NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال قصص مترجمة إستكمال ايروس دولة الجنس (نسخة معدلة) | السلسلة الأولي | ـ أحدي عشر جزء 30/9/2023

يصحبي اي جديد
انا قررت اني اثبت موعد تنزيل اسبوعي كل سبت واخلي الفصول طويلة يعني هانزل بكرة ،انا كتبت شوط في الجزء وهاينزل في المعاد بكرة الساعة 3 بعد الظهر

يمكن يصير فيه تأخير بسيط في معاد النشر بسبب ظرف مستعجل بس الجزء هاينزل قبل المغرب

• عجبني
التفاعلات: مرحب
اسف بجد يا جماعة حصلي ظرف مستعجل وعلقت فزحمة الموضوع ، هحاول انزل الجزء اول ما اخلصو على طول

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: joba_sniper و مرحب
عالق في زحمة موضوع خناقة وضرب وبوليس و*** يستر

• عجبني
التفاعلات: joba_sniper
منتظرين الجزء الجديد

يا بيكووو !

فينك

بص بقى يا عم بيكو
القصه الجميله دى تكمل والا مكنتش تكتب و تشوقنا .
ده تحذير
بعده تهديد
بعده خطف
هتقول و ماله و مش خايف من الخطف و بتاع هقولك عيونى و ننفذ و قد ازعر من بعجر

FB-IMG-1441879412118

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوفو يا جماعة انا مش بحب احكي تفاصيل حياتي الشخصية ، بس المرة دي سبب التأخير هقولو بشوية تفاصيل.
انا عايش مع عيلتي بره مصر من سنين وباشتغل في ليبيا .
من اكتر من اسبوع وتحديدا يوم الخميس قبل اللي فات ، كانت فيه مشكلة في الشغل بسبب الضغوط في ساعات العمل على كام مشكلة تانية وقرر موظفين الشركة يعملو اضراب ، وبعد يومين وتحديدا السبت قبل اللي فات ، الشركة استدعتنا في اجتماع علشان نحل الموضوع ، بس اللي حصل انه الموضوع قلب خناقة وسب وشتم لحد ماصار فيه الضرب بجد وانا طلعت من الاجتماع وسبت الدوشة كلها ، بس البوليس قبض على كل اللي كان في الاجتماع بما فيهم انا ، فاتسجنت كام يوم على ما التحقيق خلص وما فيش حد اشتكى عليا وطلعت واكتشفت اني مطرود من الشغل ، فبما اني صرت عطال بطال ، فهيكون فيه مواعيد نشر ثابتة ويومين في الاسبوع ، على ما الاقي شغل تاني

• عجبني
شوفو يا جماعة انا مش بحب احكي تفاصيل حياتي الشخصية ، بس المرة دي سبب التأخير هقولو بشوية تفاصيل.
من اكتر من اسبوع وتحديدا يوم الخميس قبل اللي فات ، كانت فيه مشكلة في الشغل بسبب الضغوط في ساعات العمل على كام مشكلة تانية وقرر موظفين الشركة يعملو اضراب ، وبعد يومين وتحديدا السبت قبل اللي فات ، الشركة استدعتنا في اجتماع علشان نحل الموضوع ، بس اللي حصل انه الموضوع قلب خناقة وسب وشتم لحد ماصار فيه الضرب بجد وانا طلعت من الاجتماع وسبت الدوشة كلها ، بس البوليس قبض على كل اللي كان في الاجتماع بما فيهم انا ، فاتسجنت كام يوم على ما التحقيق خلص وما فيش حد اشتكى عليا وطلعت واكتشفت اني مطرود من الشغل ، فبما اني صرت عطال بطال ، فهيكون فيه مواعيد نشر ثابتة ويومين في الاسبوع ، على ما الاقي شغل تاني

عايش في الزحمة وقلة الرحمة

• عجبني
.... معاك يا صاحبي و ان شاء.... تلاقى شغل احسن وحياتك تبقى احسن

الجزء العاشر هاينزل بكرة الساعة 6 المسا ، وقررت اثبت مواعيد التنزيل في ايام الاربعاء والاحد

• عجبني
التفاعلات: معلم جامد
الجزء العاشر هاينزل بكرة الساعة 6 المسا ، وقررت اثبت مواعيد التنزيل في ايام الاربعاء والاحد

• عجبني
التفاعلات: معلم جامد

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص و معلم جامد
هوا فين الجزء

انا رجعت على مصر ياجدعان 💕💕🎉♥️♥️.
بعد غربة لسنين الهانتر رجع على ام الدنيا 😭😭😭😭 انا بعيط وطاي من الفرحة

• حبيته
التفاعلات: مرحب
بعد غربة لسنين الهانتر رجع على ام الدنيا 😭😭😭😭 انا بعيط وطاي من الفرحة
اهلا برجوعك