NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش ايه اللي بيحصل في التمريض العسكري

Alex joe

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حد يعرف ايه حكاية سمعة التمريض و ايه اللي بيحصل فيه و بالاخص ككان التمريض العسكري لان لسه واحد زميلي كان هيخطب واحده في تمريض عسكري و الناس كلها بتقوله بلاش

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان، فحل موجب للسالب والديوث و مدام دعاء
حد يعرف ايه حكاية سمعة التمريض و ايه اللي بيحصل فيه و بالاخص ككان التمريض العسكري لان لسه واحد زميلي كان هيخطب واحده في تمريض عسكري و الناس كلها بتقوله بلاش
بص هو التمريض عموما جزء كبير منهم شمال الا من رحم ربي

• بيضحكني
التفاعلات: ahmed hossam
بص هو التمريض عموما جزء كبير منهم شمال الا من رحم ربي
,شمال ازاي ايه اللي بيحصل فيه
ممكن تحكي تجارب أو حاجات شوفتها

وهوا مالو ومال التمريض العسكرى ميسال عن الى هيخطبها وخلاص
وعندو فترة الخطوبه يتعرف عليها ويختبرها زى ماهو عايز

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: عاشق متعة المرأه, drsniper666, فحل جاد1 و 5 آخرين
يا غالي كل مهنه فيها و فيها تمام قرب منها وشوف هي تنفعك ولا كل واحد هيقولك علي التجربه الشخصيه ليه مش هيقولك علي كل الموجود في المجال

اقلك ليه عشان حريم التمريض بيشوفو زبار كتتتتتير ولو بتاعك صغير هيبقا موقفك وحش قدامها لانها شايفه كتتتتتير غيرك

ليا واحد صاحبي كان ف الجيش واتحرق وخاله كان لواء ووصي عليه وفضل حوالي شهرين محجوز ف مستشفى عسكري بيقول كان هايص تقفيش ولعب ده كلامه معرفش حقيقته ايه

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه
بصي هو انا هجوبك علي الموضوع ده عشان انا ليا زمايل بنات ف تمريض عسكري بعيدا عن انهم جواه شمال ولا لا بس اي واحده بتخش تمريض عسكري بيتعملها كشف طبي واللي بيعملو الكشف رجاله حتي الثدي والبواسير وكده وبيلمسو انما العذريه بس اللي ست بتعمله ف ممكن عشان كده بس فهماني

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
سمعت قبل كدا ان فيه منهم الى بيعملوا كشف الرجالة يشوفوا لو فيه دوالى ولا لا
ف ممكن بقا عشان السبب دة

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
ما هذا الهراء
الممرضين ناس اختارت مهنة تطبيي ناس مرضى… عيانين.. يعني اخر شيء ممكن يفكرو فيه الجنس!
غريب هذا الكلام اراه عندكم كثير فالمنتدى و اعتقد انو مرتبط بعقليات قديمة ان النراة الي بتشتغل وًبتكشف على رجال لعوب و شمال
ما هي لو شرموطة كانت اشتغلت تمرض فالعيانين ليه ؟؟؟؟؟
ما كتنت اشتغلت شرموطة فول اوتوماتيك 😂
صديقي العزيز! الي بينصح ينصح نفسو
و انت ما تاخدش قراراتك و تشاور نااااااس صحابك
انت تشاور نفسك و اهلك بعد نفسك بعد ما نقابل الاهالي! و الشخص بحد ذاتو
غير هذا : كلام هوي

• أتفق
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, the1255, ambiguous و شخص آخر
سمعت قبل كدا ان فيه منهم الى بيعملوا كشف الرجالة يشوفوا لو فيه دوالى ولا لا
ف ممكن بقا عشان السبب دة
كشف البواسير والصدر رجاله

اصل هو نزل يسأل علي جروب رجالي و الناس كلها حذرته من شغلها فأنا عاوز افهم هو في حاجه في فعلا و لا مجرد إشاعات

ليا واحد صاحبي كان ف الجيش واتحرق وخاله كان لواء ووصي عليه وفضل حوالي شهرين محجوز ف مستشفى عسكري بيقول كان هايص تقفيش ولعب ده كلامه معرفش حقيقته ايه
ولا تصدق
الي بيعمل ما بيفشرش و ما بيحكيش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي هو انا هجوبك علي الموضوع ده عشان انا ليا زمايل بنات ف تمريض عسكري بعيدا عن انهم جواه شمال ولا لا بس اي واحده بتخش تمريض عسكري بيتعملها كشف طبي واللي بيعملو الكشف رجاله حتي الثدي والبواسير وكده وبيلمسو انما العذريه بس اللي ست بتعمله ف ممكن عشان كده بس فهماني
متأكده من الكلام دا
و ايه لازمة الكشوف دي و ليه مش بيدخلوا ستات تعملها

اذا لم تراه العين فلا يصدق العقل

اى كلام والتعليقات ٩٩٪ هبد
مفيش الهجص ده خالص

بص هو التمريض عموما سمعته في مصر زفت ايا كان النوع الا من رحم عشان البيات برا البيت واصلا البنات بيبقوا فاشلين في الدراسة ومش ملتزمين بحاجة فابيلاقوا فرصتهم للصياعة اكتر في التمريض عموما

كل واحدة و اخلاقها و ظروفها

كل مكان ومجال فيه حلو ووحش مفيش حاجه عامه

• عجبني
التفاعلات: ambiguous
بلاش تخلف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%