NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ايه اغرب مكان ضربت فيه عشرة

Big Naturals Lover

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه اغرب مكان ضربت فيه عشرة
بالنسبالي اغرب مكان
لا هما مكانين
المكان الاول في سايبر ( انترنت كافيه ) و كان فيه اكتر من 15 شخص
كان ايام الصور المتفبركة اللي كانت بتتبعت علي الياهو ميل دة بتاعة منى زكي و هيفاء وهبي و شاهد فضيحة الفنانة قبل الحذف و بتاع
كانت في صورة متركبة لمنى زكي مركب وشها على واحدة لابسة بيبي دول كدة و سنتيان شفاف و بتاع و انا من كتر هيجاني على منى زكي
روحت باصص حواليا الاول اطمنت ان مفيش حد مركز معايا و روحت مشغل الصورة و هوب ادخل ايدي جوة البنطلون و امسك حنكش اللي واقف
و هوب العب شوية و اروح منزل و بعد ما نزلت روحت مخرج ايدي بالراحة ولا اكني عملت حاجة قولت كويس ان محدش خد باله كانت بقت فضيحة

المكان التاني كانت اوضة عاملينها عشة فراخ في الاوضة اللي فوق اوضتي
و في الوقت دة عيني تلمح جارتي دينا الميلف و هي واقفة بتنشر و جمبها سمر مرات اخوها احمد
قولت اطلع ابص من فوق عشان اشوف من زاوية اوضح ، و فعلا مكدبش خبر و اطلع الاوضة اللي فوق
و اشوف دينا بقا لابسالي عباية مفتوحة من على الصدر و تيجي بقا تميل علي سور البلكونة عشان تنشر الاقي نص بزها يطلع برة
و تيجي تميل برضه اشوف منظر طيزها و هي بتميل يهيجني و فضلت كدة تميل توريني طيزها و بعدها تميل على سور البلكونة نص بزها يطلع برة
محستش بنفسي الا و انا ايدي علي زوبري و شغال فيه و يا دين امي على منظر بزازها و هي بتميل بزاز كبيرة و بيضة ملبن و كل دا و انا ماسك حنكش و بلعب فيه
و اذ فجأة تنزل مني عشرة و برضه مسكتش فضلت ماسك في زوبري و شغال فيه لحد ما نزلت مرة تانية علي بزاز دينا بنت المتناكة اللي مطلعالي نص بزها برة

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Sexy man1, Maryam Hamaki, النسر المحلق و شخص آخر
بالنسبالي اغرب مكان
لا هما مكانين
كان ايام الصور المتفبركة اللي كانت بتتبعت علي الياهو ميل دة بتاعة منى زكي و هيفاء وهبي و شاهد فضيحة الفنانة قبل الحذف و بتاع
كانت في صورة متركبة لمنى زكي مركب وشها على واحدة لابسة بيبي دول كدة و سنتيان شفاف و بتاع و انا من كتر هيجاني على منى زكي
روحت باصص حواليا الاول اطمنت ان مفيش حد مركز معايا و روحت مشغل الصورة و هوب ادخل ايدي جوة البنطلون و امسك حنكش اللي واقف
و هوب العب شوية و اروح منزل و بعد ما نزلت روحت مخرج ايدي بالراحة ولا اكني عملت حاجة قولت كويس ان محدش خد باله كانت بقت فضيحة

و في الوقت دة عيني تلمح جارتي دينا الميلف و هي واقفة بتنشر و جمبها سمر مرات اخوها احمد
قولت اطلع ابص من فوق عشان اشوف من زاوية اوضح ، و فعلا مكدبش خبر و اطلع الاوضة اللي فوق
و اشوف دينا بقا لابسالي عباية مفتوحة من على الصدر و تيجي بقا تميل علي سور البلكونة عشان تنشر الاقي نص بزها يطلع برة
و تيجي تميل برضه اشوف منظر طيزها و هي بتميل يهيجني و فضلت كدة تميل توريني طيزها و بعدها تميل على سور البلكونة نص بزها يطلع برة
محستش بنفسي الا و انا ايدي علي زوبري و شغال فيه و يا دين امي على منظر بزازها و هي بتميل بزاز كبيرة و بيضة ملبن و كل دا و انا ماسك حنكش و بلعب فيه
و اذ فجأة تنزل مني عشرة و برضه مسكتش فضلت ماسك في زوبري و شغال فيه لحد ما نزلت مرة تانية علي بزاز دينا بنت المتناكة اللي مطلعالي نص بزها برة
انا مره جبتهم فى سايبر برضو بس كنت انا الادمن وكنت قاعد على مكتبى فى الركن البعيد الهادى فجبتهم فى الفوطه اللى بمسح بيها الأجهزه

والأغرب بقا كانت عند مدرس الكيميا فى ٢ ث كنا بناخد درس عنده فى الدور الارضى من بيته انا و٤ تانى ورحت بدرى وماكانش حد لسه جه فدخلت اوضة الدرس وهجت وانا لوحدى قمت جايبهم فى منديل ورميته فى باسكت الزباله

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف
هههههههههه فكرتنى بالشقاوة
تحت السرير كان عندى 10 سنين

• عجبني
بالنسبالي اغرب مكان
لا هما مكانين

عملتها على السطوح مرة وانا صغير
والمرة التانية في الغيط
والمكان التالت حمام الشغل

• عجبني
التفاعلات: ميدو الفشيخ و حماده_سليف
والمرة التانية في الغيط
معلش اسف على تدخلى فى التعليق لاكن عملتها فى الشغل لية

• عجبني
كنت براسل واحدة شات وانا في الشغل وبعتتلي نودز وجسمها كان لا يقاوم
دخلت الحمام جبتهم بسببها

• عجبني
كنت براسل واحدة شات وانا في الشغل وبعتتلي نودز وجسمها كان لا يقاوم
دخلت الحمام جبتهم بسببها
حركة جريئة اوى و خطر
تخيل المدير معدى اتفضل معاها
و السكرتير الاول و السكرتير التانى
و انت واحد واحد بالدور 😂 😂 😂

• عجبني
حركة جريئة اوى و خطر
تخيل المدير معدى اتفضل معاها
و السكرتير الاول و السكرتير التانى
و انت واحد واحد بالدور 😂 😂 😂
انا شغال في Store مش مبنى اداري
فالموضوع مش مربك للدرجة دي
وانا دخلت جبتهم في الحمام مش في الشارع يعني😂😂😂

في حمام بيت مدرسه العلوم وانا في اعدادي كنت باخد عندها درس وكان عندها بنت في الجامعه بتلبس قصير ولبس يهيج دخلت الحمام لقيت اندر معرفش بتاع الميس ولا بنتها المهم جبت عليه 😂😂

• عجبني
التفاعلات: تيتو٩٥ و حماده_سليف
انا شغال في Store مش مبنى اداري
فالموضوع مش مربك للدرجة دي
وانا دخلت جبتهم في الحمام مش في الشارع يعني😂😂😂
كنت خليتهم للبيت على السرير

انا بقى عملتها ف أماكن كتير
مرة ف مطعم ف العتبة (اتهد دلوقتى) كان فاضي وكنت باكل أنا والموزة بتاعتى وهى اللى ضربت لى العشرة
ومرة ف جنينة وبرضو بسببها كانت مطلعة بزازها - طبعا كنا ف حته مستخبية
ومرة ف بيت مدرسة من تحت ترابيزة السفرة وكانت قدامى بنت
ومرة هجت على واحدة ف الشارع وقفت كأنى بعمل حمام ف الشارع وضربت عليها
ومرة كنت ف مصيف ف فندق وتحت البلكونه حمام السيدات وكانوا بيغيروا هدومهم بره علشان الحمام صغير وكمان متداري وأنا ضربت عليهم عشرة ف البلكونه ووقعت عليهم طبعا مخرجتش تانى
ومرة ف المدرسة ف الفصل وكان معايا صورة سكس
ومرة تانية ف المدرسة ف الفصل بسبب وآحده ف العمارة اللى قدام المدرسة ومرة بسبب مرات بواب كانت بترضع ابنها وبزها كان كبير

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في حمام الشغل :)

• عجبني
أغرب مكان بالنسبة لى البلكونة ، بس كنت مشغل سكس!! 😅

• عجبني
فى الفصل وانا فى اعدادي كان عندنا مدرسة بتعلمنا الآلة الكاتبة وكسم بزازاها كانت طالعه مترين قدام ولبسها ضيق وانا قاعد ببص عليها وضربتها من فوق البنطلون ههههههههههههه

• عجبني
انا مره جبتهم فى سايبر برضو بس كنت انا الادمن وكنت قاعد على مكتبى فى الركن البعيد الهادى فجبتهم فى الفوطه اللى بمسح بيها الأجهزه

والأغرب بقا كانت عند مدرس الكيميا فى ٢ ث كنا بناخد درس عنده فى الدور الارضى من بيته انا و٤ تانى ورحت بدرى وماكانش حد لسه جه فدخلت اوضة الدرس وهجت وانا لوحدى قمت جايبهم فى منديل ورميته فى باسكت الزباله
اها مانت الادمن بقا مين اللي هيتكلم معاك

الدرس دة كان فيه بنات معاك ولا كلكو ولاد ؟
انا في مرة كنت في الثانوي في درس الرياضة في بيت المدرس برضه في وسط الدرس لقيت المدرس حاطط ورقة كاتب فيها اسماء الطلبة و ارقامهم روحت لاقط رقم بنت كانت عجباني في المجموعة بتاعتنا و فضلت ازاولها ، حبت تعمل ناصحة و جت الحصة اللي بعدها ترن علي الرقم لانها شاكة في حد من المجموعة بس انا كنت عامل الفون وضع طيران

• عجبني
والمرة التانية في الغيط
انا مقتنع بفكرة ان طالما محدش شايفك ممكن تعملها عادي
انا مرة عملتها في المحل بتاعنا كان في واحدة في البيت اللي قصادنا قاعدة كدة بجلابية حمرة و ضيقة فشخ و قاعده كدة جنابها و طيزها واضحين و شكلهم فاجر في الاحمر روحت فاتح حتة من الباب صغيرة و فضلت العب ف زوبري عليها و لسة هندمج معاها لقيت ابويا دخل و لحسن الحظ لحقت اعدل هدومي و ادخل زوبري و ابويا مخدش باله ( باب المحل كان مكانش باب صاج كان باب عادي زي باب الاوض و في باب صاج برة كان مفتوح )

• بيضحكني
التفاعلات: شهواني31
دا الواحد في الشغل بيهيج اكتر من لما يكون في البيت يصحبي
على سبيل المثال انا مثلا
شغال في شركة تلت ارباع شيفت الصبح دة بنات و مرحرحين في اللبس بقا و كذا مرة اهيج عليهم و في واحدة مستقصداني انا بالذات كل متشوفني تصدرهالي و تتلبون ببقا نفسي اخش الحمام اجيبهم

في حمام بيت مدرسه العلوم وانا في اعدادي كنت باخد عندها درس وكان عندها بنت في الجامعه بتلبس قصير ولبس يهيج دخلت الحمام لقيت اندر معرفش بتاع الميس ولا بنتها المهم جبت عليه 😂😂
ثواني بس نفسهم
هما دول حكايتين ولا حكاية واحدة
انت بتقول مدرسة العلوم يعني انت كنت ساعتها طالب
و شوية قولت بنت في الجامعة
هو الاندر دة انت لقيته في الجامعة ولا في بيت المدرسة

• بيضحكني
التفاعلات: sun day
انا بقى عملتها ف أماكن كتير
مرة ف مطعم ف العتبة (اتهد دلوقتى) كان فاضي وكنت باكل أنا والموزة بتاعتى وهى اللى ضربت لى العشرة
ومرة ف جنينة وبرضو بسببها كانت مطلعة بزازها - طبعا كنا ف حته مستخبية
ومرة ف بيت مدرسة من تحت ترابيزة السفرة وكانت قدامى بنت
ومرة هجت على واحدة ف الشارع وقفت كأنى بعمل حمام ف الشارع وضربت عليها
ومرة كنت ف مصيف ف فندق وتحت البلكونه حمام السيدات وكانوا بيغيروا هدومهم بره علشان الحمام صغير وكمان متداري وأنا ضربت عليهم عشرة ف البلكونه ووقعت عليهم طبعا مخرجتش تانى
ومرة ف المدرسة ف الفصل وكان معايا صورة سكس
ومرة تانية ف المدرسة ف الفصل بسبب وآحده ف العمارة اللى قدام المدرسة ومرة بسبب مرات بواب كانت بترضع ابنها وبزها كان كبير
لا استنا بقا دانت برنس
دة الكومنت دة محتاج اتكلم معاك فيه كتير
هو في مطعم في العتبة انا روحتة من اسبوع كدة كان فيه حمامات الرجال و الحريم في نفس الممر يعني بيدخلو مع بعض بس دة ليه حمام و دة ليه حمام اوعى يكون هو ( مطعم كدة جمب كشري سـ 7 ـس ) اوعا يكون هو
و ازاي يا جدع في الجنينة ايه يسطا الجرأة دي جبتها منين ، هو اينعم في الجنينة بشوف طياز بنت متناكة و نفسي استخبا في حتة و انزل عليهم بس بخاف احسن حد ياخد باله
و ازاي تحت ترابيذة في درس يعني اكيد المدرسة خدت بالها من ان ايدك تحت الترابيذة و بتتحرك ، هي حاجة فيها متعة جامدة نيك ، و البنت مخدتش بالها ، و محدش من اصحابك الشباب خد باله ، و بعد ما خلصت عرفت تدخله تاني و تقفل السوستة
بقولك ايه انت تكلمني خاص يصحبي
انت شكلك من النوع اللي مبيحبش الملل و بيحب يضرب ع الطبيعي
انا كتير ضربت على الطبيعي تعالا خاص احكيلك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%