NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
هاي شباب
انا احمد 26 سنة من مصر أنا بحب الجنس جدا بكل أنواعه وهحكلكم ازاي كانت بدايتي مع ممارسة النيك
البداية وانا في اولي ثانوي ومكنش ليا ف الجنس خالص غير اني اتعلمت ضرب العشرات ( العادة السرية ) من اتنين صحابي في تالتة اعدادي ولما دخلت اولي ثانوي في مدرسة جديدة واصحاب جدد كنت بروح المدرسة في الاتوبيس للمدرسة اد تقريبا ساعة وكان الاتوبيس بيبقي زحم جدا والناس بتلزق في بعض فكان كتير بيقف ورايا ناس يسنده زبهم عليا أو يسنده ايديهم ويلمسوا طيزي ويسنده كف ايديهم علي طيزي من غير تفعيص أو حاجة بس سند وانا مكنتش بتكلم وكنت ببقي مكسوف وفي مرة ولد عرفت انه اكبر مني بسنة (عرفت طبعا بعدها ) كان بيقف ورايا طول الطريق يسند زبه جامد وقفش في طيزي واحيانا يلف ايده ويفعص زبي وانا مكنتش اعرف اتكلم خالص واستمر كده فترة
بعدها شفته وعرفت اننا في نفس المدرسة وزي ما قلت كان أكبر منى بسنة ففي مرة نزلت الحمام قبل الفسحة بربع ساعة تقريبا وهو كان في الكنتين وكان قريب من الحمام فدخلت عادي وفكيت حزام البنطلون وقلعت عشان اقضي حاجتي فجأة لاقيته دخل ورايا وحاضني من ورايا جامد وساند زبه علي طيزي وفاعص في زبي وكانوا بيقول ااه ااه ااااه وانا مش قادر افلت منه فلني ناحيته وقعد يبوس شفايفي اوي ولاقيتع قلع البنطلون وطلع زبه كان ابيض ومش مشعر وحجمه وسط وخلاني ازل علي ركبي ودخله في بقي وكان سخن اوي وكان هيجيبهم في بقي لولا ان جرس الفسحه رن فقمت ولبسنا البنطلون وقالي هستناك بعد المدسة مردتش ....... لكن
بعد المدرسة لاقيته واقف قدام باب الفصل فأضطريت اقول لأصحابي رايح الحمام وفعلا روحت الحمام وهو جه ورايا ودخلنا نفس الحمام وقفلنا علينا لغاية ما المدرسة تفضي وهو طول الوقت حاضني من ورا وماسك زبي وفضلنا كده تقريبا نص ياعة او اكتر شوية واحنا واقفين وبعدها قعدنا وكان مقعدني علي زبه ..... المهم بعد ما المدرسة فضيت خرجنا ودخلنا الكانتين وقفل ورايا الباب وجه لاقيته قلع هدومه ملط وقعد يبوسني ويقفش في جسمي طيزي وزبي وقلعني هدومي زيه ملط ومسك زبي قعد يمصه اوي وانا بتوجع من الهيجان لغاية ما ضربهم بس مطلعش سايل كتير عشان كنت صغير واللي حصل بعد كده ....... في الجزء التاني

( اولي ثانوي )

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%