NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ببساطة انا عندى فضول اخش شقة بيشبهوها ب بيت الدعارة وناس شافتنى
ال فى داخل الشقة هيكون عاوزنى اشترك معاه فى فعله مهما كان
و الناس ال بره شايفنى فى الشقة المشبوهة اكيد هيقولوا بنسبة كبيرة انا مشبوه

ببساطة ال بيطوف حول الشبهات يقع فيها من نظر الناس و لحظات يقع بلفعل فيها

و الموضوع مفهوش ست و راجل الموضوع غلط وصح
بجد شخصيه محترمه وتفكير راقي

ليه نحكم علي الناس وكاننا دخلنا نيتهم
بصي انتي شايفة واحد داخل جامع ملكيش دعوة بنيته لكن الناس شهدة انه داخل جامع وواحد داخل ملهي ليلي الناس شهدة انه داخل ملهي ليلي النيه لله وإنا مش عايز اخش في حرام وحلال عشان انا المفروض اوعظ نفسي قبل حد بس انا بتكلم في نقطة واحده ان الانسان يبقبي صريح مع نفسه مش يكدب الكدبه ويصدق انا مش اقصد شخص معين انا بتكلم عن نفسي مثلا انا واضح بعمل كذا عشان كذا مش ببرر وده رأي اللي اكيد مش له قيمة بالنسبة لكم

بصي انتي شايفة واحد داخل جامع ملكيش دعوة بنيته لكن الناس شهدة انه داخل جامع وواحد داخل ملهي ليلي الناس شهدة انه داخل ملهي ليلي النيه لله وإنا مش عايز اخش في حرام وحلال عشان انا المفروض اوعظ نفسي قبل حد بس انا بتكلم في نقطة واحده ان الانسان يبقبي صريح مع نفسه مش يكدب الكدبه ويصدق انا مش اقصد شخص معين انا بتكلم عن نفسي مثلا انا واضح بعمل كذا عشان كذا مش ببرر وده رأي اللي اكيد مش له قيمة بالنسبة لكم
مممكن

• عجبني
التفاعلات: متعة النيك
تمام انا معاك في حكاية اسم البروفايل وانت حكمت عليا اني ساقطه علشان كده انت كنت عايز تكلمني خاص وطلبت ده مني وانت لما طلبت انا عملت ايه
ممكن تقوليلنا ااسبب

لا يا عم شقق لا احنا أخرنا نكلم وحده شات بتاع نصحاب متحولش توسخ نفسك ف الحاجات دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا جماعه حد يعرفني لما اعمل كومنت وحد هيرد عليا اعرف ازي وياريت حد يعرفني لانني مش بخوش هنا كتير

بصي مش كل صوابعك زى بعضها وبردو مش كل راجل داخل المنتدى يبقي داخل بردو شهوه او يشقط ممكن حياته فيها امور ملخبطه وبهرب منها انه بيتعرف ع ناس جديده او يصاحب ناس او يفضفض لحد م يعرفوش ومش كل صوابعك زى بعضها زى م ف رجاله بتفكر زى م انتى بتقولى ف بنات بتفكر ان اللى داخل يتكلم معاها داخل يحك عشان علاقه كامل احترامى ليك بس دى وجهه نظرى

ايه السبب :
ليه لما ست تخش موقع اباحي او مكان زي المنتدي الكل بيكون الكل شايفها ساقطه وشهوانيه ؟؟ ومحدش بيحط في اعتباره انها ممكن تكون داخله فضول او تتسلي !! وليه الكل بيحاول يوصل معاها للخاص او انه يشقطها ؟؟
ممكن ارائكم 👇👇
انتى داخله ليه ي دوك 😂🤷

ايه السبب :
ليه لما ست تخش موقع اباحي او مكان زي المنتدي الكل بيكون الكل شايفها ساقطه وشهوانيه ؟؟ ومحدش بيحط في اعتباره انها ممكن تكون داخله فضول او تتسلي !! وليه الكل بيحاول يوصل معاها للخاص او انه يشقطها ؟؟
ممكن ارائكم 👇👇
انتي عاوزه الجد ولا ابن عمه هههه
على كل حال في قاعده اساسيه لازم نقر بيها وهيه مابنى على خطأ فهو خطأ
وكلنا عارفين ان الفراشه بتحوم حولين النار وفي الاخر بتقع فيها
اعتقد مش محتاجه شرح اكتر من كده

• عجبني
التفاعلات: مرحب
العقل مش بيبقي عاوز يصدق ان فيه وحده دخله اي منتدي دي لازم تبقي شرموطه
رغم ان هو بيدخل عادي
بس احا ازاي ست تعمل كدا 😂😂

طب حطي نفسك مكاني لو اسم بروفايل big dick هتفكري ازاي بصراحه
بصراحه هقول انك شخص ضعيف جنسيا واشبه بالخلقه وكاتب لاسم ده علشان تبان جامد

بصي مش كل صوابعك زى بعضها وبردو مش كل راجل داخل المنتدى يبقي داخل بردو شهوه او يشقط ممكن حياته فيها امور ملخبطه وبهرب منها انه بيتعرف ع ناس جديده او يصاحب ناس او يفضفض لحد م يعرفوش ومش كل صوابعك زى بعضها زى م ف رجاله بتفكر زى م انتى بتقولى ف بنات بتفكر ان اللى داخل يتكلم معاها داخل يحك عشان علاقه كامل احترامى ليك بس دى وجهه نظرى
وجهة نظر تحترم

• عجبني
التفاعلات: Beto

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%