NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو ده احساس طبيعى ؟ انا سالب اتفتحت من مدة و أمارس الجنس مع نفسى بس علشان مكسوف و خايف أمشى مع حد و يبهدلنى شتيمة و ضرب و كدة عاوز انام تحت ولد محترم راقى بن ناس جدا . المشكلة بزازى باحس فيهم برغبات جنسية عاوز حد يحضنى من ورا و يعصر بزازى و يدعك في بزازى و يرفعهم لفوق بايده و يمصهم علشان بزازى كبار شوية و لما اهيج احس بيهم عاوزين دعك و عصر و قرص و كدة ؟؟ هل كل سالب بيحس كدة فى بزازه ؟؟

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ولد بنوتي ناعم, Prince2025, Big medo و 13 آخرين
انا بصير معي نفس الحساس

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل, فحل حريمك ياعرص, Aol و شخص آخر
زيك مش لوحدك

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص، Aol و الجنس أساس العالم
تعالا خاص وانا امتعك بسريه واحترام الضرب والشتيمه للحيوانات بس

• عجبني
التفاعلات: Aol
تعالي نشـوف انت منين .. لو كدة هرضعلك بزازك و امتعك <3

• عجبني
التفاعلات: خالد سالب ممحونx و Aol
دا انت جيت ليا امنيتي الاقي حد كدا احنا لازم نكون صحاب طول العمر

• عجبني
التفاعلات: خالد سالب ممحونx و Aol
هو ده احساس طبيعى ؟ انا سالب اتفتحت من مدة و أمارس الجنس مع نفسى بس علشان مكسوف و خايف أمشى مع حد و يبهدلنى شتيمة و ضرب و كدة عاوز انام تحت ولد محترم راقى بن ناس جدا . المشكلة بزازى باحس فيهم برغبات جنسية عاوز حد يحضنى من ورا و يعصر بزازى و يدعك في بزازى و يرفعهم لفوق بايده و يمصهم علشان بزازى كبار شوية و لما اهيج احس بيهم عاوزين دعك و عصر و قرص و كدة ؟؟ هل كل سالب بيحس كدة فى بزازه ؟؟
صح معظم السوالب مترددة في من ناحية سرية

• عجبني
التفاعلات: Aol و الجنس أساس العالم
انا بعشق اللعب في بزاز السالب و الحس الحلمات و الاعبهم بلساني و بذات لو كان بزاز كبيرة بفضل ارضع منها و أشد الحلمات و اقرصها

• عجبني
التفاعلات: خالد سالب ممحونx
انا بعشق اللعب في بزاز السالب و الحس الحلمات و الاعبهم بلساني و بذات لو كان بزاز كبيرة بفضل ارضع منها و أشد الحلمات و اقرصها
شي جميل

مالهاش دعوى بميولك بيبي
انت استمتع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%