NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال قصص مترجمة إستكمال ايروس دولة الجنس (نسخة معدلة) | السلسلة الأولي | ـ أحدي عشر جزء 30/9/2023

آسف على التأخير ، بس المنتدى ماكنش بيفتح معايا من يومين ، والحبكة كانت مكثفة شوية علشان العودة متخيبش ظنكم ، قررت افصل الجزء قسمين علشان اشوقكم هو موجود عندي كامل ، اطمنوا

• أتفق
التفاعلات: mor2010
تم أضافة الجزء العاشر

براڤو بس الاول عوده حميده لك

من ناحية القصة انت جرفت بى كالموج ودتنى هناك وجبتنى

القصة فعلا حاببها وده ال بيخلينى استمتع وبس مفكرش ولا اي حاجه

عجبنى ال انت عملته جعلت القارئ يظن ان عمر هيقع فى الفخ لكن لا

برافو تانى بيكو

جميل يا طيب ..
لقد ابدعت ..
كم كان هذا الجزء رائع في احداثه..
دائماً في صعود للقمه ..
كم انه ..
من جمال كتاباتك كأنك من الروايات يستحق يتصفح مع فنجال قهوة واطلاله
لك خالص احترامي ..
كـ العادة ابداع رائع وطرح يستحق المتابعة ..
شكراً لك ..
بانتظار الجديد القادم ..
دمت بكل خير

انا تابعت القصه في المنتدي القديم و الجديد اهو بعد التعديل حقيقي انت كاتب مبدع بقصه فوق الوصف و الخيال استمر وعاش ليك جدا وياريت عدم التأخير لان القصه مشوقه و الواحد نفسه باقي الاجزاء تنزل ورا بعض احييك ❤

كنت افكر في جعل هذا الجزء هو الكلاي ماكس او الذروة الرئيسية للسلسلة الاولى ولكني تراجعت ،اريد اقفال السلسلة بقنبلة اكبر في الجزء الثالث عشر

أكمل ولا تتأخر علينا

مش قادر ادخل على حسابي الاساسي ، ومش عارف هل اقدر انزل الجزء بالحساب ده ولا لا

مش قادر ادخل على حسابي الاساسي في المنتدى ، ومش عارف هل اقدر انزل الجزء بالحساب ده ولا لا

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: مرحب
مش قادر ادخل على حسابي الاساسي في المنتدى ، ومش عارف هل اقدر انزل الجزء بالحساب ده ولا لا
سيتم عمل اللازم لا تقلق، تستطيع أضافة ما تريد

• حبيته
التفاعلات: بيكو هانتر 2
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
ايه الاخبار يا بيكو ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء فين ي رايق

من يستطيع أعادة كاتبنا المحبوب @بيكو هانتر له جائزة عظيمه🔊

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر، مرحب و mor2010
بجد القصة دي من القصص اللي كنت متابعها وزعلان جدا من انها ممكن متكمل بس... احنا عشمانين خير ان حد يعرف يرجع بيكو تاني لأن القصة دي كانت فالصدارة الصراحه مع قصة سيزر 🥲🥲🥲

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mor2010 و مرحب
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

مطلوب أستكمال هذه القصة بجزء أخير ضمن المسابقة الكبرى جولد ستار @ناشر قصص

• عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳، Mazen El 5dewy و 🥀🖤 𝕄𝕒𝕣𝕪𝕒𝕞_ℍ𝕠𝕤𝕤𝕒𝕞 🥀🤍
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر, متهور موت, BASM17 اسطورة القصص و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%