NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش ايه اللي بيوصلكو لذروة الهيجان؟

شوف مع ان انا مكنتش ناوي ارد تاني بس بصراحه بعيييد عن كل اللي انت قولتوا وفيه حاجات انا اتفقت معاك فيها بس بأمانه ايييه ده.
هاتلي موقع طبي واحد بيقول الكلام ده دي تقريباً اجتهاد منك بس فلتت منك المرادي

ففتحة الشرج وأنسجة المستقيم الرقيقة ليست مهيئة للجماع كما المهبل الذي يتكون من بطانة سميكة ومرنة مصممة للتمدد واستيعاب القضيب والجنين، لذا فهو أكثر عرضة للتمزق والنزيف.
ودي مش من دماغي دي من موقع طبي..

وبعدين اثناء لما بيدخل الزبر في الطيز ده بيبقا فيه مقاومه بسبب ضيق الخرم مش بسبب ان الست بتمرن خرم طيزها 😂😂😂😂😂
لا بالعكس دى بتقوى اكتر لان انت لما بتمارس معاها هى فنفس الوقت بتبق بتقبض بالعضله بتعصر يعنى وانت بتقاوم القوه دى فالبالتالى دا زى تمرين كدا بيقويها مقومه للقبض العضله وبعد ما بتخلص هى الست بتقبض اقوى واجمد عادى جدا دا مثال على كدا(انت لما بتنزل الجيم عشان تقوى العضله بتلعب ايه حديد تمرين مقاوم للعضله باى سيبس اثناء المقاومه دى العضله بتقوى وبتزيد كتلتها وقوتها عشان تتحمل مقاومه اكتر واوزان اكتر يعنى انت بتمرنها ازاى بتتقطع الالياف العضليه بشكل طبيعى مش قطع الى فبالك قطع العضله نفسو لا قطع فالياف العضله نفسها وبعد كدا تانى يوم العضله بتستشفى وبتقوى مع الاكل والنوم وتتملى الفراغات الى انت قطعتها بالالياف الجديده وبكدا العضله بقت قويه وتتحمل اوزان اكتر)فا دا شبه تمرين للعضله ليها مش مفيد ولا مضر عادى يعنى بمعنى انها بتبقى اقوى وبتقدر تتحكم فيها اقوى واكتر من الست العاديه لانها متعوده على ممارسه الجنس وبالتالى بتعرف تقبض عضلتها بقوه بسبب مقوامه حجم القضيب ليها وبالتالى بتقوى يعنى ممارستها زى عدم ممارستها مش شرط تمارس الجنس الشرجى لكن الكلام دا لو حبت عادى كدا
هاتلي موقع واحد بيقول الكلام ده

شوف مع ان انا مكنتش ناوي ارد تاني بس بصراحه بعيييد عن كل اللي انت قولتوا وفيه حاجات انا اتفقت معاك فيها بس بأمانه ايييه ده.

ففتحة الشرج وأنسجة المستقيم الرقيقة ليست مهيئة للجماع كما المهبل الذي يتكون من بطانة سميكة ومرنة مصممة للتمدد واستيعاب القضيب والجنين، لذا فهو أكثر عرضة للتمزق والنزيف.

وبعدين اثناء لما بيدخل الزبر في الطيز ده بيبقا فيه مقاومه بسبب ضيق الخرم مش بسبب ان الست بتمرن خرم طيزها 😂😂😂😂😂
هو فعبا كلام اجتهاد وبحث منى عشان اعرف حقيقه الكلام دا واعرف الهبد من الصح مش محتاجه ذكاء وبعدين الست مش بتمرن خرمها انا قلت دى مقاومه يعنر فعلو زى عدمو
المستقيم فعلا متكون كدا من غشاء رقيق جدا لانو مش مكان بيخرج منو ***** دا مكان متعه او تغير للجنس يعنى للتغير اديك قلتاكثر عرضه يعنى احتمال اه واحتمال لا يعنر لو انت غشيم ومعندش اى معلومه وكل همك نيك وبس يبق هتأذيها زى ما اذكرتلك لو جرحتها فالمستقيم ودا بسبب الغباء والغشوميه وعدم الخبره هيجرحها والمنى هيدخل الجرح ويختلط بالدم ويكون اجسام مضاده وبالتالى صعب تحملل دا غير سرطان المستقيم والكبد الوبائى
يعنى خلاصه الكلام لازم تكون بتعرف تتعامل جدا لان الغلطه بفاره والحاجه الى زى دى مش سهل اى حد يعملها الا لو كان خبير
كلامك دا انا قلتو اصلا لما قلتلك لازم نضافه وم تعدد العلاقات عشان الامراض ولو غبر وغشيم هيعورها فالمستقيم دا اكلو انا فلتو الغرض فالاخر نضافه وخبره وتعامل بهداوه

بأمانه لو جبتلي موقع واحد بيقول ان الكلام اللي انت كاتبه ده صح هقتنع برأيك
مش عاوزك تقتنع برايى ابحث واجتهد واعرف كلامى صح ولا هبد انا عازك تتعب وتلاقى المعلومه بنفسك زى مش اى كلام يتقلك تصدقو لازم انت بنفسك تتاكد من الكلام الى يتقالك وتتاكد انو صح او غلط

وبعدين هى مفيش حاجه فلتت منى انت بس الى مركزتش فكلامى لانى زكرتلك انو لو جرحها فالمستقيم والمنى اتسرب للجرح واختلط بالدم الجسم هيكون اجسام مضاده وبالتالى صعب تحمل وهيحصل امراض الكبد الوبائى والايدز ممكن...... الخ امراض كتير ومنها سرطان المستقيم
بطانه المسقيم عاوزه تعامل بخبره اولا مره عشان متجرحهاش

هو فعبا كلام اجتهاد وبحث منى عشان اعرف حقيقه الكلام دا واعرف الهبد من الصح مش محتاجه ذكاء وبعدين الست مش بتمرن خرمها انا قلت دى مقاومه يعنر فعلو زى عدمو
المستقيم فعلا متكون كدا من غشاء رقيق جدا لانو مش مكان بيخرج منو ***** دا مكان متعه او تغير للجنس يعنى للتغير اديك قلتاكثر عرضه يعنى احتمال اه واحتمال لا يعنر لو انت غشيم ومعندش اى معلومه وكل همك نيك وبس يبق هتأذيها زى ما اذكرتلك لو جرحتها فالمستقيم ودا بسبب الغباء والغشوميه وعدم الخبره هيجرحها والمنى هيدخل الجرح ويختلط بالدم ويكون اجسام مضاده وبالتالى صعب تحملل دا غير سرطان المستقيم والكبد الوبائى
يعنى خلاصه الكلام لازم تكون بتعرف تتعامل جدا لان الغلطه بفاره والحاجه الى زى دى مش سهل اى حد يعملها الا لو كان خبير
كلامك دا انا قلتو اصلا لما قلتلك لازم نضافه وم تعدد العلاقات عشان الامراض ولو غبر وغشيم هيعورها فالمستقيم دا اكلو انا فلتو الغرض فالاخر نضافه وخبره وتعامل بهداوه
يصحبي انا هكتفي اقولك اني شايف وجهة نظرك غلط مع احترامي ليك بس المواقع والدكاترة وكلوا غلط وانت صح اكيد لا وبعدين هاتلي حد في العالم يقتنع بأجتهادك الاخير ده

مش عاوزك تقتنع برايى ابحث واجتهد واعرف كلامى صح ولا هبد انا عازك تتعب وتلاقى المعلومه بنفسك زى مش اى كلام يتقلك تصدقو لازم انت بنفسك تتاكد من الكلام الى يتقالك وتتاكد انو صح او غلط
ما المشكلة اني قرأت قبل كده كتيييييىر جداً جداً عن الموضوع ده ومواضيع كتيييير وبقولك كلامك غلط وعشان كده بقولك جبت المعلومه دي منين عشان حرفيآ انا مسبتش موقع الا وقريت فيه

يصحبي انا هكتفي اقولك اني شايف وجهة نظرك غلط مع احترامي ليك بس المواقع والدكاترة وكلوا غلط وانت صح اكيد لا وبعدين هاتلي حد في العالم يقتنع بأجتهادك الاخير ده
سيبك من الاخير انك مش مقتنع بيه انا بس كلامى والامراض الناتجه دى كلها وعدم النضافه دا غلط ومش كلام دكاتره

ما المشكلة اني قرأت قبل كده كتيييييىر جداً جداً عن الموضوع ده ومواضيع كتيييير وبقولك كلامك غلط وعشان كده بقولك جبت المعلومه دي منين عشان حرفيآ انا مسبتش موقع الا وقريت فيه
المعلومه دى لو انت درست تشريح هتفهم قصدى من الاخر كدا انا مدرستش تشريح بس دى معلومات سطحيه

الامراض دى كلها وعدم النضافه مش مصدقو عشان مش كلام دكاتره لا طبعا دا كلام دكاتره وابحث واتاكد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المعلومه دى لو انت درست تشريح هتفهم قصدى من الاخر كدا انا مدرستش تشريح بس دى معلومات سطحيه
طب كويس اديك قولك سطحية يعني لو الدكاترة اللي درسوا تشريح شايفيين انه صح اكييد هيقولوا

الامراض دى كلها وعدم النضافه مش مصدقو عشان مش كلام دكاتره لا طبعا دا كلام دكاتره وابحث واتاكد
يعم عارف ان دي صح لكن هو كا مجمل غلط والمعلومه الاخيره غلط ومن غير متزعل هبدايا منك

لبونة الست

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Young fucker3
هيجاني بيحصل لما الاقي نظرتووليا فيها هيجان فيها شوق كدا ايوووخ الهوا أنا لو مسكنك مش هحلك النظره دي بتهيجني بصراحه بعيدا عن البيحصل ف العلاقه دي اقل حاجه بتهيجني
النظرات بتقول كل حاجة

يعم عارف ان دي صح لكن هو كا مجمل غلط والمعلومه الاخيره غلط ومن غير متزعل هبدايا منك
انا مش زعلان ولكن هى مش هبد انا شبهت ان الانسجه بترجع طبيعيه زى ماكانت ولا لو بعد التبرز كانت فضلت واسعه ما انقبضتش زى ما هى دا الى كل فالمجمل

طب كويس اديك قولك سطحية يعني لو الدكاترة اللي درسوا تشريح شايفيين انه صح اكييد هيقولوا
يعنى الى بيحصل فالعضلات الى فباقى الجسم غلط تقصد صح؟

العضله العاديه الى فجسمك بتكبر لما بتقاومها باوزان عشان تتقطع اليافها ولما تاكل وتنام تستشفى وتكبر وتانى يوم تشيل عليها اوزان اكتر ومقاومه كتر دا الصح
شبهتو بحاجه بس انت فهمت حاجه تانى قصدت انك لما انت بتجامعها بغباوه وبتتغابى وعديم خبره بتقطع الانسجه دى وبالتالى هتلاقى زوايد جلد وتورم فى فتحه الشرج زى ما بتشوف فالافلام دا الى اقصدو انا
واقصد انك لما بتنيكها فطيزها برضو بعد ما بتخلص العضله بترجع لوضعها الطبيعى جدا
فا انا كان قصدى افهمك مقارنه بين ان العضله الشرج بيحصلها ايه لما تتقطع وضررها عالست غير التوسع والشرخ وان العضله بترجع لوضعها الطبيعى لو اتعاملت بهداوه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • أتفق
التفاعلات: Young fucker3

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%