NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ايه اغرب مكان ضربت فيه عشرة

يا صاحبي الميس كانت بتاعت علوم وكنت باخد عندها درس في البيت وبنتها هي الي في الجامعه مالها ومالي والاندر في حمام شقتهم عادي فين المشكله 😂
اها فهمت

• عجبني
التفاعلات: Batman lover
اكيد شوفت طياز هيجتك
ياريتها طياز بس 😂😂
فيكتوريا سيكرت كان واخد بارتيشن فى الفتره دى وجايبين بنات اشرز كانوا واقفين بقمصان نوم 😂😂

المواصلات 🤤

ياريتها طياز بس 😂😂
فيكتوريا سيكرت كان واخد بارتيشن فى الفتره دى وجايبين بنات اشرز كانوا واقفين بقمصان نوم 😂😂
مكلمتنيش ليه اجيلك و نتفرج سوا :ROFLMAO:
هما واقفين بقمصان النوم بيعملو ايه بس عشان ابقا فاهم

• بيضحكني
التفاعلات: لوكا جامد
عد ورايا
١.فى درس العربى على المدرسة وكانت فى بيتها و***** على عباية ضيقة فشخ
٢.على سكرتيرة درس الرياضيات ودى جبتهم على الكرسى بتاعها وقعدت عليهم ولزقوا فى جيبتها
٣.امتحان العلوم فى الثانوى وكانت مراقبة فاجرة بنت فاجرة وجيبتهم ع رجلها وهى قدامى مش مركزة بتلعب فى الموبايل
٤.فى حديقة شركة عز الدخيلة مع بنت كنت شاقطها من مساكن الشركة
٥.عميلة عندى فى الهايبر وضربت صداقة معاها ورحت نيكتها فى بيتها
٦.معيدة كانت عندى فى الكلية وضربتها فى شنطتها من كتر ماكنت متغاظ منها
وما خفى كان اعظم

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
عد ورايا
١.فى درس العربى على المدرسة وكانت فى بيتها و***** على عباية ضيقة فشخ
٢.على سكرتيرة درس الرياضيات ودى جبتهم على الكرسى بتاعها وقعدت عليهم ولزقوا فى جيبتها
٣.امتحان العلوم فى الثانوى وكانت مراقبة فاجرة بنت فاجرة وجيبتهم ع رجلها وهى قدامى مش مركزة بتلعب فى الموبايل
٤.فى حديقة شركة عز الدخيلة مع بنت كنت شاقطها من مساكن الشركة
٥.عميلة عندى فى الهايبر وضربت صداقة معاها ورحت نيكتها فى بيتها
٦.معيدة كانت عندى فى الكلية وضربتها فى شنطتها من كتر ماكنت متغاظ منها
وما خفى كان اعظم
الموقف الاولاني انت ضربت فيه علي عباية المدرسة و هي لابساها كدة عادي ؟ ولا كانت عباية مركونة
الموقف التاني سكرتيرة درس الرياضيات دي جبتهم على الكرسي بتاعها ازاي ، دة اكيد الكرسي بتاعها في مكان مكشوف و ظاهر ؟
انا مش بكدبك يصحبي و **** بس انا مش متوقع ان حد ممكن يجيله جرأة و يعمل في الاماكن دي و في المواقف دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموقف الاولاني انت ضربت فيه علي عباية المدرسة و هي لابساها كدة عادي ؟ ولا كانت عباية مركونة
الموقف التاني سكرتيرة درس الرياضيات دي جبتهم على الكرسي بتاعها ازاي ، دة اكيد الكرسي بتاعها في مكان مكشوف و ظاهر ؟
انا مش بكدبك يصحبي و **** بس انا مش متوقع ان حد ممكن يجيله جرأة و يعمل في الاماكن دي و في المواقف دي
العباية كانت ورا الباب بتاع الدرس وانا كنت بروح بدرى دائما
السكرتيرة كانت بتقعد ع كرسى بلاستيك ابيض فاللبن ماكانش باين الا لما قعدت وقامت

وبالنسبة للجرأة احنا وصل بينا أننا دخلنا بنتين الكتيبة ونيكناهم جواها
ودخلناهم على أنهم عساكر

• عجبني
التفاعلات: محب الجمال
لجنة امتحان يا جدع دانت فاجر
دا الواحد بيبقا مش عاوز يفقد تركيزه في الامتحان
كان وقتها مرتقبه الامتحان عليها صدر وطيز وصلت لمرحله كنت لازم اعمل كده

كان وقتها مرتقبه الامتحان عليها صدر وطيز وصلت لمرحله كنت لازم اعمل كده
اها عارف فكرت مرة اني اضرب بعد الامتحان
احنا بنمتحن في جامعة القاهرة في قاعة الامتحانات لو حد هنا في جامعة القاهرة هيعرفه
الساعتين اللي بعد الامتحان دول بتبقا بنات كتير اوي متجمعة قدام القاعة كدة
و جيت في يوم ببص من شباك الحمامات شفت مناظر بنت متناكة كان نفسي اجبهم عليها بس مجتليش الجرأة بصراحة
و غير كدة كنت كل يوم بنزل احضر فيه محاضرات بشوف طياز و اجسام بنت متناكة ببقا نفسي اخش اضرب عليهم بس كنت بستنا لما بروح

العباية كانت ورا الباب بتاع الدرس وانا كنت بروح بدرى دائما
السكرتيرة كانت بتقعد ع كرسى بلاستيك ابيض فاللبن ماكانش باين الا لما قعدت وقامت

وبالنسبة للجرأة احنا وصل بينا أننا دخلنا بنتين الكتيبة ونيكناهم جواها
ودخلناهم على أنهم عساكر
انا مرة جبتهم في كلوت بس معرفش كان كلوت مين بصراحة
كان الوقت دة في البيت عندنا نسوان كتير و بنات كتير في البيت بحكم انه كان فرح اختي و انت عارف الفرح بقا و الحنة قبله و العزال و البيت مليان اكساس
في واحدة من البنات دي تقريبا دخلت تستحمى و هي عندنا و سابت الكلوت بتاعها في حتة مستخبية انا بالصدفة بدور لقيته كان فيه ريحة كسها و ريحة الافرازات بتاعتها دي و روحت ماسك زوبري بايد و ماسك الكلوت بالايد التانية و انا بشم فيه و بلعب في زوبري ساعتها نزلت شلال مكنتش متخيل الكمية اللي انا نزلتها دي

• عجبني
التفاعلات: محب الجمال
ازاي يا جدع معقول ؟
كانت صاحبتي معايا ف الموصلات وقاعده جمبي ونا حطيت ايدي ع رجلها وهي حطت أيدها ع زبي ونا كنت هايج حوالي خمس دقائق ومستحملتش وجبتهم ع نفسي 🤤

مكلمتنيش ليه اجيلك و نتفرج سوا :ROFLMAO:
هما واقفين بقمصان النوم بيعملو ايه بس عشان ابقا فاهم
دعاية ياعم ومنهم لله صفوا الشباب اللى كانوا هناك 😂😂

ايه اغرب مكان ضربت فيه عشرة
بالنسبالي اغرب مكان
لا هما مكانين
المكان الاول في سايبر ( انترنت كافيه ) و كان فيه اكتر من 15 شخص
كان ايام الصور المتفبركة اللي كانت بتتبعت علي الياهو ميل دة بتاعة منى زكي و هيفاء وهبي و شاهد فضيحة الفنانة قبل الحذف و بتاع
كانت في صورة متركبة لمنى زكي مركب وشها على واحدة لابسة بيبي دول كدة و سنتيان شفاف و بتاع و انا من كتر هيجاني على منى زكي
روحت باصص حواليا الاول اطمنت ان مفيش حد مركز معايا و روحت مشغل الصورة و هوب ادخل ايدي جوة البنطلون و امسك حنكش اللي واقف
و هوب العب شوية و اروح منزل و بعد ما نزلت روحت مخرج ايدي بالراحة ولا اكني عملت حاجة قولت كويس ان محدش خد باله كانت بقت فضيحة

المكان التاني كانت اوضة عاملينها عشة فراخ في الاوضة اللي فوق اوضتي
و في الوقت دة عيني تلمح جارتي دينا الميلف و هي واقفة بتنشر و جمبها سمر مرات اخوها احمد
قولت اطلع ابص من فوق عشان اشوف من زاوية اوضح ، و فعلا مكدبش خبر و اطلع الاوضة اللي فوق
و اشوف دينا بقا لابسالي عباية مفتوحة من على الصدر و تيجي بقا تميل علي سور البلكونة عشان تنشر الاقي نص بزها يطلع برة
و تيجي تميل برضه اشوف منظر طيزها و هي بتميل يهيجني و فضلت كدة تميل توريني طيزها و بعدها تميل على سور البلكونة نص بزها يطلع برة
محستش بنفسي الا و انا ايدي علي زوبري و شغال فيه و يا دين امي على منظر بزازها و هي بتميل بزاز كبيرة و بيضة ملبن و كل دا و انا ماسك حنكش و بلعب فيه
و اذ فجأة تنزل مني عشرة و برضه مسكتش فضلت ماسك في زوبري و شغال فيه لحد ما نزلت مرة تانية علي بزاز دينا بنت المتناكة اللي مطلعالي نص بزها برة
عيادة دكتور

لا استنا بقا دانت برنس
دة الكومنت دة محتاج اتكلم معاك فيه كتير
هو في مطعم في العتبة انا روحتة من اسبوع كدة كان فيه حمامات الرجال و الحريم في نفس الممر يعني بيدخلو مع بعض بس دة ليه حمام و دة ليه حمام اوعى يكون هو ( مطعم كدة جمب كشري سـ 7 ـس ) اوعا يكون هو
و ازاي يا جدع في الجنينة ايه يسطا الجرأة دي جبتها منين ، هو اينعم في الجنينة بشوف طياز بنت متناكة و نفسي استخبا في حتة و انزل عليهم بس بخاف احسن حد ياخد باله
و ازاي تحت ترابيذة في درس يعني اكيد المدرسة خدت بالها من ان ايدك تحت الترابيذة و بتتحرك ، هي حاجة فيها متعة جامدة نيك ، و البنت مخدتش بالها ، و محدش من اصحابك الشباب خد باله ، و بعد ما خلصت عرفت تدخله تاني و تقفل السوستة
بقولك ايه انت تكلمني خاص يصحبي
انت شكلك من النوع اللي مبيحبش الملل و بيحب يضرب ع الطبيعي
انا كتير ضربت على الطبيعي تعالا خاص احكيلك
يعني ركزت مع ده وسيبت اللي بيقوك جبتهم في اعدادي وفي حصه اله كاتبه انا اول مره في حياتي اعرف ان فيه اله كاتبه في اعدادي يمكن عشان انا تعليم حكومي ولا اللي يقولك عملها وهو ط ف ل

في بيتنا طبعا

المدرسه والمستشفي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%