NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال قصص مترجمة إستكمال ايروس دولة الجنس (نسخة معدلة) | السلسلة الأولي | ـ أحدي عشر جزء 30/9/2023

يصحبي اي جديد
انا قررت اني اثبت موعد تنزيل اسبوعي كل سبت واخلي الفصول طويلة يعني هانزل بكرة ،انا كتبت شوط في الجزء وهاينزل في المعاد بكرة الساعة 3 بعد الظهر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يمكن يصير فيه تأخير بسيط في معاد النشر بسبب ظرف مستعجل بس الجزء هاينزل قبل المغرب

• عجبني
التفاعلات: مرحب
اسف بجد يا جماعة حصلي ظرف مستعجل وعلقت فزحمة الموضوع ، هحاول انزل الجزء اول ما اخلصو على طول

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: joba_sniper و مرحب
عالق في زحمة موضوع خناقة وضرب وبوليس و*** يستر

• عجبني
التفاعلات: joba_sniper
منتظرين الجزء الجديد

يا بيكووو !

فينك

بص بقى يا عم بيكو
القصه الجميله دى تكمل والا مكنتش تكتب و تشوقنا .
ده تحذير
بعده تهديد
بعده خطف
هتقول و ماله و مش خايف من الخطف و بتاع هقولك عيونى و ننفذ و قد ازعر من بعجر

FB-IMG-1441879412118

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
شوفو يا جماعة انا مش بحب احكي تفاصيل حياتي الشخصية ، بس المرة دي سبب التأخير هقولو بشوية تفاصيل.
انا عايش مع عيلتي بره مصر من سنين وباشتغل في ليبيا .
من اكتر من اسبوع وتحديدا يوم الخميس قبل اللي فات ، كانت فيه مشكلة في الشغل بسبب الضغوط في ساعات العمل على كام مشكلة تانية وقرر موظفين الشركة يعملو اضراب ، وبعد يومين وتحديدا السبت قبل اللي فات ، الشركة استدعتنا في اجتماع علشان نحل الموضوع ، بس اللي حصل انه الموضوع قلب خناقة وسب وشتم لحد ماصار فيه الضرب بجد وانا طلعت من الاجتماع وسبت الدوشة كلها ، بس البوليس قبض على كل اللي كان في الاجتماع بما فيهم انا ، فاتسجنت كام يوم على ما التحقيق خلص وما فيش حد اشتكى عليا وطلعت واكتشفت اني مطرود من الشغل ، فبما اني صرت عطال بطال ، فهيكون فيه مواعيد نشر ثابتة ويومين في الاسبوع ، على ما الاقي شغل تاني

• عجبني
شوفو يا جماعة انا مش بحب احكي تفاصيل حياتي الشخصية ، بس المرة دي سبب التأخير هقولو بشوية تفاصيل.
من اكتر من اسبوع وتحديدا يوم الخميس قبل اللي فات ، كانت فيه مشكلة في الشغل بسبب الضغوط في ساعات العمل على كام مشكلة تانية وقرر موظفين الشركة يعملو اضراب ، وبعد يومين وتحديدا السبت قبل اللي فات ، الشركة استدعتنا في اجتماع علشان نحل الموضوع ، بس اللي حصل انه الموضوع قلب خناقة وسب وشتم لحد ماصار فيه الضرب بجد وانا طلعت من الاجتماع وسبت الدوشة كلها ، بس البوليس قبض على كل اللي كان في الاجتماع بما فيهم انا ، فاتسجنت كام يوم على ما التحقيق خلص وما فيش حد اشتكى عليا وطلعت واكتشفت اني مطرود من الشغل ، فبما اني صرت عطال بطال ، فهيكون فيه مواعيد نشر ثابتة ويومين في الاسبوع ، على ما الاقي شغل تاني

عايش في الزحمة وقلة الرحمة

• عجبني
.... معاك يا صاحبي و ان شاء.... تلاقى شغل احسن وحياتك تبقى احسن

الجزء العاشر هاينزل بكرة الساعة 6 المسا ، وقررت اثبت مواعيد التنزيل في ايام الاربعاء والاحد

• عجبني
التفاعلات: معلم جامد
الجزء العاشر هاينزل بكرة الساعة 6 المسا ، وقررت اثبت مواعيد التنزيل في ايام الاربعاء والاحد

• عجبني
التفاعلات: معلم جامد

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص و معلم جامد
هوا فين الجزء

انا رجعت على مصر ياجدعان 💕💕🎉♥️♥️.
بعد غربة لسنين الهانتر رجع على ام الدنيا 😭😭😭😭 انا بعيط وطاي من الفرحة

• حبيته
التفاعلات: مرحب
بعد غربة لسنين الهانتر رجع على ام الدنيا 😭😭😭😭 انا بعيط وطاي من الفرحة
اهلا برجوعك