NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ماستر ابراهيم
انا قلت هيحصل معاكي كدة من وقت ما نزلتي بوست بتقولي اللي حابب يتكلم أو يفضفض وحطيت طبيعه شغلك السابقه... في رأى الشخصي ٣ طرق تتعاملي بيهم هنا ١- تتحملي الوش دة واللي يضايقك حظر ٢- تقفلي الخاص وتتواجدى في هدوء بدون مشاركات ٣- تشاركي في العادي وتحدد تتكلمي مع مين بدون بوستات من العينه اللي ذكرتها في الاول........ انتي تقدرى تتحكمي في حياتك بس متقدريش تغيرى الناس

انا قلت هيحصل معاكي كدة من وقت ما نزلتي بوست بتقولي اللي حابب يتكلم أو يفضفض وحطيت طبيعه شغلك السابقه... في رأى الشخصي ٣ طرق تتعاملي بيهم هنا ١- تتحملي الوش دة واللي يضايقك حظر ٢- تقفلي الخاص وتتواجدى في هدوء بدون مشاركات ٣- تشاركي في العادي وتحدد تتكلمي مع مين بدون بوستات من العينه اللي ذكرتها في الاول........ انتي تقدرى تتحكمي في حياتك بس متقدريش تغيرى الناس
وليه الناس تفرض نفسها عليا

وليه الناس تفرض نفسها عليا
مينفعش تدخلي في منتدى جنسي وتقولي اللي حابب يكلمني خاص يتفضل وتستغربي لما يحصل كدة ..... دة رسائل الاذر في الفيس لاي بنت حتي لو مش حاطه صورة ليها مليانه بلاوى....... ما احنا قلنا بقي نقدر نتحكم في حياتنا بس منقدرش نغير الناس

وليه نفكر كده لبه منقولش ان في الداخل فضول والداخل هروب من الواقع ...... الخ
ليه بنحكم علي الناس
انا الي بقصدو اي حد داخل هاد الموقع ان كان شب او بنت ازا فات فضول او هروب من الواقع وضل بهاد الموقع رح يصير شهواني والشهوة تصير عالية عندو مش شرط يكون ساقط صح بكون غلطان بس ما يوصل حالو لدرجة يصير عبد لشهوتو ويغلط كتير

انا الي بقصدو اي حد داخل هاد الموقع ان كان شب او بنت ازا فات فضول او هروب من الواقع وضل بهاد الموقع رح يصير شهواني والشهوة تصير عالية عندو مش شرط يكون ساقط صح بكون غلطان بس ما يوصل حالو لدرجة يصير عبد لشهوتو ويغلط كتير
وجهة نظر تقدر

• عجبني
التفاعلات: عدنان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه السبب :
ليه لما ست تخش موقع اباحي او مكان زي المنتدي الكل بيكون الكل شايفها ساقطه وشهوانيه ؟؟ ومحدش بيحط في اعتباره انها ممكن تكون داخله فضول او تتسلي !! وليه الكل بيحاول يوصل معاها للخاص او انه يشقطها ؟؟
ممكن ارائكم 👇👇
ممكن لان الشباب هيجانه وشايغه ان ده موقع اباحي بس ملوش اي علاقه بحاحه غير كده فا كل الي عليه بيبقو في نظرهم مش كويسين

الي بيفكر بالطريقه والاسلوب ده بيبقى دماغه وتفكيره محدود وعلى قده لان كون انا موجود هنا لاسبب معينه وجودها هيا كمان هنا حره فيه وتعمل الي هيا عوزاه محدش له عندها حاجه حتى لو داخله تتناك انا اسف يعني ميديش الحق لحد يدخل يكلمها بأسلوب هيا مش عوزاها لان حضرتك داخل لنفس السبب وهيا حقها تختار تكلم مين براحتها
اعتقد كل واحد لازم يراجع نفسه و محدش يحكم على تصرفات حد قبل ما يبص لنفسه

ممكن لان الشباب هيجانه وشايغه ان ده موقع اباحي بس ملوش اي علاقه بحاحه غير كده فا كل الي عليه بيبقو في نظرهم مش كويسين
للأسف

• عجبني
التفاعلات: عنتيل المرح
الي بيفكر بالطريقه والاسلوب ده بيبقى دماغه وتفكيره محدود وعلى قده لان كون انا موجود هنا لاسبب معينه وجودها هيا كمان هنا حره فيه وتعمل الي هيا عوزاه محدش له عندها حاجه حتى لو داخله تتناك انا اسف يعني ميديش الحق لحد يدخل يكلمها بأسلوب هيا مش عوزاها لان حضرتك داخل لنفس السبب وهيا حقها تختار تكلم مين براحتها
شكرا جدا ليك ولرأيك الصريح

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
بس ممكن مراعاة الالفاظ

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
بس ممكن مراعاة الالفاظ
انا اسف بس فعلاً في حاجات بتكون مستفزه وبطلع الواحد عن شعوره بالذات لما بيلاقي حد ممكن يحكم على اي حد وخلاص

ادركت ان الشعب المصري شعب متخلف لما اتعرفت علي بنات كتير وعرفت انهم محرتمين جداا بس دخلين يفرفشو علي حالهم مش عاوزين اي حاجه واحنا بنهيج علي اي حاجه وخلاص وفعلا دلوقتي انا و احده صحاب جدااا ولا بنجيب سيره الجنس في حاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%