NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش ايه اللي بيوصلكو لذروة الهيجان؟

اوعى تجربه قبل النيك الطبيعي .. نصيحة
عشان ما افضلهوش عن الطبيعى صح شابوه عليك يامعلم انا اصلا بفكر زيك كدل

عشان ما افضلهوش عن الطبيعى صح شابوه عليك يامعلم انا اصلا بفكر زيك كدل
وعلشان دايما المتعة الاولى بيبقه ايها طعم تاني فاوتوماتيك هتلاقي ميولك بيروح للطيز علشان دي تجربتك ومتعتك الاولى وده غلط
خليك في الطبيعي والطيز دي تبقه حاجة بظروفها من باب التغيير
حبيبي يا ريس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وعلشان دايما المتعة الاولى بيبقه ايها طعم تاني فاوتوماتيك هتلاقي ميولك بيروح للطيز علشان دي تجربتك ومتعتك الاولى وده غلط
خليك في الطبيعي والطيز دي تبقه حاجة بظروفها من باب التغيير
حبيبي يا ريس
بص انا مش عايز اصدمك انا حصلى موقف من صغرى ودا مش هيتغير ودا سبب حبى لنيك الطيز من دلوقتى اولا ابن عمتى ورانى فلم سكس من وانا11سنه كنتش لسه بلغت كان نيك طيز واضح جدا وبالتدقيق ومن ساعتها وانا الفكره ملازمه دماغى وحتى لو اتفرجت على افلام سكس حاليا لنيك الكس مش بهيج غير على افلام نيك الطيز بس فا انت نصيحتك جتلى متأخر وانا حاليا مصاب ودخلت محله اللاعوده

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25
الريحة الحلوة والرقة والدلع بخجل و الملمس الناعم الجميل والاحلى من كل دا ان تكون الست اصلا بتحبك مش مجرد جنس وبس

ايه اللي بيوصلكو كراجل أو كست لأعلى درجات الهيجان أو الشهوة أو الااورجازم أياً كان المسمى؟؟
مش عارف،.. مجربتش قبل كدا .... بس اكيد اني احس او اعرف ان المعايا مبسوطة و مستريحة دي من امتع الحاجات 👍🏼

• أتفق
التفاعلات: Young fucker3
ف الاساس حالة نفسية

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Young fucker3 و امين دياثة
لم اللي معايا توصل لذروتها وتغمض عينها وتنزل شهوتها بتعفرت واتجنن واهيج واسرع في النيك لحد ما انزل

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير
الريحة الحلوة والرقة والدلع بخجل و الملمس الناعم الجميل والاحلى من كل دا ان تكون الست اصلا بتحبك مش مجرد جنس وبس
حصل

تخيلات بلعلاقه او تشارك حدا معك كوبل او صديق هيدا رئيي ❤

• نار ياحبيبي نار

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%