NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ف الحياه الواقعيه مليش صحاب ولاد ممكن صحاب الطفوله بس واللي هو لو شوفنا بعض بنضحك لبعض وبس
ف السوشيال وكده ليا ك تضييع وقت م اكتر
الارتباط بقي م عارفه بيبقي ليه بس اظن ان أنت حد بتحبه وكده وبتتكلمو مع بعض عطول وشايفه انه ل يوم م الايام ممكن يكون بينكم حاجه رسمي فبيسمي ارتباط
فكرة الارتباط بين ولد وبنت مثلا لو صاحبتك مرتبطة بولد مثلا انتى بتبقى شايفة العلاقة ازاي من ناحيتك لأنى من ساعة ما بطلت اكلم بنات واكلم صحابى أنهم ميكلموش بنات وكدا الا لما هيكون هيدخل من الباب بحس انى غريب وسطيهم مع أن المفروض العكس 🙂

اي السبب مثلا اللى يخليك كشاب ترتبط ببنت او حتى تتكلم معاها مجرد كلام صداقة ونفس الكلام انتى كبنت اي يخليكي تتكلمى مع ولد او ارتباط ؟
بص يسطا انا مكلمتش ولا ارتبط ببنت ولا مره مع اني كنت اقدر بس فكست الموضوع وده الصح لي بقي اولا لان مترضاش حد يعمل كده مع اختك ثانيا بنات الناس مش لعبه لان الي بيرتبط ده لو بيحيها بجد مش يومين وتسليه هيتقدم ليها في الحلال حرفيا انا اعرف واحد وواحده بيحبوا بعض من ٣ اعدادي ودلوقت متجوزني ومخلفين **** يكمل ليهم علي خير ❤️🙏

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكرة الارتباط بين ولد وبنت مثلا لو صاحبتك مرتبطة بولد مثلا انتى بتبقى شايفة العلاقة ازاي من ناحيتك لأنى من ساعة ما بطلت اكلم بنات واكلم صحابى أنهم ميكلموش بنات وكدا الا لما هيكون هيدخل من الباب بحس انى غريب وسطيهم مع أن المفروض العكس 🙂
عادي هو عشان الموضوع منتشر ومبقاش حد بيقول عيب زي الاول

بص يسطا انا مكلمتش ولا ارتبط ببنت ولا مره مع اني كنت اقدر بس فكست الموضوع وده الصح لي بقي اولا لان مترضاش حد يعمل كده مع اختك ثانيا بنات الناس مش لعبه لان الي بيرتبط ده لو بيحيها بجد مش يومين وتسليه هيتقدم ليها في الحلال حرفيا انا اعرف واحد وواحده بيحبوا بعض من ٣ اعدادي ودلوقت متجوزني ومخلفين **** يكمل ليهم علي خير ❤️🙏
بالظبط 🫡

• حبيته
التفاعلات: T i to
عادي هو عشان الموضوع منتشر ومبقاش حد بيقول عيب زي الاول
ما دا اللى عاملى أزمة بقا انى بقيت انا الغريب وسطهم كلهم مع أن المفروض العكس 😂🙂

ما دا اللى عاملى أزمة بقا انى بقيت انا الغريب وسطهم كلهم مع أن المفروض العكس 😂🙂
لا عادي فكك منهم

• أتفق
التفاعلات: Casper.
  • حبيته
التفاعلات: Casper.

المواضيع المشابهة