NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ايه اغرب مكان ضربت فيه عشرة

ايه اغرب مكان ضربت فيه عشرة
بالنسبالي اغرب مكان
لا هما مكانين
المكان الاول في سايبر ( انترنت كافيه ) و كان فيه اكتر من 15 شخص
كان ايام الصور المتفبركة اللي كانت بتتبعت علي الياهو ميل دة بتاعة منى زكي و هيفاء وهبي و شاهد فضيحة الفنانة قبل الحذف و بتاع
كانت في صورة متركبة لمنى زكي مركب وشها على واحدة لابسة بيبي دول كدة و سنتيان شفاف و بتاع و انا من كتر هيجاني على منى زكي
روحت باصص حواليا الاول اطمنت ان مفيش حد مركز معايا و روحت مشغل الصورة و هوب ادخل ايدي جوة البنطلون و امسك حنكش اللي واقف
و هوب العب شوية و اروح منزل و بعد ما نزلت روحت مخرج ايدي بالراحة ولا اكني عملت حاجة قولت كويس ان محدش خد باله كانت بقت فضيحة

المكان التاني كانت اوضة عاملينها عشة فراخ في الاوضة اللي فوق اوضتي
و في الوقت دة عيني تلمح جارتي دينا الميلف و هي واقفة بتنشر و جمبها سمر مرات اخوها احمد
قولت اطلع ابص من فوق عشان اشوف من زاوية اوضح ، و فعلا مكدبش خبر و اطلع الاوضة اللي فوق
و اشوف دينا بقا لابسالي عباية مفتوحة من على الصدر و تيجي بقا تميل علي سور البلكونة عشان تنشر الاقي نص بزها يطلع برة
و تيجي تميل برضه اشوف منظر طيزها و هي بتميل يهيجني و فضلت كدة تميل توريني طيزها و بعدها تميل على سور البلكونة نص بزها يطلع برة
محستش بنفسي الا و انا ايدي علي زوبري و شغال فيه و يا دين امي على منظر بزازها و هي بتميل بزاز كبيرة و بيضة ملبن و كل دا و انا ماسك حنكش و بلعب فيه
و اذ فجأة تنزل مني عشرة و برضه مسكتش فضلت ماسك في زوبري و شغال فيه لحد ما نزلت مرة تانية علي بزاز دينا بنت المتناكة اللي مطلعالي نص بزها برة
كانت في المدرسة هجت علي طيز الاستاذه

علي الكرنيش كنت في اعدادي و مزوغ من المدرسة و صادف اني شفت واحد بينيك واحده قعدت علي الكرنيش اتفرج و كان الوقت بدري و مفيش ناس قد كدا و طلعت زبري و ضربت عشره و كان الجو تلج

بالنسبالي اغرب مكان
لا هما مكانين
كان ايام الصور المتفبركة اللي كانت بتتبعت علي الياهو ميل دة بتاعة منى زكي و هيفاء وهبي و شاهد فضيحة الفنانة قبل الحذف و بتاع
كانت في صورة متركبة لمنى زكي مركب وشها على واحدة لابسة بيبي دول كدة و سنتيان شفاف و بتاع و انا من كتر هيجاني على منى زكي
روحت باصص حواليا الاول اطمنت ان مفيش حد مركز معايا و روحت مشغل الصورة و هوب ادخل ايدي جوة البنطلون و امسك حنكش اللي واقف
و هوب العب شوية و اروح منزل و بعد ما نزلت روحت مخرج ايدي بالراحة ولا اكني عملت حاجة قولت كويس ان محدش خد باله كانت بقت فضيحة

و في الوقت دة عيني تلمح جارتي دينا الميلف و هي واقفة بتنشر و جمبها سمر مرات اخوها احمد
قولت اطلع ابص من فوق عشان اشوف من زاوية اوضح ، و فعلا مكدبش خبر و اطلع الاوضة اللي فوق
و اشوف دينا بقا لابسالي عباية مفتوحة من على الصدر و تيجي بقا تميل علي سور البلكونة عشان تنشر الاقي نص بزها يطلع برة
و تيجي تميل برضه اشوف منظر طيزها و هي بتميل يهيجني و فضلت كدة تميل توريني طيزها و بعدها تميل على سور البلكونة نص بزها يطلع برة
محستش بنفسي الا و انا ايدي علي زوبري و شغال فيه و يا دين امي على منظر بزازها و هي بتميل بزاز كبيرة و بيضة ملبن و كل دا و انا ماسك حنكش و بلعب فيه
و اذ فجأة تنزل مني عشرة و برضه مسكتش فضلت ماسك في زوبري و شغال فيه لحد ما نزلت مرة تانية علي بزاز دينا بنت المتناكة اللي مطلعالي نص بزها برة
جوه البحر 😅🖐

انا حلبت زوبري في حمام الجامعه ساعتها كنت ببص على طالبه لابسه ضيق و طيزها كبير مستحملتس .وضربت عشرة عليها

ضربت عشرة على البحر في الساحل
وكنت سهران في كازينو في الهرم وواحده شغاله هي اللي ضربتلي عشره بايديها
وانا صغير كنت بشوف فيلم عربي فيه مشاهد مع واحد قريبي وضربنا عليه عشره احنا الاتنين
وفيه مرات كتير بس مش قاكر مواقفهم
كازينو ايه في الهرم؟
و كان بالحب ولا بمقابل؟

انا بالنسبه لي كنت عالشباك من برا البيت وبسمع بابا ينيك ماما واهاتها واضرب عشره

• جامد
التفاعلات: لوكا جامد
كنت عند واحد صاحبي وطلبت ادخل الحمام ولقيت اندرات امه حاجة تهبل قذفت في واحد منهم وكانت ريحته حلوة اوي
ومرة واحدة ضربتلي عشرة في الميكروباص

كنت عند واحد صاحبي وطلبت ادخل الحمام ولقيت اندرات امه حاجة تهبل قذفت في واحد منهم وكانت ريحته حلوة اوي
ومرة واحدة ضربتلي عشرة في الميكروباص
لا الاجمد انك ضربت ع اندرتها اصلا فكك 😂🔥

• عجبني
التفاعلات: momo salah
أنا و صحبي علي أختي

• عجبني
التفاعلات: ADAM_NOUR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالنسبالي اغرب مكان
لا هما مكانين

انا من ٣ ايام كنت بذاكر في مكتبه عامه وفي بنت كانت قاعده قريب مني فضلت تبصلي وبعد شويه عضت علي شفايفها كذا مرا وعطتني ضهرها ووطت اكنها بتمسح الشوز بتاعها انا الصراحه مقدرتش امسك نفسي دخلت الحمام فضيت 😂 ومعرفتش اذاكر وروحت اليوم دا

• عجبني
البلكونة يمعلم

• عجبني
التفاعلات: ADAM_NOUR و momo salah
اكيد ماما كانت مبسوطة فشخ وكانت هتبقى مبسوطة اكتر لو كانت عارفه اللى انت بتعمله

• عجبني
التفاعلات: Rambosky
في الميكروباص كان فاضي و أنا مروح بليل متأخر

و أحياناً لما كنت أبقى سايق بالليل متأخر و ابتديت أنعس كنت أضرب عشان ما أنامش

فى كابينة السواق بتاعة مترو الانفاق
الناس اللى عارفة الخط الاول للمترو عارفين ان المترو زمان كان عبارة عن 9 عربيات
كل 3 عربيات منهم فيهم كابينة سواق مقفولة
و عادة المترو بيبقى زحمة وانا مروح من الشغل بالليل
ومرة لقيت كابينة السواق اللى فى اخر ال عربيات اللى فى النص مفتوحة
ر حت راكب فيها
ولما المترو دخل النفق و لقيت الدنيا ضلمة جت فى دماغى الفكرة
وضربت العشرة
الغريب انى عملتها على تابلوه السواق
مش عارف ليه
ههههههههههه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ADAM_NOUR و لوكا جامد
انا حلبت زوبري وجبتهم كمان في بيت جارنا جبتهم على ستيانات وكلسون مرتو كانو بالغساله.

• عجبني
في بيت عمي كنت هايج وضربتها

دنتا جاااامد اوووي يا صبرك مدخلتش تنكهم اصلا 😅😅😅👍

انا حلبت زوبري وجبتهم كمان في بيت جارنا جبتهم على ستيانات وكلسون مرتو كانو بالغساله.
ايه الجمال ده طيب ايه اللي شدك و تعبك فيهم ريحتهم ولا تخيلتها بيهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%