NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش ايه اللي بيوصلكو لذروة الهيجان؟

انا مش زعلان ولكن هى مش هبد انا شبهت ان الانسجه بترجع طبيعيه زى ماكانت ولا لو بعد التبرز كانت فضلت واسعه ما انقبضتش زى ما هى دا الى كل فالمجمل
انت بتشبه ايه بأيه اصلا

العضله العاديه الى فجسمك بتكبر لما بتقاومها باوزان عشان تتقطع اليافها ولما تاكل وتنام تستشفى وتكبر وتانى يوم تشيل عليها اوزان اكتر ومقاومه كتر دا الصح
شبهتو بحاجه بس انت فهمت حاجه تانى قصدت انك لما انت بتجامعها بغباوه وبتتغابى وعديم خبره بتقطع الانسجه دى وبالتالى هتلاقى زوايد جلد وتورم فى فتحه الشرج زى ما بتشوف فالافلام دا الى اقصدو انا
واقصد انك لما بتنيكها فطيزها برضو بعد ما بتخلص العضله بترجع لوضعها الطبيعى جدا
فا انا كان قصدى افهمك مقارنه بين ان العضله الشرج بيحصلها ايه لما تتقطع وضررها عالست غير التوسع والشرخ وان العضله بترجع لوضعها الطبيعى لو اتعاملت بهداوه
مش قولتلك بس النقاش معاك اكدلي انك بتحب تدافع عن وجهة نظرك حتي وانت عارف انها غلط. وبتاخد الكلام علي مزاجك

مش قولتلك بس النقاش معاك اكدلي انك بتحب تدافع عن وجهة نظرك حتي وانت عارف انها غلط. وبتاخد الكلام علي مزاجك
لا انت الى فاهم كدا او بتتكلموفحاجه معينه سيبك من حته الانسجه والعضلات ظى خالص فعلا مفيش اى امراض او تجنبا ليها انك تكون بتفهم وتعرف تتعامل
انا مش بدافع على وجهه نظرى لانى لو بدافع عنها كنت ذكرت مميزات منغير عيوب انت الى بذكرلى عيوب واضرارها بدون ذكر حدوثها بسبب نتيجه ايه مهو مش معقول هتتصاب باى مرض بدون اى شئ لازم فيه سبب

ايه اللي بيوصلكو كراجل أو كست لأعلى درجات الهيجان أو الشهوة أو الااورجازم أياً كان المسمى؟؟
الراحة النفسية ولا تجدها الا فى الزواج اما فى غير ذلك متعبه وممرضه للنفس والقلب

• حبيته
التفاعلات: Young fucker3
انت بتشبه ايه بأيه اصلا
سيبك من حكايه العضلات دى اعتبرنى هبيد فيها وهل هتتوقف معاك على باقى الكلام انو غلط؟

السكس الجماعي بقالي سنين طويلة كل فترة اجيب بنت بفلوس أنا و واحد صاحبي و نعمل معاها سوا و لو هي أول مرة ليها بتكون قمة المتعة

• نار ياحبيبي نار
سيبك من حكايه العضلات دى اعتبرنى هبيد فيها وهل هتتوقف معاك على باقى الكلام انو غلط؟
انا مقولتش ان كلامك غلط ولا بتكلم عن امراض انا بتكلم علي انو بيأذي حتي لو اتمارس بشكل صح

انا مقولتش ان كلامك غلط ولا بتكلم عن امراض انا بتكلم علي انو بيأذي حتي لو اتمارس بشكل صح
يعنى انت ممكن يجيلك مرض بدون اسباب حتى لو بتاكل اكل صحى وتوب التوب وبتمارس بطبيعه
الامراض بتظهر باسباب كل مرض وليه اسبابو وميش مرض بيظهر من اللا شئ فى اسباب

يعنى لازم يبق نضافه وخبره عشان ميبقاش فيه امراض الا بقى لو انت قصدك حتى لو اتمارس بشكل صحيح وفيه امراض يبق كدا ممارسه الجنس الفموى هيبق مضر والجنس المهبلى مقرف لانك فكره المكان دا كلن فيه ددمم وصديد وحيض ونضف برضو كدا فيه امراض
دا الى انت تقصدو

يعنى لازم يبق نضافه وخبره عشان ميبقاش فيه امراض الا بقى لو انت قصدك حتى لو اتمارس بشكل صحيح وفيه امراض يبق كدا ممارسه الجنس الفموى هيبق مضر والجنس المهبلى مقرف لانك فكره المكان دا كلن فيه ددمم وصديد وحيض ونضف برضو كدا فيه امراض
دا الى انت تقصدو
بقولك ايه ده رأيك ولو اتناقشة معاك للسنه الجيا هتفضل مصمم علي رأيك انت بتزيد وتعيد في الكلام اسف علي طريقتي بس زهقت من النقاش ده لك رأيك ولي رأيي... بس احب اقولك اني شايف رأيك غلط وبتدافع عن الجنس الشرجي بطريقة متناهيا مش طريقة واحد بيسمع لرأي لا انت عايز تسمع اللي انت مقتنع بيه... مسائك لذييييذ

بقولك ايه ده رأيك ولو اتناقشة معاك للسنه الجيا هتفضل مصمم علي رأيك انت بتزيد وتعيد في الكلام اسف علي طريقتي بس زهقت من النقاش ده لك رأيك ولي رأيي... بس احب اقولك اني شايف رأيك غلط وبتدافع عن الجنس الشرجي بطريقة متناهيا مش طريقة واحد بيسمع لرأي لا انت عايز تسمع اللي انت مقتنع بيه... مسائك لذييييذ
انا مين قلك انى مش مقتنع بكلامك دا بالعكس انا مقتنع بكلامك انا مش عايز اسمع منك كلامى الى مقتنع بيه انت الى بتحاول انك تقول انى غلط بلص انا لو بدافع عن الجنس الشرجى كنت زكرت مميزاتو وقد ايه هو ممتع بدون ما اذكر مخاطرو بلص انا مقتنع بالامراض وكل حاجه بس فحاله بدون نضافه ايه الغلط فكدا مشعارف

لما يكون أداء الست عالي ده كفيل بزيادة الهيجان

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: خالد إسكندرية
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما جربت لسا🥲

انا عشان ما جربتش الجنس اصلا فا لما بفكر فنيك الطيز بتجنن وهعافر وراه لحد ما اجربو
اوعى تجربه قبل النيك الطبيعي .. نصيحة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%