NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أفنان

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اخباركم ايه بجد وحشني جو المنتدى والضحك والهزار معاكم واصحابي واخواتي حرفيا اجدع ناس عرفتها من هنا وعارفه اني مكروهه لناس هنا برضو يكفي اني لمجرد بحب الهزار او الضحك شوية فكروا فيا أني شمال ووحده وحشه بس عايزه اقول ان مش كل اللي بيهزر وبتقولوا عنه اوبن مايند يبقا حياته واو ومرتاحه ومفيش ذيها لا انا حرفيا اكتر انسانة ممكن تكون الدنيا دي جت عليا وخنقتني فوق ما تتخيلوا مش لازم اكتب لكم حزين وكئيب علشان تعرف اني مش مبسوطه علشان كدا بلاش تحكموا على حد من غير ما تعرفه لان انتوا ما تعرفوش ان اوقات ممكن حكم غلط من استنتاج غلط يكون سبب في دمار انسان

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 2023sarena, UnIdEnTItY, الشيطان الفقيه و 7 آخرين
اخباركم ايه بجد وحشني جو المنتدى والضحك والهزار معاكم واصحابي واخواتي حرفيا اجدع ناس عرفتها من هنا وعارفه اني مكروهه لناس هنا برضو يكفي اني لمجرد بحب الهزار او الضحك شوية فكروا فيا أني شمال ووحده وحشه بس عايزه اقول ان مش كل اللي بيهزر وبتقولوا عنه اوبن مايند يبقا حياته واو ومرتاحه ومفيش ذيها لا انا حرفيا اكتر انسانة ممكن تكون الدنيا دي جت عليا وخنقتني فوق ما تتخيلوا مش لازم اكتب لكم حزين وكئيب علشان تعرف اني مش مبسوطه علشان كدا بلاش تحكموا على حد من غير ما تعرفه لان انتوا ما تعرفوش ان اوقات ممكن حكم غلط من استنتاج غلط يكون سبب في دمار انسان
و هو مين الى حكم غلط ولا ايه الى حصل
انا عموما مش هتكلم انتى عارفه معزتك عندى
بس فيه ايه

انا لسه متعرفتش عليكي

و هو مين الى حكم غلط ولا ايه الى حصل
انا عموما مش هتكلم انتى عارفه معزتك عندى
بس فيه ايه
عادي يابني مفيش حاجه كل اللي قصدته ان اي حد يتكلم عني او ياخد فكرة من كلمتين قرأهم ليا يخلي رأيه لنفسه ما يهمنيش ولا يفرق معايا

• أتفق
التفاعلات: حسن٩٤
  • حبيته
التفاعلات: الصعيدي الكبير
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي يابني مفيش حاجه كل اللي قصدته ان اي حد يتكلم عني او ياخد فكرة من كلمتين قرأهم ليا يخلي رأيه لنفسه ما يهمنيش ولا يفرق معايا
لا عادى كدا كدا مهما عملتى هتلاقى الى يتكلم عليكى حتا لو مخرجتيش من قسم الخواطر 😂😂😂

لا عادى كدا كدا مهما عملتى هتلاقى الى يتكلم عليكى حتا لو مخرجتيش من قسم الخواطر 😂😂😂
😂😂احلى حاجه ان كل واحد دماغه مريحاه
المهم انت اخبارك ايه

انتي من الناس الجدعة هنا واللي دمهم خفيف
وما تشغليش بالك بكلام الناس لأن اتقال عني كلام كتير واكتر كلمة اتقالت وهي غلط اني رخم 😂😂

😂😂احلى حاجه ان كل واحد دماغه مريحاه
المهم انت اخبارك ايه
انا زى الفل انتى عامله ايه ي عم قولتلى لما ترجع هتبعتلى وتكلمنى ومعبرتنيش

اللي ياخد صوره وحشه عننا يجبها و احنا نبروزها و نعلقها ليه 😂😂😂

والحياه ماشيه ومش بتسأل فى حد

اللي ياخد صوره وحشه عننا يجبها و احنا نبروزها و نعلقها ليه 😂😂😂
لا هنقولا استنى هديك صوره اوحش صحصح للكلام 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 2023sarena و اسنانجي
انتي من الناس الجدعة هنا واللي دمهم خفيف
وما تشغليش بالك بكلام الناس لأن اتقال عني كلام كتير واكتر كلمة اتقالت وهي غلط اني رخم 😂😂
😂😂اه فاكره انا رخم دي بس كانت حلوه
**** يخليك انت اصلا الجدعنه كلها يا اخويا

يا عم اكيد مش هتبقي اوحش من صورته 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: أفنان
  • بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي
والحياه ماشيه ومش بتسأل فى حد
اكيد بتمشي الحياة مش بتقف على حد بس ممكن كلمة او رأي غلط تقوله يأذي انسان ويكون سبب في دمار حياته ذي ما قلت

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
الغلط مش عليهم دول ناس مريضه الغلط على اللي يصدقهم

• بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي
😂😂اه فاكره انا رخم دي بس كانت حلوه
**** يخليك انت اصلا الجدعنه كلها يا اخويا
معلش حلوة ازاي 🙂🙂🙂🙂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل