NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Casper.

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اي السبب مثلا اللى يخليك كشاب ترتبط ببنت او حتى تتكلم معاها مجرد كلام صداقة ونفس الكلام انتى كبنت اي يخليكي تتكلمى مع ولد او ارتباط ؟

• عجبني
التفاعلات: Anas868, البرنس احمد, الليدى دجاجه و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي السبب مثلا اللى يخليك كشاب ترتبط ببنت او حتى تتكلم معاها مجرد كلام صداقة ونفس الكلام انتى كبنت اي يخليكي تتكلمى مع ولد او ارتباط ؟
بص هوا انا لحد دلوقتي متكلمتش مع بنت ولو اتكلمت وابديت اعجابي هيكون با الانسانه الي هتجوزها فا انا متابع

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
متابع

• عجبني
التفاعلات: Casper.
بص هوا انا لحد دلوقتي متكلمتش مع بنت ولو اتكلمت وابديت اعجابي هيكون با الانسانه الي هتجوزها فا انا متابع
انا كلمت اربعة وارتبط بواحدة منهم وسبتهم كلهم دلوقتى لأنى مش فاهم نفسى ولا فاهم مشاعري تجاهم واي اللى خلانى اصلا اكلمهم طالما مش هتجوزهم

انا كلمت اربعة وارتبط بواحدة منهم وسبتهم كلهم دلوقتى لأنى مش فاهم نفسى ولا فاهم مشاعري تجاهم واي اللى خلانى اصلا اكلمهم طالما مش هتجوزهم
شوفت انا بقا عشان عارف كده ومش بحب العب ببنات الناس فا اخدتها من قصيرها اصل انا استفدت ايه لما كلمتها

شوفت انا بقا عشان عارف كده ومش بحب العب ببنات الناس فا اخدتها من قصيرها اصل انا استفدت ايه لما كلمتها
نفس طريقة التفكير الواحدة اللى ارتبط بيها اتعلقت بيها وسابتنى وحاليا اللى كنت بكلمها كأصدقاء اتعلقت بيا وانا مش بحبها وفى نفس الوقت خايف اكسرها زي ما اتكسرت قبلها ومحتار انا اي اللى خلانى اكلم اصلا 😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Anas868
نفس طريقة التفكير الواحدة اللى ارتبط بيها اتعلقت بيها وسابتنى وحاليا اللى كنت بكلمها كأصدقاء اتعلقت بيا وانا مش بحبها وفى نفس الوقت خايف اكسرها زي ما اتكسرت قبلها ومحتار انا اي اللى خلانى اكلم اصلا 😂😂😂😂
خد الي تحبك ومتخودش الي تحبها

• بيضحكني
بس انت كدا هتظلمها لأنها هتتوقع منك رد لحبها
مهو انتا لو محبتهاش على حبها ليك تبقى غلطان

• أتفق
ملل
صحوبيه
ممكن جنس
لا انسى الى فات
انا بصاحب الرجاله علشان الى يدخل دماغى انام معاه

لسه بحنلها 👌👌🤦‍♂️😅

لسه بحنلها 👌👌🤦‍♂️😅
جمب اخوك انا المفروض كنت انام من الساعة ١٠ عشان ورايا يوم طويل من بعد الفجر بس جلد الذات فاشخنى

جمب اخوك انا المفروض كنت انام من الساعة ١٠ عشان ورايا يوم طويل من بعد الفجر بس جلد الذات فاشخنى
ليه يعم كدا فيه ايه ... وحد اللله كدا مالك

انا مش مرتبط ومعنديش رغبه للكلام دا لان نهايتو ان البنت هتقول انى بلعب بيها
انا اه عندى رغبه انى احب وارتبط بس انا مانع نفسى عشان خاطر عارف ان اخرتها مش تمام

• حبيته
ليه يعم كدا فيه ايه ... وحد اللله كدا مالك
موضوع كله تافه اصلا مش مستاهل الوقت دا كله انا اللى كنت مديله اكتر من حجمه

انا مش مرتبط ومعنديش رغبه للكلام دا لان نهايتو ان البنت هتقول انى بلعب بيها
انا اه عندى رغبه انى احب وارتبط بس انا مانع نفسى عشان خاطر عارف ان اخرتها مش تمام
فعلا اخرتها مش تمام حتى لو صداقة ممكن غصب عنك مع الوقت بتبتدي تتعلق

• عجبني
التفاعلات: 卍 فرعون卍
موضوع كله تافه اصلا مش مستاهل الوقت دا كله انا اللى كنت مديله اكتر من حجمه
شد حيلك يعم كدا و فك كدا كله بيعدي مفيش حاجة بتفضل ع حالها

فعلا اخرتها مش تمام حتى لو صداقة ممكن غصب عنك مع الوقت بتبتدي تتعلق
المشكله فالتعلق دا
لما بتتعود على حاجه صعب انك تسيبها اصلا حتى لو بالتدريج
يعنى تلعب على احتمالين احتمال انها ممكن متكونش من نصيبك وانت بتعافر عشانها وفالاخر بتتعب نفسيا ومرهق بدنيا
والاحتمال التانى انها تكون من نصيبك

• أتفق
انا ف الحياه الواقعيه مليش صحاب ولاد ممكن صحاب الطفوله بس واللي هو لو شوفنا بعض بنضحك لبعض وبس
ف السوشيال وكده ليا ك تضييع وقت م اكتر
الارتباط بقي م عارفه بيبقي ليه بس اظن ان أنت حد بتحبه وكده وبتتكلمو مع بعض عطول وشايفه انه ل يوم م الايام ممكن يكون بينكم حاجه رسمي فبيسمي ارتباط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%