كفايه بئا كفايه .... انتوا ايه .... انا حظى ليه كده يا ربي 😭 ... اب بيضربني وام ضعيفه مبتعملش حاجه في حياتها خالص علشاني 😭😭😭😭
سيد : اخرسي 😠 .... انا هنزل اجيب المأذون وانتى البسي تعالي معايا .... علشان لما ييجي يلائيها لوحدها ويتطمن ... وحسك عينك ارجع ملئاكيش
سحر : حاضر 😭😭😭😭😭😭😭😭
........
في منزل مجدي
مينا : ماما هو انا خلاص السناتى اخر سنه ... ممكن تشوفيلي شركة ادوية اشتغل فيها
مارسيل : بس كده .... انجح انت بس وملكش دعوه
مريم : ايوه علشان تكمل انا اكشف وبابا يعمل عمليات وماما تصرف الدوا وانت تبيعلها 😄
😄😄😄😄😄
مينا : بالظبط كده 😄
مجدي : ناوية تتخصصي ايه
مريم : امراض نسا وولاده طبعا
مجدي : وانت يا مينا مش ناوي تخطب
مارسيل : مش لما يخلص ويشتغل
مينا : لما الائي واحده في جمال ماما وخفة ددمم مريم هتجوزها
مارسيل : شوف الواد
مجدي : 😄😄😄😄 الصراحه عنده حق .... كده انا اتطمنت عليك .... هو خلانى اتجوز مارسيل غير جمالها وطيبتها واخلاقها وخفة دمها
مينا : اوبااااا .... ايوه يا ست مارسيل .... اتدلعي بئا
مارسيل بتبص لمجدي بحب : يخليك لي يا حبيبي
مريم : بابا في واحد زميلي في اخر سنه عاوز يتقدملي ... جون ابن دكتور يوسف
مجدي : وانا موافق بس يتقدملك بعد ما يتخرج ويشتغل
مارسيل : وهو محتاج ... ابوه صاحب مستشفى وبكره يورثها منه
مجدي : مفيش جواز الا لما اسلمهاله وهو راجل
مريم : تعيش يا احلى اب وتقبله في خده بشده
مينا : المزتين يا مجدي 😄
مجدي : اسمي بابا يا قليل الادب
مينا : ماشي يا بابا ... ايدك على ١٠٠٠ جنيه محتاجهم
مارسيل : مش لسه واخد منى من يومين ٢٥٠٠ جنيه
مينا : واحده من الشله احتاجتهم ... بلاش اساعدها
مارسيل : لا ازاي تساعدها هي وتشحتنا احنا
مجدي : بس اعمل حسابك اخر حاجه تاخدها الشهر ده
مينا : ميرسي بيكو مسيو بابا
مجدي : ماشي يا فالح .... اقولك ايه انا مستنيكي جوه
مارسيل : هحطلهم المنوم في العصير واجيلك
.........
في منزل جابر
جملات في غرفتها مع جابر وهي تتزين وترتدي اجمل قميص نوم لجابر الذي يحتسي الماء بعد تعاطيه للفياجره
جملات : ابنك كبر وعاوزين نجوزه .... اختى كانت هنا النهارده ومعاها شهد .... مش فسخت خطوبتها من الواد الشمام
جابر : وابنك عمل ايه
جملات : الواد هيموت عليها يا جابر
جابر : يكون نفسه ومعنديش مانع
جملات : طب ما نخطبهاله واهو نضمنهاله وهو خلاص هيفتح الورشه ويقف على رجليه
جابر : سيبك انتى من الواد وخلينا في امه اللى مهيجاني عالاخر
جملات تنظر له بابتسامه خجوله في المرأه وتتجه للسرير لتصعد وتعتلي جابر في قبله ساخنه ويتبادلون الهمسات تحسبا لابنهم النائم خارج غرفتهم وتصعد قضيبه المتماسك لتغرزه بفرجها الهائج المبلل بشهد ثورته حححححح زوبرك جنني يا جابر
جابر : عجبك
جملات مغمضه عينيها لتتخيل طارق بقضيبه الهائج الفولاذي يخترق حصونها ليستقر بداخلها وهي تستمتع بدقاته في عانتها وتتنزل تقبل فمه لتتذوق رحيقه بين شفتي ثغرها وتتراقص بخصرها على قضيبه وتمسكه بعنف داخلها ليتهاوى بين جدران فرجها ليثور بركان منيه ليحرق جدرانها اكثر فتثور من البكاء : لييييه ... مش قادر تمسك نفسك شويه 😭
جابر تهاوى اسفلها ليخرج قضيبه من فرجها ليعلن نومه دون استيقاظ
تحاول جملات معه دون جدى لتسمع صوت شخيره فتنهض غاضبه لتخرج لتشاهد طارق ابنها نائما وقضيبه منتصب في بنطاله فيدغدها فرجها لتشعر بالنار تلتهم حصونها فتتوجه نحوه بحذر وتحاول ايقاظه دون جدوى فهو في ثبات لكن قضيبه ساهرا بين فخديه في محبسه فتمد يداها المرتعشتان لتخرجه وتنبهر به وبحجمه الذي يوازي اضعاف حجم قضيب زوجها
طارق : ماما 😲 .... بتعملي ايه
جملات : ششششش ... كنت بس بتطمن عليك
طارق : بس انتى ماما
جملات : ولا يا طارق ... انسى اني امك ... ابوك مش عارف يريحني وانا خلاص فاض بي ... تعرف تتعامل معايا
طارق : بس ازاي انتى امي
جملات : تعالى ورايا وتمسك بيده تجذبه خلفها وتنام على طرف السرير معرية نفسها لابنها وقدميها عالارض .... ي**** ملكش دعوه
طارق ينهار امامه كل شئ ويخرج قضيبه ويدخله بقوته وصلابته في فرجها
جملات : اثبت على كده عاوزه احس بيه جوايا
طارق ينام على ظهرها وقضيبه باعماق فرجها
جملات تنظر لزوجها : ابننا هينيك كسي يا خول .... نيكني يا طارق
طارق يتحرك بوسطه بحذر وبطء شديد وهو يحتضن جملات من نهديها ويقبل رقبتها بلمسات من شفتيه تخرج لهيبا ينحر جملات في احشاءها لتشعر بثورة فرجها ليرتاح من لهيبه ودون سابق انذار يقذف طارق باعماقها ليشعر هو الاخر بالراحه ويتركها ويخرج وعيناه تنهار دموعها فتشق خدوده ليقف تحت الماء عاري ليختلط بدموع ندمه بينما جملات تصعد بجوار جابر وهي تنظر له متحسره على عمرها الذي ضاع دون ان تنعم بمضاجعه بقوة مضاجعة ابنها
.......
في منزل سيد
وصل محمود وطرق الباب لتفتح له سحر في زي عروس بقميص نوم ابيض ساتان وطرحه اعلى رأسها وبعد قليل دخل سيد وسهام ومعهم المأذون والشهود
محمود : احااااا ... بتعمليلي كمين يا سحر
سيد لكمه اسفل ذقنه فسقط ارضا واتم زواجهما : دلوقتى العالم كله هيعرف ان بنتى اتجوزتك .... ي**** يا خول روح ومتنساش هتطلقها مؤخرها ٥ مليون جنيه
محمود خرج وهو مذهول : ايه الورطه دي يا ربي

الجزء الثالث

اليوم التالي

في منزل جابر
تخرج سوزان من غرفتها لتوقظ اخيها طارق قبل دخولها الحمام لتستحم
هبه : صباح الخير
طارق يجلس في سكوت ولا يرد وهبه تنظر له في تعجب
هبه : مالك يبني
طارق : والنبي يا هبه سيبيني في حالي وينهض ليطرق باب الحمام ... خلصي يا سوز علشان متأخرش
صوت سوزان من الداخل : حاضر ثواني وخارجه
جملات : صباح الخير يا ولاد
هبه : صباح الخير يا ماما
جملات تلاحظ ضيق ابنها بوجهه العابث وتشعر بتأنيب الضمير فهو لا يرغب فيما فعلوا لكنها هي من اغرته وسمحت له بفعلتهم ليلة امس بل ودعته بنفسها فدخلت المطبخ الضيق لتحضر الفطار
جابر : صباح الخير يا ولاد .... غريبه ... انت تعبان ولا حاجه
طارق : يووووو ... اووووفففف
جملات : مالكم بيه بس ... ما تسيبه هو كان عمل حاجه
طارق : بتعملي ايه يا بت انتى
هبه : باخد سيلفي ... في حاجه
طارق : طااااخ ... خطف هاتفها ليتصفح الصور .... يا نهار ابوكي مش فايت وبيدور الضرب فيها
جابر : مالك يبني بيها .... سيب اختك
طارق : بدل ما تكلمنى كده خد شوف بنتك متصورة ازاي
جملات : وريني كده .... طاااااخ .... هتفضحينا يا بنت الكلب
طارق يستمر في ضرب وركل اخته وهي تصرخ وتستنجد بابيها لكنه لا يستطيع حمايتها
طارق : من هنا ورايح مفيش موبايلات
هبه : انا بتصور لنفففسيييي 😭
طارق : مفيش موبايل تاني قولتلك
هبه : يابابا موبايلي 😭
جابر : مانتى غلطتى برضوا
تخرج سوزان من الحمام وهي ترتدي ترنج منزلي : مالها البت دي
طارق دخل الحمام
جملات : اخوكي لئا صور مش حلوه ليها عالموبايل
سوزان : صح يا بت الكلام ده
هبه : بتصور لنفسي 😭 مليش دعوه عاوزه موبايلي
جملات : هو انتى مش نازله
سوزان : لا معنديش محاضرات وهقعد اذاكر
جابر يطرق باب الحمام : خلص يا طارق
يخرج طارق وهو بملابسه الداخليه وقضيبه نصف منتصب
جابر : ادخل البسلك حاجه يلا ودي اخر مره احذرك ... اخواتك كبروا وعلى وش جواز
طارق ينظر له بعدم اكتراث و يدخل غرفة اخواته ليرتدى ملابس العمل
سوزان تدخل خلفه : مالك ياض باختك
طارق : سيبيني في حالي يا سوز مش طايق نفسي
سوزان : ما خلاص يبني موقف وعدا
طارق : معداش يا سوزان 🥺 ... معداش 😭
سوزان : قصدك ايه 🙄
طارق : امك امبارح خلتنى اعمل معاها 😭
سوزان : يا نهار اسود ... طب اسكت ... متجيبش سيره ولا تفتح بؤك وحضنته كأم تحتضن ابنها
طارق : 😭😭😭😭😭😭
سوزان : خلاص بئا امسح دموعك وكإن محصلش حاجه وركز في شغلك ومستقبلك
طارق يمسح دموعه : حاضر يا سوزان ... حاضر ... وانا من النهارده هدورلي على شقه ايجار
سوزان : عاوز تبعد عننا
طارق : مش عاوز اللى حصل يتكرر تاني
سوزان : طب روح شغلك وانا هفكرلك في حل يبعدك عن امك ويبعدها عنك
طارق : حاضر
وكانت تربت بيدها على ظهره وهي تحتضنه
جملات : ي**** يا ولاد الفطار جاهز
سوزان : حاضر يا ماما جايين اهو
.........
في منزل سيد
سحر : صباح الخير
سهام : صباحيه مباركه يا حبيبتي
سيد : نمتي كويس
سحر : اه ... اول مره انام كده من فتره
سيد : هتعملي ايه مع سبع البرومبه
سحر : هكلمه ييجي علشان نشوف هنعمل ايه
سهام : طب يا بنتى خليه ييجي يقعد معانا ما دام اتجوزتوا
سيد : جهزيله اوضة بنتك اهو عالاقل يذاكروا سوا وانا هشغله معايا لغاية ما يتخرجوا ويشتغلوا
سحر بتعجب شديد : وده من امتى الحنية دي
سيد : يا بنتي انا ابوكي وبحبك بس عليكي تصرفات تودي في داهيه
سهام : اظن كفايانا مشاكل لحد كده
سحر : حاضر يا ماما
سيد : انا هعملكم زفه علشان الكل يعرف جوزك ... انا مش عاوز مشاكل مع حد
سحر : حاضر
.......
في منزل مجدي
مينا يخرج من غرفته بسرواله القصير : صباح الخير يا ماما
مارسيل : صباح الخير يا حبيبي ... تعالى ي**** افطر
مينا : هغسل وشي واجي
مارسيل : ي**** يا مريم هتتأخري
مينا يخرج بالمنشفه على وجهه ... هو بابا فين
مارسيل : بابا عنده شغل نزل الفجر
مريم تخرج بشعرها المنكوش وهي تسير بخطوات متثاقله وتتثائب : صباااح الخييرر
مارسيل : كل ده نوم
مريم : معلش كنت سهرانه للفجر عالمذاكره
مينا يلاحظ نقاط الدم ببنطال اخته : مريم في ددمم في بنطلونك
مريم : ييييي هي كانت ناقصه
مارسيل : طب ادخلي اتشطفي وانا هجيبلك فوطه
مينا : الحمد**** على نعمة انى راجل 😄
مريم تنظر له باقتطاب : خفه
مارسيل : ملكش دعوه باختك
مينا : هو انا اتكلمت
.....
في منزل مراد
نبيل : انا خلصت لبس ... مين نازل ياخدنى معاه
نيفين : انا هفطر ونازلة رايحه اشترى ملازم من الجامعه
مراد : عربيتك تروح تجيبها عالعصر
نبيل : حاضر هخلص مدرسه واروح اجيبها
ناديه تنظر لنبيل بلوم وهو يفهم ما تريد قوله
نجوى تراقب نظرات ابنتها لاخيها
فوزيه تقف بجوار نبيل الذي يبعص مؤخرتها وهي تقوم بلم الاطباق بعد الفطار
نيفين : ي**** يا بيه
نبيل : جاي وراكي
نبيل يفتح باب سيارة نيفين ويركب بجوارها
نيفين : مال اختك
نبيل : اصلي لما رجعنا فكرت في كلامي فقولت صح ... هو انا اخسر صحتى ومعرفش اتجوز اللى بحبها
نيفين : برافو عليك ... وعملت ايه
نبيل : نفضتلها طبعا
نيفين : 😄 اتاريها هتطأ
نبيل يلمح هبه من السياره : استنى استنى
نيفين : في ايه يبنى
نبيل يصفر فتنتبه هبه
هبه : هو انت
نبيل : انتى مستنية حد تاني
هبه : ابدا مستنية الميكروباص
نبيل : طب تعالي اركبي
هبه تنظر لنيفين
نبيل : اركبي دي اختي يا هبله
نيفين : ازيك يا هبه .... البيه داوشني بيكي من امبارح
هبه تفرح لكلام نيفين : هو شوفتك قبل كده
نيفين : معتقدش
هبه : هو انتى بتشتغلي ايه
نيفين : لا انا في الجامعه
هبه : تعرفي سوزان جابر
نيفين بتعجب : اه صاحبتي
هبه :سوزان اختي .... اكيد شوفتك في الصور
نيفين : دي صدفه غريبه .... خلي بالك منها يا بلبل دي اخت صاحبتي لو اشتكت منك انت عارف ها
نبيل : هو انا اقدر
دخل نبيل بصحبة هبه للمدرسه وهما يتبادلان النظرات والاعجاب وذهبا لفصليهما
نيفين دخلت الجامعه وكان مصطفى وفتحي بانتظار الجميع ولاحقتها ندى في الجلوس معهم
ندى : ايه يا شله بايظه .... فين القوم
فتحى : محمود وسحر ابوها قفشه وجوزهم رسمي ومينا اتصل مش جاي و سوزان بتذاكر
مصطفى : نيفين معلش هتعزمينا الدور كان على مينا ومجاش وانا مشطب
نيفين : مش مكسوف من نفسك وانت بتطلبها
مصطفى : اعمل ايه بالليل كان معايا ١٤٠٠ جنيه صرفتهم في الديسكو
ندى : 🤣🤣🤣 يا بنتى متصدقيهوش ... امبارح البيه اتثبت وروح بالبوكسر بس

فتحي : وانتى عرفتي ازاي بئا
ندى : ناسي انه ابن عمي .... عمك فضحك عند بابا 🤣
مصطفى : ظريفه اوي
نيفين : 🤣 طب امسك ٢٠٠ اهم هات على قدهم
مصطفى : اشطه ... يلا الاكل النهارده على حسابي
فتحي : يعني اقرع ونزهي 🤣
ندى : خد ياض انت ... في عليك ٢٥٠ جنيه .... فينهم
فتحي بارتباك : ها ... اصل
نيفين : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انا ادخل المحاضره احسن
مصطفى : خديني معاكي .... نيفين ... استنى بس ... خدي انا كنت بهزر
نيفين : لا بجد خليهم معاك
مصطفى : طب خدي فلوسك ودي تذكرة سينما الساعه واحده قابليني هناك
نيفين : بس تقعد بادبك
مصطفى : متخافيش ندى وفتحى هيكونوا معانا واحتمال مينا يلحقنا على هناك
نيفين : اوكييه ... هتدخل معايا
مصطفى : ي****
.........
شيماء مع ابنتها في غرفة شهد
شهد : تفتكري هيتقدملي
شيماء : انا امرت امه تكلمه .... متخافيش طلع بيحبك ورايدك وعرفت انه هيفتح ورشه كمان .... مش الخايب اللى كنت مسكالي فيه
شهد تقبل شيماء من خديها : انا بحبك اوي يا شيمو
عامر يدخل عاري من اعلى ويرتدي بوكسر فقط : في زبون هتروحي ولا اكنسله
شيماء : ما تهدا يا عرص انت ... هو انت مفيش مره تنيكني طول الليل لوحدك
شهد : 🤣🤣🤣🤣 هو عامر كده قرونه بتنأح عليه
عامر : عاجبك كده
شيماء : وهي غلطت يعني .... المهم ... انا نزلتلي النهارده
عامر : يييييي
شهد : طب ما تروح انت
شيماء : اه و**** فكره
عامر : بس اتلمي يا لبوه انتى وبنتك ويغلق الباب ويعود لمكالماته
شهد : هو انتى متجوزتيش غيره ليه
شيماء : اتخميت فيه .... كنت فاكراه راجل طلع معرص .... اول ما اتجوزنا جاب صاحبه فتحني الخول
شهد : طيب واستسلمتيلهم ليه
شيماء ترد بأسى واضح وصوت حزين : جدك **** يرحمه بئا هو السبب ... روحتله علشان اشتكيله طردنى وقال انى فاجره ومليش اني اروحله وانه مش عاوز يشوف وشي تانى ولما مات مسبلناش حاجه 🥺😭😭😭
شهد تواسي والدتها : طب خلاص ياما اللى راح خلاص راح
شيماء : بت يا شهد ... لو **** تمملك مع ابن خالتك حبيه وحافظي عليه ... الواد راجل وعفي .... عاوزاكي متخليش في نفسه حاجه
شهد : يتقدملى بس وانا هعيشه ملك زمانه
.........
نيفين تذهب للسينما لتجد ندى وفتحي ومصطفى
مصطفى : اهي جات اهي ... اتأخرتي ليه
نيفين : كنت بفول العربيه
فتحي : طب ي**** الفيلم زمانه بدأ
يجلس فتحي بجوار ندى في مكان ومصطفى ونيفين في مكان مقابلهم وتحت مظلة الظلام تمتد يد فتحي داخل قميص ندى ليمسك بحلماتها ليعصرهم بين انامله ويتقاسمان المتعه بقبله ناريه تخرج من جوفهم لهيب شهوة متملكه من جسديهما
بينما تتشابك اصابع مصطفى مع اصابع يد نيفين وهما يتهامسان بالحب وتنظر نيفين خلفها لتجد فتحي يرضع لندى فتدب بين فخديها حراره تسيل الثلج بين شفرات المتعه فتتنهد بينما ندى مغمضه عينيها تمتد يدها لداخل بنطالها لتتحرك اصابعها اعلى بظرها
نيفين تتنهد وانفاسها تتسارع مع قبلة مصطفى اعلى رقبتها وتجد نفسها في غرفة الشهوه المظلمه وتشعر بالمتعه فتحرر زرار واخر من قميصها وتمسك بيد مصطفى لتسمح له بتحرير نهدها لينزل بلسانه يداعب حلمتها فتشعر وكإنها تجري في ماراثون ولا تستطيع الاكمال
نيفين : انا عاوزه اروح الحمام
مصطفى : وانا كمان
يذهبا للحمام ليخرج مصطفى ورقه فئة ١٠٠ جنيه ليعطيها لعامل الحمام ويدخل بنيفين لاحدى الحمامات ويغلقه ويمسك بشفتيها اثناء تحرير بنطالها القماش ليسقط ارضا وتحرر نيفين قدميها بينما مصطفى حرر جسده من ملابسه كامله وينزع عن نيفين قميصها ليتعريا تماما بعد تحرير قدمها من اخر قطعةملابس داخليه فتمسك نيفين قضيبه متوسط الحجم لتمرجه بيدها بينما شفتيها منجذبتان لشفتي مصطفى الذي يمرج بيده نهديها الجميلان فتتسارع انفاس نيفين لتنزل بين قدميه على ركبتيها راجيه متعه اكبر لتتذوق قضيبه داخل فمها وتمتصه جيدا ثم تذهب لقاعدة الحمام لتستند عليها فعتدل مصطفى خلفها وينزل ليلعق شفتي فرجها ويفتح فلقتيها ويلعقها فتشعر نيفين انها خارت تماما فيجلس على القاعده ويجلسها على قضيبه بعد ان وجهه لفتحة مؤخرتها فتنزل عليه وهو ممسك بنهديها ويقبل اسفل اذنها وخلفها ويلتقط شفتيها في قبله كبيره وبينما اصابعه تداعب بظرها بحنيه فتهبط لتبتلع قضيبه كاملا في مؤخرتها وتتراقص بها لتغلق فتحتها عليه بعد ان شعرت بسائل الشهوة يخرج منها ليتساقط كالمطر على الارض وبعد عدة دقائق تشعر بان معدتها تمتلئ بسائل حار فتسند ظهرها في حضنه وتغمض عينها لتستمتع بكل لحظه داخله
بعد دقائق عادا لمكانهما ليجدا فتحى وندى في عالم اخر من المتعه حيث تجلس بين قدميه تم له قضيبه قبل اختفاءهما لمدة حتى الاستراحه
مصطفى : ما تيجي نتجوز زي سحر و محمود
نيفين : معنديش مانع بس تتقدملي رسمي .... خليك راجل معايا وانا هساعدك
مصطفى : بابتسامه هائمه .... بحبك
نيفين : هما راحوا فين
مصطفى : تلائيه بيظبطها
نيفين : مش دي بنت عمك
مصطفى : اه بس هي حره في تصرفاتها
نيفين : هو انت منهم ولا ايه وتشير بقرون
مصطفى : لأ بس هما بيحبوا بض وكمان فتحي اتقدملها رسمي وهيتخطبوا في الاجازه
نيفين : الجزمه .... محدش يعرف ياخد منها لا حق ولا باطل
عادا فتحي وندى
نيفين : بئا هتتجوزوا ومتقولوش يا جزم
ندى : 😄 كنا عاوزين نعملكم مفاجأه 😄😄
فتحى : المهم شدوا حيلكم انتوا .... على فكره مينا اتصل وقال انه مستنينا عند قدوره وعازمنا
نيفين : الواد ده جدع اوي ... يا ريت كان ينفع اتجوزه
مصطفى : اشبعي بيه يختي
نيفين : هو انا اقدر يا حبيبي وتقبلهه من خده ... متزعلش بئا
.......
في المدرسه
يتلاقى نبيل وهبه عند المغادره ويسيران معا في الطريق لمنزلها
نبيل : انا اول مره امشي مع بنت كده
هبه : واللى بتعمله كان ايه
نبيل : بعمل ايه
هبه : شوفتك مع ميس عبير على فكره
نبيل : 😄 دي تسالي 😄
هبه : يعني بتتسلى معايا 🤨
نبيل : هو انا اقدر ... انا من ساعة ما شوفتك وانا مش على بعضي اصلا
هبه : بجد يا نبيل
نبيل : حتى انا اول مره احس بحاجه في قلبي من ناحية حد ... حتى حاولت اذاكر امبارح معرفتش كل ما افتح الكتاب اشوفك كإن الكتب كلها اتطبعت فيها صورتك
هبه تدخل الشارع الذي تقطن به : لغاية هنا وكفايا عليك ... لحسن حد يشوفنا ويعملنا مشاكل
نبيل : هو انا بسرق ... انا هسلمك لأهلك
هبه : بخوف وارتباك ... بس
نبيل : من غير بس ... ي**** قدامي يا هانم
هبه تسير امامه حتى صعدت سلم بيتها وتطرق الباب لتفتح سوزان
سوزان : مين حضرتك
نبيل : انا نبيل زميل هبه في المدرسه ... وطلعت اخو صاحبتك نيفين
جملات : في حاجه يا سوزان ... انت مين يبنى
نبيل : زميل هبه وكنت بوصلها
سوزان : ادخل يا نبيل ... اسمع كويس ... احنا حاجه وانتوا حاجه تانيه
نبيل يتفحص سوزان بنظرات هائجه جائعه : ايوه بس انتى صاحبة اختى وهبه زميلتي ايه المشكله انى اوصلها
جملات : فيها ان اخوها لو عرف هيدبحها .... كان نفسي اقولك تتفضل بس محدش هنا ...
سوزان : امشي دلوقتي وبعدين هخلي نيفين تفهمك
يغادر نبيل بينما سوزان تدخل لهبه
هبه : و**** هو اللى اصر يوصلني
سوزان : في ايه بينك وبينه
هبه بخوف واضح : بيحبني وكمان انا معجبه بيه
سوزان ارتبكت : بت ايه ... الواد ده تعرفيه جوه المدرسه بس ... بره لأ ... اخته ياما حكت عنه بلاوي ... عاوزه تفضحينا
هبه : هو في تالته وانا في تانيه يعنى مش هعرف اشوفه غير في الفسحه بس
سوزان : ي**** غيري هدومك اخوكي على وصول ويا رب امك متحكيلوش ولا نسيتى علئة الصبح
........
في منزل سيد
محمود مع سحر بغرفتها يمارسان الجنس في حين ان سهام بغرفتها تسمعهم وتتخيل ما يفعلاه وترتعش لاجل عطشها لدقيقة حب في حضن سيد او اي ذكر يداعبها فهي منذ شهور تشتاق لمداعبه او لمسه او تحرش من اي ذكر ففي الاونه الاخيره تذهب سهام لجميع مشاويرها بالمواصلات العامه وهي ترتدي بطالها القماش او تنورتها الضيقه التى بالكاد تغطى مؤخرتها وتنتقي المواصلات في مواعيد الزحام وقد نجحت عدة مرات في تحقيق مبتغاها حيث كانت تعبر الزحام لتتابع ايادى وتحرشات الذكور من الكبار والمراهقين وبعض الاحيان كانت تجلس قاصدة تعرية نهديها ليكونا تحت مرمى البصر وبعض الاحيان كانت تتعمد الاحتكاك بالقضبان المنتصبه وهي تبتسم لاصحابها لتعطي الضوء الاخضر لصاحب القضيب بالتحرش بها وتحاوره لحين جلوسها في حين ان يده تداعب بظرها او تمسك بخصرها او تضغط بنهديها على صدره بفعل التوقف المفاجئ لكنها لم تعطي لاحد من المتحرشين رقمها ولو لمره وها هي اليوم على موعد بلقاء حميمي على بعد امتار من غرفتها بين ابنها وزوجها الشاب الذي خرج التو من مرحلة المراهقه بقضيبه ليشعل رغبتها الملحه في ممارسة الجنس لتغمض عينيها وهي تتلوى من فعل اناملها التى تداعب بظرها اسفل قميصها الخفيف لتتخيله يعتليها وكأن رهزاته لفرج ابنتها انتقلت لداخلها فتتنفس بصعوبه وتشعر بألم يدغدغ فرجها لتسري الرعشة في كل جسدها لتنتقل الى خارق فرجها بقطرات الشهوة والمتعه وهي تئن وتستمر وكإنها تعاقب فرجها على عطشه واشتياقه المستمر لعشقه القديم المتمثل في قضيب سيد الذي اختفى مع الزمن ولم يرحم ظمأها فينتهى بها الحال بالبكاء على حالتها التى وصلت اليها مع دموع فرجها
في حين كان محمود وسحر يتصنتان عليها لسماعهما انينها وكانت سحر ابنتها تميل للأمام تشاهد امها في تلك الحاله وتعذب والدتها بصوتها المثير في حين تصفيق بطن محمود على مؤخرتها ليمر قضيبه لأعماق فرجها وهو يشاهد حماته تمارس العاده لعدة مرات ويستمر في مضاجعة زوجته بحراره وسرعه ليمسك بنهديها وهو يقبل ظهرها ورقبتها ويستمر أنين زوجته مع اهاتها وانين حماته ليشعر بسريان الدم في جسده ليندفع الى قضيبه ليزيده قوه وصلابه فتنهار حصون فرج زوجته فتفيض عسلا ليغرق قضيبه فيشعر بالدفء ليدخله الى اعماقها فينفجر بركان الشهوه في زنزانة المتعه بفرج زوجته لتنهار معه ويسقطان على الارض ليستريحا وهو يحتضنها وينهضا مسرعين لشعورهما بقدوم سهام فيدخلا غرفة سحر بسرعه
......
في منزل جابر
تسهر سوزان مع اخوتها على غير العاده فاليوم التالي هو اجازة رسميه بالدوله في حين ان جملات في الغرفه مع زوجها النائم المعطل تحاول ايقاظ فحولته عن دون جدوى فتترقب ابناءها حتى يغلبهم صاحب السلطان الذي لا يقهره احد النوم حتى شعرت بالملل فخرجت لتتابع فيلم او مسرحيه بالتلفاز
سوزان تتبادل مع طارق النظرات بابتسامات كإنهم هزموا والدتهم وكسروا رغبتها في المتعه الحرام
جملات : مش هتناموا يا ولاد
هبه : بنلعب الشايب ... ما تيجي تلعبي معانا
تقوم سوزان بجمع الاوراق وتفريقها ومن حظ طارق يسقط الشايب بين اوراقه فيقوموا بتبادل الاوراق فتخسر سوزان بنهاية الدور
هبه : كده انا اللى هحكم عليكي ... الشهر الجاي مصروفك بتاعي كله
جملات : 😄😄😄 شوفوا البت بتخطط لحالها ازاي
طارق : 😄 نقبها طالع على شونه هتاخد مصروفها من بابا 😄
هبه : مش مهم المهم انى هاخد مصروف اكتر
يعاد اللعب مره تلو الاخرى حتى ايقنت جملات انها لن تنجح ونهضت لتنام واكمل طارق مع اخوته السهر حتى غلبهم النوم ونامت هبه في حضنه للصباح
استيقظ الجميع متأخرين وكانت اولهم هبه التى نهضت على انتصاب اخيها بمؤخرتها ففتحت عينها وهي تتمطع بجسدها فتشعر بدغدغه اسفل بطنها فتحرك مؤخرتها على قضيب طارق المنتصب بعد تأكدها من نومه وتضم قدميها وفخديها وتشعر بسخونه تكتاح جسدها بأكمله فتئن من الشهوه فتنقلب على ظهرها لتنظر الى اخيها وتتأمل وسامته وتتلفت حولها لتتأكد من نومهم جميعا فتعود لأخيها وهي تحاول رؤية ذلك الوحش فترفع بنطاله بهدوء ليخرج متحررا ليرتطم بوجهها فتشعر بارتباك وتترك بنطاله ليستيقظ طارق فزعا
طارق : نهار ابوكي اسود ... انتى بتعملي ايه
هبه بخوف شديد : معملتش حاجه انا بس
طارق بس ايه وزفت ايه على دماغك ودماغ اللى خلفوكي
هبه في رعب : انا صحيت لئيت نفسي في حضنك ولئيتك نايم فقولت انزل من حضنك وصحيت
طارق : طب حسك عينك اشوفك بتعملي حاجه تاني والا هدبحك ... فاهمه 😠
هبه : حححاضر وتنهض لتدخل غرفتها مسرعه
طارق يجلس مكانه على الكنبه ويضع وجهه بين كفيه في ضيق شديد ويفكر هل حقا هبه فعلت كما جملات ام انها تهيئات وخزعبلات اثر شعوره بتأنيب الضمير حيال ما حدث وينهض ليدخل الحمام وبعدها غرفة اخوته ليرتدي ملابسه ويهم خارجا
بينما كانت هبه تتصنع النوم وتتابعه وهي مثاره من مشهد قضيب طارق فأيره طويل وسميك بالنسبة لها وشعورها به بين فلقتيها اعلى ملابسها جعلها تفكر في رؤيته ويا ليتها ما رأته فهمت بالنهوض للحمام البلدي الضيق لتقوم باول عاده في حياتها بتلقائيه حتى هدأت وعادت للنوم لكنها لم تستطع وبعد دقائق شعرت بحركه خارج غرفتها فنهضت لتجد جابر بملابسه الداخليه يدخل الحمام فتخرج في هدوء لتراقبه من خلف الباب بعد تأكدها من نوم والدتها لكنها تعجبت قضيبه الصغير ورحلت عن موضعها لتعود اعلى سريرها وترقد على ظهرها لتعود صورة طارق الى مخيلتها فتغمض عينيها لتجده يعتليها
هبه : بتعمل ايه يا طارق
طارق : شششششش مش كنتى عاوزة تشوفي زوبري
هبه تومئ برأسها موافقه
طارق : خلاص اوريكي زوبري وتوريني كسك
هبه : موافقه ... بس ي**** قبل ما سوزان تصحى
طارق : متخافيش انا شممتها المنديل ده ... فيه مخدر
ينزعا ملابسهم ليتعريا تماما فينحدر طارق لاسفل عانتها ليتذوق فرجها بمائه العذب وهي تتلوى في هياج شديد بينما تشعر بلسانه على بظرها فتمسك بأيره ليستقر بفمها فتشعر بانتصابه الشديد
هبه : ينفع تدخله في طيظي
طارق : هيوجعك
هبه : متخافش انا طيظي واسعه
طارق : طب فلئسي ي****
تأخذ هبه وضع السجود ليعتليها طارق فتشعر بألم شديد فتصرخ
سوزان : مالك يا بت .... بت يا هبه .... انتى يا بت اصحي
هبه تفتح عينيها وهي تتنفس بصعوبه
سوزان : مالك بتصرخي ليه
هبه : مش فاكره ... اكيد كابوس
سوزان : طب خدي اشربي وابئي اتغطي كويس
تدخل جملات : مالك يا بت بتصرخي ليه
سوزان : اصلها شافت كابوس
جملات : محدش شاف طارق
سوزان : ليه هو مش نايم بره
جملات : لا مش في الصاله ولا في الحمام
هبه : يمكن صحي ونزل
جملات : هيكون راح فين ده
.......
في منزل مراد
يشعر نبيل بحركه على السرير فيفتح عينه ليجد ناديه عاريه تماما وتعتليه لتدخل قضيبه باعماق فرجها لتبتلعه تماما
ناديه : انا للصبر حدود يا خول .... هو انا هتحايل عليك تنيكني
نبيل : مانتى بتتناكي اهو
تدخل نجوى لتجدهم يمارسان الجنس فتنزع ملابسها لتتعرى و تنضم اليهم
نبيل : طب صباح الخير حتى
نجوى تنزل لمستوى فرج ابنتها لتخرج لسانها لتلعق بظرها مع قضيب نبيل لتنظفه مع حركته فتشعر ناديه بهياج شديد حتى اتت رعشتها وخارت بجواره لتعتليه امه فيجذبها اسفله وهو يقبلها حين دخل الثعبان لجحره ليتفقده بعد حرمانه ليلتان بنهارهما دون ممارسه داخل اي كهف فيزيد رهزه حتى اشبعها وشبع من رحيقها وافرغ حمولته بداخلها ليسقط بجسده محتضنا جسدها في مشهد مثير تخور له الاجساد
بينما كانت فوزيه تمسك بهاتفها المحمول وتقوم بتصويرهم دون شعورهم لتجد من يجذبها ويخطف هاتفها
فوزية : ست نيفين .... خضتيني
نيفين : بتصوري ايه يا شرموطه انتي
فوزيه في هلع : انا كنت بصورهم بس اريح نفسي يا ست هانم .... ارجوكي بلاش حد يعرف
نيفين تمسح التصوير لتصفع فوزيه فجأه فتصرخ فوزيه لتجد نبيل عاري امامها
نبيل : مالها البت دي
نيفين : الهانم بتصوركم
نبيل : خخخخخخ دانا هنفخ امك
نيفين : انا مسحته خلاص
نبيل : وريني كده
يتصفح نبيل هاتف فوزيه ليجد فيديوهات له معها ولناديه ولامه ولنيفين
نبيل يمسكها من شعرها : اي ده يا بنت الوسخه ويصفعها بقوه لتنزل قطرات الدم من شفتها وهي تستنجد بمن يخلصها وتستعطفه ليتركها فيقوم بنزع ملابسها ويأمر نيفين بتصويرهم وهو يضاجعها حتى يذلها بذلك التصوير اذا فتحت فاه
بالفعل تصوره نيفين دون ان تترج لوجهه وبدون صوت ليكافئها نبيل بقبله على خدها ويذهب لغرفة مراد ليوقظه كالعاده بمضاجعه مؤخرته
.......
في منزل مجدي
مينا : اخيرا شوفناكي يا خالتي
ماجده : بس يا صايع .... هو انا زيك بسهر بره يا فاشل
مارسيل : تستاهل .... ياما اتحايلت عليه
مينا : على اساس انك في البيت على طول .... مانتى بالنهار في المستشفى وبالليل في العياده
مريم : 😄 حتى ايام الاجازه بتنزل شغل
ماجده : مبتحضرش محاضراتك ليه
مينا : ها 🙄 ... بحضر بس اكيد زحمة المدرج بتخليكي متشوفنيش
ماجده : زحمة ايه يا اهبل انت .... الدفعه كلها ٢٠ واحد
مينا : احلف 🙄
مارسيل : 😄😄😄😄 اهي زنئتك اهي
مينا : اصلي بحض مع اصحابي
ماجده : في قدوره صح 🤨
مينا : انتى بتراقبيني بئا
ماجده : ولا براقبك ولا حاجه بس شوفتكم صدفه .... وانا اللى كنت فاكراك هتقطع الكتب وتجيب تقدير يشرفني
مينا : اوعدك مشيلش مواد 😄
ماجده : مانت مبتشيلش بتوصيه مني
مينا : خلاص تمي جميلك ونجحيني
مارسيل : مش عارفه انت طالع خايب لمين حتى فلوسك بتصرفها على اصحابك
مريم : لا من ناحية بيستفيد فهو بيستفيد
مارسيل : بايه بئا
مينا ينظر لاخته راجيا الكتمان
مريم : عامل بنك تسليف لصاحباته واللى متردش فلوس ترد بحاجه تانيه
ماجده : مانا شاكه في كده بس للاسف الامن مجابليش حاجه
🤣🤣🤣🤣🤣
مينا : ولا هيجيبلك و يشير لاخته يتوعدها
.........
في منزل عامر
شيماء : اخيرا عبرت خالتك وزورتنا
طارق : معلش يا قمر عيلتنا بس اتعودي وجودي على طول
شهد بفرح : بجد يا طارق .... يعنى افهم من كده انك هتزورنا على طول
عامر : والست امك مش ناويه تعبرنا مره
طارق يشعر بريبه في كلامه : وانت مالك بامي ... ولا انت فاكرنى مش عارف مصايبك
شيماء توجه كلامها امره لعامر : انت تخرس خالص يا معرص انت .... معلش يا طروقه يا حبيبي
عامر : هو انا اتكلمت .... انا اقصد انها من زمان مبتزورناش
طارق : مبتزوركوش علشان انت اخر مره حاولت تبوسها .... مبتزوركمش علشان انت موقع بينها وبين خالتي ولو اتكلمت تاني هقول رجعتلنا اخر مره وهدومها عامله ازاي
شيماء : اه يا عرص يا خول .... وانا اقول لنفسي انا عملتلها ايه اتاريك انت يا خول .... انا خلاص جبت اخري منك
شهد : اهدي بس ياما مش كده
طارق : انا ماشي ومش جاي هنا تاني
شيماء : استنى عندك ياض انت
طارق بعصبيه وانفعال شديد : يعني مش شايفه حركاته يا خالتي
شيماء : انت هنا كلامك معايا انا مش مع الخول ده .... اومي يا زفته اعملي حاجه لابن خالتك يشربها
شهد تتجه للمطبخ ولا ترفع نظراتها عن طارق : هتشرب ايه
طارق : اي زفت من ايدك
شيماء : اعمليله قهوه
شهد : سكرك ايه
طارق بتلقائيه ومجامله : حطي صباعك
شهد تبتسم وقلبها مبتهج : حاضر يا قلبي
شيماء : امك قالتلي انك هتفتح ورشه
طارق : اه هفتح ورشة خراطه اول مة اقبض الجمعيه
شيماء : ومش ناوي تتجوز
طارق : مانا بتحايل على امك تجوزيني شهد وانتى اللى رافضه
شيماء : يا عبيط كنت عاوزاك تقف على رجلك الاول
عامر : طب اطلبها من ابوها
طارق : لما تسترجل الاول
شيماء : مش قولتلك تخرس خالص
عامر : اديني خرست ... اعمليلي معاكي شاي يا شهد ويدخل معها المطبخ
شيماء : سيبك منه وخليك معايا .... ليك علي اول ما تقف على رجلك والقرش يجري في ايدك هجوزهالك
طارق : بجد يا خالتي
شيماء : طبعا يا واد
طارق : طب خطبتيها للواد علي ليه
شيماء : ما فكت الخطوبه منه .... طلع عيل في كلامه وكان عاوز مرءعه
طارق : دانا انيكه في وسط الشارع
شيماء : هخليك تنيكه بس اصبر
طارق : اوعي يكون قربلها
شيماء : ولا حتى بالتليفون وشرفك
في حين كان عامر بالمطبخ مع شهد يتحسس جسدها البكر الناعم اااااا .... ابعد عني
ينطلق طارق للمطبخ ليجد عامر يبعص ابنته بمؤخرتها
طارق : بتعمل ايه يا معرص انت .... ابعد عنها ويلكمه فيبعده عنها
يمسك عامر بسكين ويهم لضربه
شهد : حاسب يا طارق
طارق يلتفت لعامر ويمسك يده ويركله بين فخديه فيمسك عامر قضيبه متألما بشده ويمسك طارق السكين ليضعه على رقبة عامر مهددا : لو قربتلها تاني هدبحك
شيماء : هات السكينه دي يا طارق ... بلاش تضيع نفسك في خول زي ده وتأخذ منه السكين وتطعن بها فخد عامر ... عاوز تنيك بنتك يا عره ... دانا هنيكك يا خول
طارق : عنك انا الواجب ده يا خالتي ويقوم بضرب عامر ويعتلي مؤخرته ويجذب ملابسه ليضع رأس قضيبه على فتحته وينزل بقضيبه كاملا في مؤخرة عامر
عامر : ححححح طلعت دكر
طارق يرهز عامر بينما النشوة تدب في شهد وامها وهما تنظران قضيب طارق يحفر مؤخرة عامر الذي يتأوه ويئن كالمرأه العاهره ويتمتع بقضيب طارق داخله فتتعرى شيماء لتصبح بملابسها الداخليه فقط
شيماء : انا لازم اجرب
طارق : تجربي ايه يا مره ده بتاع بنتك بس
شيماء : يا بنت المحظوظه يا شهد هتتجوزي راجل دكر دكر بجد
شهد : واضح ياما وتنظر لطارق باعجاب وتقبله امام ناظر والديها .... روح هات اهلك ونتجوز على طول ... انا اوضتى فاضيه وتساعنا
شيماء : ايوه يا حبيبي ومن النهارده انت راجل البيت هنا وكلمتك سيف على رقابينا
طارق يفرغ شحنته بمؤخرة عامر
عامر : حححححح بخيره يا بنت المحظوظه
طارق : طلق خالتي يا خول
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
عاش فشخ كمل
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و وليد العمده وليد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%