NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشاره

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كانت حياتي ممله جدا قبل الجواز لكن كان عندي امل ان ده يتغير بعد جوازي لكن للاسف بالرغم من جوازي من بنت جميله جدا الا ان حياتنا كانت ممله جدا بدا الملل بعد خمس شهور جواز بس من قبل الجواز وكان عندي ميول اتجاه الخضوع ولسبب ما (كنت) شايف ان الست افضل من الراجل في قياده لاسره اظن الموضوع ده بدا من سببين الاول هو ان والدتي هي راجل البيت تقريبا كنها ست غنيه وناجحه في شغلها الي حد كبير اكتر بكتير من والدي والتاني لما اهداني واحد صحبي فلاشه عليها كميه كبيره من افلام الخضوع والعبوديه وانا بسن صغير كنت 14 سنه تقريبا استغربت وقتها من نوعيه لافلام لكن مركزتش كتير كان ديما بيبعتلي افلام من نفس النوع ده بعد زواجي بفتره قررت اقترح على مراتي نجرب العاب جنسيه جديده واقترحت عليها الموضوع ده وجربناه يوم فعلا كان يوم جامد بالنسبه ليه بدا الموضوع بيا لاول لانها قالتي مش فاهمه اللعبه دي بتتلعب ازاي قررت اشرح عليها وقولتلها بصي انتي اكنك عبدتي وتعملي كل الي هقولك عليه بظبط وانا نفس الموضوع بعدك جبت حبل وربطها من رقبتها وخلتها تنزل على رجليها وشدتها على اديها ورجليها زي الكلبه في الشقه وخلتها تبوس رجليه بس مكنش باين انها مستمتعه بده ولقيت عنيها مدمعه وقتها صعبت عليه وقررت معملش كده تاني معاها على الاقل هتنازل عن دوري في اللعبه دي من هنا ورايح لكن دورها عجبني جدا خصوصا اني كنت متوقع انها هتعمل فيا زي ما عملت فيها لكن هي بدعت الصراحه مكتفتش انها تربطتني بالحبل من رقبتي وتخليني الحس رجلها بس دي كمان ركبت على ظهري وعدت عليه وفضلت تقولي شي يا حمار مشيت بيها شويه في الشقه بس ركبتي وجعتني من البلاط وقفت ولسه هقولها كفايا كده لقيت بعبوص في طيزي وبتقولي يلا يا كلب وقفت ليه يلا يلا والبعبيص نازله فطيزي هيجني الموقف واتحركت تاني بيها وفضلت الف في الشقه بيها لكن لما خلصنا حسيت بنظره اشمازاز منها ليه اكنها قرفانه مني واني نزلت من نظرها قررت مطلبش منها اللعبه دي تاني من وقتها لكن دي كانت البدايه فقط قبل منبدا كل انواع لالعاب الجنسيه تحرر ودياثه وعبوديه لحد المرحله الي بقيت فيها كلب تحت رجلها هي وعشيقها

© هناك تكمله

• عجبني
التفاعلات: Anasmsm, el-korsan, SK_SK و 5 آخرين
ينشر الجزء التالي في تعليق وتبلغنا للدمج

فات خمس شهور ومفيش جزء جديد.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

خيالية أو واقعية يا

@CESAR

لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
ايش الشروط الي اسويها عشان اكمل القصة؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%