NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

....

  • ....

    الأصوات: 0 0.0%
  • Ee

    الأصوات: 4 57.1%
  • Ee

    الأصوات: 1 14.3%
  • Ee

    الأصوات: 0 0.0%
  • Ee

    الأصوات: 0 0.0%
  • Ee

    الأصوات: 0 0.0%
  • Ee

    الأصوات: 0 0.0%
  • M

    الأصوات: 2 28.6%

  • مجموع المصوتين
    7

شخصيه مجنونه

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
20 فبراير 2022
المشاركات
699
مستوى التفاعل
109
نقاط
57
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا أنا أول مره اكتب هنا ودي قصتي حصلت معايا انا فعلا ومفيش كلمة محصلتش انا اسمي mعمري ٢٣سن..بنت اختي اسمها؟؟عمرها......؟اسف مش هينفع اقول سنها ولا اي حاجه عنها
المهم اختي متحوزه في محافظه بعيد عننا وللعلم اني اصغر واحد في البيت يعني سني مقرب لبنت اختي اسف طولت عليكم
كانت بنت اختي بتحبني لدرجة متتوصفش
في مره من المرات سفارة عندهم وليا أصحاب كتير هناك فروحت عند واحد صحبي وشربت معاه ورجعت البيت دايع ومش مسيطر علي نفسي فتحتلي هيا دخلت جوا كانت الساعه ١بليل دخلنا انا وهيا اوضه لوحدنا ومحدش معانا البيت كلو نايم اللي خلاني افكر فيها لاني كتير لحظة منها نظراة غريبه عني وعن شكلي وكنت بحب اللمس جسمها بلهظار وكنت يخليها تخبط في بتاعي كتير المهم قاعت ع السرير وجت قعدت جمبي البنت جسم نار وهتجنن العالم كلو قولت إبداء اهزر معاها روحت ماسك ايديها لافتها حوالينها وحضنتها من قدام وضربتها قلمين بلهزرا روحت شايلها وانا حاضنها ورمتها ع السرير روحت رافع رجليها لفوق وذنقت بتاعي فيها هيا كل دا وبتضحك وتهزر بس لما حست بتاعي قرب من جسمها حستها نظرة عنيها اتغيرت وقلتلي انت شارب حاجه قولتلها ايوه روحت راكب فوقها وضميت رجليها وحطيت بتاعي عند باب كسها وفضلت اذغذغ فيها علشان تحرك جسمها علي زبي البنت هيا وتقولي قوم خلاص لقيت عينيها بيضت وساحت علي الاخر في الوقت دا معرفتش اعمل اي وانصرف ازاي فضلت اقفش فيها بس من غير مخلي الموضوع يطور يعني مقلعهاش هدومها بردو انا في مقام خالها المهم انها اتخطبت لي واحد من محافظتنا وكل مبتيجي عندنا امسكها وحط بتاعي علي جسمها من قدام ومن ورا وتعباني علي الاخر عايز حد يقولي اي حاجه اتصرف ازاي اعمل اي اي حاجه تفيدني
 
  • عجبني
التفاعلات: Anas868 و LeDo0
الحل تسيب بنت اختك في حالها!
بسيطة
مش لانها هبلة و عبيطة تسوق فيها انت
بنت اختك!!
E24F5858 369F 435C 8025 05A5CDBBCA44
 
  • عجبني
التفاعلات: Anas868 و elshbelsakt
عندك حق
 
  • عجبني
التفاعلات: Amigod
عادي قولنا هي كام سنه ,
 
ياريت تقفل الموضوع ده خالص وتبعد عنها يا راجل دي عرضك وشرفك وكفايه أن أمها مأمناك عليها إزاي تخون الامانه دي نصيحتي ليك
 
  • عجبني
التفاعلات: شخصيه مجنونه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا أنا أول مره اكتب هنا ودي قصتي حصلت معايا انا فعلا ومفيش كلمة محصلتش انا اسمي mعمري ٢٣سن..بنت اختي اسمها؟؟عمرها......؟اسف مش هينفع اقول سنها ولا اي حاجه عنها
المهم اختي متحوزه في محافظه بعيد عننا وللعلم اني اصغر واحد في البيت يعني سني مقرب لبنت اختي اسف طولت عليكم
كانت بنت اختي بتحبني لدرجة متتوصفش
في مره من المرات سفارة عندهم وليا أصحاب كتير هناك فروحت عند واحد صحبي وشربت معاه ورجعت البيت دايع ومش مسيطر علي نفسي فتحتلي هيا دخلت جوا كانت الساعه ١بليل دخلنا انا وهيا اوضه لوحدنا ومحدش معانا البيت كلو نايم اللي خلاني افكر فيها لاني كتير لحظة منها نظراة غريبه عني وعن شكلي وكنت بحب اللمس جسمها بلهظار وكنت يخليها تخبط في بتاعي كتير المهم قاعت ع السرير وجت قعدت جمبي البنت جسم نار وهتجنن العالم كلو قولت إبداء اهزر معاها روحت ماسك ايديها لافتها حوالينها وحضنتها من قدام وضربتها قلمين بلهزرا روحت شايلها وانا حاضنها ورمتها ع السرير روحت رافع رجليها لفوق وذنقت بتاعي فيها هيا كل دا وبتضحك وتهزر بس لما حست بتاعي قرب من جسمها حستها نظرة عنيها اتغيرت وقلتلي انت شارب حاجه قولتلها ايوه روحت راكب فوقها وضميت رجليها وحطيت بتاعي عند باب كسها وفضلت اذغذغ فيها علشان تحرك جسمها علي زبي البنت هيا وتقولي قوم خلاص لقيت عينيها بيضت وساحت علي الاخر في الوقت دا معرفتش اعمل اي وانصرف ازاي فضلت اقفش فيها بس من غير مخلي الموضوع يطور يعني مقلعهاش هدومها بردو انا في مقام خالها المهم انها اتخطبت لي واحد من محافظتنا وكل مبتيجي عندنا امسكها وحط بتاعي علي جسمها من قدام ومن ورا وتعباني علي الاخر عايز حد يقولي اي حاجه اتصرف ازاي اعمل اي اي حاجه تفيدني
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%