NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصدمه في الاشخاص وحشه اووي
فيه مثل زمان بيقولك اعرف صاحبك و علم عليه لو الشخص دا حه و واجه واهتم يعرف الحقيقة يبقى كدا تمام انما الى يصدق و يخلع و يبعد و يبيع يبقى تفرحى عشان دا مكنش المفروض يبقى موجود من الاول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: أفنان
فعلا اتفق معاك بس الصدمه في الناس بتكون وحشه
اقولك علي مبدا بالنسبه ليا حلو يمكن لغيري وحش
كلهم منافقون حتي يثبت العكس
يعني اي حد اعرفه مش اثق فيه كده علطول لا انت بالنسبه ليا منافق لحد ما المواقف و الكلام يثبتو عكس دا

فيه مثل زمان بيقولك اعرف صاحبك و علم عليه لو الشخص دا حه و واجه واهتم يعرف الحقيقة يبقى كدا تمام انما الى يصدق و يخلع و يبعد و يبيع يبقى تفرحى عشان دا مكنش المفروض يبقى موجود من الاول
طب واللي يعمل نفسه فاهم وتلاقيه بيتفق عليك ويعمل عليك مؤمرات

اقولك علي مبدا بالنسبه ليا حلو يمكن لغيري وحش
كلهم منافقون حتي يثبت العكس
يعني اي حد اعرفه مش اثق فيه كده علطول لا انت بالنسبه ليا منافق لحد ما المواقف و الكلام يثبتو عكس دا
بتفرق اكيد لما الشخص دا يكون حبيب مش مجرد صاحب

• أتفق
التفاعلات: Aymanx123
اخباركم ايه بجد وحشني جو المنتدى والضحك والهزار معاكم واصحابي واخواتي حرفيا اجدع ناس عرفتها من هنا وعارفه اني مكروهه لناس هنا برضو يكفي اني لمجرد بحب الهزار او الضحك شوية فكروا فيا أني شمال ووحده وحشه بس عايزه اقول ان مش كل اللي بيهزر وبتقولوا عنه اوبن مايند يبقا حياته واو ومرتاحه ومفيش ذيها لا انا حرفيا اكتر انسانة ممكن تكون الدنيا دي جت عليا وخنقتني فوق ما تتخيلوا مش لازم اكتب لكم حزين وكئيب علشان تعرف اني مش مبسوطه علشان كدا بلاش تحكموا على حد من غير ما تعرفه لان انتوا ما تعرفوش ان اوقات ممكن حكم غلط من استنتاج غلط يكون سبب في دمار انسان
حصل و بيحصل و انا كمان بايد كلامك 🌹🌹❤❤

طب واللي يعمل نفسه فاهم وتلاقيه بيتفق عليك ويعمل عليك مؤمرات
ابعد عنه في هدوء وخلاص ولا كانه كان موجود في حياتي

بتفرق اكيد لما الشخص دا يكون حبيب مش مجرد صاحب
ما هوا للاسف مطلعش حبيب لانه صدق الكلام. و خلع
و جهه نظري دي بتخفف صدمات كتير

تعالي عالبوست اللي عملتلك منشن فيه ما تهربيش

اخباركم ايه بجد وحشني جو المنتدى والضحك والهزار معاكم واصحابي واخواتي حرفيا اجدع ناس عرفتها من هنا وعارفه اني مكروهه لناس هنا برضو يكفي اني لمجرد بحب الهزار او الضحك شوية فكروا فيا أني شمال ووحده وحشه بس عايزه اقول ان مش كل اللي بيهزر وبتقولوا عنه اوبن مايند يبقا حياته واو ومرتاحه ومفيش ذيها لا انا حرفيا اكتر انسانة ممكن تكون الدنيا دي جت عليا وخنقتني فوق ما تتخيلوا مش لازم اكتب لكم حزين وكئيب علشان تعرف اني مش مبسوطه علشان كدا بلاش تحكموا على حد من غير ما تعرفه لان انتوا ما تعرفوش ان اوقات ممكن حكم غلط من استنتاج غلط يكون سبب في دمار انسان
واحنا قلنا حاجه لدا كله

• عجبني
  • عجبني
انا تقريبا ما اعرفش عنك حاجه بس اوعا تدي حد مكانه ما يستاهلهاش
مش ضرورى تعرفى
انا بقولك اننا شبه بعض فى الحته دى
انت غلطتى وانا غلطت برضه فى نفس الحته

• أتفق
التفاعلات: أفنان

المواضيع المشابهة